JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251021/0048831501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PĘCZNIEW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934393</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 10/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pęczniew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-235</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">436781519</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">436781519</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@e-peczniew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://peczniew.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00488315</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00022990/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie współfinansowane jest ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021- 2027 (FERC). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@e-peczniew.pl (nie dotyczy składania ofert). W takim przypadku Wykonawca musi udokumentować brak możliwości skomunikowania się za pomocą Platformy e-Zamówienia (np. załączyć do korespondencji zrzut ekranu, z którego będzie wynikać brak możliwości przesłania wiadomości za pośrednictwem stosownych formularzy). Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje w zakresie ochrony danych osobowych zawarte zostały w rozdziale II SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 271.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i instalacji urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew&#34;.<br/><br/>1. Przedmiotowe zamówienie podzielone zostało na następujące części:<br/><br/>1.1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA, obejmuje:<br/>1) Aktualizacja oprogramowania i serwisu Firewall-a,<br/>2) Aktualizacja oprogramowania antywirusowego,<br/>3) Serwer zarządzania tożsamością i dostępem,<br/>4) UPS 10 kVA,<br/>5) Usługi Instalacji i konfiguracji.<br/><br/>1.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:<br/>1) Agregat prądotwórczy 40kVA,<br/>2) Usługi Instalacji i konfiguracji.<br/><br/>1.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:<br/>1) NAS,<br/>2) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych,<br/>3) Switche zarządzalne 2 szt.,<br/>4) Usługi instalacji i konfiguracji systemu backupu.<br/><br/>1.4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:<br/>1) szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej,<br/>2) szkolenia specjalistyczne dla IT – informatyków,<br/>3) szkolenia dla pracowników JST budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń.<br/><br/>1.5. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:<br/>1) Aktualizacja dokumentacji SZBI<br/>2) Audyt SZBI.<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/><br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233132-5 - Napędy dyskowe</p> <p class="mb-0">32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej</p> <p class="mb-0">32413100-2 - Rutery sieciowe</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis Sposobu oceny ofert został wskazany w pkt XIX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert - SWZ dostępnym<br/>na stronie prowadzonego postępowania tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d <br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. XIX SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....<br/><br/>1. Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie kryteriów:<br/><br/>- dla części 1, 2 i 3 zamówienia:<br/>­	Cena (C)<br/>­	Gwarancja jakości (G)<br/><br/>- dla części 4 i 5 zamówienia:<br/>­	Cena (C)<br/>­	Doświadczenie (D)<br/><br/>2. Kryterium CENA (C)<br/><br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.<br/><br/>3. Kryterium Gwarancja (G)<br/><br/>Przyznanie liczby punktów ofertom w kryterium – Gwarancja (G) będzie odbywać się wg poniższych zasad:<br/><br/>3.1. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik 2 do SWZ podać oferowany okres gwarancji i opieki aktualizującej na oferowany sprzęt i oprogramowanie. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wypełni Formularza ofertowego w zakresie informacji o oferowanym okresie gwarancji i opieki aktualizującej na oferowany sprzęt i oprogramowanie, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona.<br/><br/>3.2. Zamawiający dopuszcza następujące terminy gwarancji:<br/>a)	36 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego,<br/>b)	48 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego,<br/>c)	60 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.<br/><br/>3.3. Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich pomiędzy ww. terminami.<br/><br/>3.4. Niepodanie żadnej wartości dla terminu gwarancji, albo zaoferowanie terminu gwarancji w niepełnych miesiącach lub krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty z przedmiotowego postępowania.