JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/0047631201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SANOK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440749</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.kaczak@gminasanok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gmina.sanok.com.pl/bip</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66cc0f5a-fc47-4ebc-bc2a-72dc57ccee62</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00476312</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00061129/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Cyberbezpieczny Samorząd</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Sanok” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.<br/>4. Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet i o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, ub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,<br/>włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,<br/>6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>7) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy zakupowej, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.<br/>9) pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>5. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sanok, w zakładce dedykowanej postępowaniu.<br/>6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę miejsca w tej sekcji ogłoszenia, pozostałe informację zawarte są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sanok z siedzibą przy ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok.<br/>2.	Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Gminie Sanok jest Pan/Pani [Imię i Nazwisko], z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@gminasanok.pl.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy Pzp.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób zapewniający ich nienaruszalność, poufność i integralność.<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu.<br/>7.	Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>8.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKI.271.34.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Szkolenia z podstaw cyberbezpieczeństwa dla pracowników i kadry kierowniczej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Kryteria oceny ofert<br/>1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Cena (C)	60% (60 punktów)<br/>	Doświadczenie trenera (D)	40% (40 punktów)<br/>1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>2. Sposób oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C)<br/>2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C=C_min/C_oferty x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium &#34;Cena&#34;,<br/>	Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>	Coferty – cena brutto oferty badanej.<br/>2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Sposób oceny kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; (D)<br/>3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).<br/>3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.<br/>3.3. Punktacja w kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; zostanie przyznana następująco:<br/>	0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).<br/>	15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.<br/>	25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.<br/>	40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.<br/>Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:<br/>	Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.<br/>	Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu &#34;od 3 do 4&#34;. Oferta otrzymuje 25 punktów.<br/><br/>3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.<br/>4. Łączna ocena<br/>4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:<br/>P = C + D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Szkolenia zaawansowane z cyberbezpieczeństwa dla informatyków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Kryteria oceny ofert<br/>1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Cena (C)	60% (60 punktów)<br/>	Doświadczenie trenera (D)	40% (40 punktów)<br/>1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>2. Sposób oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C)<br/>2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C=C_min/C_oferty x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium &#34;Cena&#34;,<br/>	Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>	Coferty – cena brutto oferty badanej.<br/>2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Sposób oceny kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; (D)<br/>3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).<br/>3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.<br/>3.3. Punktacja w kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; zostanie przyznana następująco:<br/>	0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).<br/>	15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.<br/>	25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.<br/>	40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.<br/>Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:<br/>	Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.<br/>	Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu &#34;od 3 do 4&#34;. Oferta otrzymuje 25 punktów.<br/><br/>3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.<br/>4. Łączna ocena<br/>4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:<br/>P = C + D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Szkolenia z administracji systemami Microsoft. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Kryteria oceny ofert<br/>1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Cena (C)	60% (60 punktów)<br/>	Doświadczenie trenera (D)	40% (40 punktów)<br/>1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>2. Sposób oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C)<br/>2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C=C_min/C_oferty x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium &#34;Cena&#34;,<br/>	Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>	Coferty – cena brutto oferty badanej.<br/>2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Sposób oceny kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; (D)<br/>3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).<br/>3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.<br/>3.3. Punktacja w kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; zostanie przyznana następująco:<br/>	0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).<br/>	15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.<br/>	25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.<br/>	40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.<br/>Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:<br/>	Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.<br/>	Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu &#34;od 3 do 4&#34;. Oferta otrzymuje 25 punktów.<br/><br/>3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.<br/>4. Łączna ocena<br/>4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:<br/>P = C + D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Szkolenie z wirtualizacji Vmware vSphere. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Kryteria oceny ofert<br/>1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Cena (C)	60% (60 punktów)<br/>	Doświadczenie trenera (D)	40% (40 punktów)<br/>1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>2. Sposób oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C)<br/>2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C=C_min/C_oferty x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium &#34;Cena&#34;,<br/>	Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>	Coferty – cena brutto oferty badanej.<br/>2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Sposób oceny kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; (D)<br/>3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).<br/>3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.