<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji powyżej 60 miesięcy spowoduje przyznanie max ilość punktów w ramach kryterium. <br/><br/>4. Łączna maksymalna ilość punktów w ramach kryteriów, które może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. 1 pkt odpowiada 1%.<br/><br/>Łączna ilość punktów stanowi sumę punktów przyznanych ofercie:<br/><br/>-	dla części 1, 2 i 3 zamówienia w ramach kryterium Cena i kryterium Termin gwarancji.<br/><br/>P = C + G<br/>P – łączna ilość punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Cena<br/>G – ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Termin gwarancji<br/><br/>- dla części 4 i 5 zamówienia w ramach kryterium Cena i kryterium Doświadczenie.<br/><br/>P = C + D<br/>P – łączna ilość punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Cena<br/>D – ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Doświadczenie<br/><br/>Za najkorzystniejszą (w ramach każdej z części zamówienia) zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów zgodnie z ww. wzorem<br/><br/>5. Zasady przyznawania punktacji w ramach kryteriów dla 1 części zamówienia:<br/><br/>5.1. Kryterium Cena (C) – max. 60 pkt (60%)<br/>C = 60 x N/A<br/>C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)<br/>N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych<br/>A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n<br/><br/>5.2. Kryterium Gwarancja (G) – max. 40 pkt (40%)<br/>G=G1+G2+G3+G4<br/>Na podstawie informacji o oferowanym okresie gwarancji i opieki aktualizującej na oferowany sprzęt i oprogramowanie zawartych w Formularzu ofertowym Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad:<br/>- G1- za opiekę aktualizującą na Firewall-a, opisanego w Załączniku 1 do OPZ:<br/>­	obowiązującą przez 36 miesięcy - 0 punktów<br/>­	obowiązującą przez 48 miesięcy - 2 punkty<br/>­	obowiązującą przez 60 miesięcy - 4 punkty....</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA, obejmuje:<br/><br/>1) Agregat prądotwórczy 40kVA,<br/>2) Usługi Instalacji i konfiguracji.<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/><br/>3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26<br/>czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis Sposobu oceny ofert został wskazany w pkt XIX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert - SWZ dostępnym<br/>na stronie prowadzonego postępowania tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d <br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. XIX SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....<br/><br/>1. Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie kryteriów:<br/><br/>- dla części 1, 2 i 3 zamówienia:<br/>­	Cena (C)<br/>­	Gwarancja jakości (G)<br/><br/>2. Kryterium CENA (C)<br/><br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.<br/><br/>3. Kryterium Gwarancja (G)<br/><br/>Przyznanie liczby punktów ofertom w kryterium – Gwarancja (G) będzie odbywać się wg poniższych zasad:<br/><br/>3.1. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik 2 do SWZ podać oferowany okres gwarancji i opieki aktualizującej na oferowany sprzęt i oprogramowanie. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wypełni Formularza ofertowego w zakresie informacji o oferowanym okresie gwarancji i opieki aktualizującej na oferowany sprzęt i oprogramowanie, Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona.<br/><br/>3.2. Zamawiający dopuszcza następujące terminy gwarancji:<br/>a)	36 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego,<br/>b)	48 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego,<br/>c)	60 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.<br/><br/>3.3. Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich pomiędzy ww. terminami.<br/><br/>3.4. Niepodanie żadnej wartości dla terminu gwarancji, albo zaoferowanie terminu gwarancji w niepełnych miesiącach lub krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty z przedmiotowego postępowania.<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji powyżej 60 miesięcy spowoduje przyznanie max ilość punktów w ramach kryterium. <br/><br/>4. Łączna maksymalna ilość punktów w ramach kryteriów, które może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. 1 pkt odpowiada 1%.<br/><br/>Łączna ilość punktów stanowi sumę punktów przyznanych ofercie:<br/><br/>-	dla części 1, 2 i 3 zamówienia w ramach kryterium Cena i kryterium Termin gwarancji.