<br/>3.3. Punktacja w kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; zostanie przyznana następująco:<br/>	0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).<br/>	15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.<br/>	25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.<br/>	40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.<br/>Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:<br/>	Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.<br/>	Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu &#34;od 3 do 4&#34;. Oferta otrzymuje 25 punktów.<br/><br/>3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.<br/>4. Łączna ocena<br/>4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:<br/>P = C + D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: Szkolenia z obsługi rozwiązań UTM Fortinet </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Kryteria oceny ofert<br/>1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>	Cena (C)	60% (60 punktów)<br/>	Doświadczenie trenera (D)	40% (40 punktów)<br/>1.2. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>2. Sposób oceny kryterium &#34;Cena&#34; (C)<br/>2.1. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:<br/>C=C_min/C_oferty x 60 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium &#34;Cena&#34;,<br/>	Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>	Coferty – cena brutto oferty badanej.<br/>2.2. Wynik obliczeń zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Sposób oceny kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; (D)<br/>3.1. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane za dodatkowe doświadczenie trenerów wskazanych do realizacji danej części zamówienia, przekraczające minimalne wymagania określone w Rozdziale VI pkt 4 SWZ (tj. ponad wymagane 4 usługi dla każdego z trenerów).<br/>3.2. Podstawą oceny będzie łączna liczba dodatkowych, należycie wykonanych usług szkoleniowych, wskazanych w Wykazie osób (Załącznik nr 7 do SWZ) dla wszystkich trenerów łącznie, przypisanych do danej części zamówienia.<br/>3.3. Punktacja w kryterium &#34;Doświadczenie trenera&#34; zostanie przyznana następująco:<br/>	0 punktów – Wykonawca wykazał jedynie minimalne wymagane doświadczenie dla wszystkich trenerów (brak dodatkowych usług).<br/>	15 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 1 do 2.<br/>	25 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi od 3 do 4.<br/>	40 punktów – Łączna suma dodatkowych szkoleń dla całej części wynosi 5 lub więcej.<br/>Przykład obliczenia dla oferty na Część 3:<br/>	Wykonawca wskazał łącznie 3 dodatkowe szkolenia (ponad minimum) zrealizowane przez swoich trenerów.<br/>	Wynik oceny: Liczba 3 mieści się w progu &#34;od 3 do 4&#34;. Oferta otrzymuje 25 punktów.<br/><br/>3.4. W celu oceny doświadczenia trenera, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. W wykazie należy przedstawić wszystkie usługi (zarówno te potwierdzające spełnienie warunku, jak i te składane na potrzeby oceny w ramach kryterium). Brak załączenia wykazu lub przedstawienie w nim jedynie minimalnego doświadczenia skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium.<br/>4. Łączna ocena<br/>4.1. Ostateczna, łączna liczba punktów (P) dla każdej oferty zostanie obliczona jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:<br/>P = C + D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają określone przez Zamawiającego, na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, warunki udziału w postępowaniu:<br/>1. Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.<br/>2. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień do realizacji niniejszego zamówienia.<br/>3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.<br/>4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że każda osoba (trener), którą skieruje do realizacji poszczególnych szkoleń w ramach części, na którą składana jest oferta, spełnia następujące wymagania: <br/>a.	w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>b. upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał(a) co najmniej cztery (4) usługi szkoleniowe, <br/>c.	zakres każdej z tych czterech usług odpowiadał tematyce szkolenia, do którego dana osoba jest przypisana, <br/>d.	usługi te zostały zrealizowane w co najmniej dwóch różnych latach kalendarzowych.<br/>e.	posiada aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu szkolenia. Zamawiający będzie akceptował certyfikaty wydane przez producenta danego rozwiązania i powszechnie uznane certyfikaty z obszaru szkolenia. <br/>4.2. Zakres wymaganych usług dla poszczególnych części: <br/>a)	Dla Części 1: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu podstaw cyberbezpieczeństwa lub ochrony danych osobowych.<br/>b)	Dla Części 2: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń z zakresu technicznego bezpieczeństwa IT (np. bezpieczeństwo sieci, systemów, testy penetracyjne).<br/>c)	Dla Części 3: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu administracji serwerowymi systemami Microsoft (Windows Server, Active Directory, SQL Server).<br/>d)	Dla Części 4: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu administracji środowiskiem wirtualizacyjnym VMware vSphere.<br/>e)	Dla Części 5: co najmniej cztery (4) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu administracji urządzeniami klasy UTM.<br/>4.3. Wyjaśnienia dotyczące sposobu oceny spełniania warunku: <br/>a)	Warunek określony w pkt 4.1 musi zostać spełniony odrębnie przez każdego z trenerów wskazanych w Wykazie osób dla konkretnego szkolenia (lub szkoleń), do którego został przypisany. <br/>b)	Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać spełnienie warunku odrębnie dla każdej z tych części<br/>c)	Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba (trener) została wskazana do realizacji więcej niż jednego szkolenia, pod warunkiem że spełnia warunek doświadczenia dla każdego z nich. <br/>d)	Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca, jako potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.1 SWZ stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3.	Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia wynikających z sankcji międzynarodowych, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób (Załącznik nr 7 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 4.	Przedmiotowe środki dowodowe – zamawiający wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych<br/>4.1	Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych tj. dla każdego wskazanego w ofercie trenera dla poszczególnej części aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu szkolenia. Zamawiający będzie akceptował certyfikaty wydane przez producenta danego rozwiązania i powszechnie uznane certyfikaty z obszaru szkolenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu szkolenia. Zamawiający będzie akceptował certyfikaty wydane przez producenta danego rozwiązania i powszechnie uznane certyfikaty z obszaru szkolenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej).<br/>2.	W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.<br/>3.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia, obowiązują następujące zasady:<br/>a)	W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), opisanego w Rozdziale VI SWZ, warunek ten uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnia go w wymaganym zakresie lub jeżeli wszyscy ci Wykonawcy spełniają go łącznie.<br/>b)	W odniesieniu do braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale VII SWZ.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy dołączają do oferty następujące dokumenty:<br/>a)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór w Załączniku nr 4 do SWZ) – składane odrębnie przez każdego z Wykonawców.<br/>b)	Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – składane wspólnie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>5.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do swz <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1172173</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek, tj.:<br/>- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/><br/>- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/><br/>- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com