<br/><br/>P = C + G<br/>P – łączna ilość punktów<br/>C – ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Cena<br/>G – ilość punktów przyznanych w ramach kryterium Termin gwarancji<br/><br/>Za najkorzystniejszą (w ramach każdej z części zamówienia) zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów zgodnie z ww. wzorem<br/><br/>1. Kryterium Cena (C) – max. 60 pkt (60%)<br/>C = 60 x N/A<br/>C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)<br/>N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych<br/>A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n<br/><br/>6.2. Kryterium: Gwarancja (G) – max. 40 pkt (40%)<br/>Na podstawie informacji o oferowanym okresie gwarancji na oferowany Agregat prądotwórczy 40kVA zawartych w Formularzu ofertowym Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad:<br/><br/>- G- za okres gwarancji na oferowany Agregat prądotwórczy 40kVA opisany w Załączniku 4 do OPZ:<br/>­	obowiązującą przez 36 miesięcy - 0 punktów,<br/>­	obowiązującą przez 48 miesięcy - 20 punktów,<br/>­	obowiązującą przez 60 miesięcy - 40 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA, obejmuje:<br/><br/>1) NAS,<br/>2) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych,<br/>3) Switche zarządzalne 2 szt.,<br/>4) Usługi instalacji i konfiguracji systemu backupu.<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/><br/>3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis Sposobu oceny ofert został wskazany w pkt XIX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert - SWZ dostępnym<br/>na stronie prowadzonego postępowania tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d <br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. XIX SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....<br/><br/>Zasady przyznawania punktacji w ramach 3 części zamówienia:<br/><br/>1. Kryterium Cena (C) – max. 60 pkt (60%)<br/>C = 60 x N/A<br/>C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)<br/>N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych<br/>A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n<br/><br/>2. Kryterium: Gwarancja (G) – max. 40 pkt (40%)<br/>G=G1+G2+G3<br/><br/>Na podstawie informacji o oferowanym okresie gwarancji i opieki aktualizującej na oferowany sprzęt i oprogramowanie zawartych w Formularzu ofertowym Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad:<br/>a)	G1- za gwarancję i opiekę aktualizującą na NAS, opisany w Załączniku 7 do OPZ:<br/>­	obowiązującą przez 36 miesięcy - 0 punktów,<br/>­	obowiązującą przez48 miesięcy - 8 punków,<br/>­	obowiązującą przez 60 miesięcy -16 punktów<br/>b)	G2- za opiekę aktualizującą na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych, opisane w Załączniku 8 do OPZ:<br/>­	obowiązującą przez 36 miesięcy - 0 punktów,<br/>­	obowiązującą przez48 miesięcy - 8 punków,<br/>­	obowiązującą przez 60 miesięcy -16 punktów<br/>c)	G3- za gwarancję i opiekę aktualizującą na switche zarządzalne, opisane w Załączniku 9 do OPZ:<br/>­	obowiązującą przez 36 miesięcy - 0 punktów,<br/>­	obowiązującą przez 48 miesięcy - 4 punkty,<br/>­	obowiązującą przez 60 miesięcy - 8 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA, obejmuje:<br/><br/>1) szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej,<br/>2) szkolenia specjalistyczne dla IT – informatyków,<br/>3) szkolenia dla pracowników JST budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń.<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/><br/>3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis Sposobu oceny ofert został wskazany w pkt XIX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert - SWZ dostępnym<br/>na stronie prowadzonego postępowania tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d <br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. XIX SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....<br/><br/>1. Kryterium Cena (C) – max. 60 pkt (60%)<br/>C = 60 x N/A<br/>C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)<br/>N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych<br/>A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n<br/><br/>2. Kryterium: Doświadczenie (D) – max. 40 pkt (40%)<br/><br/>Na podstawie informacji o posiadanym przez skierowanego do realizacji zamówienia wykładowcy/szkoleniowca doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń o tematyce cyberbezpieczeństwa, w tym budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń, zawartym w Formularzu ofertowym, Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad:<br/>-	jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykładowca/szkoleniowiec przygotował i przeprowadził co najmniej 2 szkolenia o tematyce cyberbezpieczeństwa – 0 pkt,<br/>- jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykładowca/szkoleniowiec przygotował i przeprowadził od 3 do 5 szkoleń o tematyce cyberbezpieczeństwa – 20 pkt,<br/>-	jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykładowca/szkoleniowiec przygotował i przeprowadził od 6 do 10 szkoleń o tematyce cyberbezpieczeństwa –40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA, obejmuje:<br/><br/>1) Aktualizacja dokumentacji SZBI<br/>2) Audyt SZBI.<br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.<br/><br/>3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis Sposobu oceny ofert został wskazany w pkt XIX. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert - SWZ dostępnym<br/>na stronie prowadzonego postępowania tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f5ac289-99e7-417b-9b56-62078ad92f9d <br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. XIX SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....<br/><br/>Zasady przyznawania punktacji w ramach 5 części zamówienia:<br/><br/>1. Kryterium Cena (C) – max. 60 pkt (60%)<br/><br/>C = 60 x N/A<br/>C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)<br/>N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych<br/>A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n<br/><br/><br/>2. Kryterium Doświadczenie (D)<br/><br/>Na podstawie informacji o doświadczeniu w sporządzaniu lub aktualizacji i wdrożeniu dokumentacji SZBI Eksperta ds. SZBI skierowanego do realizacji zamówienia, zawartym w Formularzu ofertowym Zamawiający przyzna punkty według następujących zasad:<br/>-	jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ekspert ds. SZBI sporządził lub zaktualizował i wdrożył 2 dokumentacje SZBI według normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub innej normy równoważnej - 0 punktów,<br/>-	jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ekspert ds. SZBI sporządził lub zaktualizował i wdrożył 3 lub 4 dokumentacje SZBI według normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub innej normy równoważnej - 20 punktów,<br/>-	jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Ekspert ds. SZBI sporządził lub zaktualizował i wdrożył co najmniej 5 dokumentacji SZBI według normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub innej normy równoważnej - 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>1. Warunek zdolności technicznej: <br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:<br/><br/>1.1. dla 1 części zamówienia - co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie i instalacji urządzeń i oprogramowania służącego do ochrony styku z Internetem lub serwera/ów o wartości minimum 30 tys. złotych brutto każde;<br/><br/>1.2. dla 2 części zamówienia - co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie i instalacji agregatu prądotwórczego o minimalnej mocy 30kVA w ramach każdego zamówienia;<br/><br/>1.3. dla 3 części zamówienia - co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie i instalacji urządzeń i oprogramowania służących do utworzenia systemu kopii zapasowych o wartości minimum 30 tys. złotych brutto każde.<br/><br/>Uwaga:<br/>W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach umowy/zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres dostaw, o którym mowa powyżej.<br/><br/>2. Warunek zdolności zawodowej: <br/>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania Zamówienia, posiadające wymagane doświadczenie i kwalifikacje, wskazane poniżej:<br/><br/>2.1. dla 1 części zamówienia - Inżyniera ds. bezpieczeństwa styku z Internetem, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na instalacji urządzeń i oprogramowania służącego do ochrony styku z Internetem o wartości min. 30 tys. złotych brutto każda;<br/><br/>2.2. dla 2 części zamówienia – Inżyniera Elektryka z uprawnieniami do 1 kV, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na zainstalowaniu agregatu prądotwórczego o minimalnej mocy 30kVA;<br/><br/>2.3. dla 3 części zamówienia - Inżyniera ds. backupu, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu urządzeń i oprogramowania służącego do realizacji zadań backupu i odtworzenia po awarii, o wartości min. 30 tys. złotych brutto każda;<br/><br/>2.4. dla 4 części zamówienia - doświadczonego wykładowcę/szkoleniowca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przygotował i przeprowadził co najmniej 2 szkolenia o tematyce cyberbezpieczeństwa, w tym budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń. Pod pojęciem szkolenia o tematyce cyberbezpieczeństwa Zamawiający rozumie zagadnienia dot. m.in. cyberzagrożenia w sieci, ochrony danych osobowych i firmowych w obszarze cyberprzestrzeni, zasad tworzenia haseł, identyfikacji ataków typu phishing i ransomware, reagowania na incydenty bezpieczeństwa.<br/><br/>2.5. dla 5 części zamówienia - Eksperta ds. SZBI, który: <br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządził lub zaktualizował i wdrożył co najmniej 2 dokumentacje systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) według normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub normy równoważnej;<br/>b)	posiada Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-EN ISO/IEC 27001 lub normy równoważnej, wydany przez jednostkę oceniającą zgodność, akredytowaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1398 oraz z 2018 r. poz. 650 i 1338), w zakresie certyfikacji osób.<br/><br/>3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych <br/>dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.<br/><br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IX.1. w zakresie art. 108 ust. 1, oraz art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz.U. 2024.507 ze zm. ) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 .1 do formularza oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy składane na wezwanie Zamawiającego:<br/><br/>I. Dla części 1, 2 i 3 zamówienia:<br/><br/>A)	wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.4 do formularza oferty. <br/><br/>UWAGA: Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>B)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.6 do formularza oferty.<br/><br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe- Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1. W zakresie części 1 zamówienia:<br/>➢	Aktualizacja oprogramowania i serwisu Firewall-a – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢	Aktualizacja oprogramowania antywirusowego – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢	Serwer zarządzania tożsamością i dostępem– karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢	UPS 10 kVA– karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych.<br/><br/>2. W zakresie części 2 zamówienia:<br/>➢	Agregat prądotwórczy 40kVA – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych.<br/><br/>3. W zakresie części 3 zamówienia:<br/>➢	NAS – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢	Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych– karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢	Switche zarządzalne 2 szt. – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. W zakresie części 1 zamówienia:<br/>➢ Aktualizacja oprogramowania i serwisu Firewall-a – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której<br/>będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢ Aktualizacja oprogramowania antywirusowego – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie<br/>jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢ Serwer zarządzania tożsamością i dostępem– karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie<br/>jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢ UPS 10 kVA– karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie<br/>wymaganych warunków technicznych.<br/>2. W zakresie części 2 zamówienia:<br/>➢ Agregat prądotwórczy 40kVA – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie<br/>wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych.<br/>3. W zakresie części 3 zamówienia:<br/>➢ NAS – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie<br/>wymaganych warunków technicznych,<br/>➢ Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych– karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której<br/>będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych,<br/>➢ Switche zarządzalne 2 szt. – karta katalogowa producenta oferowanego rozwiązania, z której będzie jednoznacznie wynikać spełnienie wymaganych warunków technicznych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>A) załączniki do formularza ofertowego, w tym oświadczenia, o których mowa w pkt IX.1 SWZ, a w przypadku składania oferty na część 4 lub 5 zamówienia również wypełniony Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2.6 do Formularza ofertowego;<br/>B) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt X.3 SWZ (jeżeli dotyczy); <br/>C) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),<br/>D) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/>E) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>F) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt IV.5. SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 4a – dla 1 części zamówienia, 4b – dla 2 części zamówienia, 4c – dla 3 części zamówienia, 4d – dla czwartej części zamówienia, 4e – dla 5 części zamówienia. <br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady dokonywania zmian umowy wskazane zostały we wzorze umowy. <br/>3. W pozostałym zakresie zmian do umowy stosuje się art. 454-455 ustawy Pzp. <br/>4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. <br/>5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.<br/>6. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>7. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.<br/>8. Wszelkie spory pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wynikające z Umowy, o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, Strony zobowiązują się poddać polubownemu rozwiązaniu będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy powszechne. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-29 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert określone w pkt. XIX SWZ.<br/>Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą sumę punktów ze wszystkich kryteriów łącznie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26<br/>czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).<br/><br/>2. Zamawiajacy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanychw art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz.U.2024.507 ze zm.).<br/><br/>3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>- Marta Jagodzińska – Skwara – Kierownik referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji – tel. 43 678 15 19 wew. 24.<br/>- Damian Jaruga – Inspektor - tel. 43 678 15 19 wew. 31.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com